Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R88a84d71e36k 40H91o18l28e45c76e78k 3566220308741

Dovolím si, jako někdo, kdo má s dvěma Jazzíky najeto dohromady asi 200 tisíc km, vyzdvihnout přednosti, kvůli kterým vím, že i další moje auto bude Jazz.

a) Vnitřní prostor pro cestující je ohromující. Mám 190 cm a 130 kg, přesto nemám sebemenší problém si sednout sám za sebe. Tedy, když mám naštelovanou přední sedačku na sebe, stále se za mě vejde stejně velký člověk. Samozřejmě si na zadní sedačku nesednou vedle sebe 3 lidé jako já. Vejdou se tam ale 2 děti na podsedáku a 1 dospělý. Místa na nohy je všude dost a dost je všude i nad hlavou.

b) Vnitřní prostor pro náklad nemá chybu. Zvednutelné sedačky jako například v Citi Elefantu (pro ty, co si to nedokáží představit) znamenají možnost vozit vysoké předměty. Vezl jsem takto třeba palmu. Ještě lepší je, když se zadní sedačky sklopí. Vznikne rovná plocha, na kterou se toho vejde. Už jsem vezl třeba dva hluboké dětské kočárky (nesložené, jen tak zaparkované) nebo jídelní stůl s 6 židlema nebo nedávno 55 palcovou televizi, která se v originálním obalu vešla na tu podlahu, takže ležela hezky rovně naplocho a nehrozilo její zničení. Nebo se tam nechají hodit dvě dospělácká kola atd.

c) Motor jede. Starší Jazzík 57 kW se rozjede jen na cca 180 km/h. Na víc nemá sílu. Novější 66 kW už jede 200 tachometrově, kdy ho zbrzdí omezovač rychlosti.

d) Motor nežere. Pokud člověk zrovna neatakuje rychlostní rekordy, tak se nechá jezdit hodně úsporně. Na delší tratě bez dálnic v pohodě kolem 4,5. Když se člověk vážně snaží a celou trasu jede 50-70 km/h, tak se nechá dostat i pod 4. V zimě, když jezdím jen 8km trasu vždy se studeným motorem, se dostávám na 6,5.

e) Je vidět, že se Honda snaží vylepšovat. Když porovnám ty dvě generace, které doma máme, tak to, co mi trochu vadilo na té první, má už druhá odstraněno, ať už je to nedostatečná výška hlavových opěrek, výměna předních žárovek podběhem kol, trochu vrzající přední sedačka (tam asi Japonci nepočítali s tím, že tam bude sedět někdo jako já) nebo potěšil ten výkonnější motor.

+14/0
doporučit
2.8.2016 10:51

M80i18r34o78s69l67a40v 16S10u97r85m64a87ř 7806879160812

Máme Jazz v rodině. Byl to úplně ten první typ a máme ho dodnes. Za těch 15 let myslím nebylo nic potřeba vyměňovat, kromě spojky, která se rozsypala po úctyhodné době. A možnosti s kufrem a zadními sedačkami prostě paráda.

+8/0
doporučit
2.8.2016 6:32

D52a58v65i28d 80H16u12r36k14a 3200273471391

Máme ho doma z r 2008 s variátorem, najeto 170.000 km. Prakticky bez oprav, jen kotouče, svíčky, žárovky. Jezdím reálně za 5,2 l/100km. Hodně město, občas tak dálka na 150 km. Když kamarád v 2006 kupoval Jazz jako rodinné auto, říkal jsem mu, že se zbláznil. Pak jsme v Jazzu jeli 3 chlapi na akci do Švýcarska a nestačil jsem se divit. Naložení a spotřeba byla jen 5,4 a po dálnici stále 130. To byl důvod, proč jsem za 425.000 korun koupil toho mého v 2008 a dodnes nelituji. A těm, co říkají, že motor kvičí - ano, není to turbo, je to ATMOSFÉRA a chová se jako normální vysokootáčkový motor. Jazz je opravdu velmi zajímavé auto. Pro zajímavost doporučuji podívat se na ceny ojetých v Německu a srovnat s Yarisem a Fabií.

+5/0
doporučit
2.8.2016 18:03


D78a82n43i55e54l 34F38a15l71t36u57s 5782710371544

To auto se zvenku nezdá vůbec velké, spíše naopak. Ale jakmile usednete do auta zjistíte, ze tam je neuvěřitelný prostor. Máme sice staršího jazze, ale naprosto spolehlivý. A příští auto bude určitě zase jazzík.

+5/0
doporučit
2.8.2016 10:44

J37a30n 46K56o70n95v14a62l64i55n98k11a 5310511651565

V komentářích se podezřele často objevuje pojmenování Jazzík.

Bóžínku.

Něco jako škodulka, fábinka nebo hondík. To může částečně determinovat okruh majitelů tohoto auta.

Asi je to praktické a kvalitně postavené auto. Mně se ale nelíbí. Přijde mi svým designem připos.até až ustrašené. K tomu motor, co po dálnici ječí jak podsvinče. Nevím, nevím.

+6/−5
doporučit
2.8.2016 13:36

J23a67n 70S29l12a30v41í36k 2631769760796

Moc jsem o Jazzíku uvažoval pro manželku, ale jejich cenová politika a velmi slabá až nulová nabídka rozhodly. Skoro mě to připadalo, že ho ani prodávat u nás nechtějí. Osobně kdybych neměl známého co ji má (ale jen v garáži), tak ji nikdo a nikde nemá a nejezdí...

+2/0
doporučit
2.8.2016 6:28

S32t17a49n19i78s57l98a82v 73S69r76b42a 4735304788984

Honda the best mower I ever had.

+1/0
doporučit
3.8.2016 8:27

K54r33y17š62t16o78f 44L20a10n17í51k 1169870195925

skoda, ze Honde ulitl před casem design a porad v tom setrvava. jinak to jsou jiste dobra auta, ale třeba Mazdy se mi libi mnohem vic.

+1/0
doporučit
3.8.2016 0:54

A92n29t34o40n57i16n 89K31a72d51l81c81e53k 9892379541816

Pred rokem jsem se ho rozhodl koupit. Tady v US se jmenuje Fit. Prijdu k dealerovi a zazil jsem sok, ktery me pripomel dobu socialusmu. Model 2015 byl vyprodany a 2016 bude az za 3 mesice!!!! Tak jsem vycouval a sel do Kia a dodnes jsem nadmiru spokojeny:)

+1/−1
doporučit
2.8.2016 17:48

P51e41t80r 40N69ě23m73e52č71e38k 1182704152923

To je ale strašný hnus.....8-o

+3/−14
doporučit
2.8.2016 11:34

P94e63t76r 83B23á48č88a 8315926645115

Genius na prostor mozna, ale designove to je krap urovne Fabie.

0/−9
doporučit
2.8.2016 13:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.