Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J18i68ř59í 26E10r14b26e13n 1153604766767

"Bez elektřiny jezdit neumí" - dovoluji si upozornit, že bez elektřiny neumí jezdit nejen tohle HundEi, ale vůbec ŽÁDNÉ auto už asi sto let. I ten spalovací motor totiž musíte nastartovat a ovládat pomocí elektřiny - nemluvě o všech dalších systémech, vnějším osvětlením vozu počínaje... ;-)

+8/−1
doporučit
29.7.2016 6:27

J98o94s78e89f 62M31i54k36i43n 5593384815184

Nezlobte se, ale 4.3 l jezdí spoustu aut a nejsou hybridní

+6/0
doporučit
29.7.2016 8:50
Foto

R85a44d32i91m 37S28v10o15b39o55d17a 9613879546372

Hybridní verze má k dispozici benzinový čtyřválec 1.6 GDI o výkonu 77 kW, spřažený s 32kW elektromotorem. Celkový výkon soustavy je podle automobilky 104 kW, což stačí na solidní zrychlení 10,8 sekundy.

to by mela zvladnout ta samotna 1.6, ne?

+6/0
doporučit
29.7.2016 8:41


F98r23a53n95t35i44s32e24k 60M21r25z83e66n48a 3335745188309

4.3l/100km, nizka zivotnost baterie a cena 750 tis a ted mi reknete, v cem ma to auto vyhodu?

+6/−1
doporučit
29.7.2016 9:36

D44a91v28i80d 79R22y33c57h75e92t65s32k82ý 9116421980980

"4,3L po rovině" není pro člověka poučeného o úsporné jízdě problém .. s řadou motorů. Sám mám tuto spotřebu mimo město s 1,2 TSI 77kW a to žádná brzda provozu nejsem.

+3/−1
doporučit
29.7.2016 14:12

J43a45n 83K85o81ř51á22n 7177418258136

Asi se občas každému za život stalo, že mu během jízdy došel benzín/nafta. Následně třeba vyrazil pěšky k nejbližší čerpací stanici, tam koupil / půjčil kanystr, vrátil se zpět a situaci vyřešil. Jak se taková situace řeší u elektroauta ?

+1/0
doporučit
29.7.2016 11:47

O26n48d89ř32e42j 52Z66d20e44r80a42d72i82č12k85a 6554315933878

Tak já nevim... Teď jsme s kolegama jeli na dovolenou do Bosny, pětkovým golfem... A za 4.3l/100km jsme to taky dali.. Tak nevím kde je ta zásadní výhoda..

+1/0
doporučit
29.7.2016 9:48

L41u82b33o49š 34H40o71l46í57k 5207760672720

Takže jeden víceméně zbytečný a jeden téměř nepoužitelný model - počkejme si na plug-in hybrid, to by mohlo být provedení i užitečné (s jasným použitím město elektro, dálnice spalovák).

+1/−1
doporučit
29.7.2016 6:13

A80n17t54o59n54í75n 10S50e57b75e88r63a 7623138200139

104 kW a skoro 11s 0-100? To je vtip:

Já mám blbých 63 Kw a udělám 0-100 za 12s

0/−1
doporučit
29.7.2016 10:16

J78o65s66e85f 46V37o70s43i25c50k97y 4113797306623

Jak to, ze to ma dojezd pouze 250 km ?? Dyt jste psali, ze je to vybavene jeste benz.motorem ! Taky proto se to nazyva Hybrid!

0/−1
doporučit
29.7.2016 3:20

J34i13ř73í 10G11a94n40o 1950759284876

Tato technologie je hloupost. Nevím, kdo si to chce koupit. Když elektrika tak Tesla.

0/−4
doporučit
29.7.2016 10:32

O90n34d57ř60e69j 77K67r35a54t40o21c11h85v44í79l82a 1265394345112

Hnůjdaj vyzývá poslední dobou hodně modelů konkurenční značky...tedy hlavně Škody. A teď tu vládnu já...a podobné debilní hesla. Pokaždé se mýlil ;-D

0/−2
doporučit
29.7.2016 22:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.