- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hnůjdaj vyzývá poslední dobou hodně modelů konkurenční značky...tedy hlavně Škody. A teď tu vládnu já...a podobné debilní hesla. Pokaždé se mýlil
"4,3L po rovině" není pro člověka poučeného o úsporné jízdě problém .. s řadou motorů. Sám mám tuto spotřebu mimo město s 1,2 TSI 77kW a to žádná brzda provozu nejsem.
Asi se občas každému za život stalo, že mu během jízdy došel benzín/nafta. Následně třeba vyrazil pěšky k nejbližší čerpací stanici, tam koupil / půjčil kanystr, vrátil se zpět a situaci vyřešil. Jak se taková situace řeší u elektroauta ?
Nissan Leaf umí ještě asi 15 km v nouzovém režimu. To by na dojezd k zásuvce stačit, v ČR jsou fakt skoro všude.
Nu je to na každém, osobně jsem pro sestru Kia Niro. Ale Hyundai Ioniq je pro ty jež dávají přednost vizáži .
Tato technologie je hloupost. Nevím, kdo si to chce koupit. Když elektrika tak Tesla.
ok, jsem zvědav, co si budete říkat v té Tesle o její "chytré" technologii, až ztvrdnete někde na dálnici v zimě při nějaké nehodě ...
104 kW a skoro 11s 0-100? To je vtip:
Já mám blbých 63 Kw a udělám 0-100 za 12s
Taky ale asi nemáte pod podlahou baterky ...
Tak já nevim... Teď jsme s kolegama jeli na dovolenou do Bosny, pětkovým golfem... A za 4.3l/100km jsme to taky dali.. Tak nevím kde je ta zásadní výhoda..
Mám takový neodolatelný pocit, že jste do toho lili naftu a ještě jeli z kopce.
4.3l/100km, nizka zivotnost baterie a cena 750 tis a ted mi reknete, v cem ma to auto vyhodu?
Nezlobte se, ale 4.3 l jezdí spoustu aut a nejsou hybridní
Výhoda hybridních aut je, že se při kratších cestách dá využívat energie s baterií nabitých externě. Pak je použití a spotřeba spalovacího motoru minimální. Ale čím delší trasa,tím je využití spalovacího motoru vyšší a samozřejmě i spotřeba vyšší.