- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Gigafactory 1 je teprve začátek.
http://www.hybrid.cz/gigatovarna-tesla-otevrena-fotky-videa-informace
Až za nějakou dobu dojde ropa, tak ze slepé uličky se rázem stane jedna z dálnic.
O dochazeni ropy se zvatla sto let a dalsich sto let bude.
Zajímavé je, že elektromobily byly ještě na počátku 20. století rozšířenější než automobily se spalovacími motory. I kdyby to byla jenom slepá ulička, tak to může nakopnout jiná odvětví, už jen pokrokem v technologii akumulátorů, proto to je dotované.
Ropné společnosti skoupily patenty na akumulátory Ni-MH ( GM EV1 , Toyota motors se o ně musela soudit, protože je potřebovali pro Prius 1 gen ), ale zapomněli na
Mobilní telefony a Přenosné zařízení počítače, které také potřebovaly akumulátory s vysokou kapacitou Tam vývoj probíhal dál a vznikla Lithium-iontová baterie Třikrát vyšší hodnotou než u staršího typy Ni-MH.. Právě přes 7000ks takových akumulátoru je v Teska S.
Elektrické nesmysly v době kdy stojí litr benzínu v přepočtu 12 Kč je provoz jakéhokoliv elektromobilu s omezenou životností baterie docela luxus.
Nebýt sponzorů a bank které ji drží nad vodou, dávno by Tesla zkrachovala. Zatím si na sebe nevydělá a počet zakázek nehraje roli. Tu hraje uskutečněný prodej a cena taková aby na výrobě firma neprodělávala.
http://fortune.com/2015/08/10/tesla-money-lost-model-s/
http://www.reuters.com/article/us-teslamotors-cash-insight-idUSKCN0QE0DC20150810
To co vyrobí Tesla za rok, vyrobí GM nebo Ford za týden.
GM zdvojnásobil čistý zisk minulé čtvrtletí a v USA se prodá letos 16.6 milionů aut. Tesla 50,000.
Presne tak, nemit podporu vsech tech eko pomatencu, tak po nejake Tesle uz davno nestekne ani pes.
Cool..
už vám čeští novináři napsali že se zabil uř druhý zkušební řidič Tesly tentokrát na Floridě při zkouškách vozu Tesla bez řidiče?
A co takhle finanční náklady na km jízdy v jejich elektromobilu a odpovídajícím voze se spalovacím motorem?
Nebo kolik koštuje ta jejich baterie?
Elektromobil není cesta kterou se bude ubírat pohon aut budoucnosti. Bezesporu to budou splovací články (Fuel cels).
https://www.google.com/search?q=Fuel+Cells&ie=utf-8&oe=utf-8
Že prodělává Tesla na každém vyrobeném voze 4,000 dolarů (asi 100,000 Kč) vám iDnes přece nenapíše.
A to že lidé čekají v pořadníku na auto jež ani ještě neviděli a přijde do výroby až v r. 2017 je věc která svědčí spíš o něčem jiném. V Americe, opravdu mnozíí vyhodí několik desítek tisíc dolarů klidně i oknem.
Horší bude až se za několik let začnou uplatňovat záruky na velmi drahé baterie. Protože 7 let tedy rozhodně nevydrží. A z ekologických hledisek je ukládání vysloužilých baterií hodně problematické.
Proc stavi takovou kravu na neco co je slepa ulicka a nechce to vetsina obyvatelstva krome par eko pomatencu?
Třeba proto že si jen za první týden zarezervovalo místo v pořadníku na Tesla 3 přes 300 tisíc lidí složením 1000 dolarů jako zálohy?
Jsem naprosto fascinován, jak v diskuzi každý ví naprosto bezpečně, že je to celé nesmysl, nebude to fungovat. Nechcete mu napsat na twitter jak to má dělat správně?
Uz jsem mu to psal, rikal, ze na lidske hlouposti se holt vydelava nejlepe.
Auta na baterky jsou omyl a slepá ulička vývoje.
Chápu, že Musk to žene jak rychle to jen jde. Je třeba na tom vydělat co nejvíc, ještě dříve než na to lidé přijdou.
Ludvíku já bych Vám doporučil se tou slepou uličkou projet. Před pár měsíci jsem měl tu možnost si do modelu S sednout a dvacet minut jezdit. Od té doby jsem přesvědčen, že auta na benzin jsou jen dětské hračky. Byli jsme slepí.
Řekněme ekologistům konečně dost
Budování egyptských pyramid nebo soch moai na Velikonočním ostrově bylo ve srovnání s opatřeními proti globálnímu oteplování podloženo naprosto brilantní logikou
To se nám to podniká, když nám na to ostatní půjčují peníze ...
Ano, tak už to v podnikání chodí. A chodí to dobře...