Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O81n54d26ř83e63j 47N59o52v64á67k 9827814779269

Jen zajímavost - kvůli skandálu s emisemi se VW v Jižní Korei přestalo prakticky prodávat .... takže tam škodovka nejspíše nastupuje jako "nová" značka a měla by zřejmě nahradit VW, resp. znovuobsadit trh, ze kterého VW byla odejita ...

+18/0
doporučit
1.8.2016 10:33

J88a80n 32K88r57u59p34k43a 4766958215372

Paradoxne, VW pruser muze Skode vyrazne pomoct ... a nejen v USA.

+15/0
doporučit
1.8.2016 11:51

M59a14r28i24o 70L51u45c60h69e37z92i 1594618772944

To by se musela zmenit motorizace. Americany nejaka vyhonena prditka 1 - 1,4 l nezajimaji :-)

+11/0
doporučit
1.8.2016 11:29


P61e15t65r 82M11i72c33h54a22l 2740854811382

O vyplnění díry po VW Škodovkou se už spekulovalo, teď to nabývá jasnějších obrysů. Snad jim to vyjde.

+10/0
doporučit
1.8.2016 13:10

R90o41b89e60r26t 64M30á84s82l25o 1261191587417

Značka VW je zřejmě tak poškozená, že se to rozhodli v USA zkusit pod jinou značkou. Prostě rozhodnutí šéfů koncernu, víc bych v tom nehledal.

+10/0
doporučit
1.8.2016 11:25

V45a98c49l34a10v 60M40e62d45e21k 5961442985255

s tříválcovými turbovysavači to nepůjde.

+14/−3
doporučit
1.8.2016 10:38

P70e37t76r 57M27a94r38š47á97l31e37k 9305922724289

No uvidíme. Škoda tam není schopná kromě jiné značky nabídnout nic jiného než samotný VW a tomu se přitom v USA dlouhodobě nedaří a na rozdíl od Evropy tam hraje dlouhodobě nějaké desáté housle.

+9/−1
doporučit
1.8.2016 10:33

J65a60n 96K90o75n29v78a93l37i97n77k93a 5780761751785

Škodovce bych přál úspěch za oceánem. Otázka je, který z modelů se tam bude vůbec prodávat. Něco jako Fabie asi ne. Rapid těžko - to je omyl i tady. Osobně to vidím na Superb a na Kodiaq. Možná Citigo pro puberťáky.

+7/0
doporučit
1.8.2016 12:52

E85v92z22e51n 40S24o58u54k66u20p 1337634126538

V USA je velmi oblíbená značka Hundai.... Tak nevím, proč by tam Škoda neměla také uspět....

+6/0
doporučit
1.8.2016 19:36

J85u15l47i20u61s 35P72u83f95l90e56r 9464870179

Tak Škoda musí zachránit obchodní síť VW v jůesej. Ještě že tu slepici co snáší zlatá vejce mají. Třeba se jí to stím letícím šípem savanou podaří.

+6/0
doporučit
1.8.2016 11:16

R77a17d23e93k 56H57o48l50í37k 1468694730896

..s těch 3válců si amerikáni sednou na prdel....

+7/−1
doporučit
1.8.2016 13:05

R46o88m10a74n 55P59o44l46á89č73e83k 5756229645

Logický tah od prvních známek Dieselgate...

Navíc pokud Škoda podchytí marketing tak bude vysmátá... Ideálně jako obličej hodí Jágra ;-D

+5/0
doporučit
1.8.2016 16:55

J20o93s24e97f 32N89o81v95a46k 5818902156148

Prima, malé SUV se v USA určitě uchytí. Drižím jim palce.

Jen jsem zvědavej, jestli tam taky budou nabízet 1.0 TSI. :-)

+4/0
doporučit
1.8.2016 23:22

L57a18d54i81s72l82a43v 18B37e25r36o90u50n29s83k50ý 1127812423956

Hlavně tam čekají na nějaké 1.0 T -3 hrnky a 4hrnky s dvěma vypínatelnými - možná v disneylandu na výletní autíčka . . .

+8/−6
doporučit
1.8.2016 10:37

D93o35m85i66n27i15k 77K98o49v52a28č83í49k 1548862374449

Tak to musi hodne pridat na komfortu.

+3/0
doporučit
1.8.2016 12:03

J91a20n 92B78a56r82t78á87č16e81k 6705965550439

Do USA auta z nějakého Čečenska?

+4/−3
doporučit
1.8.2016 18:17

P98e58t19r 19B32á32č87a 8645676155435

A co tam jako chcou delat? ;-D;-D

+4/−3
doporučit
1.8.2016 15:34

V67á83c95l52a50v 94V41a56n15ě20k 2703483268461

Mám dojem, že v Americe si vylámou zuby a to hlavně na ceně.

Tam se prodávají velká a pohodlná auta za pár šupů a jejich značky Škodovku sežerou i s chlupama.

Diesel jim taky moc nejede a ty naše litrové benzinové motory do sekaček určitě nikoho kromě lidí co jsou na jídelních známkách neohromí.

Přeji jim úspěch, ale nějak podobně tam skončil Yugo pokud ho někdo ještě pamatuje.

+2/0
doporučit
2.8.2016 20:14

A51d16a78m 20J32a17k12e93š 2186295346400

Tak pro VW je to jediný logický krok. Značka Volkswagen je aktuálně v souvislosti s dieselgate vnímána negativně (ostatně zcela oprávněně). A tak na trhu, který zaťal do výsledků koncernu VW hodně hluboko je potřeba nalézt nějaký způsob kompenzace - prostřednictvím Škodovky.

Ostatně předpokládám, že celý obchodní model je postavený tak, že Škoda ponese náklady na expanzi (pro případ neúspěchu), výnosy pak budou primárně hojit finanční ztrátu VW.

+2/0
doporučit
1.8.2016 21:12

P45e63t15r 56P37o52s87p45í88š98i82l 4448644866386

To amíci budou koukat, až uvidí litrový tříválec. Budou si myslet, že je to pohon přídavného topení.

+2/−1
doporučit
2.8.2016 18:35

L16e27o53š 98S89m50u19t57n21ý 2257389905742

no pokud do toho namontujou V8 tak by se nějakej amík nad tím autem mohl zamyslet

+2/−1
doporučit
2.8.2016 13:05
Foto

M19a72r58t95i89n 12K26o63u55b13e43k 3449407488636

Kodiaq by v USA nebyl velký SUV, ale na hraně compact a midsize SUV. Nevidim důvod, proč by si to u nich měl někdo koupit namísto Jeepu Cherokee. I Grand Cherokee začíná na 27 000 USD, full size Chevrolet Tahoe je za 47 000. Kodiaq by tam musel stát okolo 20 000 USD.

+1/0
doporučit
3.8.2016 19:34

J70i84ř62í 38K29o37c11u48r38e38k 6605584515938

Hmm, vcelku logický krok poté, co je v USA folkswágen novou nadávkou.

Tož ať se jim daří, tohle by mohlo vyjít. S motorem 1,8 TSI nebo 2,0 TSI v základu a možností 3,0 V6 TSI, který se tam dodá v Tuaregu. V EU tu V6 ale asi Kodiaq nedostane.

+1/0
doporučit
2.8.2016 18:34

G37e91o83r35g 83K74o34m76b77e21r26e68c 9484431186961

a nerozhodne spis VW?

+1/0
doporučit
2.8.2016 12:37

R84i32c59h39a60r92d 20T85r22e96f26i12l 4421875789600

Totálně neznáma značka za oceánem a jde tam prodávat auta.No nevím,myslím si že tam utopí akorát spoustu peněz bez výsledku. Na druhou stranu proč to nezkusit, že ?

+1/0
doporučit
1.8.2016 13:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.