Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda příští rok rozhodne o expanzi do USA

Automobilka Škoda Auto chce příští rok rozhodnout o zahájení prodeje svých vozů ve Spojených státech. V rozhovoru s německým finančním deníkem Handelsblatt to řekl předseda představenstva Bernhard Maier. Pro českou značku by to znamenalo návrat na severoamerický trh po více než půl století.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda má šanci nahradit v USA pošramocenou značku VW. Tiguan II nebo Atera pod značkou Škoda tam nenarazí na nějaké staré averze.

Tiguan II jsem už celý den testoval, je to opravdu pěkné auto. Škoda ,jak doufám, vylepší servořízení,to je u mého Yeti příjemnější, než trochu tuhé řízení Tiguana II.

Jinak ale nastupování a sezení, výhled z auta, vše na jedničku. Bez DPG, navigace atd ovšem není o čem mluvit.

0 0
možnosti
Foto

Kodiaq by v USA nebyl velký SUV, ale na hraně compact a midsize SUV. Nevidim důvod, proč by si to u nich měl někdo koupit namísto Jeepu Cherokee. I Grand Cherokee začíná na 27 000 USD, full size Chevrolet Tahoe je za 47 000. Kodiaq by tam musel stát okolo 20 000 USD.

1 0
možnosti
Foto

V USA zatím není proč šetřit naftu nebo benzin. Také siniční daň nebo viněty tam zatím nemají. Většina území USA leží v subtropickém a téměř tropickém pásmu, takže i koroze aut tam není téma. Spíše je tam mimo highways oft písek nebo kamenitá pista.

Středoevropská auta musí být chráněna proti korozi, musí šetřit palivem a musí se vejít do středověkých městských aglomerací. Myslím, že Škoda osloví hlavně ženy, podobně jako svého času Hyundai Tucson. Ten nový je ovšem už mimo.

0 0
možnosti

Mám dojem, že v Americe si vylámou zuby a to hlavně na ceně.

Tam se prodávají velká a pohodlná auta za pár šupů a jejich značky Škodovku sežerou i s chlupama.

Diesel jim taky moc nejede a ty naše litrové benzinové motory do sekaček určitě nikoho kromě lidí co jsou na jídelních známkách neohromí.

Přeji jim úspěch, ale nějak podobně tam skončil Yugo pokud ho někdo ještě pamatuje.

2 0
možnosti

dalo by se předpokládat, že by vznikla "speciální" výroba pro US trh..proto i v článku zmiňují Koidaq, jako vhodný pro vstup na trh..z druhé strany auta velikosti Citigo jsou pro městkou dopravu v US ideální...CNG by mohlo být zajimavou "ekologickou" kličkou..

0 0
možnosti

To amíci budou koukat, až uvidí litrový tříválec. Budou si myslet, že je to pohon přídavného topení.

2 1
možnosti

Hmm, vcelku logický krok poté, co je v USA folkswágen novou nadávkou.

Tož ať se jim daří, tohle by mohlo vyjít. S motorem 1,8 TSI nebo 2,0 TSI v základu a možností 3,0 V6 TSI, který se tam dodá v Tuaregu. V EU tu V6 ale asi Kodiaq nedostane.

1 0
možnosti

*dodává v Tuaregu.

0 0
možnosti

no pokud do toho namontujou V8 tak by se nějakej amík nad tím autem mohl zamyslet

2 1
možnosti

Proč? Čtyřválce jsou tam celkem běžné.

1 0
možnosti

a nerozhodne spis VW?

1 0
možnosti

Prima, malé SUV se v USA určitě uchytí. Drižím jim palce.

Jen jsem zvědavej, jestli tam taky budou nabízet 1.0 TSI. :-)

4 0
možnosti

A83d68a88m 94J25a41k63e75š

1. 8. 2016 21:12

Tak pro VW je to jediný logický krok. Značka Volkswagen je aktuálně v souvislosti s dieselgate vnímána negativně (ostatně zcela oprávněně). A tak na trhu, který zaťal do výsledků koncernu VW hodně hluboko je potřeba nalézt nějaký způsob kompenzace - prostřednictvím Škodovky.

Ostatně předpokládám, že celý obchodní model je postavený tak, že Škoda ponese náklady na expanzi (pro případ neúspěchu), výnosy pak budou primárně hojit finanční ztrátu VW.

2 0
možnosti

Otázka je co bude tou expanzí - sít dealerů bude využita stávající VW/Audi, a jestli se auta budou vyrábět v mexiku tak v podstatě jediný co to bude mít společného se Škodovkou bude název.

2 0
možnosti
Foto

O té " expanzi " rozhodují kupující .

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!