- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně něco pozitivního. Kdo si hraje, nezlobí !!!
Skoro si troufám říci, že ten skelet bych si uměl spíchnout(svařit) taky.
Akorát ten elektromotor z igráčku , baterie, řízení,...
a ty si snad myslíš, že na kusový rám mají k dispozici nějakou technologii, která poskytne výsledek jako v miliónové sérii?
Podobné články se v novinách objevují od roku asi 1835 .
Před 40 lety šikovní tatíci stavěly podobné elektrokáry pro své děti. S tím rozdílem , že v garáži , za své a s pracně sháněným materiálem.
jj jen se tomu říkalo minikára a místo elektřiny to využívalo gravitačního zrychlení.
Který tatík, by před 40 lety postavil pro svoje dítko "podobnou elektrokáru" co udělá 180 km/hod a pak by ho (to dítko) do toho posadil?
Co mám informace tak na VŠB Ostrava jsou dva týmy které experimentují s elektromobily .
Zmíněná Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství a Fakulta elektrotechniky a informatiky. Druhá zmíněná už na poli alternativních pohonů experimentuje delší dobu a vlastní několik vozidel Kaipan VoltAge s různými pohony Čistě na Elektřinu nebo Elektřinu s pomocným generátorem, pro prodloužení dojezdu . Mají také funkční prototyp s Vodíkovým palivovým článkem.
Ještě to bude chtít katedru Pyrotechniky
Tak nějak mi to připomíná Velorexovou tříkolku. Jenomže po šedesáti letech a bez trubek..
Je lepší jak od Tesly ano tak pošlu na vývoj základní kapitál 1000 kč Jinak to nemá smysl lituji.
Trapné. "extrémně složité stroje" je označení pro extrémně jednoduché podvody s prostředky určenými pro výzkum, které je nutné zpětně maskovat. Nulové inovace a výzkum a nákup již existujícího s marží je ošetřen formulací "bez praktického využití".
" není technicky moc komplikovaný" je alibismus pro další podvody.
Maskování neexistujícího studia a lákání na podvodem udělované tituly nesmí chybět.
Zajímavé bude zveřejnění dokumentů a emailů vytvořeních "terčem výhružek" vondrákem, který "vždy jsem s lidmi komunikoval otevřeně" stále pokračuje v podvodech, které nejsou "technicky moc komplikované"
To snad nemůže dostat homologaci pro provoz na pozemních komunikacích.
Dostane. Akorát musí vyrobit ještě jeden a rozsekat ho při crashtestu...
"díky modernímu pětiosému obráběcímu centru srovnatelná s technologiemi využívanými při výrobě elektromobilů Tesla"
Protože Tesla vyrábí karoserii na CNC fréze, jasan...
Vždyť to má rám svařovanej z jeklů, srovnávat to s modernim sériově vyráběným autem je jako srovnávat nedělní domácí oběd s večeří ve vyhlášený luxusní restauraci, je to úplně jiná liga.