Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J37a60k64u51b 61S38ú93k35e15n45í35k 1298540719

Hlavně aby někdo nevezl na střeše kola8-o

+21/0
doporučit
4.8.2016 13:10

J57i36ř47í 95K89o29c24u40r84e20k 6925574385938

"Jezdí to po kolejích, je to?" Ptá se paní učitelka

"Šalina!" Rázně odpoví Pepíček.

"Ne, Pepíčku a nebuď drzý, Aničko?"

"Prosím pěkně, je to autobus."

"Správně, Aničko."

+19/0
doporučit
4.8.2016 19:39

T20o33m73á42š 98P83a28č88e43s 2788472567387

No, je to jako hezký a zajímavý nápad, ale to že pod tím nepodjede ani dodávka to podle mě prakticky zabíjí. Pokud teda soudruzi v číně nemají pro dodávky speciální pruhy, to by pak šlo.

+14/0
doporučit
4.8.2016 12:28


J30a11n 97P15e40l11l78a33n68t 2846256112214

Něco podobnýho dávno vymyslel Myšpulín :-)

+10/0
doporučit
4.8.2016 12:32

D61a96l75i54b57o13r 10H10o24d81i70s 1913296695533

To v té Číně nikdo nevozí kola nebo rakve na střeše? Protože to by pak ten bus tu zázpu asi nenadjel.:-/

+10/0
doporučit
4.8.2016 12:16

P68e91t68r 58Š42t90ě93p 2383853140626

Může mi někdo vysvětlit, proč se tomu pořád říká autobus? Evidentně je to tramvaj, protože jezdí po kolejích, jak je vidět hned na prvním obrázku i na vizualizaci.

+9/0
doporučit
4.8.2016 18:39
Foto

P55e58t69r 50P47r58o41c87h32á31z22k88a 3302436552374

Vzhledem k tomu, že to de facto jede po koleji budou pruhy pod tím vymezeny jen pro určitý druh dopravy.Dovedu si představit provoz mezi například dvěma městy, nebo k letišti a podobně, Žasnu nad tím, jak rychle dokázali udělat prototyp. V jejich městech to může mít budoucnost. Navíc docela snadno jde zajistit pohon elektricky a pak by to mělo obzvlášť smysl.

+8/0
doporučit
4.8.2016 20:27

D15a29v36i22d 20R41y35c64h76e26t66s67k29ý 9666671880490

Co když ta zácpa stojí na těch kolejích?

+6/0
doporučit
4.8.2016 13:19

M94a56r51t40i72n 43H22o59r40á46k 9323559124

Je to dost nízký, cokoliv na střeše nebo vyšší auto to smete. Mělo by to mít spodní výšku min. 3,5m, pro kamiony raději i 4m. To jim nebude bezpečně fungovat.

+7/−1
doporučit
4.8.2016 17:39

M47a24r86e63k 87F19l59e91k51a24č 1326155734308

To je věc..aby si člověk pojistil kola na střeše:)

+5/0
doporučit
4.8.2016 19:10

J91o73s67e64f 62Š33p49e35r86l 2147967423848

Najednou se setmělo......a ejhle, on to čínský autobus ;-D

+5/0
doporučit
4.8.2016 14:41

M24i61l78a94n 13C18h74a77l51u80p65a 7784586397563

T. A. Edisson, Jára Cimrman, Pavel Matoušek

+3/0
doporučit
4.8.2016 16:43

P52a42v28e34l 98M23a30t85o72u80š68e32k 5610227378814

Zdejší rádoby odborné komentáře od stolu mne fakt baví. Když se o tom psalo asi před měsícem, všichni chytráci věděli, že to zaručeně nebude fungovat. Když to má za sebou první prototypové zkoušky, stejní chytráci zase tvrdí, že to nebude fungovat v praktickém provozu a vymýšlejí úplně směšné argumenty hodné možná tak žáka první třídy ZŠ. Prostě je to PROTOTYP nového dopravního systému. Není problém postavit to vyšší, širší, delší, nastříkat to na červeno, na žluto, namalovat na to reklamy na Coca Colu nebo třeba dámská přirození. Tramvaje se také stavějí na zakázku podle potřeb odběratelů, samozřejmě při maximální možné unifikaci dílů. Je velmi pravděpodobné, že v době, kdy to bude jezdit na x linkách v deseti čínských a možná i jiných městech, nebude v Praze ještě ani rozhodnuto o konkrétní podobě trasy D metra a modernizace tratě na Kladno.

+3/−1
doporučit
5.8.2016 12:42

P65e54t33r 45H39a72n29a 1294960989

Do jejich podmínek ve městě snad i použitelný. Jen mne napadá kolik místa zabírají koleje postranách,nevznikla by jejich spojením plnohodnotná dráha pro tramvaj či městský vlak. Což si myslím, že je pořád nejlevnější řešení s min. stejným efektem kapacity dopravy.

Ono možná celé to je jen takové další machrování čínských soudruhů navenek i dovnitř. Draze a zbytečně.

+2/0
doporučit
5.8.2016 12:57

J51a49r92o12s85l14a92v 92K82a53d84l72e43c 5711929752161

Český řidič má problém se udržet i ve svém pruhu...

+2/0
doporučit
4.8.2016 19:25

L23a44d85i22s65l24a97v 98B33e34r92o27u78n23s98k37ý 1987702793926

Okurkovka? To už je na idnesu asi po 3 . . .

+2/−2
doporučit
4.8.2016 13:27

P69a94v63e38l 68M39a82t96o92u21š61e51k 5630657158834

Není tak dávno, možná měsíc, co tu spousta chytrých pánů prorokovala, jaká je to volovina, že to nebude fungovat atd.

+2/−3
doporučit
4.8.2016 13:28

P20e86t85r 35M93i12c61h78a10l 2740134401852

A já si tenkrát myslel, že jde o nepovedený apríl. :-D

+1/0
doporučit
5.8.2016 14:37

H44o43n10z23a 81N45o27v79á57k 5528368405116

Co co co to měli vymyslet v Rusku.;-€

+1/0
doporučit
4.8.2016 20:35

P16e22t72r 51N62e23c17h24a26n22i83c54k97ý 7673426838380

Největší překážkou masivního rozmachu budou ty vysoké a dost drahé zastávky a pak, že to musí jezdit tam, kde může být zákaz vjezdu vyšších aut.

+1/0
doporučit
4.8.2016 14:57

P92e35t51r 21M57á76l60e38k 1809293879131

A umí to vyřešit i průjem?

+1/0
doporučit
4.8.2016 12:43

V62l43a59d93i92s95l49a15v 57A22d89a33m70e28c 2315268681828

Takže stačí pár dodávek roztroušených v provozu a celý slavný autobus nikam nedojede. Takže leda vybudovat paralelně speciální tramvajovou trať, kde se dovolí jízda nízkým autům.

0/−1
doporučit
4.8.2016 20:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.