- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jízdní vlastnosti nemohu posoudit ale vzhledově se mi nelíbí. To harampádí pod nádrží vypadá jak nějaká armatura z kotelny uhelnýho parníku. Vrcholem všeho je ten pytel od brambor vespod - tlumič výfuku. Bleee.
Já myslím, že XSR 900 si na nic nehraje,je to jednoduše motorka, která je trochu jiná vzhledově, má svůj osobitý styl a jízdní vlastnosti předčí očekávání. Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. Příjemný posez, ovladatelná, poslouchá přesně to, co ji poručíte. Když jsem ji viděl prvně naživo, tak jsem taky trochu "ohrnoval nos", ale všechno se rázem změnilo po ujetí několika málo kilometru. Je to hodně fajn motorka a vřele doporučuji.
Podľa autora motocykel "působí maximálně kompaktním dojmem". Spleť hadíc, rúr, káblov, rôznych tiahel, držiakov a páčok na mňa kompaktne nepôsobí. Význam slova "kompaktný" si autor môže naštudovať tu:
Nějak nechápu to vyosení hrdla nádrže. Boční stojan to má vlevo, motorka je tedy nahnutá doleva a tak bych to hrdlo hledal co nejblíže levé hraně nádrže. Jediné, čemu zde pomůže je možnost natankovat plnou.
Ano, měli ho dát na druhou stranu abyste od benzínky odjížděl s poloprázdnou nárží :-D
Těžko bude článek na úrovni od "novináře", který neumí česky a plete si pojmy technický a technologický.
Retro mi na tom přijde akorát ta přední halogenka.
Rádoby scrambler, nesplňuje pro to ani tu nejelementárnější podmínku a sice že by šel obou to drapáků, jdou na ně jen silniční pneu. Je to stylovka kterou si postaví leda nějaký pracháč do své garáže a semtam se na tom sveze ve vešácké výstroji, pokud tedy počasí dovolí.