Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Návrat krále. Elvisovo BMW 507 prošlo renovací

Po dvou letech náročné rekonstrukce se slavný roadster ještě slavnějšího zpěváka znovu vrací na svět. Nádherně opravená 507 bude mít obnovenou premiéru již tento měsíc na Concours d'Elegance v Pebble Beach v Kalifornii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88e75t78r 54N92ě96m41e93č84e16k 1112794662623

Tak to by šlo R^

0/0
9.8.2016 8:53

L38u87k16á60š 23D84o52č16e41k89a50l 4721607259102

Škoda, že nezachovali tachometr v mílích za hodinu, jako měl originál.

Dále je určitě nesmysl přimontovat výrobní štítek šrouby, které mají hlavu pro křížový šroubovák. V té době křížové šroubováky určitě neexistovaly.

0/0
8.8.2016 21:38

J36i74ř24í 48Z92ý10k40a 9379243921750

nejspíše se nejednalo o originální budíky. Nasvědčuje tomu i to, že jsou na dřevěné desce amatérsky chycené vrutem ke karoserii. Mimochodem s hlavou na křížový šroubovák.

A co se týče křížového šroubováku, resp. křížového Philips šroubu, tak patent byl podán 3. července 1934. US 2046837 A

0/0
8.8.2016 22:09

J88i63ř10í 44S17c43h79w54a50c71h 8638504238386

z kontextu článku vyplývá, že si to auto Elvis pořídil když byl v Evropě na vojenské službě, tak by originál měl mít budíky v evropské metrické soustavě....

0/0
8.8.2016 23:16

J23a48n 12Š27e38s91t70á66k 3788469229104

takže ta klika ze 3D je z plastu?

0/0
7.8.2016 12:43

J49i39ř47í 45Z21ý26k96a 9229503451720

lze tisknout i kovové předměty

+1/0
7.8.2016 13:03

J61a44n 98Š11e95s74t85á96k 3618759459754

Tak to mi ovšem už rozum nebere...

+1/0
7.8.2016 15:32

M71a47r66t57i24n 38P75e63c60i15n69a 4971673

Na té 3D tiskárně se "vytiskne" jen matrice pro výrobu licí formy a ta matrice může být klidně z plastu. Ty kliky byly pravděpodobně odlité z hliníku do pískové formy.

0/0
8.8.2016 8:18

J37i53ř58í 23Z15ý50k75a 9779483111310

je to dost možné. Nasvědčovala by tomu i ta zmínka v jiných článcích, že jich udělali více a naskladnili je jako náhradní díl i pro ostatní majitele 507.

Pokud by to tiskli přímo z kovu, tak by byl nesmysl je dělat na sklad. Tisknout by mohli až ve chvíli, kdy by přišla objednávka.

0/0
8.8.2016 9:39

J63a15n 72M15a12z10ů46r38e12k 2718884318825

Pro me nejkrásnější auto v historii

0/0
7.8.2016 10:36

J50i42ř61í 45S75c74h93w16a55c51h 8828694448306

až na ty výfuky.....bez nich by to bylo celkem hezké auto.;-)

0/0
7.8.2016 20:17

R82o37m44a54n 18S41t92r52e21j38č38e34k 1583422795767

Výfuky jsou luxusní ;-D Za designera na dovolené tenkrát asi zaskočil vrátný. Jinak ale klobouk dolů, ve filmu Fantomas se zlobí vždycky čekám na honičku 507 s vlakem R^

0/0
8.8.2016 8:15

L83u86b20o96m77í39r 75K80a71m91e58n48s93k70ý 3520318743646

nádhera, ovšem pojem renovace je v případě použití zlomku původních dílů, prakticky jen část karoserie, trochu nepřesný pojem. Spíš replika s přísadou homeopatického množství originálu :)

+5/0
7.8.2016 10:07

K91a30t69e77ř46i19n53a 21V18ý13b12o94r96n20á 6290449549

Auto je to hezké. Dá se na něm ovšem pozorovat obrovský pokrok v technice. Dnes mají motory o tomto objemu cca dvojnásobný výkon a ta nádrž na 110 litrů benzínu tam také není jistě náhodou ;-)

0/0
7.8.2016 9:04

J14a39n 68K48o21n44v85a15l23i70n50k31a 5460721451145

Objevila jste Ameriku R^ ;-) Starým autům dodává ta jejich "nedokonalost" to pravé charisma. Právě ten brblavý osmiválec, co se třepe na volnoběh, kucká za studena a pod plynem žere i trávu kolem silnice, je pravou esencí podobných aut. Dnes existují auta, která jsou hi-tech. Mají obrovské výkony, nízkou spotřebu, vysokou aktivní i pasivní bezpečnost, ale jsou nudná, bezpohlavní.

Současná motorová produkce BMW je také nakažena downsizingem, naštěstí lze však stále do některých modelů a řad získat 6ti válec a u vrcholných typů řady 7 i vidlicový dvanáctiválec.

Někdo se u motoru zaměřuje pouze na výkon a spotřebu. Jiným zase záleží na charakteru, zvuku a celkovém projevu.

+4/0
8.8.2016 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.