Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Návrat krále. Elvisovo BMW 507 prošlo renovací

Po dvou letech náročné rekonstrukce se slavný roadster ještě slavnějšího zpěváka znovu vrací na svět. Nádherně opravená 507 bude mít obnovenou premiéru již tento měsíc na Concours d'Elegance v Pebble Beach v Kalifornii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52e73t19r 74N39ě19m49e71č56e40k 1672234572323

Tak to by šlo R^

0/0
9.8.2016 8:53

L52u82k64á24š 21D49o20č72e63k86a36l 4261737269942

Škoda, že nezachovali tachometr v mílích za hodinu, jako měl originál.

Dále je určitě nesmysl přimontovat výrobní štítek šrouby, které mají hlavu pro křížový šroubovák. V té době křížové šroubováky určitě neexistovaly.

0/0
8.8.2016 21:38

J94i29ř46í 42Z70ý41k67a 9279393931640

nejspíše se nejednalo o originální budíky. Nasvědčuje tomu i to, že jsou na dřevěné desce amatérsky chycené vrutem ke karoserii. Mimochodem s hlavou na křížový šroubovák.

A co se týče křížového šroubováku, resp. křížového Philips šroubu, tak patent byl podán 3. července 1934. US 2046837 A

0/0
8.8.2016 22:09


J60i54ř81í 59S24c80h64w18a21c90h 8418454278426

z kontextu článku vyplývá, že si to auto Elvis pořídil když byl v Evropě na vojenské službě, tak by originál měl mít budíky v evropské metrické soustavě....

0/0
8.8.2016 23:16

J23a79n 19Š31e47s22t45á32k 3758619209304

takže ta klika ze 3D je z plastu?

0/0
7.8.2016 12:43

J80i86ř89í 83Z64ý35k29a 9559873641900

lze tisknout i kovové předměty

+1/0
7.8.2016 13:03

J14a72n 55Š61e64s14t14á62k 3838299989574

Tak to mi ovšem už rozum nebere...

+1/0
7.8.2016 15:32

M61a57r95t90i80n 29P38e77c29i48n93a 4981763

Na té 3D tiskárně se "vytiskne" jen matrice pro výrobu licí formy a ta matrice může být klidně z plastu. Ty kliky byly pravděpodobně odlité z hliníku do pískové formy.

0/0
8.8.2016 8:18

J28i36ř35í 16Z25ý70k53a 9579883151570

je to dost možné. Nasvědčovala by tomu i ta zmínka v jiných článcích, že jich udělali více a naskladnili je jako náhradní díl i pro ostatní majitele 507.

Pokud by to tiskli přímo z kovu, tak by byl nesmysl je dělat na sklad. Tisknout by mohli až ve chvíli, kdy by přišla objednávka.

0/0
8.8.2016 9:39

J91a60n 79M27a71z98ů36r10e80k 2398374358675

Pro me nejkrásnější auto v historii

0/0
7.8.2016 10:36

J43i48ř35í 59S85c70h64w78a55c83h 8468774778566

až na ty výfuky.....bez nich by to bylo celkem hezké auto.;-)

0/0
7.8.2016 20:17

R67o57m54a98n 72S52t47r98e30j49č20e16k 1303212925287

Výfuky jsou luxusní ;-D Za designera na dovolené tenkrát asi zaskočil vrátný. Jinak ale klobouk dolů, ve filmu Fantomas se zlobí vždycky čekám na honičku 507 s vlakem R^

0/0
8.8.2016 8:15

L47u90b11o67m72í76r 45K93a70m27e49n78s45k75ý 3430498923516

nádhera, ovšem pojem renovace je v případě použití zlomku původních dílů, prakticky jen část karoserie, trochu nepřesný pojem. Spíš replika s přísadou homeopatického množství originálu :)

+5/0
7.8.2016 10:07

K68a52t36e39ř63i82n29a 43V28ý85b49o78r50n53á 6840379469

Auto je to hezké. Dá se na něm ovšem pozorovat obrovský pokrok v technice. Dnes mají motory o tomto objemu cca dvojnásobný výkon a ta nádrž na 110 litrů benzínu tam také není jistě náhodou ;-)

0/0
7.8.2016 9:04

J54a76n 20K83o89n22v60a37l55i13n68k63a 5530151691235

Objevila jste Ameriku R^ ;-) Starým autům dodává ta jejich "nedokonalost" to pravé charisma. Právě ten brblavý osmiválec, co se třepe na volnoběh, kucká za studena a pod plynem žere i trávu kolem silnice, je pravou esencí podobných aut. Dnes existují auta, která jsou hi-tech. Mají obrovské výkony, nízkou spotřebu, vysokou aktivní i pasivní bezpečnost, ale jsou nudná, bezpohlavní.

Současná motorová produkce BMW je také nakažena downsizingem, naštěstí lze však stále do některých modelů a řad získat 6ti válec a u vrcholných typů řady 7 i vidlicový dvanáctiválec.

Někdo se u motoru zaměřuje pouze na výkon a spotřebu. Jiným zase záleží na charakteru, zvuku a celkovém projevu.

+4/0
8.8.2016 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.