Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e14t68r 33N66ě45m28e62č95e15k 1622934552833

Tak to by šlo R^

0/0
doporučit
9.8.2016 8:53

L38u83k50á54š 21D87o45č90e60k43a29l 4281797209502

Škoda, že nezachovali tachometr v mílích za hodinu, jako měl originál.

Dále je určitě nesmysl přimontovat výrobní štítek šrouby, které mají hlavu pro křížový šroubovák. V té době křížové šroubováky určitě neexistovaly.

0/0
doporučit
8.8.2016 21:38

J64i55ř51í 67Z23ý76k56a 9399673721280

nejspíše se nejednalo o originální budíky. Nasvědčuje tomu i to, že jsou na dřevěné desce amatérsky chycené vrutem ke karoserii. Mimochodem s hlavou na křížový šroubovák.

A co se týče křížového šroubováku, resp. křížového Philips šroubu, tak patent byl podán 3. července 1934. US 2046837 A

0/0
doporučit
8.8.2016 22:09


J89i23ř10í 69S33c41h56w78a64c81h 8608534278196

z kontextu článku vyplývá, že si to auto Elvis pořídil když byl v Evropě na vojenské službě, tak by originál měl mít budíky v evropské metrické soustavě....

0/0
doporučit
8.8.2016 23:16

J51a73n 52Š34e14s47t65á18k 3218409599204

takže ta klika ze 3D je z plastu?

0/0
doporučit
7.8.2016 12:43

J35i42ř16í 81Z53ý82k81a 9919963321890

lze tisknout i kovové předměty

+1/0
doporučit
7.8.2016 13:03

J89a20n 87Š71e10s55t68á14k 3118339589704

Tak to mi ovšem už rozum nebere...

+1/0
doporučit
7.8.2016 15:32

M12a13r14t63i34n 61P81e11c69i20n22a 4161243

Na té 3D tiskárně se "vytiskne" jen matrice pro výrobu licí formy a ta matrice může být klidně z plastu. Ty kliky byly pravděpodobně odlité z hliníku do pískové formy.

0/0
doporučit
8.8.2016 8:18

J71i82ř37í 77Z71ý34k22a 9299833621240

je to dost možné. Nasvědčovala by tomu i ta zmínka v jiných článcích, že jich udělali více a naskladnili je jako náhradní díl i pro ostatní majitele 507.

Pokud by to tiskli přímo z kovu, tak by byl nesmysl je dělat na sklad. Tisknout by mohli až ve chvíli, kdy by přišla objednávka.

0/0
doporučit
8.8.2016 9:39

J26a75n 65M62a52z36ů57r86e75k 2708144778485

Pro me nejkrásnější auto v historii

0/0
doporučit
7.8.2016 10:36

J28i56ř39í 24S30c30h78w96a80c56h 8378724408366

až na ty výfuky.....bez nich by to bylo celkem hezké auto.;-)

0/0
doporučit
7.8.2016 20:17

R39o97m46a50n 28S50t89r46e57j95č29e57k 1423622355397

Výfuky jsou luxusní ;-D Za designera na dovolené tenkrát asi zaskočil vrátný. Jinak ale klobouk dolů, ve filmu Fantomas se zlobí vždycky čekám na honičku 507 s vlakem R^

0/0
doporučit
8.8.2016 8:15

L53u67b14o87m58í24r 94K96a97m62e82n27s44k29ý 3370898223106

nádhera, ovšem pojem renovace je v případě použití zlomku původních dílů, prakticky jen část karoserie, trochu nepřesný pojem. Spíš replika s přísadou homeopatického množství originálu :)

+5/0
doporučit
7.8.2016 10:07

K27a87t39e29ř84i36n58a 80V98ý43b94o71r86n26á 6710519139

Auto je to hezké. Dá se na něm ovšem pozorovat obrovský pokrok v technice. Dnes mají motory o tomto objemu cca dvojnásobný výkon a ta nádrž na 110 litrů benzínu tam také není jistě náhodou ;-)

0/0
doporučit
7.8.2016 9:04

J68a67n 51K77o25n13v49a52l64i67n71k12a 5380671381455

Objevila jste Ameriku R^ ;-) Starým autům dodává ta jejich "nedokonalost" to pravé charisma. Právě ten brblavý osmiválec, co se třepe na volnoběh, kucká za studena a pod plynem žere i trávu kolem silnice, je pravou esencí podobných aut. Dnes existují auta, která jsou hi-tech. Mají obrovské výkony, nízkou spotřebu, vysokou aktivní i pasivní bezpečnost, ale jsou nudná, bezpohlavní.

Současná motorová produkce BMW je také nakažena downsizingem, naštěstí lze však stále do některých modelů a řad získat 6ti válec a u vrcholných typů řady 7 i vidlicový dvanáctiválec.

Někdo se u motoru zaměřuje pouze na výkon a spotřebu. Jiným zase záleží na charakteru, zvuku a celkovém projevu.

+4/0
doporučit
8.8.2016 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.