Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Návrat krále. Elvisovo BMW 507 prošlo renovací

Po dvou letech náročné rekonstrukce se slavný roadster ještě slavnějšího zpěváka znovu vrací na svět. Nádherně opravená 507 bude mít obnovenou premiéru již tento měsíc na Concours d'Elegance v Pebble Beach v Kalifornii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e58t28r 10N51ě39m10e21č24e45k 1142974132393

Tak to by šlo R^

0/0
9.8.2016 8:53

L46u96k91á38š 67D46o74č10e74k69a93l 4691157819832

Škoda, že nezachovali tachometr v mílích za hodinu, jako měl originál.

Dále je určitě nesmysl přimontovat výrobní štítek šrouby, které mají hlavu pro křížový šroubovák. V té době křížové šroubováky určitě neexistovaly.

0/0
8.8.2016 21:38

J36i87ř55í 13Z27ý24k50a 9419653321910

nejspíše se nejednalo o originální budíky. Nasvědčuje tomu i to, že jsou na dřevěné desce amatérsky chycené vrutem ke karoserii. Mimochodem s hlavou na křížový šroubovák.

A co se týče křížového šroubováku, resp. křížového Philips šroubu, tak patent byl podán 3. července 1934. US 2046837 A

0/0
8.8.2016 22:09

J24i53ř75í 46S28c18h85w41a55c53h 8358474198476

z kontextu článku vyplývá, že si to auto Elvis pořídil když byl v Evropě na vojenské službě, tak by originál měl mít budíky v evropské metrické soustavě....

0/0
8.8.2016 23:16

J82a96n 83Š58e16s81t34á27k 3378879569584

takže ta klika ze 3D je z plastu?

0/0
7.8.2016 12:43

J94i85ř25í 95Z65ý36k16a 9759313301330

lze tisknout i kovové předměty

+1/0
7.8.2016 13:03

J38a50n 84Š82e72s35t39á10k 3508459659434

Tak to mi ovšem už rozum nebere...

+1/0
7.8.2016 15:32

M27a65r82t59i49n 67P96e26c86i88n68a 4231103

Na té 3D tiskárně se "vytiskne" jen matrice pro výrobu licí formy a ta matrice může být klidně z plastu. Ty kliky byly pravděpodobně odlité z hliníku do pískové formy.

0/0
8.8.2016 8:18

J26i59ř87í 97Z40ý43k25a 9619723551170

je to dost možné. Nasvědčovala by tomu i ta zmínka v jiných článcích, že jich udělali více a naskladnili je jako náhradní díl i pro ostatní majitele 507.

Pokud by to tiskli přímo z kovu, tak by byl nesmysl je dělat na sklad. Tisknout by mohli až ve chvíli, kdy by přišla objednávka.

0/0
8.8.2016 9:39

J30a98n 60M90a96z86ů16r23e38k 2528964398815

Pro me nejkrásnější auto v historii

0/0
7.8.2016 10:36

J76i65ř18í 34S14c45h48w80a70c82h 8568754518126

až na ty výfuky.....bez nich by to bylo celkem hezké auto.;-)

0/0
7.8.2016 20:17

R19o12m49a80n 53S20t74r38e50j16č15e28k 1103822555847

Výfuky jsou luxusní ;-D Za designera na dovolené tenkrát asi zaskočil vrátný. Jinak ale klobouk dolů, ve filmu Fantomas se zlobí vždycky čekám na honičku 507 s vlakem R^

0/0
8.8.2016 8:15

L57u28b29o15m31í74r 34K90a57m37e16n35s59k25ý 3140248553846

nádhera, ovšem pojem renovace je v případě použití zlomku původních dílů, prakticky jen část karoserie, trochu nepřesný pojem. Spíš replika s přísadou homeopatického množství originálu :)

+5/0
7.8.2016 10:07

K95a20t88e70ř53i28n17a 48V25ý12b28o85r45n64á 6350859359

Auto je to hezké. Dá se na něm ovšem pozorovat obrovský pokrok v technice. Dnes mají motory o tomto objemu cca dvojnásobný výkon a ta nádrž na 110 litrů benzínu tam také není jistě náhodou ;-)

0/0
7.8.2016 9:04

J37a56n 45K79o44n76v57a33l26i13n49k78a 5340121901715

Objevila jste Ameriku R^ ;-) Starým autům dodává ta jejich "nedokonalost" to pravé charisma. Právě ten brblavý osmiválec, co se třepe na volnoběh, kucká za studena a pod plynem žere i trávu kolem silnice, je pravou esencí podobných aut. Dnes existují auta, která jsou hi-tech. Mají obrovské výkony, nízkou spotřebu, vysokou aktivní i pasivní bezpečnost, ale jsou nudná, bezpohlavní.

Současná motorová produkce BMW je také nakažena downsizingem, naštěstí lze však stále do některých modelů a řad získat 6ti válec a u vrcholných typů řady 7 i vidlicový dvanáctiválec.

Někdo se u motoru zaměřuje pouze na výkon a spotřebu. Jiným zase záleží na charakteru, zvuku a celkovém projevu.

+4/0
8.8.2016 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.