Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M62i58c94h83a70l 41B62r74e42š50k35o42v81e35c 4391388814376

ZIL 130 si z vojny pamatuji, stály zaparkované v garážích v autoparku a bylo zakázané s nimi jezdit, protože žraly 100l /100 km benzínu (nikoliv nafty).

+4/0
doporučit
10.8.2016 9:43

M55a18r55e52k 53F83l62e76k73a90č 1446585594738

Jedním dechem!

+4/0
doporučit
10.8.2016 8:28

K91a81r40e28l 76V58o28h64n41o78u41t 4458659590377

Chci ZIL 2906. Budu v něm jezdit do práce.

+4/0
doporučit
10.8.2016 8:12


E97v96z11e89n 62S51o26u66k19u14p 1217314936668

Na špatné cesty museli vyvinout dobrá auta.... A to se jim daří.....

+2/0
doporučit
10.8.2016 19:23

J70a40n 83K89o61n50v10a93l21i61n32k18a 5890751761215

Rusové mají štěstí, že pro ně neplatí nesmyslné emisní limity. Jinak by tam museli dát jednašestku s pěti turby.

+2/0
doporučit
10.8.2016 10:04

F18r28a12n48t75i93š42e68k 96L31u74p24í31n23e64k 8371346966692

6l, benzin osmivalec, 150 koni? To je 25 koni na litr. Je mi jasny urceni do extremnich podminek, ale z toho motoru se snad uz nedal vydolovat mensi vykon.

+1/0
doporučit
11.8.2016 21:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.