- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zde v diskuzi se srovnávají jen dvě šunky Octavia a Hundai i30.Za podobné spíš menší peníze máte japonce který v pohodě bez nákladů zdolá půl milionu km.
V česku lidi japonce moc nemusí. Když se servisuje, tak jede. Ja měl Mistu Colt CAo a natočil krásných 390tkm. Motor pořád v pohodě. Nesmí se nic nechat vyhnít a problémy řešit hned.
šádisti brzděte nebo vám praskne cévka v mozku
stačí se podívat sem na poruchovost. i30 má při stejným nájezdu jako Fábie skoro dvojnásobnou poruchovost a i Octavie se skoro dvonásobným nájezdem má poruchovost nižší ne i30. Jsou to prostě křápy... http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/tuv-report-pro-rok-2015-spolehlivost-aut.htm
A bude v základní výbavě na displeji nebo aspoň papírový jízdní řád ČSAD nebo si bude muset majitel sehnat vlastní?
K cemu? Snad plati 5ti leta zaruka, ktera se vztahuje na celou evropu. Nebo ne? ;)
Držím palce, ať je opět lepší, než Octavka 3.gen
Jaké ostatní normální automobilky?
No u souseda parkuje Bílá I30 kombi, kouřové skla, lité kola, xenony. No moc pěkné. Ale pořád je v tom technika od Huyndai.....
A jaký problém má technika od Hyundaie?
Cokoliv korejského bych už nikdy nekoupil , stačilo jednou .
Kdyby raději jak Škoda, tak už i Hyundai ukázali ty své výtvory oficiálně a celé jako ostatní normální automobilky, udělali by lépe. Dělají, jako by to bylo pomalu nové Ferrari s revolučním pohonem a navíc obojživelné a přitom jsou to tuctovky za předražené ceny pro široké masy. Divím se, že tohle někoho vůbec zaujme.
Volvo, Audi, BMW... Tento zpusob odhalovani novych modelu je zcela bezny.