Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

FOTOTEST: Audi A8 je poslední šance na pořádné svezení díky TDI V8

Zní to trochu paradoxně, ale aktuální Audi A8 je ve třídě luxusních limuzín auto tak trochu ze staré školy. A to navzdory tomu, jak pokroková automobilka Audi je. A8 jednoduše má již své roky, ale pro mnohé zákazníky to může být přitažlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a36n 96N78o87v91á45k 7610825916356

Jedině Mercedes nebo BMW. Jinak Audi bude vždy až třetí :-) i když se hodně snaží. Zkoušel jsem A8, MB S i BMW 7. Stručně řečeno a pořád to platí: MB obývák - ( jemnostpán ) a baví hlavně vzadu, BMW trochu holota ( grázlík ), který baví i ve předu :-) Audi se snaží být mezi a je to nuda. Dá se říct, že teprve poslední generace cca od r.2015 dotáhli MB a BMW. Ale je to můj názor a nevnucuju ho nikomu.

+1/0
17.8.2016 0:40

J25a13n 11T70a63r95a92b72a 4896836989829

Ano, co kus to názor. Já bych naopak v S-Klasse vzadu na delší cestu rozhodně jet nechtěl, z uvedené trojice má nejtvrdší sedadla, pro někoho (i pro mě) až nepohodlná. Za volantem mi naopak připadá nejlepší technicky pojatá A8 se skvělou logikou dnes již starého MMI, ta ale jiného samozřejmě může nebavit nebo obtěžovat. BMW je z tohoto pohledu zmatené, Mercedes v pohodě, navíc je tam znát generační rozdíl nového MB proti Audi těsně před modernizací. Ale BMW je zas naopak zábavné za jízdy o fous víc než ti ostatní dva. Ale nikdo z nich nemá motor srovnatelný s V8TDI,

0/0
17.8.2016 13:34

J35i69n46d95r12i51c50h 78K46u94c26e62r97a 7488375811685

Prijedete do Londyna, zajdete na Berkeley Street k Jaguaru pak kousek dal na Berkeley Sq. k RR, hned vedle k Bentley,pak o par metru dal k Porsche a take k Astonu na Park Lane, to nesmi chybet.McLaren vyzaduje navstevy po objednani tel. nabo mailem, a musite prokazat, ze na to mate. Ale jinak vsude u jmenovanych vas nechaj si auticka pene osahat, pokecaj si s vami, dokonce jsem u RR i Porsche dostal i kafe, RR Phantom je fakt auto z jinyho sveta. nakonec jdete naproti hôtelu Ritz na Piccadilly St.k Audi, posadite se do A6RS, 8valve, 605Hp, tj. koni, cena od 79K £,tretinova proti RR Silver Wraith, a vy vite, ze to krans vystaveny modry audi sice prijde na 105K, ale za zadne z vyse jmenovanych byste nemenil.Auto ne pro efekt, uvnitr ani venku nic nechybi a nic neni navic, a pohled pod kapotu je mnohem mnohem vic sexy nez na jakoukoliv miss. S R8 je to podobny. Ale pravda je, ze TDI do takovych aut opravdu nepatri. RS6 ma deklarovanou spotrebu 38miles per galon. T.j. cca 4 litru benzinu na asi 60 km, vychazi mi to na 100km 6-7 l extra urban, prumer extra urban/urban max. 9-10 litre na 100, tak k cemu ten diesel?

0/0
16.8.2016 22:23


J80a86n 79T30a86r24a85b96a 4766636789179

Kčemu ten diesel?No k tomu, že ten za 9-10l opravdu pojede, při normálním zacházení o za 8. Zatímco RS6 může deklarovat co chce, ale reálná spotřeba bude 14+. Ve městě 20. Což by sice ekonomicky nemuselo znamenat nic ale jeden podstatný rozdíl v tom je. RS6 bude u pumpy každých 450km, A8 každých 900.

+2/0
16.8.2016 23:12

D54a63n21i57e53l 71K19r50a94u43s 4191423222874

Krásné auto.

A kdy někdo přijde na to, že laboratorní spotřeba je okrádání zákazníků?

0/0
16.8.2016 21:52

J29i86ř47í 72S24c67h20w14a18c96h 8298614488546

když pojedeš s dynamikou auta podle NEDC, tak tu papírovou spotřebu dosáhneš, nebo se jí velmi přiblížíš. Takže žádný okrádání, prostě spotřeba dle extra pasivního režimu jízdy.

0/0
17.8.2016 20:05

J59a98n 34T87a70r71a91b40a 4156156549769

No a kde bere redakce ty info o konci V8TDI? Před 2 měsíci Audi uvedlo na trh úplně nový 4,0V8TDI s 435HP pro SQ7 a má ho už i nová Panamera. takže A8 ho nepochybně dostane taky.

0/0
16.8.2016 21:45
Foto

J28o41s73e47f 76M47a18c97e94k 98M58l14. 9487202954503

No hezký to je, ale těch všelijakých ovladačů uvnitř ... to je skoro na vysokou školu :-)

0/0
16.8.2016 17:25

P55a24v38e90l 32G64ö89t94z19e 4313702492945

No jo, pokrytectvi vladne svetu a Nemci v tom obzvlast kraluji. Sice to min nezere, ale normy se musi tabulkove plnit. Pritom zrovna nemci maji dost sily na to, ty normy proste zmenit. Ale to uz bychom chteli moc. To se radeji budou sidit emise.

+1/0
16.8.2016 17:23

H87o80n42z27a 47K49r78e39n70s29t81e52t49t58e59r 1503299489

Když už tam máte fotku toho světlometu, tak co třeba napsat, že se vyrábí v CZ, má přes 80 diod a 996 milionů kombinací jak svítit. V jednu chvíli umí "vystínovat" až 8 vozidel, díky 25 diodám pouze pro dálkové světlomety.

+1/0
16.8.2016 17:05

J60a74n 51K84o90n76v62a53l62i50n77k38a 5550751671135

Tu naftu jedině kvůli obřímu krouťáku. Jinak do tohohle auta raději benzín. Sám mám šetiválcového nafťáka a jedinou výhodu oproti stejně velkému benzínu vnímám právě v síle toho motoru. Benzínová atmosféra by musela mít o půl až litr větší objem, aby dosahovala podobných parametrů. Každopádně benzín je benzín a k autu vyšší kategorie tak nějak patří. Audi má za V8 byť v ropě rozhodně R^R^R^

+3/−2
16.8.2016 11:58

A16n28d26r85e11j 69M26a20s83a93r56y48k 9820153406540

jo benzin by bol lepsi to je fakt :) ale dva a pul mega za auto???? a jeste mega za priplatky? .... dva a pul mega mne nestal ani barak ..... to je fakt psycho.... nezavidim to nikomu ja ani nevim jestli kdybyych mnel tolik penez bych si to auto koupil ale stejne dva a pul mega za hezkeho sedana .... ja nevim no... svet se asi zblaznil :) zvlaste kdyz jsou na planete porad mista kde lidi nemaji treba pitnou vodu natoz jidlo.... chcipaj na ruzny zatim nevylecitelne choroby.... ale na jinem konci planety jsi pan manager koupi audi za 3 mice.

+7/−1
16.8.2016 11:49

J88a81n 20K74o53n13v89a64l64i92n85k38a 5610421731155

Jestli to není tím, že na tomhle konci planety lidé chodí do školy a pak do práce a vytvářejí trvalé hodnoty. Že tu máme vědu, kulturu, infrastrukturu atp. Víte, oni v některých částech světa na tom jsou opravdu blbě, ale nikdo jim nebere šanci to zkusit a z doby kamenné se přenést alespoň na úroveň počátku dvacátého století. Chce to jen chtít.

+3/−1
16.8.2016 12:24

A84n46d52r41e33j 43M47a89s57a41r11y95k 9290243696570

Vy teda mate ale poradne ruzove skla :-) jako ze nekyo kto si kupuje auto za dva a pul mega tak vytvari poctive hodnoty? :-D to sem se tedy hodne dobre pobavil :-D a jak rikate ze nikto nikomu nebrani... jste si jist ze zvlaste tedka nikto nikomu nebrani jit dal??? Ja tedy uplne ne....

+1/−2
16.8.2016 13:28

O20n32d48ř72e64j 92L59o13š37o60t31h 9170832874572

Když ty peníze má, tak je vytváří. Takové auto může mít každý vrcholový manažer a já osobně si netroufám tvrdit, že vést firmu znamená hodnoty nevytvářet.

Co se chudoby ve světě týče, podívejte se do historie, na to, jak se lidstvo vyvíjelo a my opravdu nemůžeme za to, že místo toho, aby se naučili vykopat studnu nebo se dopravovat vodu na velké vzdálenosti, se naučili akorát množit a nepracovat. To není naše chyba a není jediný důvod jim pomáhat, protože tam, kde tyhle zaostalé národy jsou, si mohou sami a pokud umírají žízní, nám může být zcela jedno a taky "my" si užíváme toho, co si po staletí budujeme a oni také.

+2/0
17.8.2016 0:17

J51a29n 50K63o45n61v97a31l55i44n30k26a 5210111921455

Naprosto sdílím váš názor. Nehledě na to, že mnoho z těch "ubohých národů" žije v oblastech s vysokým geograficko-kulturně-ekologickým potenciálem.

0/0
17.8.2016 7:51

J49i33ř38í 28S39c92h11w50a90c86h 8498134718216

čím více na jih k rovníku, tím "snadnější život" a menší snaha tvrdě pracovat.... obrazně řečeno stačí natáhnout ruku a utrhnout banán ....na druhou stranu se není čemu divit. "Tvrdě pracovat" v takovým horku je dost problém,,,,;-)

0/0
17.8.2016 21:19

J40a15n 69K82o58n75v78a60l34i94n21k11a 5920381431765

Přijdete mi jako takový ti novodobí módní neomarxisté s lehce nazelenalým a narůžovělým odstínem.

Vážený pane, právě kvůli podobně zhovadilému myšlení, kdy máme povině cítit vinu za to, že někdo někde se má blbě, aniž bychom s tím měli cokoliv společného, se současná evropská civilizace ocitá na zcestí.

+1/0
17.8.2016 7:49

I47v11a44n25a 80P83e55t68e28r57k28o98v71á 2587226946583

Myslíte, že by "těm lidem co nemají pitnou vodu natož jídlo" nějak pomohlo, kdyby si jak píšete "pan manager" auto za 3 míče nekoupil? Nebo, že by jim nějak dlouhodobě pomohlo, kdyby jim všichni "páni manageři" jednou za 4 roky poslali z firmy 3 miliony místo nákupu nového auta?

+5/0
16.8.2016 17:26

J43i14ř24í 55K37o52c26u65r88e97k 6425164385108

A vy jste si postavil barák a přitom spousta lidí nemá ani stan. Styďte se.

+4/0
16.8.2016 18:00

K71l16á24r48a 47R68u56n39d55o59v10á 7640105579

2.5 mio je základní cena. Většinou si majitelé připlácí za výbavu a ceny se pak pohybují kolem 3,5 až 4 mio. Takhle to bývá u všech luxusnějších vozidel už dlouho.

0/0
30.8.2016 13:06

D78e88j74a82n 26T52a58d34i28c 7302196587277

Pokud mate penize na takove auto, jste blazen, kdyz si to koupite v nafte.

+1/−3
16.8.2016 11:48

I58g91n84á22c 62M89r57k56v91i57č19k73a 2358112139575

co takhle že to má 2x větší dojezd jak w12?

0/0
16.8.2016 15:50

D64e54j72a51n 68T86a10d33i59c 7882846507467

Pokud clovek resi dojezd, tak si nebude snad kupovat Audi A8 v nafte, pokud ano, je to ten zminovany blazen.

0/−1
16.8.2016 16:13

J87i92ř39í 88S50c96h47w70a47c47h 8748524108856

kdyby to lidi nekupovali, tak by to Audi prostě nevyrábělo. Ale vyrábí se to, takže to lidi evidentně kupují.;-)

0/0
17.8.2016 20:09

J40á64n 18K90o50t54ú76č 2636754468166

Môžete prosím vysvetliť dôvod? Naftový motor má dobrý výkon, a prípadný drahý servis nemusí bohatého majiteľa príliš trápiť. Aj tak to po pár rokoch predá, ešte predtým, než sa to začne kaziť.

+3/0
16.8.2016 16:17

P58e71t91r 61M62i72c14h16a19l 2140644791832

Tam je svět ještě v pořádku.

+2/0
16.8.2016 10:51

J83i13ř65í 85Z26ý17k96a 9979673101680

R^ za ručičkové budíky. Jsou naprosto ideální na "mrknu a vidím", není potřeba luštit, co na tom displeji je.

R^ za vysouvací displej navigace. V noci je každý displej přítěží a to i s tlumeným podsvícením.

R^ za nedotykový displej - kdo to má furt leštit od toho, jak to každý zapatlá

R^ za osmiválec, byť naftový ... v luxusní limuzíně má být pořádná strojovna, ne šidítko, které se ještě před pár lety dávalo i do miniaut.

Rv za naftový osmiválec. Benzin by byl lepší

PS: Martine, fakt povedený fotky ;-)

+8/0
16.8.2016 9:56

J67a50n 97D44l94o69u33h26ý 7914829910359

Nafta v osmi valci? No to musi bejt strasnej zvuk

+1/−9
16.8.2016 7:23

P54e19t84r 74M70a45r90e80č74e84k 1343161469888

Není ! Už leckteré šestiválce v naftě se dají poslouchat ..

0/0
16.8.2016 17:21

J89a46n 68Š49l17é89g71l 8332920218733

Nevíte kolik za to dostanu fábií? :-)

+1/−1
16.8.2016 6:35

L68u20k48á79š 47K87u11b90ů 5774203760417

tříválcové Fábie se budou vejít na jedno a půl fotbalového hřiště

+3/0
16.8.2016 8:31

P42a36v62e76l 28Z92a82j26í91č96e16k 8794860576520

To ja radej benzin V8 a bez turba

+2/−1
16.8.2016 6:19

J74a12n 63K31a25r72e10l 11N35o51v10a37k 5966324248676

radeji nejaky hybrid.. timhle se jezdilo v minulem stoleti.. :-P elektrika je proste elektrika..

+1/−12
16.8.2016 2:35

I77v22a15n35a 22P54e23t52e39r20k94o81v70á 2147686926883

S elektromobily to vypadalo růžově v předminulém století, v době Křižíka měly prakticky shodné relevantní parametry jako benzinová konkurence.

0/0
16.8.2016 17:30

J45á35n 88K24o88t61ú67č 2416344378346

To je často opakované, ale je to len časť pravdy. Do vývoja spaľovacích motorov natieklo za tých cca 140 rokov také strašné množstvo peňazí, že sa to nutne muselo prejaviť na ich zlepšení. Oproti tomu do elektromobilov sa neinvestovalo až donedávna skoro nič. Lenže dnes je iná situácia, okrem znečistenia vzduchu nás trápi aj cena ropy (zase môže stúpnuť kedykoľvek) a nepríjemné geopolitické súvislosti (príjmy pre teroristov)... Preto elektromobily sú naozaj správna cesta, aj keď to ešte dlho potrvá.

0/0
17.8.2016 9:26

J27a65k84u92b 77M39e37l66í81š31e39k 6296885202916

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor v dobrém opravdu ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+3/0
16.8.2016 2:17

J15a77n 28K39o30n82v17a47l60i95n34k53a 5880601461935

Osmiválec je z podstaty hrubší než motory s počtem válců dělitelným třemi (vyjma tříválců). I benzínový osmiválec bude jadrnější oproti řadovému šestiválci nebo vidlicovému dvanáctiválci. Šestiválce a dvojité šestiválce (V12) běží tak pěkně "dokola" je to dáno pravidelností jednotlivých pracovních dob.

+3/0
16.8.2016 12:30

J86a27k88u34b 72M34e11l13í41š75e11k 6216675152166

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor opravdu v dobrém ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+1/0
16.8.2016 2:13

J10a14k95u56b 89M23e94l16í50š20e28k 6336955522856

Omlouvám se za opakovaný příspěvek.

+2/0
16.8.2016 2:19

O48n16d44r37e51j 12S98i85d28o79n 6764246961542

Kdo si ho kupuje, ten ho bude poslouchat zevnitr. A to je dulezite.

0/0
16.8.2016 7:34

S81t94a79n55i89s34l48a91v 14C56h79y91t21r47a 3234543107149

Ten, kdo si kupuje tento typ auta, nemůže jezdit na obchodní jednání v naftovém autě. Ne, že bych tdi odsuzoval. Na této úrovni jedině benzín. Rozdíl ve spotřebě není zase tak veliký, pokud se jezdí převážně mimo město. Zvukový projev je ale dost markantní. O následných servisních nákladech už raději mlčím.

+1/−3
16.8.2016 7:47

J60i55ř37í 94S75c39h63w13a10c28h 8778754228976

v tom režimu, kdy novináři s dýzlem udelali spotřebu 10.5 tak benzínový osmivál by pod patnáct na sto nešel. Takže rozdíl cca 45%....

+1/0
16.8.2016 8:57

J96i60ř68í 25U48r77b15a27n 4464556113878

A koho zajímá spotřeba u takového auta. Krom toho by ta spotřeba byla někde kolem 12, dnešní motory i v této velikosti jsou docela úsporné. Čistě ve městě by to těch 15 asi už bylo.

0/0
16.8.2016 9:25

J56i58ř89í 61S71c72h78w71a62c51h 8268864288496

nevím koho to zajímá, ale jelikož (v Evropě) čím větší auto s nabídkou dýzlů, tím je větší podíl dýzlů v prodejích, tak to asi někoho zajímá.

Znovu opakuji že je potřeba srovnávat srovnatelné způsoby použití. Pokud benzínový V8 jede za 12 tak tam jede dýzl za 8-9 a pokud dýzl jede za 10 protože se na něj víc šlape nebo ve městě, tak tam ve stejně velkém a těžkém autě se benzín pod 15 nedostane!

V8 ve Ford Mustangu má čistě ve městě papírovou spotřebu přes 20.

+2/0
16.8.2016 10:35

J90á86n 33K30o24t37ú43č 2806934598776

Práveže keď na to má niekto prachy, tak ho netrápi, že naftový motor bude mať drahší servis. Aj tak to predá ešte predtým, ako sa to začne kaziť.

0/0
16.8.2016 16:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.