Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Audi A8 je poslední šance na pořádné svezení díky TDI V8

Zní to trochu paradoxně, ale aktuální Audi A8 je ve třídě luxusních limuzín auto tak trochu ze staré školy. A to navzdory tomu, jak pokroková automobilka Audi je. A8 jednoduše má již své roky, ale pro mnohé zákazníky to může být přitažlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a63n 33N57o10v93á31k 7200625476766

Jedině Mercedes nebo BMW. Jinak Audi bude vždy až třetí :-) i když se hodně snaží. Zkoušel jsem A8, MB S i BMW 7. Stručně řečeno a pořád to platí: MB obývák - ( jemnostpán ) a baví hlavně vzadu, BMW trochu holota ( grázlík ), který baví i ve předu :-) Audi se snaží být mezi a je to nuda. Dá se říct, že teprve poslední generace cca od r.2015 dotáhli MB a BMW. Ale je to můj názor a nevnucuju ho nikomu.

+1/0
17.8.2016 0:40

J82a63n 48T97a37r49a58b23a 4346606209339

Ano, co kus to názor. Já bych naopak v S-Klasse vzadu na delší cestu rozhodně jet nechtěl, z uvedené trojice má nejtvrdší sedadla, pro někoho (i pro mě) až nepohodlná. Za volantem mi naopak připadá nejlepší technicky pojatá A8 se skvělou logikou dnes již starého MMI, ta ale jiného samozřejmě může nebavit nebo obtěžovat. BMW je z tohoto pohledu zmatené, Mercedes v pohodě, navíc je tam znát generační rozdíl nového MB proti Audi těsně před modernizací. Ale BMW je zas naopak zábavné za jízdy o fous víc než ti ostatní dva. Ale nikdo z nich nemá motor srovnatelný s V8TDI,

0/0
17.8.2016 13:34

J61i96n66d25r27i97c93h 56K59u33c45e36r37a 7458845641925

Prijedete do Londyna, zajdete na Berkeley Street k Jaguaru pak kousek dal na Berkeley Sq. k RR, hned vedle k Bentley,pak o par metru dal k Porsche a take k Astonu na Park Lane, to nesmi chybet.McLaren vyzaduje navstevy po objednani tel. nabo mailem, a musite prokazat, ze na to mate. Ale jinak vsude u jmenovanych vas nechaj si auticka pene osahat, pokecaj si s vami, dokonce jsem u RR i Porsche dostal i kafe, RR Phantom je fakt auto z jinyho sveta. nakonec jdete naproti hôtelu Ritz na Piccadilly St.k Audi, posadite se do A6RS, 8valve, 605Hp, tj. koni, cena od 79K £,tretinova proti RR Silver Wraith, a vy vite, ze to krans vystaveny modry audi sice prijde na 105K, ale za zadne z vyse jmenovanych byste nemenil.Auto ne pro efekt, uvnitr ani venku nic nechybi a nic neni navic, a pohled pod kapotu je mnohem mnohem vic sexy nez na jakoukoliv miss. S R8 je to podobny. Ale pravda je, ze TDI do takovych aut opravdu nepatri. RS6 ma deklarovanou spotrebu 38miles per galon. T.j. cca 4 litru benzinu na asi 60 km, vychazi mi to na 100km 6-7 l extra urban, prumer extra urban/urban max. 9-10 litre na 100, tak k cemu ten diesel?

0/0
16.8.2016 22:23

J42a87n 46T93a80r15a81b60a 4576826469199

Kčemu ten diesel?No k tomu, že ten za 9-10l opravdu pojede, při normálním zacházení o za 8. Zatímco RS6 může deklarovat co chce, ale reálná spotřeba bude 14+. Ve městě 20. Což by sice ekonomicky nemuselo znamenat nic ale jeden podstatný rozdíl v tom je. RS6 bude u pumpy každých 450km, A8 každých 900.

+2/0
16.8.2016 23:12

D33a58n13i94e15l 20K33r49a83u96s 4581643792614

Krásné auto.

A kdy někdo přijde na to, že laboratorní spotřeba je okrádání zákazníků?

0/0
16.8.2016 21:52

J65i64ř53í 51S76c26h22w85a96c24h 8348674678636

když pojedeš s dynamikou auta podle NEDC, tak tu papírovou spotřebu dosáhneš, nebo se jí velmi přiblížíš. Takže žádný okrádání, prostě spotřeba dle extra pasivního režimu jízdy.

0/0
17.8.2016 20:05

J77a77n 33T27a88r73a98b74a 4626886279219

No a kde bere redakce ty info o konci V8TDI? Před 2 měsíci Audi uvedlo na trh úplně nový 4,0V8TDI s 435HP pro SQ7 a má ho už i nová Panamera. takže A8 ho nepochybně dostane taky.

0/0
16.8.2016 21:45
Foto

J36o61s96e37f 77M22a54c96e17k 33M94l76. 9307802544793

No hezký to je, ale těch všelijakých ovladačů uvnitř ... to je skoro na vysokou školu :-)

0/0
16.8.2016 17:25

P17a35v78e91l 34G36ö34t58z39e 4893112122825

No jo, pokrytectvi vladne svetu a Nemci v tom obzvlast kraluji. Sice to min nezere, ale normy se musi tabulkove plnit. Pritom zrovna nemci maji dost sily na to, ty normy proste zmenit. Ale to uz bychom chteli moc. To se radeji budou sidit emise.

+1/0
16.8.2016 17:23

H42o47n64z76a 76K50r59e96n78s13t96e15t69t36e10r 1653779299

Když už tam máte fotku toho světlometu, tak co třeba napsat, že se vyrábí v CZ, má přes 80 diod a 996 milionů kombinací jak svítit. V jednu chvíli umí "vystínovat" až 8 vozidel, díky 25 diodám pouze pro dálkové světlomety.

+1/0
16.8.2016 17:05

J80a49n 14K96o41n17v71a40l29i35n28k44a 5530841301475

Tu naftu jedině kvůli obřímu krouťáku. Jinak do tohohle auta raději benzín. Sám mám šetiválcového nafťáka a jedinou výhodu oproti stejně velkému benzínu vnímám právě v síle toho motoru. Benzínová atmosféra by musela mít o půl až litr větší objem, aby dosahovala podobných parametrů. Každopádně benzín je benzín a k autu vyšší kategorie tak nějak patří. Audi má za V8 byť v ropě rozhodně R^R^R^

+3/−2
16.8.2016 11:58

A77n43d92r74e46j 48M17a25s39a58r37y42k 9360563306610

jo benzin by bol lepsi to je fakt :) ale dva a pul mega za auto???? a jeste mega za priplatky? .... dva a pul mega mne nestal ani barak ..... to je fakt psycho.... nezavidim to nikomu ja ani nevim jestli kdybyych mnel tolik penez bych si to auto koupil ale stejne dva a pul mega za hezkeho sedana .... ja nevim no... svet se asi zblaznil :) zvlaste kdyz jsou na planete porad mista kde lidi nemaji treba pitnou vodu natoz jidlo.... chcipaj na ruzny zatim nevylecitelne choroby.... ale na jinem konci planety jsi pan manager koupi audi za 3 mice.

+7/−1
16.8.2016 11:49

J33a29n 74K12o27n63v27a82l36i71n52k27a 5880171721775

Jestli to není tím, že na tomhle konci planety lidé chodí do školy a pak do práce a vytvářejí trvalé hodnoty. Že tu máme vědu, kulturu, infrastrukturu atp. Víte, oni v některých částech světa na tom jsou opravdu blbě, ale nikdo jim nebere šanci to zkusit a z doby kamenné se přenést alespoň na úroveň počátku dvacátého století. Chce to jen chtít.

+3/−1
16.8.2016 12:24

A78n51d90r56e79j 57M81a12s16a20r32y93k 9680643256880

Vy teda mate ale poradne ruzove skla :-) jako ze nekyo kto si kupuje auto za dva a pul mega tak vytvari poctive hodnoty? :-D to sem se tedy hodne dobre pobavil :-D a jak rikate ze nikto nikomu nebrani... jste si jist ze zvlaste tedka nikto nikomu nebrani jit dal??? Ja tedy uplne ne....

+1/−2
16.8.2016 13:28

O76n89d12ř26e38j 98L85o53š23o28t72h 9290842884412

Když ty peníze má, tak je vytváří. Takové auto může mít každý vrcholový manažer a já osobně si netroufám tvrdit, že vést firmu znamená hodnoty nevytvářet.

Co se chudoby ve světě týče, podívejte se do historie, na to, jak se lidstvo vyvíjelo a my opravdu nemůžeme za to, že místo toho, aby se naučili vykopat studnu nebo se dopravovat vodu na velké vzdálenosti, se naučili akorát množit a nepracovat. To není naše chyba a není jediný důvod jim pomáhat, protože tam, kde tyhle zaostalé národy jsou, si mohou sami a pokud umírají žízní, nám může být zcela jedno a taky "my" si užíváme toho, co si po staletí budujeme a oni také.

+2/0
17.8.2016 0:17

J13a86n 84K24o47n49v57a82l54i77n82k54a 5470151441795

Naprosto sdílím váš názor. Nehledě na to, že mnoho z těch "ubohých národů" žije v oblastech s vysokým geograficko-kulturně-ekologickým potenciálem.

0/0
17.8.2016 7:51

J29i60ř29í 33S30c51h57w87a12c60h 8888394518586

čím více na jih k rovníku, tím "snadnější život" a menší snaha tvrdě pracovat.... obrazně řečeno stačí natáhnout ruku a utrhnout banán ....na druhou stranu se není čemu divit. "Tvrdě pracovat" v takovým horku je dost problém,,,,;-)

0/0
17.8.2016 21:19

J94a58n 92K91o59n74v82a75l82i85n89k15a 5860781871515

Přijdete mi jako takový ti novodobí módní neomarxisté s lehce nazelenalým a narůžovělým odstínem.

Vážený pane, právě kvůli podobně zhovadilému myšlení, kdy máme povině cítit vinu za to, že někdo někde se má blbě, aniž bychom s tím měli cokoliv společného, se současná evropská civilizace ocitá na zcestí.

+1/0
17.8.2016 7:49

I12v98a44n44a 27P80e78t53e60r82k35o64v90á 2267976106943

Myslíte, že by "těm lidem co nemají pitnou vodu natož jídlo" nějak pomohlo, kdyby si jak píšete "pan manager" auto za 3 míče nekoupil? Nebo, že by jim nějak dlouhodobě pomohlo, kdyby jim všichni "páni manageři" jednou za 4 roky poslali z firmy 3 miliony místo nákupu nového auta?

+5/0
16.8.2016 17:26

J51i27ř93í 24K95o56c49u31r35e68k 6695574465758

A vy jste si postavil barák a přitom spousta lidí nemá ani stan. Styďte se.

+4/0
16.8.2016 18:00

K73l12á22r55a 12R60u62n16d92o58v58á 7560415939

2.5 mio je základní cena. Většinou si majitelé připlácí za výbavu a ceny se pak pohybují kolem 3,5 až 4 mio. Takhle to bývá u všech luxusnějších vozidel už dlouho.

0/0
30.8.2016 13:06

D14e31j31a12n 63T49a94d61i89c 7502176577277

Pokud mate penize na takove auto, jste blazen, kdyz si to koupite v nafte.

+1/−3
16.8.2016 11:48

I50g12n83á31c 14M39r56k65v94i43č78k32a 2358912389715

co takhle že to má 2x větší dojezd jak w12?

0/0
16.8.2016 15:50

D90e63j43a49n 55T71a76d22i37c 7632416537527

Pokud clovek resi dojezd, tak si nebude snad kupovat Audi A8 v nafte, pokud ano, je to ten zminovany blazen.

0/−1
16.8.2016 16:13

J98i57ř15í 16S97c72h65w84a11c41h 8158394198826

kdyby to lidi nekupovali, tak by to Audi prostě nevyrábělo. Ale vyrábí se to, takže to lidi evidentně kupují.;-)

0/0
17.8.2016 20:09

J26á90n 55K97o54t61ú82č 2666254248286

Môžete prosím vysvetliť dôvod? Naftový motor má dobrý výkon, a prípadný drahý servis nemusí bohatého majiteľa príliš trápiť. Aj tak to po pár rokoch predá, ešte predtým, než sa to začne kaziť.

+3/0
16.8.2016 16:17

P54e58t48r 50M80i57c66h78a53l 2660784461772

Tam je svět ještě v pořádku.

+2/0
16.8.2016 10:51

J81i92ř80í 65Z84ý64k69a 9839703701450

R^ za ručičkové budíky. Jsou naprosto ideální na "mrknu a vidím", není potřeba luštit, co na tom displeji je.

R^ za vysouvací displej navigace. V noci je každý displej přítěží a to i s tlumeným podsvícením.

R^ za nedotykový displej - kdo to má furt leštit od toho, jak to každý zapatlá

R^ za osmiválec, byť naftový ... v luxusní limuzíně má být pořádná strojovna, ne šidítko, které se ještě před pár lety dávalo i do miniaut.

Rv za naftový osmiválec. Benzin by byl lepší

PS: Martine, fakt povedený fotky ;-)

+8/0
16.8.2016 9:56

J16a97n 53D58l37o60u53h59ý 7604549250159

Nafta v osmi valci? No to musi bejt strasnej zvuk

+1/−9
16.8.2016 7:23

P49e70t82r 85M56a89r67e11č67e34k 1753531869818

Není ! Už leckteré šestiválce v naftě se dají poslouchat ..

0/0
16.8.2016 17:21

J45a88n 42Š31l46é88g73l 8832790958863

Nevíte kolik za to dostanu fábií? :-)

+1/−1
16.8.2016 6:35

L95u43k47á68š 34K87u49b31ů 5494313150407

tříválcové Fábie se budou vejít na jedno a půl fotbalového hřiště

+3/0
16.8.2016 8:31

P48a64v43e98l 87Z59a58j17í84č56e68k 8364770156720

To ja radej benzin V8 a bez turba

+2/−1
16.8.2016 6:19

J71a79n 25K17a49r45e95l 82N16o86v14a80k 5386414168286

radeji nejaky hybrid.. timhle se jezdilo v minulem stoleti.. :-P elektrika je proste elektrika..

+1/−12
16.8.2016 2:35

I56v57a48n21a 80P25e83t42e44r25k62o87v17á 2837876606493

S elektromobily to vypadalo růžově v předminulém století, v době Křižíka měly prakticky shodné relevantní parametry jako benzinová konkurence.

0/0
16.8.2016 17:30

J40á80n 93K70o25t41ú67č 2686484358596

To je často opakované, ale je to len časť pravdy. Do vývoja spaľovacích motorov natieklo za tých cca 140 rokov také strašné množstvo peňazí, že sa to nutne muselo prejaviť na ich zlepšení. Oproti tomu do elektromobilov sa neinvestovalo až donedávna skoro nič. Lenže dnes je iná situácia, okrem znečistenia vzduchu nás trápi aj cena ropy (zase môže stúpnuť kedykoľvek) a nepríjemné geopolitické súvislosti (príjmy pre teroristov)... Preto elektromobily sú naozaj správna cesta, aj keď to ešte dlho potrvá.

0/0
17.8.2016 9:26

J51a62k75u11b 96M52e87l96í45š97e53k 6246315752956

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor v dobrém opravdu ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+3/0
16.8.2016 2:17

J67a29n 22K49o70n71v51a92l30i57n27k67a 5170271671265

Osmiválec je z podstaty hrubší než motory s počtem válců dělitelným třemi (vyjma tříválců). I benzínový osmiválec bude jadrnější oproti řadovému šestiválci nebo vidlicovému dvanáctiválci. Šestiválce a dvojité šestiválce (V12) běží tak pěkně "dokola" je to dáno pravidelností jednotlivých pracovních dob.

+3/0
16.8.2016 12:30

J20a10k51u73b 74M76e36l38í64š30e22k 6596515872926

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor opravdu v dobrém ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+1/0
16.8.2016 2:13

J96a35k26u86b 53M47e71l39í90š32e49k 6366395352106

Omlouvám se za opakovaný příspěvek.

+2/0
16.8.2016 2:19

O94n76d86r79e85j 16S14i18d79o57n 6294696741952

Kdo si ho kupuje, ten ho bude poslouchat zevnitr. A to je dulezite.

0/0
16.8.2016 7:34

S93t25a64n64i36s15l17a65v 39C74h28y83t82r63a 3304373147959

Ten, kdo si kupuje tento typ auta, nemůže jezdit na obchodní jednání v naftovém autě. Ne, že bych tdi odsuzoval. Na této úrovni jedině benzín. Rozdíl ve spotřebě není zase tak veliký, pokud se jezdí převážně mimo město. Zvukový projev je ale dost markantní. O následných servisních nákladech už raději mlčím.

+1/−3
16.8.2016 7:47

J46i42ř79í 84S29c25h86w97a29c48h 8458114468426

v tom režimu, kdy novináři s dýzlem udelali spotřebu 10.5 tak benzínový osmivál by pod patnáct na sto nešel. Takže rozdíl cca 45%....

+1/0
16.8.2016 8:57

J63i58ř43í 13U78r60b43a40n 4844396213598

A koho zajímá spotřeba u takového auta. Krom toho by ta spotřeba byla někde kolem 12, dnešní motory i v této velikosti jsou docela úsporné. Čistě ve městě by to těch 15 asi už bylo.

0/0
16.8.2016 9:25

J73i77ř50í 74S43c60h72w45a16c53h 8678884288276

nevím koho to zajímá, ale jelikož (v Evropě) čím větší auto s nabídkou dýzlů, tím je větší podíl dýzlů v prodejích, tak to asi někoho zajímá.

Znovu opakuji že je potřeba srovnávat srovnatelné způsoby použití. Pokud benzínový V8 jede za 12 tak tam jede dýzl za 8-9 a pokud dýzl jede za 10 protože se na něj víc šlape nebo ve městě, tak tam ve stejně velkém a těžkém autě se benzín pod 15 nedostane!

V8 ve Ford Mustangu má čistě ve městě papírovou spotřebu přes 20.

+2/0
16.8.2016 10:35

J32á55n 30K87o49t51ú75č 2986454468626

Práveže keď na to má niekto prachy, tak ho netrápi, že naftový motor bude mať drahší servis. Aj tak to predá ešte predtým, ako sa to začne kaziť.

0/0
16.8.2016 16:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.