Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Audi A8 je poslední šance na pořádné svezení díky TDI V8

Zní to trochu paradoxně, ale aktuální Audi A8 je ve třídě luxusních limuzín auto tak trochu ze staré školy. A to navzdory tomu, jak pokroková automobilka Audi je. A8 jednoduše má již své roky, ale pro mnohé zákazníky to může být přitažlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a18n 50N14o54v72á34k 7200195436606

Jedině Mercedes nebo BMW. Jinak Audi bude vždy až třetí :-) i když se hodně snaží. Zkoušel jsem A8, MB S i BMW 7. Stručně řečeno a pořád to platí: MB obývák - ( jemnostpán ) a baví hlavně vzadu, BMW trochu holota ( grázlík ), který baví i ve předu :-) Audi se snaží být mezi a je to nuda. Dá se říct, že teprve poslední generace cca od r.2015 dotáhli MB a BMW. Ale je to můj názor a nevnucuju ho nikomu.

+1/0
17.8.2016 0:40

J48a16n 42T25a92r16a35b48a 4206586719919

Ano, co kus to názor. Já bych naopak v S-Klasse vzadu na delší cestu rozhodně jet nechtěl, z uvedené trojice má nejtvrdší sedadla, pro někoho (i pro mě) až nepohodlná. Za volantem mi naopak připadá nejlepší technicky pojatá A8 se skvělou logikou dnes již starého MMI, ta ale jiného samozřejmě může nebavit nebo obtěžovat. BMW je z tohoto pohledu zmatené, Mercedes v pohodě, navíc je tam znát generační rozdíl nového MB proti Audi těsně před modernizací. Ale BMW je zas naopak zábavné za jízdy o fous víc než ti ostatní dva. Ale nikdo z nich nemá motor srovnatelný s V8TDI,

0/0
17.8.2016 13:34

J80i37n96d56r77i25c90h 86K53u50c77e15r13a 7768875601415

Prijedete do Londyna, zajdete na Berkeley Street k Jaguaru pak kousek dal na Berkeley Sq. k RR, hned vedle k Bentley,pak o par metru dal k Porsche a take k Astonu na Park Lane, to nesmi chybet.McLaren vyzaduje navstevy po objednani tel. nabo mailem, a musite prokazat, ze na to mate. Ale jinak vsude u jmenovanych vas nechaj si auticka pene osahat, pokecaj si s vami, dokonce jsem u RR i Porsche dostal i kafe, RR Phantom je fakt auto z jinyho sveta. nakonec jdete naproti hôtelu Ritz na Piccadilly St.k Audi, posadite se do A6RS, 8valve, 605Hp, tj. koni, cena od 79K £,tretinova proti RR Silver Wraith, a vy vite, ze to krans vystaveny modry audi sice prijde na 105K, ale za zadne z vyse jmenovanych byste nemenil.Auto ne pro efekt, uvnitr ani venku nic nechybi a nic neni navic, a pohled pod kapotu je mnohem mnohem vic sexy nez na jakoukoliv miss. S R8 je to podobny. Ale pravda je, ze TDI do takovych aut opravdu nepatri. RS6 ma deklarovanou spotrebu 38miles per galon. T.j. cca 4 litru benzinu na asi 60 km, vychazi mi to na 100km 6-7 l extra urban, prumer extra urban/urban max. 9-10 litre na 100, tak k cemu ten diesel?

0/0
16.8.2016 22:23


J84a98n 42T19a59r65a65b55a 4616796459919

Kčemu ten diesel?No k tomu, že ten za 9-10l opravdu pojede, při normálním zacházení o za 8. Zatímco RS6 může deklarovat co chce, ale reálná spotřeba bude 14+. Ve městě 20. Což by sice ekonomicky nemuselo znamenat nic ale jeden podstatný rozdíl v tom je. RS6 bude u pumpy každých 450km, A8 každých 900.

+2/0
16.8.2016 23:12

D73a71n58i70e76l 40K90r31a63u21s 4501613362404

Krásné auto.

A kdy někdo přijde na to, že laboratorní spotřeba je okrádání zákazníků?

0/0
16.8.2016 21:52

J46i32ř40í 39S37c24h19w31a98c25h 8178914708906

když pojedeš s dynamikou auta podle NEDC, tak tu papírovou spotřebu dosáhneš, nebo se jí velmi přiblížíš. Takže žádný okrádání, prostě spotřeba dle extra pasivního režimu jízdy.

0/0
17.8.2016 20:05

J96a68n 55T62a76r58a89b16a 4736986619499

No a kde bere redakce ty info o konci V8TDI? Před 2 měsíci Audi uvedlo na trh úplně nový 4,0V8TDI s 435HP pro SQ7 a má ho už i nová Panamera. takže A8 ho nepochybně dostane taky.

0/0
16.8.2016 21:45
Foto

J44o85s21e39f 41M32a42c38e33k 72M66l97. 9187592634633

No hezký to je, ale těch všelijakých ovladačů uvnitř ... to je skoro na vysokou školu :-)

0/0
16.8.2016 17:25

P49a59v54e69l 48G30ö39t65z51e 4943972582805

No jo, pokrytectvi vladne svetu a Nemci v tom obzvlast kraluji. Sice to min nezere, ale normy se musi tabulkove plnit. Pritom zrovna nemci maji dost sily na to, ty normy proste zmenit. Ale to uz bychom chteli moc. To se radeji budou sidit emise.

+1/0
16.8.2016 17:23

H56o25n65z39a 75K74r74e45n87s85t75e69t37t62e73r 1943879649

Když už tam máte fotku toho světlometu, tak co třeba napsat, že se vyrábí v CZ, má přes 80 diod a 996 milionů kombinací jak svítit. V jednu chvíli umí "vystínovat" až 8 vozidel, díky 25 diodám pouze pro dálkové světlomety.

+1/0
16.8.2016 17:05

J68a98n 35K52o33n49v16a78l94i65n80k72a 5880361441785

Tu naftu jedině kvůli obřímu krouťáku. Jinak do tohohle auta raději benzín. Sám mám šetiválcového nafťáka a jedinou výhodu oproti stejně velkému benzínu vnímám právě v síle toho motoru. Benzínová atmosféra by musela mít o půl až litr větší objem, aby dosahovala podobných parametrů. Každopádně benzín je benzín a k autu vyšší kategorie tak nějak patří. Audi má za V8 byť v ropě rozhodně R^R^R^

+3/−2
16.8.2016 11:58

A51n26d51r41e77j 82M88a88s14a70r68y93k 9780913766900

jo benzin by bol lepsi to je fakt :) ale dva a pul mega za auto???? a jeste mega za priplatky? .... dva a pul mega mne nestal ani barak ..... to je fakt psycho.... nezavidim to nikomu ja ani nevim jestli kdybyych mnel tolik penez bych si to auto koupil ale stejne dva a pul mega za hezkeho sedana .... ja nevim no... svet se asi zblaznil :) zvlaste kdyz jsou na planete porad mista kde lidi nemaji treba pitnou vodu natoz jidlo.... chcipaj na ruzny zatim nevylecitelne choroby.... ale na jinem konci planety jsi pan manager koupi audi za 3 mice.

+7/−1
16.8.2016 11:49

J55a16n 43K89o80n30v72a42l89i68n94k78a 5790161221855

Jestli to není tím, že na tomhle konci planety lidé chodí do školy a pak do práce a vytvářejí trvalé hodnoty. Že tu máme vědu, kulturu, infrastrukturu atp. Víte, oni v některých částech světa na tom jsou opravdu blbě, ale nikdo jim nebere šanci to zkusit a z doby kamenné se přenést alespoň na úroveň počátku dvacátého století. Chce to jen chtít.

+3/−1
16.8.2016 12:24

A42n92d83r32e78j 45M32a89s26a45r63y29k 9770473846260

Vy teda mate ale poradne ruzove skla :-) jako ze nekyo kto si kupuje auto za dva a pul mega tak vytvari poctive hodnoty? :-D to sem se tedy hodne dobre pobavil :-D a jak rikate ze nikto nikomu nebrani... jste si jist ze zvlaste tedka nikto nikomu nebrani jit dal??? Ja tedy uplne ne....

+1/−2
16.8.2016 13:28

O72n14d80ř43e29j 11L87o69š94o78t98h 9860232934192

Když ty peníze má, tak je vytváří. Takové auto může mít každý vrcholový manažer a já osobně si netroufám tvrdit, že vést firmu znamená hodnoty nevytvářet.

Co se chudoby ve světě týče, podívejte se do historie, na to, jak se lidstvo vyvíjelo a my opravdu nemůžeme za to, že místo toho, aby se naučili vykopat studnu nebo se dopravovat vodu na velké vzdálenosti, se naučili akorát množit a nepracovat. To není naše chyba a není jediný důvod jim pomáhat, protože tam, kde tyhle zaostalé národy jsou, si mohou sami a pokud umírají žízní, nám může být zcela jedno a taky "my" si užíváme toho, co si po staletí budujeme a oni také.

+2/0
17.8.2016 0:17

J34a63n 55K17o46n98v91a68l76i70n21k10a 5640831181235

Naprosto sdílím váš názor. Nehledě na to, že mnoho z těch "ubohých národů" žije v oblastech s vysokým geograficko-kulturně-ekologickým potenciálem.

0/0
17.8.2016 7:51

J22i31ř19í 62S16c12h40w51a22c91h 8958614828666

čím více na jih k rovníku, tím "snadnější život" a menší snaha tvrdě pracovat.... obrazně řečeno stačí natáhnout ruku a utrhnout banán ....na druhou stranu se není čemu divit. "Tvrdě pracovat" v takovým horku je dost problém,,,,;-)

0/0
17.8.2016 21:19

J32a13n 12K51o54n93v23a91l77i79n73k21a 5220661581895

Přijdete mi jako takový ti novodobí módní neomarxisté s lehce nazelenalým a narůžovělým odstínem.

Vážený pane, právě kvůli podobně zhovadilému myšlení, kdy máme povině cítit vinu za to, že někdo někde se má blbě, aniž bychom s tím měli cokoliv společného, se současná evropská civilizace ocitá na zcestí.

+1/0
17.8.2016 7:49

I87v14a21n69a 85P73e91t83e55r27k61o24v64á 2337166956163

Myslíte, že by "těm lidem co nemají pitnou vodu natož jídlo" nějak pomohlo, kdyby si jak píšete "pan manager" auto za 3 míče nekoupil? Nebo, že by jim nějak dlouhodobě pomohlo, kdyby jim všichni "páni manageři" jednou za 4 roky poslali z firmy 3 miliony místo nákupu nového auta?

+5/0
16.8.2016 17:26

J13i87ř96í 62K41o63c28u98r38e41k 6825424905288

A vy jste si postavil barák a přitom spousta lidí nemá ani stan. Styďte se.

+4/0
16.8.2016 18:00

K84l62á12r18a 56R70u96n45d38o19v67á 7970765619

2.5 mio je základní cena. Většinou si majitelé připlácí za výbavu a ceny se pak pohybují kolem 3,5 až 4 mio. Takhle to bývá u všech luxusnějších vozidel už dlouho.

0/0
30.8.2016 13:06

D77e22j55a66n 24T15a72d55i11c 7892516787157

Pokud mate penize na takove auto, jste blazen, kdyz si to koupite v nafte.

+1/−3
16.8.2016 11:48

I67g74n62á52c 71M83r69k94v79i70č14k87a 2598322169515

co takhle že to má 2x větší dojezd jak w12?

0/0
16.8.2016 15:50

D73e64j50a47n 60T29a37d75i75c 7232226177107

Pokud clovek resi dojezd, tak si nebude snad kupovat Audi A8 v nafte, pokud ano, je to ten zminovany blazen.

0/−1
16.8.2016 16:13

J27i14ř91í 90S77c62h56w25a36c92h 8908814418846

kdyby to lidi nekupovali, tak by to Audi prostě nevyrábělo. Ale vyrábí se to, takže to lidi evidentně kupují.;-)

0/0
17.8.2016 20:09

J61á35n 55K50o48t58ú31č 2986144508266

Môžete prosím vysvetliť dôvod? Naftový motor má dobrý výkon, a prípadný drahý servis nemusí bohatého majiteľa príliš trápiť. Aj tak to po pár rokoch predá, ešte predtým, než sa to začne kaziť.

+3/0
16.8.2016 16:17

P37e11t32r 44M17i93c81h67a62l 2130704541392

Tam je svět ještě v pořádku.

+2/0
16.8.2016 10:51

J25i72ř15í 94Z58ý38k56a 9569783861510

R^ za ručičkové budíky. Jsou naprosto ideální na "mrknu a vidím", není potřeba luštit, co na tom displeji je.

R^ za vysouvací displej navigace. V noci je každý displej přítěží a to i s tlumeným podsvícením.

R^ za nedotykový displej - kdo to má furt leštit od toho, jak to každý zapatlá

R^ za osmiválec, byť naftový ... v luxusní limuzíně má být pořádná strojovna, ne šidítko, které se ještě před pár lety dávalo i do miniaut.

Rv za naftový osmiválec. Benzin by byl lepší

PS: Martine, fakt povedený fotky ;-)

+8/0
16.8.2016 9:56

J58a64n 10D20l33o84u26h13ý 7554219690809

Nafta v osmi valci? No to musi bejt strasnej zvuk

+1/−9
16.8.2016 7:23

P44e92t93r 52M24a95r94e61č75e48k 1513741229788

Není ! Už leckteré šestiválce v naftě se dají poslouchat ..

0/0
16.8.2016 17:21

J50a66n 47Š71l59é79g23l 8302640848663

Nevíte kolik za to dostanu fábií? :-)

+1/−1
16.8.2016 6:35

L60u43k65á77š 12K41u38b90ů 5544333560977

tříválcové Fábie se budou vejít na jedno a půl fotbalového hřiště

+3/0
16.8.2016 8:31

P90a53v83e76l 35Z95a87j61í68č58e72k 8464620886720

To ja radej benzin V8 a bez turba

+2/−1
16.8.2016 6:19

J96a30n 51K31a71r39e67l 57N45o61v95a96k 5456194458306

radeji nejaky hybrid.. timhle se jezdilo v minulem stoleti.. :-P elektrika je proste elektrika..

+1/−12
16.8.2016 2:35

I34v26a19n49a 80P15e94t45e93r67k95o15v90á 2847916416493

S elektromobily to vypadalo růžově v předminulém století, v době Křižíka měly prakticky shodné relevantní parametry jako benzinová konkurence.

0/0
16.8.2016 17:30

J52á64n 92K33o80t35ú35č 2606854368416

To je často opakované, ale je to len časť pravdy. Do vývoja spaľovacích motorov natieklo za tých cca 140 rokov také strašné množstvo peňazí, že sa to nutne muselo prejaviť na ich zlepšení. Oproti tomu do elektromobilov sa neinvestovalo až donedávna skoro nič. Lenže dnes je iná situácia, okrem znečistenia vzduchu nás trápi aj cena ropy (zase môže stúpnuť kedykoľvek) a nepríjemné geopolitické súvislosti (príjmy pre teroristov)... Preto elektromobily sú naozaj správna cesta, aj keď to ešte dlho potrvá.

0/0
17.8.2016 9:26

J73a10k90u25b 58M22e51l21í45š78e33k 6266255552846

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor v dobrém opravdu ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+3/0
16.8.2016 2:17

J77a70n 70K52o53n76v14a64l95i65n79k37a 5110451831235

Osmiválec je z podstaty hrubší než motory s počtem válců dělitelným třemi (vyjma tříválců). I benzínový osmiválec bude jadrnější oproti řadovému šestiválci nebo vidlicovému dvanáctiválci. Šestiválce a dvojité šestiválce (V12) běží tak pěkně "dokola" je to dáno pravidelností jednotlivých pracovních dob.

+3/0
16.8.2016 12:30

J29a29k68u14b 30M67e15l89í41š71e49k 6296145722416

Poslechněte si tento motor zvenku a zjistíte, že benzínový osmiválec nedejbože dvanáctiválec (to je motor opravdu v dobrém ze staré školy) je proti němu úplný samet. ;-)

+1/0
16.8.2016 2:13

J49a57k89u24b 82M87e95l94í35š28e92k 6416245202986

Omlouvám se za opakovaný příspěvek.

+2/0
16.8.2016 2:19

O94n19d96r94e86j 80S56i12d64o62n 6214146631452

Kdo si ho kupuje, ten ho bude poslouchat zevnitr. A to je dulezite.

0/0
16.8.2016 7:34

S47t67a10n86i59s30l75a91v 41C89h37y10t92r63a 3274883597529

Ten, kdo si kupuje tento typ auta, nemůže jezdit na obchodní jednání v naftovém autě. Ne, že bych tdi odsuzoval. Na této úrovni jedině benzín. Rozdíl ve spotřebě není zase tak veliký, pokud se jezdí převážně mimo město. Zvukový projev je ale dost markantní. O následných servisních nákladech už raději mlčím.

+1/−3
16.8.2016 7:47

J54i64ř49í 41S40c88h42w48a46c70h 8908254288776

v tom režimu, kdy novináři s dýzlem udelali spotřebu 10.5 tak benzínový osmivál by pod patnáct na sto nešel. Takže rozdíl cca 45%....

+1/0
16.8.2016 8:57

J21i32ř46í 13U75r57b73a38n 4134266133638

A koho zajímá spotřeba u takového auta. Krom toho by ta spotřeba byla někde kolem 12, dnešní motory i v této velikosti jsou docela úsporné. Čistě ve městě by to těch 15 asi už bylo.

0/0
16.8.2016 9:25

J50i84ř74í 83S47c25h83w86a26c44h 8458254908986

nevím koho to zajímá, ale jelikož (v Evropě) čím větší auto s nabídkou dýzlů, tím je větší podíl dýzlů v prodejích, tak to asi někoho zajímá.

Znovu opakuji že je potřeba srovnávat srovnatelné způsoby použití. Pokud benzínový V8 jede za 12 tak tam jede dýzl za 8-9 a pokud dýzl jede za 10 protože se na něj víc šlape nebo ve městě, tak tam ve stejně velkém a těžkém autě se benzín pod 15 nedostane!

V8 ve Ford Mustangu má čistě ve městě papírovou spotřebu přes 20.

+2/0
16.8.2016 10:35

J95á58n 33K38o66t44ú70č 2946494688566

Práveže keď na to má niekto prachy, tak ho netrápi, že naftový motor bude mať drahší servis. Aj tak to predá ešte predtým, ako sa to začne kaziť.

0/0
16.8.2016 16:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.