Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Kolíňat jsou tři miliony, postavili jsme novou Toyotu proti staré

V Kolíně vyrobí v těchto dnech třímilionté mrně. Z trojice Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo tato čest připadne na model japonské značky. Automobilovou miniaturu jsme porovnali s předchozí generací ayga. Malé městské štiky mají co nabídnout: skvěle se parkují, díky nízké hmotnosti jsou hbité a mají malou spotřebu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a41n 60K53o26n84v16a41l77i62n65k61a 5360961411325

Jak může proboha někdo dát za Aygo 350k? Když už bych si z nějakého nepochopitelného důvodu kupoval něco takového, tak to koupím v té nejsprostší a nejmenší možné specifikaci - když už mám mít takovou věc, tak ať je aspoň co nejlevnější. Na co dotykáč a LEDky? Navíc design vznikl nejspíš při nějakém hodně bouřlivém večírku, kde kromě chlastu bylo i LSD. Jakkoliv to auto může být kvalitní, z mého pohledu je pitomé a hnusné.

0/−1
20.2.2017 7:33

J15i10ř84í 19S13c35h90w53a28c66h 8628584228156

Na jednu stranu se té "nejvyšší ceně" nedivím (při prvním pohledu). To že nejvyšší model model stojí o 60-100% více než základ je celkem běžná věc. Ale obvykle je v tom nějaká další o dost výkonnější motorizace.

U Ayga bohužel stále jen jeden motor 55 kW. Pro základní motorizaci celkem nadprůměrných 55kW, pro vrchol tak malého auta a za 350 tisíc to je zase málo. Za tu cenu je Up s 66 kW, nebo Fabia s 81 kW .... a našla by se řada dalších....

0/0
20.2.2017 12:08

J49a13n 25K66o48n13v82a61l50i98n82k73a 5480811551555

55 kW je na takové auto dost a to i pro nejvyšší variantu.

To už mi přijde fakt lepší ten Up! nebo Citigo. Ty aspoň nevypadají jako z Hvězdných válek.

0/0
20.2.2017 15:28

J85a47n 89H11r43u37z30a 8174958279507

Mám prakticky stejné (C1) 9 let. Motor Toyota atmosféra se povedl (rozvod řetězem je prima) a jezdím za 5,03 a to docela svižně. Určitě nepotřebuji dotykový udělátor ani couvací kameru, ale levné, malé a úsporné posouvadlo a tím první generace je. Už tehdy jsem měl 5 dveří, elektrický posilovač řízení a stahování oken. Jen LED výbava ještě nebyla.

0/0
17.2.2017 16:07

P16e34t58r 32M56i28c72h22a62l 2450684581382

Skvělé. Pak se takový angličák někde srazí s autem a stane se z něj rakev.

0/0
17.2.2017 15:39

K48a53r59e85l 35B38a86r18t97a71k 9806241685216

A až se to auto srazí s náklaďákem, bude z něho rakev.

Až se srazí náklaďák s tankem, bude z něj rakev. Atd, atd.

0/0
13.3.2017 20:23

D71a21v82i18d 70L31a61n75c 3368901752350

Jen je škoda, že nová Ayga mají konstrukční vadu, která je životu nebezpečná a pravděpodobně povede dříve, nebo později ke smrtelné nehodě a přístup Toyoty je takový, že dokud se někdo nezabije, tak to řešit nebudou.. ;-€

0/0
17.2.2017 9:22

T55o75m69á92š 20V27a87l61d61e88r 7773430809

Jakou konstrukční vadu?

0/0
19.2.2017 20:19

T66o40m42á18š 62K77u17c87h17a11ř 3107781368961

Jsem konzervativní člověk a mám rád klasický evropský vzhled aut, tedy když auto vypadá jako auto. Současný trend bezúčelných designových hurá změn typu "Všichni uděláne zadní světla do úzkého petiúhelníku!", nebo "Všichni vytvoříme na čumáku auta velké X!", a to komickým miniautem počínaje a autem milion konče, a vše laděno do odpudivých korejských patvarů a boulí mi dělá fakt zle i jen potkávat na silnici. Nevím, proč by mělo auto vypadat jako jedna velká hrouda, či pojízdné lejno. Při koupi to pak znamená čekat na ročník, kdy zrovna někomu neruplo v bedně, jako třeba v případě nové octavie s dělenými světlomety. :-/

+4/−2
17.2.2017 8:23

P37a75v72e26l 67D19r10o82t21á48r 7143614639354

No vidíte, mně zase dělá zle, když na silnici v mlze potkám ladně tvarovanou octavii třetí generace černé barvy, která jede bez světel.

Zjevně nám každému vadí něco jiného.

0/0
17.2.2017 8:40

L16u59d81v43í48k 37G14a90j29d67o73š22í67k 2465483744682

O voze... o koze.

+2/0
17.2.2017 13:54

L23u82d29v60í84k 88G72a20j33d79o82š28í93k 2145113244812

Naprosto souhlasím. X na čumáku a lesklé černé plasty je opravdu designérský úlet, který u mě dělá všechny nové Toyoty neakceprovatelné, byť proti jejich technickému provedení a parametrům nic nemám. Nehodlám se ale dívat na ten hnus.

0/0
17.2.2017 13:59

J80a56k28u66b 40S98e92k46e55r14a 6526540516625

Ano, nejlepsi by bylo, kdyby kazde auto vypadalo stejne, melo stejnou vybavu a stejnou motorizaci. Jen by melo jiny znak vyrobce. Pak by bylo spousta stastnych lidi a taky spousta nestasnych lidi, kteri by se nemohli vymezit...

0/0
17.2.2017 18:54

J44a46n 78S89l77a44v74í31k 2691199320246

Zlatý původní. Platí o všech trojčatech. Nyní megahnus...

+3/0
17.2.2017 6:54

P56e30t71r 35H62a72n97a 1854640909

Viděl jsem novou C1 a moc se mi líbila. Ovšem co se Toyoty týče nic stylového za co bych byl ochotný zaplatit téměř dvojnásobek ceny v podstatě stejného staršího modelu nevidím.

0/0
17.2.2017 13:05

J55i11ř82í 83S36c23h39w83a29c64h 8818274478816

starý Aygo 5-dvéřové s klímou a elektrikou ve dveřích mohlo vyjít na 190-200 tisíc. To nové stojí 220, já tam dvojnásobnou cenu tedy nevidím. A nejspíš v tom cenovém rozdílu budou ještě nějaké prkotiny navíc, jako třeba LED denní svícení apod.....

+1/0
17.2.2017 14:39

M24i23r32e78k 17G59a86j19e43r 5261526719740

Shrnuto: Nove Aygo je sice zvenku hezci, protoze jeste neni okoukane, ale je tragedie, ze ma horsi jizdni vlastnosti, horsi zrychleni, mnohem horsi cenovku a take horsi ovladani v interieru, protoze je vybaveno levnou dotykovou obrazovkou misto tlacitky a ovladacimi prvky, ktere slo nastavovat poslepu. Takze i bezpecnost dostava na kokos. Ani spotreba se nezlepsila :-(.

+11/0
17.2.2017 2:10

A64d96a53m 89J77a17k93e18š 2606905856880

Já jsem zas nepochopil, proč je rámeček kapličky, celý středový panel, rámečky výdechů a volant udělaný z lesklého plastu. I na fotkách je vidět, jak to proti tomu starému oslňuje.

U městského vozítka lze očekávat, že bude trpět parkovacím lišejem. Z tohoto pohledu je absence lišt na náraznících u nového modelu velké mínus.

+2/0
17.2.2017 8:53

J67a41k38u81b 88Š21a49f49a28n78d15a 7135457661661

Lesklý černý plat je snad to nejhnusnější, co jde na přístrojovce použít.

+2/0
17.2.2017 10:46

L41u63d48v19í42k 49G18a27j30d93o91š45í16k 2385703554672

Krom toho je to móda, která frčela před 10 lety. Dnes už většina výrobců pochopila, že to byl spíš omyl než nějaká paráda.

0/0
17.2.2017 14:03

M10a30r75e83k 23J88a85n18e11č39k37a 1857916493541

Bohužel dneska je černý lesklý plast na palubovce u nových vozů celkem často k vidění, prostě nepraktický výmysl výrobců vozů stejně, jako třeba dotykový panel.

0/0
17.2.2017 13:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.