Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Kolíňat jsou tři miliony, postavili jsme novou Toyotu proti staré

V Kolíně vyrobí v těchto dnech třímilionté mrně. Z trojice Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo tato čest připadne na model japonské značky. Automobilovou miniaturu jsme porovnali s předchozí generací ayga. Malé městské štiky mají co nabídnout: skvěle se parkují, díky nízké hmotnosti jsou hbité a mají malou spotřebu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22a56n 18K12o60n18v76a34l79i11n96k67a 5870591401365

Jak může proboha někdo dát za Aygo 350k? Když už bych si z nějakého nepochopitelného důvodu kupoval něco takového, tak to koupím v té nejsprostší a nejmenší možné specifikaci - když už mám mít takovou věc, tak ať je aspoň co nejlevnější. Na co dotykáč a LEDky? Navíc design vznikl nejspíš při nějakém hodně bouřlivém večírku, kde kromě chlastu bylo i LSD. Jakkoliv to auto může být kvalitní, z mého pohledu je pitomé a hnusné.

0/−1
20.2.2017 7:33

J26i54ř23í 30S98c86h44w45a83c71h 8888104308786

Na jednu stranu se té "nejvyšší ceně" nedivím (při prvním pohledu). To že nejvyšší model model stojí o 60-100% více než základ je celkem běžná věc. Ale obvykle je v tom nějaká další o dost výkonnější motorizace.

U Ayga bohužel stále jen jeden motor 55 kW. Pro základní motorizaci celkem nadprůměrných 55kW, pro vrchol tak malého auta a za 350 tisíc to je zase málo. Za tu cenu je Up s 66 kW, nebo Fabia s 81 kW .... a našla by se řada dalších....

0/0
20.2.2017 12:08

J33a11n 55K24o19n97v55a90l37i43n76k34a 5620381841425

55 kW je na takové auto dost a to i pro nejvyšší variantu.

To už mi přijde fakt lepší ten Up! nebo Citigo. Ty aspoň nevypadají jako z Hvězdných válek.

0/0
20.2.2017 15:28

J17a80n 17H41r18u85z51a 8564488359217

Mám prakticky stejné (C1) 9 let. Motor Toyota atmosféra se povedl (rozvod řetězem je prima) a jezdím za 5,03 a to docela svižně. Určitě nepotřebuji dotykový udělátor ani couvací kameru, ale levné, malé a úsporné posouvadlo a tím první generace je. Už tehdy jsem měl 5 dveří, elektrický posilovač řízení a stahování oken. Jen LED výbava ještě nebyla.

0/0
17.2.2017 16:07

P71e27t88r 29M75i14c11h76a94l 2220724501422

Skvělé. Pak se takový angličák někde srazí s autem a stane se z něj rakev.

0/0
17.2.2017 15:39

K80a34r27e79l 52B73a33r16t60a51k 9636181925876

A až se to auto srazí s náklaďákem, bude z něho rakev.

Až se srazí náklaďák s tankem, bude z něj rakev. Atd, atd.

0/0
13.3.2017 20:23

D70a46v59i97d 74L82a86n82c 3738481242100

Jen je škoda, že nová Ayga mají konstrukční vadu, která je životu nebezpečná a pravděpodobně povede dříve, nebo později ke smrtelné nehodě a přístup Toyoty je takový, že dokud se někdo nezabije, tak to řešit nebudou.. ;-€

0/0
17.2.2017 9:22

T30o60m60á88š 30V43a39l74d59e83r 7683710139

Jakou konstrukční vadu?

0/0
19.2.2017 20:19

T74o11m15á21š 75K34u21c82h25a40ř 3407451238971

Jsem konzervativní člověk a mám rád klasický evropský vzhled aut, tedy když auto vypadá jako auto. Současný trend bezúčelných designových hurá změn typu "Všichni uděláne zadní světla do úzkého petiúhelníku!", nebo "Všichni vytvoříme na čumáku auta velké X!", a to komickým miniautem počínaje a autem milion konče, a vše laděno do odpudivých korejských patvarů a boulí mi dělá fakt zle i jen potkávat na silnici. Nevím, proč by mělo auto vypadat jako jedna velká hrouda, či pojízdné lejno. Při koupi to pak znamená čekat na ročník, kdy zrovna někomu neruplo v bedně, jako třeba v případě nové octavie s dělenými světlomety. :-/

+4/−2
17.2.2017 8:23

P66a55v97e60l 77D65r51o52t72á54r 7713314309774

No vidíte, mně zase dělá zle, když na silnici v mlze potkám ladně tvarovanou octavii třetí generace černé barvy, která jede bez světel.

Zjevně nám každému vadí něco jiného.

0/0
17.2.2017 8:40

L28u38d86v76í86k 94G10a81j80d70o97š23í12k 2275153304302

O voze... o koze.

+2/0
17.2.2017 13:54

L52u16d45v72í29k 61G32a89j16d60o32š38í60k 2485533134432

Naprosto souhlasím. X na čumáku a lesklé černé plasty je opravdu designérský úlet, který u mě dělá všechny nové Toyoty neakceprovatelné, byť proti jejich technickému provedení a parametrům nic nemám. Nehodlám se ale dívat na ten hnus.

0/0
17.2.2017 13:59

J64a85k53u62b 57S28e96k84e73r36a 6616630626345

Ano, nejlepsi by bylo, kdyby kazde auto vypadalo stejne, melo stejnou vybavu a stejnou motorizaci. Jen by melo jiny znak vyrobce. Pak by bylo spousta stastnych lidi a taky spousta nestasnych lidi, kteri by se nemohli vymezit...

0/0
17.2.2017 18:54

J46a51n 33S28l24a83v14í98k 2761639850806

Zlatý původní. Platí o všech trojčatech. Nyní megahnus...

+3/0
17.2.2017 6:54

P43e77t53r 30H32a53n19a 1684620299

Viděl jsem novou C1 a moc se mi líbila. Ovšem co se Toyoty týče nic stylového za co bych byl ochotný zaplatit téměř dvojnásobek ceny v podstatě stejného staršího modelu nevidím.

0/0
17.2.2017 13:05

J75i67ř93í 87S47c87h54w34a70c35h 8528364848856

starý Aygo 5-dvéřové s klímou a elektrikou ve dveřích mohlo vyjít na 190-200 tisíc. To nové stojí 220, já tam dvojnásobnou cenu tedy nevidím. A nejspíš v tom cenovém rozdílu budou ještě nějaké prkotiny navíc, jako třeba LED denní svícení apod.....

+1/0
17.2.2017 14:39

M36i30r39e29k 38G65a19j89e75r 5761846299410

Shrnuto: Nove Aygo je sice zvenku hezci, protoze jeste neni okoukane, ale je tragedie, ze ma horsi jizdni vlastnosti, horsi zrychleni, mnohem horsi cenovku a take horsi ovladani v interieru, protoze je vybaveno levnou dotykovou obrazovkou misto tlacitky a ovladacimi prvky, ktere slo nastavovat poslepu. Takze i bezpecnost dostava na kokos. Ani spotreba se nezlepsila :-(.

+11/0
17.2.2017 2:10

A52d14a18m 53J93a70k27e74š 2646335356460

Já jsem zas nepochopil, proč je rámeček kapličky, celý středový panel, rámečky výdechů a volant udělaný z lesklého plastu. I na fotkách je vidět, jak to proti tomu starému oslňuje.

U městského vozítka lze očekávat, že bude trpět parkovacím lišejem. Z tohoto pohledu je absence lišt na náraznících u nového modelu velké mínus.

+2/0
17.2.2017 8:53

J26a53k51u92b 59Š37a16f91a66n92d12a 7245897391961

Lesklý černý plat je snad to nejhnusnější, co jde na přístrojovce použít.

+2/0
17.2.2017 10:46

L19u85d90v27í13k 27G56a12j30d61o80š58í64k 2665213704952

Krom toho je to móda, která frčela před 10 lety. Dnes už většina výrobců pochopila, že to byl spíš omyl než nějaká paráda.

0/0
17.2.2017 14:03

M13a81r22e21k 66J96a25n48e77č36k73a 1587126933631

Bohužel dneska je černý lesklý plast na palubovce u nových vozů celkem často k vidění, prostě nepraktický výmysl výrobců vozů stejně, jako třeba dotykový panel.

0/0
17.2.2017 13:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.