Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M65i85r82e84k 76G81a32j48e25r 5671256929560

Shrnuto: Nove Aygo je sice zvenku hezci, protoze jeste neni okoukane, ale je tragedie, ze ma horsi jizdni vlastnosti, horsi zrychleni, mnohem horsi cenovku a take horsi ovladani v interieru, protoze je vybaveno levnou dotykovou obrazovkou misto tlacitky a ovladacimi prvky, ktere slo nastavovat poslepu. Takze i bezpecnost dostava na kokos. Ani spotreba se nezlepsila :-(.

+11/0
doporučit
17.2.2017 2:10

J23a23n 45S37l46a13v91í50k 2681569770926

Zlatý původní. Platí o všech trojčatech. Nyní megahnus...

+3/0
doporučit
17.2.2017 6:54

T58o20m40á22š 48K11u97c17h81a27ř 3627811328721

Jsem konzervativní člověk a mám rád klasický evropský vzhled aut, tedy když auto vypadá jako auto. Současný trend bezúčelných designových hurá změn typu "Všichni uděláne zadní světla do úzkého petiúhelníku!", nebo "Všichni vytvoříme na čumáku auta velké X!", a to komickým miniautem počínaje a autem milion konče, a vše laděno do odpudivých korejských patvarů a boulí mi dělá fakt zle i jen potkávat na silnici. Nevím, proč by mělo auto vypadat jako jedna velká hrouda, či pojízdné lejno. Při koupi to pak znamená čekat na ročník, kdy zrovna někomu neruplo v bedně, jako třeba v případě nové octavie s dělenými světlomety. :-/

+4/−2
doporučit
17.2.2017 8:23

J54a46n 55K20o52n96v58a37l63i92n43k75a 5890661511255

Jak může proboha někdo dát za Aygo 350k? Když už bych si z nějakého nepochopitelného důvodu kupoval něco takového, tak to koupím v té nejsprostší a nejmenší možné specifikaci - když už mám mít takovou věc, tak ať je aspoň co nejlevnější. Na co dotykáč a LEDky? Navíc design vznikl nejspíš při nějakém hodně bouřlivém večírku, kde kromě chlastu bylo i LSD. Jakkoliv to auto může být kvalitní, z mého pohledu je pitomé a hnusné.

0/−1
doporučit
20.2.2017 7:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.