- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak může proboha někdo dát za Aygo 350k? Když už bych si z nějakého nepochopitelného důvodu kupoval něco takového, tak to koupím v té nejsprostší a nejmenší možné specifikaci - když už mám mít takovou věc, tak ať je aspoň co nejlevnější. Na co dotykáč a LEDky? Navíc design vznikl nejspíš při nějakém hodně bouřlivém večírku, kde kromě chlastu bylo i LSD. Jakkoliv to auto může být kvalitní, z mého pohledu je pitomé a hnusné.
Na jednu stranu se té "nejvyšší ceně" nedivím (při prvním pohledu). To že nejvyšší model model stojí o 60-100% více než základ je celkem běžná věc. Ale obvykle je v tom nějaká další o dost výkonnější motorizace.
U Ayga bohužel stále jen jeden motor 55 kW. Pro základní motorizaci celkem nadprůměrných 55kW, pro vrchol tak malého auta a za 350 tisíc to je zase málo. Za tu cenu je Up s 66 kW, nebo Fabia s 81 kW .... a našla by se řada dalších....
Mám prakticky stejné (C1) 9 let. Motor Toyota atmosféra se povedl (rozvod řetězem je prima) a jezdím za 5,03 a to docela svižně. Určitě nepotřebuji dotykový udělátor ani couvací kameru, ale levné, malé a úsporné posouvadlo a tím první generace je. Už tehdy jsem měl 5 dveří, elektrický posilovač řízení a stahování oken. Jen LED výbava ještě nebyla.
Skvělé. Pak se takový angličák někde srazí s autem a stane se z něj rakev.
Jen je škoda, že nová Ayga mají konstrukční vadu, která je životu nebezpečná a pravděpodobně povede dříve, nebo později ke smrtelné nehodě a přístup Toyoty je takový, že dokud se někdo nezabije, tak to řešit nebudou..
Jsem konzervativní člověk a mám rád klasický evropský vzhled aut, tedy když auto vypadá jako auto. Současný trend bezúčelných designových hurá změn typu "Všichni uděláne zadní světla do úzkého petiúhelníku!", nebo "Všichni vytvoříme na čumáku auta velké X!", a to komickým miniautem počínaje a autem milion konče, a vše laděno do odpudivých korejských patvarů a boulí mi dělá fakt zle i jen potkávat na silnici. Nevím, proč by mělo auto vypadat jako jedna velká hrouda, či pojízdné lejno. Při koupi to pak znamená čekat na ročník, kdy zrovna někomu neruplo v bedně, jako třeba v případě nové octavie s dělenými světlomety.
No vidíte, mně zase dělá zle, když na silnici v mlze potkám ladně tvarovanou octavii třetí generace černé barvy, která jede bez světel.
Zjevně nám každému vadí něco jiného.
Zlatý původní. Platí o všech trojčatech. Nyní megahnus...
Viděl jsem novou C1 a moc se mi líbila. Ovšem co se Toyoty týče nic stylového za co bych byl ochotný zaplatit téměř dvojnásobek ceny v podstatě stejného staršího modelu nevidím.
Shrnuto: Nove Aygo je sice zvenku hezci, protoze jeste neni okoukane, ale je tragedie, ze ma horsi jizdni vlastnosti, horsi zrychleni, mnohem horsi cenovku a take horsi ovladani v interieru, protoze je vybaveno levnou dotykovou obrazovkou misto tlacitky a ovladacimi prvky, ktere slo nastavovat poslepu. Takze i bezpecnost dostava na kokos. Ani spotreba se nezlepsila .
Já jsem zas nepochopil, proč je rámeček kapličky, celý středový panel, rámečky výdechů a volant udělaný z lesklého plastu. I na fotkách je vidět, jak to proti tomu starému oslňuje.
U městského vozítka lze očekávat, že bude trpět parkovacím lišejem. Z tohoto pohledu je absence lišt na náraznících u nového modelu velké mínus.