Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F76i24l93i58p 82D85u10d12a 8481363268332

Autopilot Tesly samozřejmě není bezchybný, ale neustále se vyvíjí a už teď je statisticky bezpečnější než lidský řidič

+7/0
doporučit
15.8.2016 22:13

T13o95m85á91š 68K72a84p71l72a66n 8813989783483

No já bych byl s tím hodnocením Tesly opatrný - zatím prakticky všechny nehody, které kdy byly nahlášené, byly způsobené řidičem, který se nevěnoval řízení nebo dělal ještě větší zhůvěřilosti. Vzhledem k tomu, že má Tesla ke každé nehodě velmi detailní data (kamerové a radarové záznamy), tak se pak pravda ukáže. I u toho smrťáku je otázkou, nakolik je vina na autě, když řidič místo sledování vozovky koukal na harryho pottera na DVD (přineseném, na interním právě kvůli bezpečnostním důvodům toto nelze).

Každopádně stále platí, že je Tesla nejbezpečnější auto historie a i kdyby nakrásně nějaké jedno selhalo, stále je tu na každé takové selhání stovky a tisíce jiných případů, kdy naopak nehodě zabránilo, díky svým o několik řádů rychlejším reakcím.

Takže si říkejte co chcete, ale do 10 let se nebude IMO smět v EU prodávat auto, které by nemělo aktivní ochranu před nehodou, vedení v pruzích atd. A do 20 let budou postupně neautomatická auta ze silnic postupně vyřazována.

+4/−2
doporučit
15.8.2016 22:43

J89a23n 41Z47i12m81a 1649699515405

Tesla - to je co, Technicky Slabe?

+5/−6
doporučit
15.8.2016 21:58


P79e27t15r 66V15l10a83d85i61m96í70r 92Č54e42r35m35á80k 8593347205424

Ať se tomu říká autopilot nebo řízení s asistencí, je to pořád stejný problém. Buď se na to člověk můžete stoprocentně spolehnout a vypnout koncentraci na řízení a třeba si i schrupnout nebo v opačném případě bude z neustálé kontroly "autopilota" unavenější než kdyby sám řídil. Je to stejný pocit jako když si sednete jako spolujezdec vedle někoho, kdo řídí špatně nebo riskantně.

+2/−1
doporučit
15.8.2016 22:52

A93n79t43o94n86í70n 11S34e43b67e42r54a 7543218510669

No to je jedno jak se to jmenuje, ale když to neumí detekovat překážku a aspoň včas zabrzdit, tak je to k ničemu. Rv

+2/−1
doporučit
15.8.2016 15:14
Foto

D28a65n 71R81u94b46í81n 4773963679

Slepá větev vývoje tyhle autopiloti. Nikdy bych nesvěřil svůj život do rukou kompjůtru.

+5/−12
doporučit
15.8.2016 19:50

A97n22t76o10n15í44n 41S97v84o47b71o70d28a 3384813619272

zdvojené systémy kritických věcí jsou běžné, toto bylo přecenění techniky, kdyby tam byl další prvek hlídající vzdálenost, nebylo by tolik problémů. BMW používá úplně jiný systém hlídání vzdálenosti, ušetřených pár dolarů za snímač se nevyplatilo :-(

0/−1
doporučit
15.8.2016 23:18

J38a37k48u98b 30B82r67i62n92e62r 6377462562961

Dneska jsem u Humpolce nasel Benzinu osazenou 4 stojanama pro Teslu...prijde mi to nerozum..za tech 40minut,co se to dobije-proste neni v okoli moznost hezke prochazky;p

0/−1
doporučit
15.8.2016 19:30

T65o97m28á72š 88L57u43d62v97í22k 1560367134942

Vzhledem k tomu že Tesla vyrobila okolo 100 tisíc aut za celou existenci tak těch bouraček autopilotů je dost.

0/−1
doporučit
15.8.2016 16:25

P56e46t43r 98B43á29č53a 8495576685765

Slepa ulicka v akci Rv

Do tohohle auta bych NIKDY v zivote nevlezl, ZABIJI !!

0/−13
doporučit
15.8.2016 20:49

P38e18t47r 21M81i13c60h37a50l 2150724101652

Asi je načase se vrátit ke klasickému tempomatu.

0/−2
doporučit
15.8.2016 19:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.