Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M57a54r24e49k 62Š45e41s24t21á91k 4515621426161

AAA vynakládá miliony na ověřování počtu najetých kilometrů ;-D;-D;-D

+42/0
doporučit
17.8.2016 14:10

J40o16s61e95f 56Š71o52l62t72e66s 8744428910423

Konečně normální a rozumná iniciativa EU. Ještě by mohli harmonizovat pravidla schvalování přestaveb na německý, nebo ideálně britský model a bylo by to naprosto dokonalé!

+21/0
doporučit
17.8.2016 13:45

K28a35r42e95l 66H92y73n24e69k 9690817516175

Česko si slibuje pokles dovozu aut se stočeným tachometrem. No já bych řekl, že auta se stočeným tachometrem se dávno nedováží. Stáčí se až u nás.....

+18/0
doporučit
17.8.2016 16:22


O54n38d72ř26e68j 21F96r96a68n47c 4229701558

Tyhle reklamy na Cebii začínají být otravnější, než bytecheck... ;-DRv

+21/−1
doporučit
17.8.2016 14:18

V16e94r80o56n73i29k53a 98E95x85n59e55r95o48v42á 2256461907249

STK by se měla sjednotit s USA, tam žádnou nemají. Taky protože stav vozidla se podílí na nehodovosti jen ze 2% takže je to spíš každého věc v čem chce jezdit.

+11/0
doporučit
17.8.2016 18:33

S14t63a97n34i98s50l16a31v 93C44h58y87t29r35a 3204863777429

AAA a Cebia, krásné komerční sdělení. ;-D

Osobně jsem pro zavedení jednotného západního systému stk bez českých pí.. typu kontroly diagnostiky auta a nesmyslného časového prodlužování stk, aby auto nedej bože vyjelo z linky dříve.

Stačí si zajet do Rakouska, jak tam funguje stk. Hlavně jí tam dělá pomalu každý autorizovaný servis.

+11/0
doporučit
17.8.2016 12:33

M22i95r61e97k 18T57u52r23e70č71e71k 4633802320552

V Kanade STK neexistuje. :-) Jenom test na emise jednou za dva roky. Zadna povinna vybava, lekarnicka, nahradni zarovky, atd., nic. Zadna povinnost zimni pneumatiky, na "all season" jsem jezdil 10 let a nikdy jsem nemel sebemensi problem v zime. Denni svetla nemusi byt zapnute. Nerikam ze to je spravne, ale tak to tam je. R^

+8/0
doporučit
17.8.2016 18:38

O97l65d90ř18i70c81h 16Š66t97ě59p63á46n96e39k 7292846616644

Přijde mi docela vtipné , že zrovna AAA brečí nad tím , kolik dají za prověřování stavu ujetých km. Zrovna ti , kteří si to nechají od zákazníka zaplatit a né málo. A zrovna ti , kteří prodávají nejvíce stočených aut.

Vlastní zkušenosti.;-)

+7/0
doporučit
18.8.2016 4:02

V81í33t 94O61d16l55o49ž80i85l78í43k 8586393637367

Asociace autobazaru tvrdi, ze stocenych vozidel je na ceskem trhu "jen" 25%, nikoliv 42%.

Zajimave, jak to v tech autobazarech vedi? To skoro vypada, jakoby tech 25% stocily autobazary a zbyvajicich 17% nekdo jiny.

+7/0
doporučit
17.8.2016 17:17

P42e30t68r 29D77v17o60r15a38k 3621470537209

Bude se konečně mezistátně v rámci eu uznávat technický stav vozidla i při koupi? Sice to odstřihne firmy jako dekra od korýtka, ale dost to ulehčí nákup/prodej auta.

+7/0
doporučit
17.8.2016 15:21

M54i82c50h86a19l 98H97r97u59b45o59š 4440677882945

Este by bolo dobre nielen zjednotit sposob udelovania TK, ale aj umoznit absolvovat TK v ktoromkolvek clenskom statea nie oen tam, kde je auto registrovane. :-/

+7/0
doporučit
17.8.2016 14:05

P37e32t48r 29S10t20e64j19s60k65a83l 3579308284666

Pekny priklad jak ma EU vypadat. Ma resit zalezitosti v nadstatim meritku ve prospech obcanu. Je pekne ze Nemci maji prefektni STK, my taky muzeme vybudovat bezvadnou STK. Mezivladni smlouva dokaze propojit oba sytemy, ale proc jeste nebyla podepsana? Proc nikdo nepodepsal smlouvu napr s Francii o zruseni roamingu a s Italii od zruseni mezibankovych poplatku? Proc jsme nepodepsali smlouvu s Rakuskem o bezhranicnim styku? Jedine EU nam to dala. Nikdy by jsme to jinak nedostali, mozna jednu-dve veci, mozna s jednim-dvema staty ale s 28 staty? Asi nikdy. EU

+5/0
doporučit
17.8.2016 23:06

M98a67r12e39k 36Š13e38s56t49á40k 4645381816841

Až půjdete kolem autobazaru, tak si všimněte, že se u aut uvádí "Stav tachometru" a nikoliv "Počet ujetých kilometrů". Zajímalo by mě, nakolik je žalovatelné stočení tachometru, protože v podstatě autobazarník uvádí stav budíku a nikoliv vozu. Že je to prasárna už je věc druhá.

+5/0
doporučit
17.8.2016 18:26

T19o83m20á27š 65V77a15l23s 7284538103883

Hurá... Ještě bych přidal počet otevření dveří u řidiče a speciálně počet sešlápnutí plynového pedálu...

+5/−1
doporučit
17.8.2016 18:02

R73o88m30a35n 51L76i79p92s46k90ý 2429383629

Nyní jezdí miliony stočených aut a těch se to stejně týkat nebude.

Nefunguje ani mezinárodní registr motorových vozidel, kde by stačilo jen propojit ty národní, takže k nějakému mezinárodnímu registru najetých kilometrů jsem silně skeptický.

A vůbec, kdoví, kde v roce 2018 slavný ESSR bude.

+4/0
doporučit
17.8.2016 17:31

T91o97m74á98š 88L44i81s81k33a 6510809724394

Vedle EU bylo RVHP a SSSR rájem netušených svobod volnosti v kterém rozjuchané obyvatelstvo roupama nevědělo co dělat,

+7/−5
doporučit
17.8.2016 16:37

M64i49c60h84a49l 58N38o46v39o48t36n24ý 1877872578888

Sam jsem si koupil v Nemecku auto a musim rict,ze to fakt neni problem to stocit.Nema nikdo sanci to poznat,pac nemecky doklady nechate na dopravaku a dostanete novy cesky.Nikdy bych si dovoz ze salonu nekoupil.Vyrazit za hranice je nejjistejsi.

+3/0
doporučit
17.8.2016 17:50

P48e27t51r 80B64á73č78a 8405246395185

Doufam, ze to nebude znameat jeste vetsi buzeraci, nez je to ted, uz ted si na jednu STK beru v praci den dovolene.

+3/0
doporučit
17.8.2016 16:40

T28o16m49á47š 49K61u21c22h39a42ř 3607511838981

Osobně se domnívám, že s podobným opatřením se účelově čekalo od doby, kdy se ve velkém kradla celá auta a pak se pomocí falešných TP se slušným profitem opět legalizovala. U nás takových aut dodnes jezdí cca 10%.

Dnes, když už se vozy kradou spíše jen na součástky a jde pouze o najeté kilometry, tak se tomu zainteresované osoby už tolik nebrání.

+3/0
doporučit
17.8.2016 13:34

J25a62n 59D48l84o10u56h33ý 7924849340399

Neni uplne sumafuk kolik je na tachometru km? Dulezite je v jakem stavu to auto a hlavne motor je. Staci tomu autu pri projizdce poradne nalozit a ono se ozve, jestli je KO nebo OK.R^

+4/−4
doporučit
17.8.2016 13:37

J91a74n 90P69e30k70a 5203493203

Kdeopak, auta jsou kšeft navždy, a řada polí je stále ještě neoraných! Tolik lobbyistů, kteří nám v nesmyslné honbě za CO2 ničí auta nutí nás naprosto neekologicky kupovat nové vozy (které se musí vyrobit - nespadnou z čistého nebe), a emisní i jiné hodnoty plní jen na papíře V

+3/−2
doporučit
17.8.2016 19:10

P40e88t11r 85V61e76s74e27l56ý 6861746669810

Pryč z EU a tar rychle, jak jen to jde RvEURv

+6/−9
doporučit
17.8.2016 18:09

J48a20n 29K90o38n38v61a93l23i63n23k19a 5690461311695

Ono to ale ve finále nebude jen o registru ujetých km, ale zejména o eko-buzeraci. Další postupný krok k utažení a "normalizaci" automobilismu u nás, další nástroj pro diskriminaci lidí, kteří nemají na nová auta s povinnými eko-kur.ítky. Další nechtěný ale nucený nástroj. EURv

+2/0
doporučit
18.8.2016 14:20

M21a88r41t44i88n 84K72ř57í61ž 9323332800167

Centrální registr ujetých kilometrů mi zní jako dobrý nápad. Myslím, pro spoustu autobazaru to bude znamenat konec podnikání. AAAni mi to není líto.

+2/0
doporučit
17.8.2016 18:51

T46o96m58á71š 19P35r79c50h38a42l 1808863263260

Dokud budou lidi upřednostňovat číslo na tachometru před reálným stavem auta, bude se stáčet jako o život.

Málokdo je ochoten uznat, že 10 let staré auto bude mít najeto přes 300tis.km, zejména pokud jde o nějaký populární model s turbodieselem. Ne, opravdu není každé druhé auto v bazaru po dědovi nebo starém panu doktorovi, který s tím jel každý den 10km do práce, nebo jen o víkendu do kostela.

+2/−1
doporučit
17.8.2016 18:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.