- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty autolékárničky to je mega masakr. Na tom někdo pěkně vydělává. Jinak to stk by se sjednotit mělo, lidi tu jsou schopni jezdit s uplnym vrakem. I ten autobazar v článku je pro.
Aspoň že s tím chce někdo něco dělat. Jedinej autobazar je pro ti podvodům, to je zvláštní.
Ono to ale ve finále nebude jen o registru ujetých km, ale zejména o eko-buzeraci. Další postupný krok k utažení a "normalizaci" automobilismu u nás, další nástroj pro diskriminaci lidí, kteří nemají na nová auta s povinnými eko-kur.ítky. Další nechtěný ale nucený nástroj.
Přijde mi docela vtipné , že zrovna AAA brečí nad tím , kolik dají za prověřování stavu ujetých km. Zrovna ti , kteří si to nechají od zákazníka zaplatit a né málo. A zrovna ti , kteří prodávají nejvíce stočených aut.
Vlastní zkušenosti.
zakaznik zaplati pri vykupu a znovu pri nakupu tzv certifikatu
Podle dnešního prohlášení Angely nám to může být jedno...
Pekny priklad jak ma EU vypadat. Ma resit zalezitosti v nadstatim meritku ve prospech obcanu. Je pekne ze Nemci maji prefektni STK, my taky muzeme vybudovat bezvadnou STK. Mezivladni smlouva dokaze propojit oba sytemy, ale proc jeste nebyla podepsana? Proc nikdo nepodepsal smlouvu napr s Francii o zruseni roamingu a s Italii od zruseni mezibankovych poplatku? Proc jsme nepodepsali smlouvu s Rakuskem o bezhranicnim styku? Jedine EU nam to dala. Nikdy by jsme to jinak nedostali, mozna jednu-dve veci, mozna s jednim-dvema staty ale s 28 staty? Asi nikdy.
Ono se nic nevyřeší... Auto se "vyveze" na Ukrajinu a nebo Běloruska a nebo Albánie, kde se "vypere" a pak se vrátí do EU se správnými km...
Každé auto vybavit GPS a sledovat, byl by zápis ujetých kilometrů, vědělo by se kde auto je reálně v danou chvíli, sloužilo by to při nehodách, vědělo by se jak auta jely, jak rychle, kdo brzdil a jak intenzivně, atd. nestačilo by tedy přepsat tachometr, musel byste vyměnit i GPS identifikaci vozu nebo to přepsat na tom centrálním registruv podstatě by to vyřešilo i uvádění kradených aut na trh
A co když se vám omylem namotá alobal okolo antény na GPS? Auto nepojede?
Toto mají dobře vymyšlené v Belgii...tam každé auto má svou "kartu" a pokud jedete do servisu nebo i jen do obchodu pro náhradní díl...tak tuto kartu musíte mít sebou...s tím také musíte mít záznam o najetých km...pokud jí nemáte, tak vám nic neprodají nebo vás nevezmou do servisu. Neříkám, že by se nedokázal najít způsob jak to obejít. Ale v tom je vidět rozdíl v jejich myšlení. Oni jsou za to rádi, protože si tím budují jistotu. Tady u nás by mnoho lidí dělalo cokoliv, jen aby to obešlo. Když to přeženu, tak my tu nadáváme na naší etnickou menšinu, jací to jsou zloději atd....ale proti západnímu myšlení se vlastně od nich zas tak nelišíme..:D
to tam fakt mají? Zajímavý systém. Z toho by se daly dělat zajímavé statistiky.
já bych upřednostnil po třech letech nechat auta sešrotovat, omladil by se auto park a byla by práce a žádná starost se stočenejma km !!
Ja mam na audi 477tkm a kazdej kdo si toho vsimne, tak remcá. Ja si to snad necham stocit jen tak pro dobrej pocit. Lidi zavidej a stve je to, ze mi to tak jede.
Lidi asi mají zažité ještě z dob Š 105/120, že po 100 tisících km je motor už hotový a musí na generálku. Neuvědomují si, že dnes se auta vyrábí jinak a vydrží násobky.