Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda vydělá na jednom autě přes 40 tisíc, Ferrari milion a půl

Automobilka Škoda patří k nejziskovějším, na jednom autě vydělá průměrně 43 tisíc korun. Vyplývá to z analýzy, kterou vytvořilo Centrum pro automobilový výzkum Univerzity Duisburg-Essen. Česká značka tak vydělává na svých vozech lépe než třeba BMW s Mercedesem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

40 tisíc škodovka, kolik prodejci??? jaká je skutečná výrobní cena vozu?

0 0
možnosti

ze dvou údajů uvedených ve článku si můžeš trojčlenkou spočítat průměrnou prodejní cenu fabriky a následně i průměrnou výrobní cenu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Škodovka je vysoce zisková, protože má nižší mzdové náklady než jiné značky v koncernu. Za stejnou práci berou zaměstnanci škodovky jen necelou třetinu toho, co zaměstnanci v Německu nebo Španělsku...:-(

0 0
možnosti

to Rumuni v Dacii berou ještě méně....a "Jugoši" v Zastavě taky... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Aby škodovka neměla na autě víc než VW, když jako zadní nápravu dávaj tyč za pár korun a všem je to jedno.

0 0
možnosti

no právě, kdyby to všem jedno nebylo, tak by ji tam (tu tyč) nedávali. ;-)

6 0
možnosti

J52a39n 81H96á19j59e56k

18. 8. 2016 20:51

Analýza je bohužel úplně scestná. Pokud by automobilka vyráběla jen jeden druh vozu a jen a pouze v jedné výbavě, pak by něco spočítat šlo. Takto je to přesně spočítaný nesmysl.

0 2
možnosti

tady někdo nechápe význam "průměrné hodnoty"

2 1
možnosti

nejvíce na tom vydelava ten, co jezdi na kole :D

0 0
možnosti

M69a72r21e34k 62M44a45l33ý

18. 8. 2016 22:41

A to jak?

By mě teda zajímalo, jak uspokojit svoje dopravní nároky s použitím kola. Docela úsměvná představa :-)

0 0
možnosti

A je to i po odecteni nakladu na opravy v ramci zaruky?

0 0
možnosti

Taky by mě zajímaly detaily ... Ale dle mého ano, páč garance je přenesena na dodavatele dílu

0 0
možnosti

P93e81t65r 47B40á84č70a

18. 8. 2016 15:11

A Ferrari si podobne marze muze dovolit, toho si totiz clovek na te silnici vsimne, tech "ceskych" skatuli nikoliv.

1 3
možnosti

Dle vaší logiky je BMW nezajímavé auto a proto má nižší marži než Škodovka - v tom si dovolím nesouhlasit.

3 0
možnosti

P94e63t73r 21B13á33č61a

18. 8. 2016 15:10

Tuctovy skaredy pixle jmenem schade a jedny z nejvetsich marzi, ale tak ja se jim nedivim, kdyz maji takovy zakazniky jaky maji, taky bych je pumpoval. Na lidske blbosti se vydelava nejlepe, hlavne, ze maji na dvorecku "cesky" auto s "nejlevnejsima" nahradnima dilama;-D

1 13
možnosti
Foto

J75i15ř37í 61E62r54b48e80n

18. 8. 2016 21:00

No hlavně když se 90 % škodovek prodává mimo český trh...

4 0
možnosti
Foto

To je ukazatel na dvě věci. Pokud je firma dostatečně schopná, tak se bude snažit vykazovat zisk co nejnižší resp. přiměřený, ale nikoliv přemrštěný. Na co zbytečně platit daně?

0 2
možnosti

No takhle to opravdu nefunguje.... hlavne ten vykazany zisk muze byt zasadne odlisne od danoveho zakladu.

Mimochodem z pohledu VW koncernu je mnohem lepsi vykazat vetsi zisk ve Skodovce a zdanit jej v CR, nez ten zisk prelit nekam do VW do nemecka nebo holandska danit to zde vyssi dani! (proto taky cas od casu VW - vyrobce aut ne holding, obvinuje skodu z toho, ze se prilis malo podili na spolecnych podnikovych nakladech)...

0 0
možnosti

To bude ale s vývojem

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...