Diskuze

Škoda vydělá na jednom autě přes 40 tisíc, Ferrari milion a půl

Automobilka Škoda patří k nejziskovějším, na jednom autě vydělá průměrně 43 tisíc korun. Vyplývá to z analýzy, kterou vytvořilo Centrum pro automobilový výzkum Univerzity Duisburg-Essen. Česká značka tak vydělává na svých vozech lépe než třeba BMW s Mercedesem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

40 tisíc škodovka, kolik prodejci??? jaká je skutečná výrobní cena vozu?

0 0
možnosti
JS

ze dvou údajů uvedených ve článku si můžeš trojčlenkou spočítat průměrnou prodejní cenu fabriky a následně i průměrnou výrobní cenu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Škodovka je vysoce zisková, protože má nižší mzdové náklady než jiné značky v koncernu. Za stejnou práci berou zaměstnanci škodovky jen necelou třetinu toho, co zaměstnanci v Německu nebo Španělsku...:-(

0 0
možnosti
JS

to Rumuni v Dacii berou ještě méně....a "Jugoši" v Zastavě taky... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Aby škodovka neměla na autě víc než VW, když jako zadní nápravu dávaj tyč za pár korun a všem je to jedno.

0 0
možnosti
JS

no právě, kdyby to všem jedno nebylo, tak by ji tam (tu tyč) nedávali. ;-)

6 0
možnosti
JH

J25a25n 15H66á64j35e73k

18. 8. 2016 20:51

Analýza je bohužel úplně scestná. Pokud by automobilka vyráběla jen jeden druh vozu a jen a pouze v jedné výbavě, pak by něco spočítat šlo. Takto je to přesně spočítaný nesmysl.

0 2
možnosti
JS

tady někdo nechápe význam "průměrné hodnoty"

2 1
možnosti

nejvíce na tom vydelava ten, co jezdi na kole :D

0 0
možnosti
MM

M59a41r76e24k 53M70a65l52ý

18. 8. 2016 22:41

A to jak?

By mě teda zajímalo, jak uspokojit svoje dopravní nároky s použitím kola. Docela úsměvná představa :-)

0 0
možnosti
KN

A je to i po odecteni nakladu na opravy v ramci zaruky?

0 0
možnosti

Taky by mě zajímaly detaily ... Ale dle mého ano, páč garance je přenesena na dodavatele dílu

0 0
možnosti
PB

P60e26t77r 80B68á11č46a

18. 8. 2016 15:11

A Ferrari si podobne marze muze dovolit, toho si totiz clovek na te silnici vsimne, tech "ceskych" skatuli nikoliv.

1 3
možnosti
MP

Dle vaší logiky je BMW nezajímavé auto a proto má nižší marži než Škodovka - v tom si dovolím nesouhlasit.

3 0
možnosti
PB

P26e82t10r 92B72á70č88a

18. 8. 2016 15:10

Tuctovy skaredy pixle jmenem schade a jedny z nejvetsich marzi, ale tak ja se jim nedivim, kdyz maji takovy zakazniky jaky maji, taky bych je pumpoval. Na lidske blbosti se vydelava nejlepe, hlavne, ze maji na dvorecku "cesky" auto s "nejlevnejsima" nahradnima dilama;-D

1 13
možnosti
Foto

J14i65ř82í 88E17r84b18e10n

18. 8. 2016 21:00

No hlavně když se 90 % škodovek prodává mimo český trh...

4 0
možnosti
Foto

To je ukazatel na dvě věci. Pokud je firma dostatečně schopná, tak se bude snažit vykazovat zisk co nejnižší resp. přiměřený, ale nikoliv přemrštěný. Na co zbytečně platit daně?

0 2
možnosti
MK

No takhle to opravdu nefunguje.... hlavne ten vykazany zisk muze byt zasadne odlisne od danoveho zakladu.

Mimochodem z pohledu VW koncernu je mnohem lepsi vykazat vetsi zisk ve Skodovce a zdanit jej v CR, nez ten zisk prelit nekam do VW do nemecka nebo holandska danit to zde vyssi dani! (proto taky cas od casu VW - vyrobce aut ne holding, obvinuje skodu z toho, ze se prilis malo podili na spolecnych podnikovych nakladech)...

0 0
možnosti

To bude ale s vývojem

0 0
možnosti