- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
načo je auto ktoré nepotrebuje vodiča veď auto slúži na to aby sa v ňom človek viezol, veď väčšinou sedí v aute jeden človek čo sa vezie, tam načo je auto bez vodiča? to bude voziť vzduch?
vodičů tam bude několik stovek metrů....
no pro zloděje nákladu bude situace o dost jednodušší.....
a řidiči nebudou mít co žrát! Né to je citace ze slavného filmu :-) ,ale musíme se zamyslet co budou dělat ty statisíce řidičů dodávek,autobusů,kamionů atd rázem tu budeme mít tak 300 000 nezaměstnaných co umí jen kroutit volantem.
Už se těším, až se budou galantní auta v nějaké situaci sama pouštět, aby vyřešila dopravní problem. Pan Ford blikne na slečnu Škodovou, aby jela, a ona na něj zamává stěračem.
"Udělali jsme spoustu práce ve snaze snížit náklady na technické součástky,"
Tak to už bude pěkně poruchový šmejd.
Kecy, kecy, kecy. Samo řiditelná auta jsou možná jen pokud budou všechna auta samo řiditelná a v provozu se nebudou pohybovat chodci, cyklisté, zvířata a auta s normálními řidiči. Žádný systém není a dlouho, pokud vůbec, schopný zajistit bezpečnost v kombinovaném provozu. Musela by být vyčleněná uzavřená dráha jen pro ně, ale pak je snad jednodušší řešit to jako kolejová vozidla.Rozhodně nevěřím tomu, že v dohledné době budou tato auta samozřejmostí a budou se pohybovat v reálném provozu.
Kecy, kecy, kecy. Samořiditelná auta Googlu už najela miliony kilometrů a to v běžném provozu. A všechny havárie, do kterých se zatím dostaly, byly zaviněné druhou stranou. Tesla je na tom trochu hůř, jenže nevyvíjí samořízení tak dlouho jako Google. Ale do deseti let bude samořízení v nabídce každé trochu větší automobilky.
Ja jezdim docela daleko do prace ktera mne nebavi. Jedine na co se tesim je jizda do prace a z prace svym sportakem. To mi chcete vzit i to? :-(