Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P70e98t30r 50D76v62o47r93a25k 3911470287379

Mně není jasné, jak je možné, že se řidič vlevo dostane na úroveň kabiny a začne ztrácet. Možná by v takových případech měla zasáhnout policie a trestat ty řidiče, kteří poruší ustanovení o zákazu bránit předjíždění zejména zvyšováním rychlosti. Tady řidič kamonu vpravo nepochybně předjíždění bránil a nebo zbytečně prodlužoval.

+33/0
doporučit
19.8.2016 11:30

J79a47n 32P61r52i75b70y28l 5480735717197

Jestli je slovenská policie jako ta naše, tak pokutu dostane ten řidič, co to natáčel.

+44/−2
doporučit
19.8.2016 10:38

J47a44n 79Ž25á37r98o29v59s28k26ý 6222656457597

Já mám pro předjížděná kamiónů celkem pochopení, ale tohle už byla zhovadilost.

+20/0
doporučit
19.8.2016 11:32


Foto

T58o62m52á73š 37D41v75o10ř25á78k 3375193556356

Dobrý je to v Praze u Mirošovic.

To kolikrát těm "truckerům" ty čtyři pruhy nestačej.

A do pomalého pruhu u Strančic, tak do toho se zase "stydějí" vjet...

A to bych vždycky vraždil.!

+18/0
doporučit
19.8.2016 12:24
Foto

J11a52r31o34s57l41a39v 27M67a78l87ý 5916281678183

Ten řidič vpravo je na pěst. To dělají i mnozí frajírci v osobních autech. Začnete je předjíždět a oni si najednou "vzpomenou" že chtěli jet rychleji

+14/0
doporučit
21.8.2016 8:33

P62e35t66r 26N91e27c18h74a74n45i40c43k47ý 7293116868270

Tak ten předjížděný je docela hovado, když se nenechá bezpečně předjet a tím co nejméně sníží potenciální rizikové situace. Super honit se rychlostmi mezi 80 a 95 km/h to by určitě na celé trase ztratil asi dvě minuty

+13/0
doporučit
19.8.2016 11:56

J52i92ř58í 75K94u86č17e13r30a 9405931738

Opravdu miluju, když v naprosté rovině kde neexistuje žádný důvod (jako rozjíždění se před kopcem, atp) předjížděný řidič neubere, po předjeí zase může přidat, ten co předjíždí jede na omezovač, rychleji už to nejde. Co se týče plošného zákazu předjíždění.. to máte asi tak, řidiči osobních vozů pořád nadávají, ať jezdí náklady vlakem, ale oni sami, přestože mají nohy a můžou si na vlak, či autobus dojít, vlakem nejedou. Mají pro to tunu výmluv o tom jak nic nejede, ale je to jen proto že nikdo nejezdí. začněte jezdit vlakem/busem a uvidíte kolik spojů přibyde. Obtížnost s manipulací a logistikou při překládání na železniční vagóny tak snadno řešitelná není. Naše D1 je veskrze kopcovitá, (řidič osobního vozu si spousty kopců téměř ani nevšimne, jinak je to pro kamion, kde i mírný kopec je velmi poznat, naložené kamiony v některých místech zpomalují až k 50km/hod naproti tomu kamion vezoucí například polystyren zvládne (pokud má některý ze silnějších motorů) jakýkoliv dálniční kopec vyjet v plné rychlosti. Je velmi hloupé chtít po tkovém kamionu aby jel také jako šnek. Zákaz předjíždění je tedy velmi hloupé opatření, které může navrhnout a podporovat pouze člověk který je velmi hloupý a nebo kamion nikdy neřídil. JAko občana, který ze svých daní platí zákonodárce a jiné volené politiky (považuji se tedy za jejich zaměstnavatele a oni by pro mě měli pracovat) mě velmi mrzí, že takto nekompetentní lidé jsou na ministerstvu dopravy.

+21/−4
doporučit
19.8.2016 19:30

K84a45r23e17l 90V61e53t70e92š63n18í92k 3764564875277

Řidič kamionu jede svou rychlostí, kterou se snaží udržet. Když totiž zpomalí, už se v kopci jen těžko zpátky rozjíždí, náklad mu to nedovolí. Nezbývá mu tedy, než držet nohu dál na plynu a předjet svého o něco pomalejšího kolegu,“ vysvětlil odborník na dopravu nákladních aut Irenej Štalmach. - Hmmm a že zpomalí dalších třicet aut to nevadí? Tak ten kopec vyjede pomaleji a na rovině to zase rozjede ne?

+20/−4
doporučit
19.8.2016 12:00

P97e91t96r 66K90a69l48v34o19d42a 9665477589224

Na celém videu mě nejvíc zaujala pozice 'kameramana'. Auto, ve kterém seděl musel řídit řidič, který je zralý na odebrání papírů. Jak se může takto blízko lepit za před ním jedoucí stroj. Pokud by došlo např. ke kolizi mezi oběma kamiony, nemá šanci to ubrzdit. Ostatně nedodržení bezpečné vzdálenosti je velmi častou příčinou nehod.

+12/−2
doporučit
19.8.2016 12:11

M71i85c23h11a88l 10M27r35á55z67e56k 9265340880847

Jednoduché řešení, na každý most kamera a na sjezdech z dálnice vybírat pokutu za porušení zákona při předjíždění jak praví paragraf. navíc kolikrát člověk narazí i na kloboučníka v levém pruhu v osobáku který předjíždí rychlostí jen o málo větší než předjížděný kamion. Myslí, že by se měl spíše soubor oslů na MD a ŘSD zamyslet nad dokončením dálnice Praha Hradec Ostrava, D 1 se trochu vyprázdní a bude to.

+8/0
doporučit
19.8.2016 13:36

J64a97k48u98b 88F15e38i42f37a81r 7259959876979

Já tomuto říkám kravské dostihy.

Tady byli žokejové navíc naprostí bezmozci.

+7/0
doporučit
19.8.2016 15:40

M57a93r15t21i79n 91B31a78ž75a66n87t 6105728459392

Určitě nám vezli jogurty, tak držte huby;-D!!!

+6/0
doporučit
20.8.2016 15:53

J19a73n 44K58o49v53á43ř 8284481699177

"Zdůraznil, že na Slovensku zákaz pro řidiče kamionů funguje." - ano, to jsme viděli na videu. :-D

+8/−2
doporučit
19.8.2016 10:32

O42n53d85ř28e72j 13L38o36š96o72t51h 9150542964622

Tohle nemám rád, ale nechápu toho řidiče osobáku, že jel tak nalepený, kdyby ten nalevo zabrzdil nebo ten napravo byl stejný magor jako ten nalevo a způsobili by nehodu, tak ten osobák by dělal co? 8-o

+5/0
doporučit
20.8.2016 23:28

Z85d31e80n20ě88k 41M92o12r27á18v80e47k 5487548248753

Každé nařízení je k ničemu, když policie nevymáhá jeho dodržování. Zahraniční řidiči nejspíš nemají potuchu, že v této zemi funguje nějaké nařízení o rychlosti při předjíždění. Nehledě na to, že něco takového je obtížně prokazatelné a tudíž vymahatelné. Takže než vymejšlet nějakou legislativu navíc, tak na vhodných místech nasázet značky se zákazem předjíždění pro náklaďáky a pak nedodržování důsledně pokutovat. To je jediná cesta pro zlepšení slušnosti nákladní přepravy.

+5/0
doporučit
19.8.2016 12:14

V66l51a71d58i77m92í57r 93D83y70t45r47y66c67h 2681883619852

Nevidím důvod, proč by se nemohli předjet. Vidím ale důvod mít na dálnicích 3 pruhy.....a to nejen kvůli předjíždění, ale i kvůli bezpečnosti, kvůli pracem na silnici, kvůli zrychlení dopravy a třeba ještě něco vymyslíte :-PRv

+5/0
doporučit
19.8.2016 10:29

M66a21r47t37i79n 74K49l50u67v19á91n65e89k 9812828953833

Autor videa nieje o moc lepší.

Za jazdy držal v ruke mobil a evidentne sa venoval filmovaniu miesto riadeniu.

To nič nemení na veci že veľa kamiónov jazdí ako prasatá a hlavne bezohľadne a nebezpečne.

+4/0
doporučit
21.8.2016 12:49

L62u82b48o84š 91H72o86l36í28k 5957540452590

Vleklé předjíždění kamionů mne taky vadí, ale ještě víc mne vytočí, když v koloně před omezením nebo jiným problémem najede kamion doleva nebo mezi pruhy, aby "spravedlivě" zabrzdil levý pruh, čímž protáhne kolonu o kilometry. Nejradši bych ho zapálil, aby viděl jak pomohl plynulosti dopravy, když k němu pak hasiči kvůli dalším takovým de....m ani neprojedou...

+4/0
doporučit
21.8.2016 7:41

T48o90m84á61š 86K12u37c39h70a95ř 3197361358471

Zajímavé, že se tu nadává oběma, ale v čem je problém u předjížděného řidiče? Nebudu se to pokoušet ze snímků zjišťovat, ale pokud nezvyšoval rychlost a nebránil tak předjetí, tak žádný. Jsem toho svědkem celkem pravidelně, že druhý kamion ve vzduchovém pytli se domnívá, že dokáže jet rychleji, vysune se, najede tak tak do úrovně předjížděného a ztratí dech, přestože předjížděný jede zcela konstantní rychlostí. A pak takhle jedeme a jedeme i několik kilometrů.

Nebo jsem něco přehlédl? V osobáku by problém takového pitomce vyřešil tak, že by buď ubral, nebo přidal a ujel, ale s tím kamionem je rád, že má aspoň nějakou rychlost. Když ubere, žačne ho předjíždět další a další a pro řidiče osobáků se tak nic nevyřeší. Jde i o to, že když budou v těchto situacích předjíždění ustupovat a zpomalí, aby umožnili pitomci (který reálně stejně pojede stejnou rychlostí) předjet, tak těch předjíždějících pitomců bude přibývat, protože budou vědět, že se jim to vyplatí. Tímto "školením" se počet pitomců udržuje na nějakém nižším procentu.

No ano, my v osobácích pak marně hledáme na palubovce spoušť pro odpálení neřízených střel. :-)

+4/0
doporučit
20.8.2016 11:00

D11a28v79i62d 63M69a83l15i16n22a 1100733480603

Nevím, ale když už mám kabinu v půlce návěsu, tak zpomalím. Stačí ubrat 2 km/h a dotyčný může jet. Ale tohle chování předjížděného a jeho bránění v předjíždění, je fakt přes čáru.

+4/0
doporučit
19.8.2016 14:19
Foto

P10e61t78r 93P15r17o70c11h79á37z93k80a 3672536912864

No jo, když se sejdou dva tupci na jedné silnici, nemůže to dopadnout jinak. Bohužel tohle není nešvar jen kamionů, zažil jsem to i u osobáků.:-(Rv

+4/0
doporučit
19.8.2016 13:54

J39a57n 66T34a84r18a47b42a 4906746759429

Na Slovensku ovšem zákaz není značkou ale plošně a přesto funguje a to velmi dobře. Dost k tomu ovšem přispívá i slovenská policie, která narozdíl od té české, na dálnicích opravdu funguje. V CZ si i dál budou dělat co chtějí, protože policie (tupým argumentem že nemůže být všude) ignoruje kromě cokoli kromě evergreenu - rychlost v rámci skrytého dozoru.

Navíc v CZ už 10 let také platí víceméně plošný zákaz předjíždění kamionů na dálnicích, a to dle §36 odstavec 4 zákona o provozu na pozemních komunikacích. A s rizikem poměrně velkého flastru, aktuálně 7 bodů plus 5-10 tisíc Kč pokuta a k tomu 6-12 měsíců zákaz řízení. tedy pro profesionálního řidiče postih okamžitě likvidační. A nefunguje, protože ho policie naprosto ignoruje.

+4/−1
doporučit
19.8.2016 21:13

L84u71d61v22í63k 76G38a19j27d24o31š27í76k 2105473514682

Zákaz předjíždění u kamionů už tu měl být dávno.

Slováci zase rychlejší.

+6/−4
doporučit
19.8.2016 15:19
Foto

P82a11v39e23l 29S82t51r16a23k74o91š 6237451130395

Tohle se mi poslední dobou stává často na okreskách, jakmile začnu někoho předjíždět, tak chce závodit. Třeba dnes 3AI 2759... a hádejte typ auta :)

+3/0
doporučit
21.8.2016 16:55

P41e37t26r 17B75á81č27a 8905246825685

Ze ho chtel vytlacit je dost zvraceny tvrzeni, spis bych, ze chtel konecne dokoncit predjizdeni a ten mu zacal samozrejme zrychlovat.

Se zas potkali dva.

+3/0
doporučit
19.8.2016 14:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.