Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velkolepé kupé značky Maybach vypadá úchvatně, ale je to jen studie

Kdyby takto vypadaly maybachy, které se před lety pokoušely konkurovat rollsům, možná by nedospěly k neslavnému konci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i14l42a28n 98C53h17a36l44u56p42a 7104186717673

Asi takhle. Dneska ráno jsem půl hoďky hledal místo pro zaparkování s normálním kombíkem. Ještě tak smart by se chytal. Takže děkuji, ale pokud to nepojede ze soukromé garáže do soukromé garáže, tak to nemá význam.

0/0
22.8.2016 14:53

J32i94ř76í 39K48o48c34u87r72e87k 6465804135848

Majitelé takovýchto vozů těžko budou bydlet v činžáku.

+6/0
22.8.2016 17:31

M62i49l66a26n 11C60h40a62l57u77p81a 7834466597303

Co víte? Když budou prémie, koupím si hned dva ;-D

+5/0
22.8.2016 19:27

T36o91m91á71š 74K63r22á77l 3908678887899

Tohle auto se soudruhum z NSR povedlo ;-D!R^

0/0
22.8.2016 13:55

J26i68ř39í 62J71u13r50á81š17e75k 8827175210377

Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.

Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.

+3/0
22.8.2016 13:01

M68i46l97a57n 63C12h74a66l46u95p53a 7194386307493

To navrhoval architekt, disignér. Ne technik. To se teďka nosí ve více oborech.

0/0
22.8.2016 14:51

J70i75ř58í 22K69o23c93u27r25e20k 6805944775238

To navrhoval "architekt". Narozdíl od vily Tugendhat.

0/0
22.8.2016 17:25

P59e18t84r 60N46i94t74k78a 1429136863258

K tomu cumak. Myslim si, ze je uplne jedno jak dlouhy je, rozhodujici je previs pred predni napravou, ten je tady minimalni, takze bych naopak predpokladal vyborne manevrovaci schopnosti. Znacce mercedes bych v tomto ohledu veril, s dlouhymi cumaky maji bohate skusenosti. A verte, ze v obrovitem S, se paradoxne manavruje daleko lepe nez v malinke fabii.

0/0
26.8.2016 9:11

J59a32r43o19s62l73a30v 41P45e98l34d94a 1509234741297

Kdybych si necetl titulek, tak bych si myslel, ze podle masky to je nejaky koncept od BMW. U Mercedesu maji posledni dobou nejake divne designery. Bud to cele vypada jako korejec nebo kazdy kousek odjinud.

0/0
22.8.2016 12:34

V82l47a82d16i95m52í85r 86H68o57l90ý 8354741906427

Vypadá to dobře, pokud rozjedou výrobu, snad do sériových vozů dají normální motor.

0/0
22.8.2016 12:11

M54a35r54e63k 70M82a16l56ý 1162748461770

Pokud by chtěli konkurovat RR, tak tam musí dát důstojný motor pro tuto třídu aut. A nevím o tom, že by RR dělal elektromobily...

+1/0
22.8.2016 14:12

J59i83ř88í 19J33u29r55á95š94e30k 8797285160457

Tak alespoň víme, proč je to tak dlouhé. Aby se tam vešly všechny ty baterky.

Co to bude proboha vážit? Bude to ještě na béčko řidičák?

0/0
22.8.2016 12:09
Foto

T55o49m14á81š 93M65i53h66a78l69i95k 1589144453755

Zadok vykradli Tatraplánu

+3/0
22.8.2016 11:58

M89i75c41h59a74l 35J13a78r48o67š 7164290942465

Taky jsem ho tam viděl.

0/0
22.8.2016 12:36

D34a54v36i56d 34E37r65b52e34n 5799797337926

Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.

+1/0
22.8.2016 11:30

R14o29m23a73n 25S20t29r15e54j47č67e41k 1203522705657

To já sice taky, ale zase si říkám - kdo to dneska má? ;-D

0/0
22.8.2016 13:27

M24a87r46t58i29n 54K24ř69í11ž 9783172200467

Nádhera!

+1/0
22.8.2016 11:10

H51o60n79z51a 41T97a58r 3349922904192

Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .

+3/0
22.8.2016 10:45

R74a41d79e17k 67P25l24a84ň94a86n19s91k43ý 3736725599150

Nádherné auto 8-o

0/0
22.8.2016 10:36

D53a71v45i12d 19H67y13š85p87l88e77r 2533213407305

R^

+1/0
22.8.2016 9:17

V95í37t 83O86ž74a17n11a 1858648325254

Tam se musí vejít nejméně 500kWh akumulátorů.

0/0
22.8.2016 9:14

M59a41r68e46k 77M68a47l53ý 1802308541160

Podle tohoto zdroje:

http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2015050003

mají 85 kWh baterie v Tesla S hmotnost 540 kg. Teda jestli je to opravdu tak, potom 500 kWh baterky by měly 3 tuny. To se pak většina energi elektromotoru a baterek spotřebuje jenom na rozpohybování samotných baterek :-)

0/0
22.8.2016 10:30

J64a73k76u30b 78P36r45o40k82e55š 6873958152883

Tak jestli je energie uložená v baterkách jako elektrická, nebo kinetická je ve výsledku jedno, pokud to jde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět.

0/0
22.8.2016 18:20

M84a84r97e51k 85M80a78l93ý 1172708271510

Samozřejmě, že to není jedno. Jednak rekuperací se toho hodně ztratí (nejde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět) a druhak důsledkem velké hmotnosti má auta horší jízdní vlastnosti. Není jediný důvod sebou tahat tři tuny prakticky mrtvé neužitečné hmoty.

0/0
22.8.2016 23:51

M21a19r16t66i59n 10B50e30n29e23š 4977852311599

Celé se mi to líbí, až na design masky. Ten mi přijde bez nápadu. Je to jako gril na kuřata.

+4/0
22.8.2016 9:14

T28o91m41á14š 52C72h40r87a82s62t55n38ý 2431734371703

Koncept krásný, ale český zákazník požaduje impotentní šedý design bez nápadu. ;-D

+1/0
22.8.2016 9:11

D65a15v13i37d 24E35r34b26e94n 5879547847696

Málokterý čech si bude kupovat Maybach. ;-D No a ten co na něj bude mít, ten si ho koupí i v této podobě.

0/0
22.8.2016 12:06

D70a86n21i29e36l 61K85r62o13n28e54r 7204324366527

No, mi se teda nelibi ani klasicke Mercedesy, ale tohle je dalsi krok stejnym smerem...velmi nehezke...

0/−2
22.8.2016 9:01

D21a30v65i76d 91C57e57c91h 6813937440924

Takze, ked si chcem dat sampanske, musim zastavit auto a otvorit kufor ?

0/0
22.8.2016 9:00

J67a25k18u64b 28F55e28i21f74a43r 7189179216509

chcete ho otvírat běhěm řízení?;-D

+1/0
22.8.2016 9:03

V18l61a86d58i26m90í98r 80H14o74l31ý 8764911216237

Na řízení má řidiče.

0/0
22.8.2016 12:08

J93a38k35u91b 68F28e46i94f62a36r 7649149256779

Mě se to teda fakt nelíbí. Obrovský zadní převis a i ta partie zadního okna mi přijde obludná. A zase baterky. Takový robertek:-/

0/0
22.8.2016 8:48

R76a21d58i65m 50S49v95o15b33o76d52a 9923869206422

jelikoz je auto vysoke 1.3m tak se vam ten previs muze zdatvetsi ale nerekl bych ze je nejak prehnany. me se to auto hodne libi, az na ten elektromotor

0/0
22.8.2016 9:24

S42t50a63n 16N97o79v14á82k 5247525325704

Co na tom je úchatného? Přední kola málem vybíhají zpod kapoty, kdežto převis za zadními nutí potencionálního řidiče k návykům autobusáka.

Za starých časů, kdy se ještě pokládala karoserie na rám, bych řekl, že vožralý jeřábník se netrefil o půl metru!

+1/−2
22.8.2016 8:32

V66á33c31l61a86v 82K13o37č62í 4724213503700

Podelne parkovani s tak dlouhym zadkem nebude asi zadna lahudka:)

0/0
22.8.2016 8:22

P26e88t15r 58P48r74o41k36e61š 1301845101964

Tohle je pro lidi, kteří si nějaký ten ťukanec mohou dovolit :D

0/0
22.8.2016 9:25

V27i96k71t38o43r 22Š28e78d39i80v11ý 8246651190836

No co, tak bude muset personál chvíli trénovat. :-P

0/0
22.8.2016 10:45

J81a79k68u39b 23P44r80o90k98e34š 6753768902443

Však on to pikolík zvládne a nebo najde jiné místo. ;-)

0/0
22.8.2016 18:23

Š14t12ě46p60á88n 65R15y64b34á39ř 9975315912868

Omlouvám se asi za fatální neznalost fyziky, ale pokud kapacita všech baterií v autě je 80 kWh, motor na příkon 550 kW, tak baterka musí být při plném výkonu vycucnutá za cca 9 minut, ne? Určitě jsem musel udělat nekde chybu...

+1/0
22.8.2016 7:58

J17a13r43o81m64í57r 53K81r61á54l 4860629454159

Ta baterka odpovídá cca 9l benzínu. Elekromotor má vyšší účinnost, takže to odpovídá cca 20 litrové nádrži. Na tak těžké auto opravdu nic moc.

+1/0
22.8.2016 8:12

V72i14k67t45o37r 43Š34e78d64i63v76ý 8536771270546

Plný výkon potřebujete pár vteřin na akceleraci, pak stačí zlomek.

Ale je fakt, že udávaný dojezd působí nějak moc optimisticky.

0/0
22.8.2016 10:15

Š39t41ě90p52á92n 83R95y89b92á21ř 9425895322508

Chápu, že akcelerace v režimu forsage ala Tesla je těch 550, ale s tím zlomkwm spoteeby nevím. Možná bude mít rekuperaci energie. Ale když srovnám s benzínem, tak okamžitá max spotřeba je cca 20 litrů, průměr 7... I při jiné účinnosti elektromotoru mi ta baterka přijde málo. Přeci jenom to není rozvoz pizzy, která může nabíjet co dvě hodiny.

0/0
22.8.2016 10:26

J91a72r35o29m10í91r 30K71r61á93l 4570629384489

U takového auta byste se na průměr 7l nedostal. Spíše 12l.

0/0
23.8.2016 9:12

M78a14r21e79k 36M36a31l23ý 1952208521310

Odhadem bude spotřeba toho auta min. 25 kWh na 100 km při jízdě, kdy řidič nebude využívat potenciál toho pohonu. Takže reálný dojezd bude pod 300 km (baterku nejde vycucat do nuly).

0/0
22.8.2016 10:24

J75i23ř73í 33S93c53h11w37a71c89h 8508334768346

Veyronu na "plný plyn" stačí nádrž paliva na 11 minut, spotřeba 500l/100km.

Ale běžný dojezd je o jiné (mnohem menší) potřebě výkonu, tedy jiné spotřebě a jiné (mnohem větší) výdrži benzinu, či baterek....;-)

0/0
22.8.2016 11:54

J34i67ř78í 95K93o40c55u57r21e87k 6105624635948

Jednou jeden "fyzik" spočítal spotřebu lokomotivy. Vyšlo hrozivé číslo, počítal totiž s maximálním výkonem ikdyž lokomotiva brzdí do stanice.

0/0
22.8.2016 17:29

J29a77r75o25m76í78r 25K16r96á38l 4100149614109

Tak vycházejte z toho, kolik energie je v benzínu, nebo naftě, vynásobte rozdílnou účinností a pár procent přičtěte na rekuperaci. Myslím, že se při opatrné jízdě dostanete možná na dojezd 200 km. A to není žádná sláva.

0/0
23.8.2016 9:16

V75i87k63y87r 12B11o12h63u43m10i25l 21S74t28r12a84n33s40k88y 9157188926249

Aho, shoduji se v jedné věci s článkem....obrovité.8-o

0/0
22.8.2016 7:52

J35i55ř97í 19Z27ý69k50a 9949883781540

kdyby pod kapotou bublala V12, tak napíši, že je to oslava automobilismu v té podobě jaký známe a jaký se spoustě "autíčkářů" líbí.

Ale elektro? :-/ Co se skrývá pod tou dlouhou kapotou? Baterie?

+16/0
22.8.2016 7:47

D80a32v34i22d 60E62r92b64e44n 5759107657136

To je úhel pohledu, taky mě baví sledovat nabušený auta, ale elektromobily pomalu začínají hledat svou cestu, je to budoucnost. Osobně bych třeba Teslu bral, stejně jako třeba BMW M4. :-)

+1/0
22.8.2016 11:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.