Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velkolepé kupé značky Maybach vypadá úchvatně, ale je to jen studie

Kdyby takto vypadaly maybachy, které se před lety pokoušely konkurovat rollsům, možná by nedospěly k neslavnému konci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70i85l61a18n 50C66h79a14l17u61p18a 7224936467563

Asi takhle. Dneska ráno jsem půl hoďky hledal místo pro zaparkování s normálním kombíkem. Ještě tak smart by se chytal. Takže děkuji, ale pokud to nepojede ze soukromé garáže do soukromé garáže, tak to nemá význam.

0/0
22.8.2016 14:53

J78i73ř95í 23K49o51c62u28r43e47k 6205664565388

Majitelé takovýchto vozů těžko budou bydlet v činžáku.

+6/0
22.8.2016 17:31

M41i68l37a53n 20C33h79a44l65u57p67a 7554396137333

Co víte? Když budou prémie, koupím si hned dva ;-D

+5/0
22.8.2016 19:27

T46o29m92á38š 49K89r72á34l 3358388507329

Tohle auto se soudruhum z NSR povedlo ;-D!R^

0/0
22.8.2016 13:55

J74i94ř61í 21J35u20r75á63š50e84k 8427585800977

Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.

Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.

+3/0
22.8.2016 13:01

M21i27l66a20n 26C14h42a35l15u96p30a 7934316137123

To navrhoval architekt, disignér. Ne technik. To se teďka nosí ve více oborech.

0/0
22.8.2016 14:51

J27i14ř77í 25K70o68c19u54r80e13k 6155544695738

To navrhoval "architekt". Narozdíl od vily Tugendhat.

0/0
22.8.2016 17:25

P65e31t80r 20N82i78t56k30a 1929126453348

K tomu cumak. Myslim si, ze je uplne jedno jak dlouhy je, rozhodujici je previs pred predni napravou, ten je tady minimalni, takze bych naopak predpokladal vyborne manevrovaci schopnosti. Znacce mercedes bych v tomto ohledu veril, s dlouhymi cumaky maji bohate skusenosti. A verte, ze v obrovitem S, se paradoxne manavruje daleko lepe nez v malinke fabii.

0/0
26.8.2016 9:11

J53a11r40o18s32l91a71v 84P34e23l73d49a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
22.8.2016 12:34

V35l26a17d22i22m49í51r 47H21o53l93ý 8244511466117

Vypadá to dobře, pokud rozjedou výrobu, snad do sériových vozů dají normální motor.

0/0
22.8.2016 12:11

M19a10r81e78k 34M24a40l59ý 1862628191280

Pokud by chtěli konkurovat RR, tak tam musí dát důstojný motor pro tuto třídu aut. A nevím o tom, že by RR dělal elektromobily...

+1/0
22.8.2016 14:12

J79i40ř95í 34J40u14r72á97š70e39k 8147815810587

Tak alespoň víme, proč je to tak dlouhé. Aby se tam vešly všechny ty baterky.

Co to bude proboha vážit? Bude to ještě na béčko řidičák?

0/0
22.8.2016 12:09
Foto

T50o20m12á63š 39M97i32h20a91l59i20k 1829234623725

Zadok vykradli Tatraplánu

+3/0
22.8.2016 11:58

M16i88c41h80a52l 27J17a16r79o95š 7534210412285

Taky jsem ho tam viděl.

0/0
22.8.2016 12:36

D37a50v41i68d 32E59r10b61e63n 5519277677686

Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.

+1/0
22.8.2016 11:30

R57o82m71a67n 97S83t65r88e86j86č74e74k 1773542655897

To já sice taky, ale zase si říkám - kdo to dneska má? ;-D

0/0
22.8.2016 13:27

M31a20r69t80i78n 32K37ř59í81ž 9613972300887

Nádhera!

+1/0
22.8.2016 11:10

H31o71n33z69a 54T48a17r 3959392634342

Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .

+3/0
22.8.2016 10:45

R53a53d61e72k 86P12l41a38ň88a90n82s72k94ý 3396195749310

Nádherné auto 8-o

0/0
22.8.2016 10:36

D73a47v19i62d 93H64y26š41p35l67e81r 2243113657765

R^

+1/0
22.8.2016 9:17

V66í17t 18O90ž29a95n31a 1918698245564

Tam se musí vejít nejméně 500kWh akumulátorů.

0/0
22.8.2016 9:14

M92a90r62e58k 47M80a11l97ý 1432458971170

Podle tohoto zdroje:

http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2015050003

mají 85 kWh baterie v Tesla S hmotnost 540 kg. Teda jestli je to opravdu tak, potom 500 kWh baterky by měly 3 tuny. To se pak většina energi elektromotoru a baterek spotřebuje jenom na rozpohybování samotných baterek :-)

0/0
22.8.2016 10:30

J22a27k93u90b 71P11r74o60k32e83š 6743808742433

Tak jestli je energie uložená v baterkách jako elektrická, nebo kinetická je ve výsledku jedno, pokud to jde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět.

0/0
22.8.2016 18:20

M86a81r60e58k 89M25a71l41ý 1162788601330

Samozřejmě, že to není jedno. Jednak rekuperací se toho hodně ztratí (nejde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět) a druhak důsledkem velké hmotnosti má auta horší jízdní vlastnosti. Není jediný důvod sebou tahat tři tuny prakticky mrtvé neužitečné hmoty.

0/0
22.8.2016 23:51

M68a48r78t12i58n 64B49e22n26e29š 4287302701699

Celé se mi to líbí, až na design masky. Ten mi přijde bez nápadu. Je to jako gril na kuřata.

+4/0
22.8.2016 9:14

T85o49m74á28š 56C74h75r86a32s21t82n70ý 2141914381603

Koncept krásný, ale český zákazník požaduje impotentní šedý design bez nápadu. ;-D

+1/0
22.8.2016 9:11

D92a35v52i92d 97E26r94b82e70n 5579617557236

Málokterý čech si bude kupovat Maybach. ;-D No a ten co na něj bude mít, ten si ho koupí i v této podobě.

0/0
22.8.2016 12:06

D26a21n74i19e25l 95K24r65o39n90e38r 7224854766737

No, mi se teda nelibi ani klasicke Mercedesy, ale tohle je dalsi krok stejnym smerem...velmi nehezke...

0/−2
22.8.2016 9:01

D20a29v13i55d 86C73e35c30h 6133747860244

Takze, ked si chcem dat sampanske, musim zastavit auto a otvorit kufor ?

0/0
22.8.2016 9:00

J90a22k71u43b 57F64e21i22f94a85r 7569479616469

chcete ho otvírat běhěm řízení?;-D

+1/0
22.8.2016 9:03

V32l80a49d75i28m86í95r 90H37o83l83ý 8354351196517

Na řízení má řidiče.

0/0
22.8.2016 12:08

J34a60k27u12b 33F79e18i74f79a25r 7269989296369

Mě se to teda fakt nelíbí. Obrovský zadní převis a i ta partie zadního okna mi přijde obludná. A zase baterky. Takový robertek:-/

0/0
22.8.2016 8:48

R58a82d79i73m 47S97v17o42b16o82d59a 9393179856462

jelikoz je auto vysoke 1.3m tak se vam ten previs muze zdatvetsi ale nerekl bych ze je nejak prehnany. me se to auto hodne libi, az na ten elektromotor

0/0
22.8.2016 9:24

S34t15a40n 59N93o92v61á76k 5397855655174

Co na tom je úchatného? Přední kola málem vybíhají zpod kapoty, kdežto převis za zadními nutí potencionálního řidiče k návykům autobusáka.

Za starých časů, kdy se ještě pokládala karoserie na rám, bych řekl, že vožralý jeřábník se netrefil o půl metru!

+1/−2
22.8.2016 8:32

V64á49c55l90a38v 23K21o62č46í 4844283913120

Podelne parkovani s tak dlouhym zadkem nebude asi zadna lahudka:)

0/0
22.8.2016 8:22

P68e73t30r 20P25r86o55k12e44š 1291305321464

Tohle je pro lidi, kteří si nějaký ten ťukanec mohou dovolit :D

0/0
22.8.2016 9:25

V52i96k71t26o72r 19Š96e52d25i14v92ý 8716951920316

No co, tak bude muset personál chvíli trénovat. :-P

0/0
22.8.2016 10:45

J67a53k31u46b 65P39r83o76k73e30š 6363518452863

Však on to pikolík zvládne a nebo najde jiné místo. ;-)

0/0
22.8.2016 18:23

Š41t12ě13p93á65n 95R47y53b49á42ř 9125875182958

Omlouvám se asi za fatální neznalost fyziky, ale pokud kapacita všech baterií v autě je 80 kWh, motor na příkon 550 kW, tak baterka musí být při plném výkonu vycucnutá za cca 9 minut, ne? Určitě jsem musel udělat nekde chybu...

+1/0
22.8.2016 7:58

J76a37r87o56m43í33r 64K77r89á45l 4550719314699

Ta baterka odpovídá cca 9l benzínu. Elekromotor má vyšší účinnost, takže to odpovídá cca 20 litrové nádrži. Na tak těžké auto opravdu nic moc.

+1/0
22.8.2016 8:12

V30i79k84t77o93r 48Š30e47d95i33v52ý 8536881640656

Plný výkon potřebujete pár vteřin na akceleraci, pak stačí zlomek.

Ale je fakt, že udávaný dojezd působí nějak moc optimisticky.

0/0
22.8.2016 10:15

Š22t49ě87p11á94n 30R40y96b70á72ř 9555505852408

Chápu, že akcelerace v režimu forsage ala Tesla je těch 550, ale s tím zlomkwm spoteeby nevím. Možná bude mít rekuperaci energie. Ale když srovnám s benzínem, tak okamžitá max spotřeba je cca 20 litrů, průměr 7... I při jiné účinnosti elektromotoru mi ta baterka přijde málo. Přeci jenom to není rozvoz pizzy, která může nabíjet co dvě hodiny.

0/0
22.8.2016 10:26

J80a34r45o25m62í74r 54K92r81á49l 4220729344839

U takového auta byste se na průměr 7l nedostal. Spíše 12l.

0/0
23.8.2016 9:12

M97a91r77e20k 25M88a88l50ý 1352418341970

Odhadem bude spotřeba toho auta min. 25 kWh na 100 km při jízdě, kdy řidič nebude využívat potenciál toho pohonu. Takže reálný dojezd bude pod 300 km (baterku nejde vycucat do nuly).

0/0
22.8.2016 10:24

J56i34ř44í 91S63c67h95w11a79c70h 8768974958826

Veyronu na "plný plyn" stačí nádrž paliva na 11 minut, spotřeba 500l/100km.

Ale běžný dojezd je o jiné (mnohem menší) potřebě výkonu, tedy jiné spotřebě a jiné (mnohem větší) výdrži benzinu, či baterek....;-)

0/0
22.8.2016 11:54

J25i10ř76í 63K27o95c37u62r85e55k 6825664105608

Jednou jeden "fyzik" spočítal spotřebu lokomotivy. Vyšlo hrozivé číslo, počítal totiž s maximálním výkonem ikdyž lokomotiva brzdí do stanice.

0/0
22.8.2016 17:29

J98a56r35o88m90í28r 82K90r35á84l 4470419124569

Tak vycházejte z toho, kolik energie je v benzínu, nebo naftě, vynásobte rozdílnou účinností a pár procent přičtěte na rekuperaci. Myslím, že se při opatrné jízdě dostanete možná na dojezd 200 km. A to není žádná sláva.

0/0
23.8.2016 9:16

V84i12k18y61r 19B47o35h70u53m96i77l 47S51t72r67a43n41s64k20y 9707228886529

Aho, shoduji se v jedné věci s článkem....obrovité.8-o

0/0
22.8.2016 7:52

J93i16ř69í 97Z76ý68k74a 9179423931290

kdyby pod kapotou bublala V12, tak napíši, že je to oslava automobilismu v té podobě jaký známe a jaký se spoustě "autíčkářů" líbí.

Ale elektro? :-/ Co se skrývá pod tou dlouhou kapotou? Baterie?

+16/0
22.8.2016 7:47

D10a76v17i57d 94E56r62b30e19n 5829257327836

To je úhel pohledu, taky mě baví sledovat nabušený auta, ale elektromobily pomalu začínají hledat svou cestu, je to budoucnost. Osobně bych třeba Teslu bral, stejně jako třeba BMW M4. :-)

+1/0
22.8.2016 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.