Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J61i51ř56í 96Z48ý67k64a 9949253221940

kdyby pod kapotou bublala V12, tak napíši, že je to oslava automobilismu v té podobě jaký známe a jaký se spoustě "autíčkářů" líbí.

Ale elektro? :-/ Co se skrývá pod tou dlouhou kapotou? Baterie?

+16/0
doporučit
22.8.2016 7:47
Foto

M11i17c67h34a89l 67K98l67e94i68n 2149643318433

Podle mě krásné, kdybych neměl co dělat s penězi a nejezdil po českých tankodromech patrně bych si ho koupil (kdyby ho vyráběli).

+5/0
doporučit
22.8.2016 5:27

M64a64r40t81i16n 61B57e15n64e86š 4257162711609

Celé se mi to líbí, až na design masky. Ten mi přijde bez nápadu. Je to jako gril na kuřata.

+4/0
doporučit
22.8.2016 9:14


J83i59ř53í 14J93u22r11á53š65e83k 8157585690817

Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.

Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.

+3/0
doporučit
22.8.2016 13:01
Foto

T50o94m56á85š 35M62i82h13a33l23i19k 1609474943515

Zadok vykradli Tatraplánu

+3/0
doporučit
22.8.2016 11:58

H79o19n82z95a 47T83a45r 3259102694182

Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .

+3/0
doporučit
22.8.2016 10:45

D41a21v97i55d 75E56r90b74e64n 5699407387796

Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.

+1/0
doporučit
22.8.2016 11:30

M18a76r80t35i40n 94K43ř73í16ž 9123842740317

Nádhera!

+1/0
doporučit
22.8.2016 11:10

D62a32v97i14d 79H56y26š27p30l71e14r 2773463617685

R^

+1/0
doporučit
22.8.2016 9:17

T72o39m81á49š 80C13h87r69a12s19t83n14ý 2351434351193

Koncept krásný, ale český zákazník požaduje impotentní šedý design bez nápadu. ;-D

+1/0
doporučit
22.8.2016 9:11

Š23t79ě53p93á68n 75R59y89b82á22ř 9625865152758

Omlouvám se asi za fatální neznalost fyziky, ale pokud kapacita všech baterií v autě je 80 kWh, motor na příkon 550 kW, tak baterka musí být při plném výkonu vycucnutá za cca 9 minut, ne? Určitě jsem musel udělat nekde chybu...

+1/0
doporučit
22.8.2016 7:58

P57e92t42r 74K11m75í30n44e93k 5287734611943

Elektromobil s výkonem 550 kW? 8-o Tak to koukám, netušil jsem, že elektromobily tohle zvládnou, i když to je jen koncept...

+1/0
doporučit
22.8.2016 7:08

S94t94a51n 89N82o94v62á90k 5977925675984

Co na tom je úchatného? Přední kola málem vybíhají zpod kapoty, kdežto převis za zadními nutí potencionálního řidiče k návykům autobusáka.

Za starých časů, kdy se ještě pokládala karoserie na rám, bych řekl, že vožralý jeřábník se netrefil o půl metru!

+1/−2
doporučit
22.8.2016 8:32

D95a79n91i65e67l 50K10r64o36n61e89r 7704604416587

No, mi se teda nelibi ani klasicke Mercedesy, ale tohle je dalsi krok stejnym smerem...velmi nehezke...

0/−2
doporučit
22.8.2016 9:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.