Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velkolepé kupé značky Maybach vypadá úchvatně, ale je to jen studie

Kdyby takto vypadaly maybachy, které se před lety pokoušely konkurovat rollsům, možná by nedospěly k neslavnému konci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M96i20l53a71n 37C51h31a89l84u13p42a 7964576377833

Asi takhle. Dneska ráno jsem půl hoďky hledal místo pro zaparkování s normálním kombíkem. Ještě tak smart by se chytal. Takže děkuji, ale pokud to nepojede ze soukromé garáže do soukromé garáže, tak to nemá význam.

0/0
22.8.2016 14:53

J67i93ř80í 86K81o17c88u61r93e13k 6415574165858

Majitelé takovýchto vozů těžko budou bydlet v činžáku.

+6/0
22.8.2016 17:31

M90i57l70a36n 85C45h16a53l93u97p81a 7704566857203

Co víte? Když budou prémie, koupím si hned dva ;-D

+5/0
22.8.2016 19:27

T40o38m74á45š 97K34r32á57l 3608828607209

Tohle auto se soudruhum z NSR povedlo ;-D!R^

0/0
22.8.2016 13:55

J29i94ř11í 11J65u85r82á40š18e44k 8257865800977

Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.

Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.

+3/0
22.8.2016 13:01

M57i63l52a22n 45C18h64a38l45u52p58a 7964956667943

To navrhoval architekt, disignér. Ne technik. To se teďka nosí ve více oborech.

0/0
22.8.2016 14:51

J55i68ř69í 98K61o75c44u59r81e93k 6885584385558

To navrhoval "architekt". Narozdíl od vily Tugendhat.

0/0
22.8.2016 17:25

P86e25t38r 37N43i94t85k14a 1119846643538

K tomu cumak. Myslim si, ze je uplne jedno jak dlouhy je, rozhodujici je previs pred predni napravou, ten je tady minimalni, takze bych naopak predpokladal vyborne manevrovaci schopnosti. Znacce mercedes bych v tomto ohledu veril, s dlouhymi cumaky maji bohate skusenosti. A verte, ze v obrovitem S, se paradoxne manavruje daleko lepe nez v malinke fabii.

0/0
26.8.2016 9:11

J33a48r42o40s65l33a17v 94P58e61l30d96a 1329684111757

Kdybych si necetl titulek, tak bych si myslel, ze podle masky to je nejaky koncept od BMW. U Mercedesu maji posledni dobou nejake divne designery. Bud to cele vypada jako korejec nebo kazdy kousek odjinud.

0/0
22.8.2016 12:34

V36l82a18d74i68m52í40r 50H72o41l52ý 8434561236387

Vypadá to dobře, pokud rozjedou výrobu, snad do sériových vozů dají normální motor.

0/0
22.8.2016 12:11

M13a74r54e79k 85M96a61l96ý 1662888361780

Pokud by chtěli konkurovat RR, tak tam musí dát důstojný motor pro tuto třídu aut. A nevím o tom, že by RR dělal elektromobily...

+1/0
22.8.2016 14:12

J60i42ř30í 62J73u52r54á62š37e53k 8227195760347

Tak alespoň víme, proč je to tak dlouhé. Aby se tam vešly všechny ty baterky.

Co to bude proboha vážit? Bude to ještě na béčko řidičák?

0/0
22.8.2016 12:09
Foto

T14o37m90á77š 36M19i61h98a32l39i42k 1419314253935

Zadok vykradli Tatraplánu

+3/0
22.8.2016 11:58

M61i54c10h26a96l 77J23a29r29o42š 7664310192105

Taky jsem ho tam viděl.

0/0
22.8.2016 12:36

D22a95v28i70d 33E96r39b67e34n 5569147627656

Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.

+1/0
22.8.2016 11:30

R80o75m61a57n 55S76t49r17e33j78č52e54k 1253132255937

To já sice taky, ale zase si říkám - kdo to dneska má? ;-D

0/0
22.8.2016 13:27

M59a65r84t63i69n 64K15ř84í36ž 9673592230857

Nádhera!

+1/0
22.8.2016 11:10

H92o51n69z29a 37T15a95r 3499882214162

Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .

+3/0
22.8.2016 10:45

R15a84d28e46k 62P84l68a36ň74a62n48s29k45ý 3136525939820

Nádherné auto 8-o

0/0
22.8.2016 10:36

D20a87v35i49d 43H21y82š89p41l48e19r 2283963567965

R^

+1/0
22.8.2016 9:17

V80í25t 37O94ž11a65n65a 1898648165284

Tam se musí vejít nejméně 500kWh akumulátorů.

0/0
22.8.2016 9:14

M13a81r63e43k 79M92a93l23ý 1592578711950

Podle tohoto zdroje:

http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2015050003

mají 85 kWh baterie v Tesla S hmotnost 540 kg. Teda jestli je to opravdu tak, potom 500 kWh baterky by měly 3 tuny. To se pak většina energi elektromotoru a baterek spotřebuje jenom na rozpohybování samotných baterek :-)

0/0
22.8.2016 10:30

J86a87k70u48b 80P68r41o41k72e95š 6823398802963

Tak jestli je energie uložená v baterkách jako elektrická, nebo kinetická je ve výsledku jedno, pokud to jde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět.

0/0
22.8.2016 18:20

M33a90r10e56k 53M55a55l49ý 1962338421680

Samozřejmě, že to není jedno. Jednak rekuperací se toho hodně ztratí (nejde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět) a druhak důsledkem velké hmotnosti má auta horší jízdní vlastnosti. Není jediný důvod sebou tahat tři tuny prakticky mrtvé neužitečné hmoty.

0/0
22.8.2016 23:51

M51a31r39t35i18n 25B21e83n94e32š 4157822351189

Celé se mi to líbí, až na design masky. Ten mi přijde bez nápadu. Je to jako gril na kuřata.

+4/0
22.8.2016 9:14

T66o81m37á12š 35C19h86r33a53s95t89n27ý 2871294731563

Koncept krásný, ale český zákazník požaduje impotentní šedý design bez nápadu. ;-D

+1/0
22.8.2016 9:11

D61a62v32i68d 84E45r18b66e23n 5569307237246

Málokterý čech si bude kupovat Maybach. ;-D No a ten co na něj bude mít, ten si ho koupí i v této podobě.

0/0
22.8.2016 12:06

D95a87n74i46e65l 31K11r52o17n15e53r 7484774736777

No, mi se teda nelibi ani klasicke Mercedesy, ale tohle je dalsi krok stejnym smerem...velmi nehezke...

0/−2
22.8.2016 9:01

D72a84v55i36d 47C86e64c90h 6353157940524

Takze, ked si chcem dat sampanske, musim zastavit auto a otvorit kufor ?

0/0
22.8.2016 9:00

J85a48k37u87b 53F64e31i10f88a83r 7729499516109

chcete ho otvírat běhěm řízení?;-D

+1/0
22.8.2016 9:03

V78l87a76d76i42m46í58r 53H75o86l50ý 8354701376577

Na řízení má řidiče.

0/0
22.8.2016 12:08

J59a85k92u10b 10F11e63i33f42a14r 7959769946889

Mě se to teda fakt nelíbí. Obrovský zadní převis a i ta partie zadního okna mi přijde obludná. A zase baterky. Takový robertek:-/

0/0
22.8.2016 8:48

R94a17d23i89m 87S42v88o14b84o79d33a 9243389876512

jelikoz je auto vysoke 1.3m tak se vam ten previs muze zdatvetsi ale nerekl bych ze je nejak prehnany. me se to auto hodne libi, az na ten elektromotor

0/0
22.8.2016 9:24

S94t52a64n 30N46o64v51á68k 5527735145884

Co na tom je úchatného? Přední kola málem vybíhají zpod kapoty, kdežto převis za zadními nutí potencionálního řidiče k návykům autobusáka.

Za starých časů, kdy se ještě pokládala karoserie na rám, bych řekl, že vožralý jeřábník se netrefil o půl metru!

+1/−2
22.8.2016 8:32

V91á69c62l52a58v 26K64o70č12í 4694113553980

Podelne parkovani s tak dlouhym zadkem nebude asi zadna lahudka:)

0/0
22.8.2016 8:22

P68e18t89r 49P44r78o63k97e80š 1721615321724

Tohle je pro lidi, kteří si nějaký ten ťukanec mohou dovolit :D

0/0
22.8.2016 9:25

V15i95k35t54o70r 40Š71e77d27i12v24ý 8786771250686

No co, tak bude muset personál chvíli trénovat. :-P

0/0
22.8.2016 10:45

J79a60k54u17b 85P66r47o82k77e17š 6303118972913

Však on to pikolík zvládne a nebo najde jiné místo. ;-)

0/0
22.8.2016 18:23

Š66t24ě90p21á86n 48R46y68b86á90ř 9325405392878

Omlouvám se asi za fatální neznalost fyziky, ale pokud kapacita všech baterií v autě je 80 kWh, motor na příkon 550 kW, tak baterka musí být při plném výkonu vycucnutá za cca 9 minut, ne? Určitě jsem musel udělat nekde chybu...

+1/0
22.8.2016 7:58

J73a23r39o20m62í59r 53K32r40á58l 4240339554479

Ta baterka odpovídá cca 9l benzínu. Elekromotor má vyšší účinnost, takže to odpovídá cca 20 litrové nádrži. Na tak těžké auto opravdu nic moc.

+1/0
22.8.2016 8:12

V84i79k33t25o22r 58Š73e50d32i79v22ý 8756981370846

Plný výkon potřebujete pár vteřin na akceleraci, pak stačí zlomek.

Ale je fakt, že udávaný dojezd působí nějak moc optimisticky.

0/0
22.8.2016 10:15

Š62t55ě61p41á66n 63R17y86b53á62ř 9445845542588

Chápu, že akcelerace v režimu forsage ala Tesla je těch 550, ale s tím zlomkwm spoteeby nevím. Možná bude mít rekuperaci energie. Ale když srovnám s benzínem, tak okamžitá max spotřeba je cca 20 litrů, průměr 7... I při jiné účinnosti elektromotoru mi ta baterka přijde málo. Přeci jenom to není rozvoz pizzy, která může nabíjet co dvě hodiny.

0/0
22.8.2016 10:26

J64a40r32o83m84í70r 92K44r89á88l 4410929874599

U takového auta byste se na průměr 7l nedostal. Spíše 12l.

0/0
23.8.2016 9:12

M82a58r30e91k 88M25a52l15ý 1612888701910

Odhadem bude spotřeba toho auta min. 25 kWh na 100 km při jízdě, kdy řidič nebude využívat potenciál toho pohonu. Takže reálný dojezd bude pod 300 km (baterku nejde vycucat do nuly).

0/0
22.8.2016 10:24

J35i25ř91í 92S37c72h12w57a87c89h 8338444168486

Veyronu na "plný plyn" stačí nádrž paliva na 11 minut, spotřeba 500l/100km.

Ale běžný dojezd je o jiné (mnohem menší) potřebě výkonu, tedy jiné spotřebě a jiné (mnohem větší) výdrži benzinu, či baterek....;-)

0/0
22.8.2016 11:54

J35i78ř95í 40K48o76c48u63r81e91k 6735734925288

Jednou jeden "fyzik" spočítal spotřebu lokomotivy. Vyšlo hrozivé číslo, počítal totiž s maximálním výkonem ikdyž lokomotiva brzdí do stanice.

0/0
22.8.2016 17:29

J43a72r47o94m20í82r 23K14r53á65l 4530349544629

Tak vycházejte z toho, kolik energie je v benzínu, nebo naftě, vynásobte rozdílnou účinností a pár procent přičtěte na rekuperaci. Myslím, že se při opatrné jízdě dostanete možná na dojezd 200 km. A to není žádná sláva.

0/0
23.8.2016 9:16

V80i86k28y80r 24B50o60h70u23m86i24l 76S72t91r52a54n97s27k89y 9877528436339

Aho, shoduji se v jedné věci s článkem....obrovité.8-o

0/0
22.8.2016 7:52

J78i20ř61í 84Z54ý91k77a 9589343361860

kdyby pod kapotou bublala V12, tak napíši, že je to oslava automobilismu v té podobě jaký známe a jaký se spoustě "autíčkářů" líbí.

Ale elektro? :-/ Co se skrývá pod tou dlouhou kapotou? Baterie?

+16/0
22.8.2016 7:47

D92a68v14i58d 95E29r36b90e27n 5499767297936

To je úhel pohledu, taky mě baví sledovat nabušený auta, ale elektromobily pomalu začínají hledat svou cestu, je to budoucnost. Osobně bych třeba Teslu bral, stejně jako třeba BMW M4. :-)

+1/0
22.8.2016 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.