Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velkolepé kupé značky Maybach vypadá úchvatně, ale je to jen studie

Kdyby takto vypadaly maybachy, které se před lety pokoušely konkurovat rollsům, možná by nedospěly k neslavnému konci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81i15l18a14n 94C58h76a15l40u37p44a 7914886417213

Asi takhle. Dneska ráno jsem půl hoďky hledal místo pro zaparkování s normálním kombíkem. Ještě tak smart by se chytal. Takže děkuji, ale pokud to nepojede ze soukromé garáže do soukromé garáže, tak to nemá význam.

0/0
22.8.2016 14:53

J11i79ř50í 41K57o29c68u78r17e53k 6875494625968

Majitelé takovýchto vozů těžko budou bydlet v činžáku.

+6/0
22.8.2016 17:31

M33i86l89a66n 45C83h78a54l48u52p11a 7304296317373

Co víte? Když budou prémie, koupím si hned dva ;-D

+5/0
22.8.2016 19:27

T50o92m42á82š 84K96r72á61l 3518968547239

Tohle auto se soudruhum z NSR povedlo ;-D!R^

0/0
22.8.2016 13:55

J36i10ř59í 16J18u24r18á17š50e53k 8347525570417

Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.

Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.

+3/0
22.8.2016 13:01

M56i40l96a40n 37C10h46a51l66u59p55a 7664766107593

To navrhoval architekt, disignér. Ne technik. To se teďka nosí ve více oborech.

0/0
22.8.2016 14:51

J35i48ř69í 90K70o52c53u87r46e91k 6165204245868

To navrhoval "architekt". Narozdíl od vily Tugendhat.

0/0
22.8.2016 17:25

P95e67t88r 35N52i50t41k63a 1209696543758

K tomu cumak. Myslim si, ze je uplne jedno jak dlouhy je, rozhodujici je previs pred predni napravou, ten je tady minimalni, takze bych naopak predpokladal vyborne manevrovaci schopnosti. Znacce mercedes bych v tomto ohledu veril, s dlouhymi cumaky maji bohate skusenosti. A verte, ze v obrovitem S, se paradoxne manavruje daleko lepe nez v malinke fabii.

0/0
26.8.2016 9:11

J84a43r98o60s51l46a18v 56P25e15l63d61a 0

Uživatel požádal o vymazání
0/0
22.8.2016 12:34

V86l88a12d52i60m47í30r 88H32o63l69ý 8914661416337

Vypadá to dobře, pokud rozjedou výrobu, snad do sériových vozů dají normální motor.

0/0
22.8.2016 12:11

M58a28r70e38k 98M45a93l66ý 1192878841500

Pokud by chtěli konkurovat RR, tak tam musí dát důstojný motor pro tuto třídu aut. A nevím o tom, že by RR dělal elektromobily...

+1/0
22.8.2016 14:12

J68i12ř66í 71J90u13r36á48š63e47k 8887135710487

Tak alespoň víme, proč je to tak dlouhé. Aby se tam vešly všechny ty baterky.

Co to bude proboha vážit? Bude to ještě na béčko řidičák?

0/0
22.8.2016 12:09
Foto

T64o53m30á73š 17M92i20h22a58l38i53k 1769634253915

Zadok vykradli Tatraplánu

+3/0
22.8.2016 11:58

M31i91c63h74a96l 61J86a64r91o77š 7874390922695

Taky jsem ho tam viděl.

0/0
22.8.2016 12:36

D21a38v66i65d 60E80r49b46e45n 5799917407556

Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.

+1/0
22.8.2016 11:30

R52o38m27a24n 48S20t55r41e55j34č38e74k 1863762885377

To já sice taky, ale zase si říkám - kdo to dneska má? ;-D

0/0
22.8.2016 13:27

M95a29r62t26i52n 47K98ř86í20ž 9133442510847

Nádhera!

+1/0
22.8.2016 11:10

H56o83n82z65a 15T44a35r 3749632484292

Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .

+3/0
22.8.2016 10:45

R46a38d64e14k 37P89l72a13ň60a18n49s60k38ý 3236135159380

Nádherné auto 8-o

0/0
22.8.2016 10:36

D39a13v45i75d 13H55y97š50p55l19e81r 2423623617415

R^

+1/0
22.8.2016 9:17

V80í43t 79O23ž81a94n58a 1308408415904

Tam se musí vejít nejméně 500kWh akumulátorů.

0/0
22.8.2016 9:14

M75a17r33e53k 52M11a38l96ý 1452598131520

Podle tohoto zdroje:

http://rc.305.cz/view.php?cisloclanku=2015050003

mají 85 kWh baterie v Tesla S hmotnost 540 kg. Teda jestli je to opravdu tak, potom 500 kWh baterky by měly 3 tuny. To se pak většina energi elektromotoru a baterek spotřebuje jenom na rozpohybování samotných baterek :-)

0/0
22.8.2016 10:30

J43a82k66u62b 81P80r90o69k97e56š 6173788932433

Tak jestli je energie uložená v baterkách jako elektrická, nebo kinetická je ve výsledku jedno, pokud to jde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět.

0/0
22.8.2016 18:20

M89a32r42e80k 82M15a43l22ý 1782908271110

Samozřejmě, že to není jedno. Jednak rekuperací se toho hodně ztratí (nejde dostatečně efektivně a rychle převádět tam a zpět) a druhak důsledkem velké hmotnosti má auta horší jízdní vlastnosti. Není jediný důvod sebou tahat tři tuny prakticky mrtvé neužitečné hmoty.

0/0
22.8.2016 23:51

M65a79r13t64i26n 81B77e89n46e40š 4257412751499

Celé se mi to líbí, až na design masky. Ten mi přijde bez nápadu. Je to jako gril na kuřata.

+4/0
22.8.2016 9:14

T48o71m91á29š 98C53h59r18a21s16t63n64ý 2761974191303

Koncept krásný, ale český zákazník požaduje impotentní šedý design bez nápadu. ;-D

+1/0
22.8.2016 9:11

D13a74v45i80d 24E21r65b42e39n 5349117137966

Málokterý čech si bude kupovat Maybach. ;-D No a ten co na něj bude mít, ten si ho koupí i v této podobě.

0/0
22.8.2016 12:06

D59a16n10i14e42l 65K71r29o59n90e73r 7504574676967

No, mi se teda nelibi ani klasicke Mercedesy, ale tohle je dalsi krok stejnym smerem...velmi nehezke...

0/−2
22.8.2016 9:01

D11a61v15i79d 80C25e37c49h 6953947340374

Takze, ked si chcem dat sampanske, musim zastavit auto a otvorit kufor ?

0/0
22.8.2016 9:00

J15a59k88u74b 51F55e20i61f98a62r 7599439416469

chcete ho otvírat běhěm řízení?;-D

+1/0
22.8.2016 9:03

V10l52a83d71i39m65í52r 67H41o77l29ý 8314311806317

Na řízení má řidiče.

0/0
22.8.2016 12:08

J14a18k18u37b 66F69e69i26f31a93r 7469169966479

Mě se to teda fakt nelíbí. Obrovský zadní převis a i ta partie zadního okna mi přijde obludná. A zase baterky. Takový robertek:-/

0/0
22.8.2016 8:48

R11a70d47i44m 25S83v65o34b65o67d84a 9463279216542

jelikoz je auto vysoke 1.3m tak se vam ten previs muze zdatvetsi ale nerekl bych ze je nejak prehnany. me se to auto hodne libi, az na ten elektromotor

0/0
22.8.2016 9:24

S30t33a38n 39N42o58v51á35k 5147795395814

Co na tom je úchatného? Přední kola málem vybíhají zpod kapoty, kdežto převis za zadními nutí potencionálního řidiče k návykům autobusáka.

Za starých časů, kdy se ještě pokládala karoserie na rám, bych řekl, že vožralý jeřábník se netrefil o půl metru!

+1/−2
22.8.2016 8:32

V66á49c44l29a45v 70K93o75č58í 4824863653470

Podelne parkovani s tak dlouhym zadkem nebude asi zadna lahudka:)

0/0
22.8.2016 8:22

P10e78t52r 49P51r29o51k58e70š 1101705171754

Tohle je pro lidi, kteří si nějaký ten ťukanec mohou dovolit :D

0/0
22.8.2016 9:25

V64i87k58t45o43r 63Š84e12d97i83v31ý 8486481750336

No co, tak bude muset personál chvíli trénovat. :-P

0/0
22.8.2016 10:45

J44a95k47u46b 72P91r41o79k98e84š 6613608862333

Však on to pikolík zvládne a nebo najde jiné místo. ;-)

0/0
22.8.2016 18:23

Š95t49ě73p21á69n 15R16y26b22á49ř 9335805452128

Omlouvám se asi za fatální neznalost fyziky, ale pokud kapacita všech baterií v autě je 80 kWh, motor na příkon 550 kW, tak baterka musí být při plném výkonu vycucnutá za cca 9 minut, ne? Určitě jsem musel udělat nekde chybu...

+1/0
22.8.2016 7:58

J93a30r11o13m52í28r 23K74r62á33l 4440839324179

Ta baterka odpovídá cca 9l benzínu. Elekromotor má vyšší účinnost, takže to odpovídá cca 20 litrové nádrži. Na tak těžké auto opravdu nic moc.

+1/0
22.8.2016 8:12

V59i60k80t13o96r 77Š12e44d56i37v78ý 8696271270836

Plný výkon potřebujete pár vteřin na akceleraci, pak stačí zlomek.

Ale je fakt, že udávaný dojezd působí nějak moc optimisticky.

0/0
22.8.2016 10:15

Š96t23ě90p56á39n 84R77y83b58á17ř 9685195302868

Chápu, že akcelerace v režimu forsage ala Tesla je těch 550, ale s tím zlomkwm spoteeby nevím. Možná bude mít rekuperaci energie. Ale když srovnám s benzínem, tak okamžitá max spotřeba je cca 20 litrů, průměr 7... I při jiné účinnosti elektromotoru mi ta baterka přijde málo. Přeci jenom to není rozvoz pizzy, která může nabíjet co dvě hodiny.

0/0
22.8.2016 10:26

J49a75r85o81m97í66r 61K68r29á83l 4660989594739

U takového auta byste se na průměr 7l nedostal. Spíše 12l.

0/0
23.8.2016 9:12

M73a33r81e11k 94M90a64l20ý 1522368921320

Odhadem bude spotřeba toho auta min. 25 kWh na 100 km při jízdě, kdy řidič nebude využívat potenciál toho pohonu. Takže reálný dojezd bude pod 300 km (baterku nejde vycucat do nuly).

0/0
22.8.2016 10:24

J80i76ř31í 94S38c67h80w56a17c60h 8928874298606

Veyronu na "plný plyn" stačí nádrž paliva na 11 minut, spotřeba 500l/100km.

Ale běžný dojezd je o jiné (mnohem menší) potřebě výkonu, tedy jiné spotřebě a jiné (mnohem větší) výdrži benzinu, či baterek....;-)

0/0
22.8.2016 11:54

J31i38ř92í 17K88o39c35u14r19e34k 6345664245398

Jednou jeden "fyzik" spočítal spotřebu lokomotivy. Vyšlo hrozivé číslo, počítal totiž s maximálním výkonem ikdyž lokomotiva brzdí do stanice.

0/0
22.8.2016 17:29

J32a38r32o58m88í74r 84K83r46á33l 4540979284129

Tak vycházejte z toho, kolik energie je v benzínu, nebo naftě, vynásobte rozdílnou účinností a pár procent přičtěte na rekuperaci. Myslím, že se při opatrné jízdě dostanete možná na dojezd 200 km. A to není žádná sláva.

0/0
23.8.2016 9:16

V66i22k40y93r 81B44o68h35u27m45i46l 63S95t76r66a96n70s70k53y 9507348776379

Aho, shoduji se v jedné věci s článkem....obrovité.8-o

0/0
22.8.2016 7:52

J44i98ř53í 74Z47ý91k68a 9619903211320

kdyby pod kapotou bublala V12, tak napíši, že je to oslava automobilismu v té podobě jaký známe a jaký se spoustě "autíčkářů" líbí.

Ale elektro? :-/ Co se skrývá pod tou dlouhou kapotou? Baterie?

+16/0
22.8.2016 7:47

D47a96v93i40d 84E79r70b95e21n 5869217347776

To je úhel pohledu, taky mě baví sledovat nabušený auta, ale elektromobily pomalu začínají hledat svou cestu, je to budoucnost. Osobně bych třeba Teslu bral, stejně jako třeba BMW M4. :-)

+1/0
22.8.2016 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.