- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi takhle. Dneska ráno jsem půl hoďky hledal místo pro zaparkování s normálním kombíkem. Ještě tak smart by se chytal. Takže děkuji, ale pokud to nepojede ze soukromé garáže do soukromé garáže, tak to nemá význam.
Majitelé takovýchto vozů těžko budou bydlet v činžáku.
Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.
Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.
To navrhoval architekt, disignér. Ne technik. To se teďka nosí ve více oborech.
Vypadá to dobře, pokud rozjedou výrobu, snad do sériových vozů dají normální motor.
Pokud by chtěli konkurovat RR, tak tam musí dát důstojný motor pro tuto třídu aut. A nevím o tom, že by RR dělal elektromobily...
Tak alespoň víme, proč je to tak dlouhé. Aby se tam vešly všechny ty baterky.
Co to bude proboha vážit? Bude to ještě na béčko řidičák?
Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.
To já sice taky, ale zase si říkám - kdo to dneska má?
Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .