Diskuze
Polovinu řidičů na českých silnicích ohrozili senioři za volantem
Děkujeme za pochopení.
J10a30n 71D54l69o34u19h86ý
"Potvrzení o lékařské prohlídce je důležitým dokumentem, když řidič senior způsobí dopravní nehodu. Na absenci této prohlídky a dokladu o něm je nahlíženo jako na absenci řidičského průkazu jako takového,“- no nevím, našemu dědovi to vystavila sestra, jestli ta něco posoudí, tak fakt nevím. My víme, že jezdí stylem, je to rovné - jedu po hlavní. A není síla ho od auta odstavit...
V14l82a26d94i88m81í55r 60H67o46u47z92a28r
moc seniorů málo psychologů?
J71a10n 81V12i16n58t16r
Největším nebezpečím na silnici jsou spěchající blbci. A těch mezi seniory určitě moc nebude.
L24u57k48a61s 50B37u23c51h70t23a
Pomalé reflexy rychlé auto moc nezachrání. Seniorů bude čím dál víc jak to už zaznamenali v tom autobazaru. Teda je pravda že děda si taky koupil ojetý yeti.
P65e37t29r 89N51e62s75v12a49d67b58a
Je pravda že někdy dokáží senioři udělat na silnici zmatek. Na druhou stranu třeba nepředjíždí před horizontem na plné čáře proto že je v 80 km/h na 70 šíleně zdržujete. Jinak zmatený řidič kterékoliv věkové skupiny a neohrožený farjírek nula rozdíl.
J30a50n 19B46e78n62h60á38k
Pravdu dite sice, ale fakt, ze ONI (senioři) jsou předjížděni spíše kvůli tomu, ze jedou 80 tacho po statovce, je dobrý k zamyšlení o tomto tématu. Pravdou je, ze ONI jsou mnohdy zdrojem. I když by tzv. mladý frajirek měl udržet nervy na uzdě, prvotní impuls k nebezpecnemu předjíždění lze mnohdy přisoudit bezdůvodně pomalému.
P57e77t69r 32H48a40n74a
A 97% řidičů potvrzuje, že je ohrozili řidiči mladší 25 let. To jsou ankety na draka. Když se mě někdo zeptá, tak musím potvrdit, že mne asi někdy ohrozili-omezili řidiči všech věkových skupin. A ani já nejsem neomylný nadřidič.
J44a32n 66H76o81r30s23k17ý
Dokáži si představit tu anketní otázku: "Ohrozil vás někdy na silnici starší řidič?" - Samozřejmě, že bych také odpověděl, že ano, i když si myslím, že senioři rozhodně nepatří mezi ta největší nebezpečí na našich silnicích. Takto mi ten bulvarizující titulek spíš připadá jako taková účelová mucholapka na diskutující. Článek o ničem, diskuse bujná...
V17l64a54d24i21m17í80r 12L29o85u13d15a
Bujná a zatrollená. Na něktré trolly působý tyto diskuse jako výkal na mouchu..
P91e60t28r 28H64l55a94d14í80k
Za volantem jsem denně a to dost kilometrů a musím říci že než senioři,jsou nebezpeční mladí zhulenci a věčně spěchající řidiči,(dle hesla čím menší přirození tím agresivnější a rychlejší)cyklisté a chodci vrhající se na přechod bez rozmyslu.
S58t76a69n69i67s27l11a80v 47K30r95e38j32c55a94r
Je to těžké, dopravní firmy si stěžují na nedostatek řidičů, mladí absolventi autoškol a rekvalifikanti, to je kapitola sama pro sebe Pokud se upraví strop profesionálů za volantem, tak se může něco změnit. Otázkou je proč nejsou povinné lékařské prohlídky řidičů nikoli po šedesátce ale už od čtyřiceti let každé dva roky! Proč jsou takto důchodci v ČR diskriminováni! Možná tu druhou polovinu účastníků právě ohrožují fetáci a ožralové do šedesáti let
J42a66r62o51s45l21a87v 89Š10k52o71d47a
Tak nejvíc provoz ohrožují cyklisté, kteří se neobtěžují jet u kraje.
Většinou je tam chodník, kde není ani noha, ale oni stejně musí překážet mezi autama. Když nejsou na chodníku lidi, tak tam kolo může v klidu jet. A toho jednoho co potká za 5km, může slušně a pomalu objet.
D57a27n73i28e12l 74S57c86h84n54i53t89z79e30r
Ne, nemůže, policista by si ho "vychutnal" a napařil pokutu s možnosti do 2 000 kč. Kasa se plnit musí. Další důvody jsou na dlouhé povídání.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...