Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Polovinu řidičů na českých silnicích ohrozili senioři za volantem

Asociace dopravních psychologů spustila na jaře průzkum o seniorech za volantem. Podle prvních výsledků ohrozil starší řidič 53 procent dotázaných řidičů a řidiček. Více než polovina také uvedla, že má ve svém okolí staršího člověka, který řízení auta už nezvládá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J10a30n 71D54l69o34u19h86ý

3. 11. 2016 9:54

"Potvrzení o lékařské prohlídce je důležitým dokumentem, když řidič senior způsobí dopravní nehodu. Na absenci této prohlídky a dokladu o něm je nahlíženo jako na absenci řidičského průkazu jako takového,“- no nevím, našemu dědovi to vystavila sestra, jestli ta něco posoudí, tak fakt nevím. My víme, že jezdí stylem, je to rovné - jedu po hlavní. A není síla ho od auta odstavit... :-/

0 0
možnosti
VH

moc seniorů málo psychologů?

0 0
možnosti
JV

J71a10n 81V12i16n58t16r

22. 10. 2016 16:22

Největším nebezpečím na silnici jsou spěchající blbci. A těch mezi seniory určitě moc nebude.

8 0
možnosti
VZ
LB

Pomalé reflexy rychlé auto moc nezachrání. Seniorů bude čím dál víc jak to už zaznamenali v tom autobazaru. Teda je pravda že děda si taky koupil ojetý yeti.

0 0
možnosti
PN

Je pravda že někdy dokáží senioři udělat na silnici zmatek. Na druhou stranu třeba nepředjíždí před horizontem na plné čáře proto že je v 80 km/h na 70 šíleně zdržujete. Jinak zmatený řidič kterékoliv věkové skupiny a neohrožený farjírek nula rozdíl.

2 0
možnosti
JB

J30a50n 19B46e78n62h60á38k

30. 9. 2016 10:05

Pravdu dite sice, ale fakt, ze ONI (senioři) jsou předjížděni spíše kvůli tomu, ze jedou 80 tacho po statovce, je dobrý k zamyšlení o tomto tématu. Pravdou je, ze ONI jsou mnohdy zdrojem. I když by tzv. mladý frajirek měl udržet nervy na uzdě, prvotní impuls k nebezpecnemu předjíždění lze mnohdy přisoudit bezdůvodně pomalému.

0 0
možnosti
PH

P57e77t69r 32H48a40n74a

3. 9. 2016 12:05

A 97% řidičů potvrzuje, že je ohrozili řidiči mladší 25 let. To jsou ankety na draka. Když se mě někdo zeptá, tak musím potvrdit, že mne asi někdy ohrozili-omezili řidiči všech věkových skupin. A ani já nejsem neomylný nadřidič.

4 0
možnosti
JH

J44a32n 66H76o81r30s23k17ý

1. 9. 2016 17:07

Dokáži si představit tu anketní otázku: "Ohrozil vás někdy na silnici starší řidič?" - Samozřejmě, že bych také odpověděl, že ano, i když si myslím, že senioři rozhodně nepatří mezi ta největší nebezpečí na našich silnicích. Takto mi ten bulvarizující titulek spíš připadá jako taková účelová mucholapka na diskutující. Článek o ničem, diskuse bujná...

9 0
možnosti
VL

Bujná a zatrollená. Na něktré trolly působý tyto diskuse jako výkal na mouchu.:-P:-P:-P.

2 0
možnosti
PH

Za volantem jsem denně a to dost kilometrů a musím říci že než senioři,jsou nebezpeční mladí zhulenci a věčně spěchající řidiči,(dle hesla čím menší přirození tím agresivnější a rychlejší)cyklisté a chodci vrhající se na přechod bez rozmyslu.;-€

10 1
možnosti
SK

Je to těžké, dopravní firmy si stěžují na nedostatek řidičů, mladí absolventi autoškol a rekvalifikanti, to je kapitola sama pro sebe! Pokud se upraví strop profesionálů za volantem, tak se může něco změnit. Otázkou je proč nejsou povinné lékařské prohlídky řidičů nikoli po šedesátce ale už od čtyřiceti let každé dva roky! Proč jsou takto důchodci v ČR diskriminováni! Možná tu druhou polovinu účastníků právě ohrožují fetáci a ožralové do šedesáti let!!

2 1
možnosti

Tak nejvíc provoz ohrožují cyklisté, kteří se neobtěžují jet u kraje.

Většinou je tam chodník, kde není ani noha, ale oni stejně musí překážet mezi autama. Když nejsou na chodníku lidi, tak tam kolo může v klidu jet. A toho jednoho co potká za 5km, může slušně a pomalu objet.

1 2
možnosti
DS

Ne, nemůže, policista by si ho "vychutnal" a napařil pokutu s možnosti do 2 000 kč. Kasa se plnit musí. Další důvody jsou na dlouhé povídání.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...