Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Úředně zrušená auta v polopřevodu zkusí zachránit ombudsmanka

Zástupce veřejné ochránkyně práv Anny Šabatové Stanislav Křeček se obrátil na ministra dopravy Dana Ťoka (za ANO) v případu vlastníků vozidel, kteří si na sebe nestihli dopřepsat auto v registru vozidel do loňského 30. června a kvůli jejich administrativnímu zániku je ze zákona nemohou používat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T25o80m43a33s 12M28e82r55v28a38r42t 6534857836909

Nezlobte se na me, ale casu bylo dost. Psalo se to vsude. Takze nic. Proste maji smulu. Ja bych jim nic nepovolil.

+27/−9
24.8.2016 16:40

M21a47r33t72i30n 96K19a41r56á27s78e45k 1388154209484

Myslím že nějaký vyšší správní poplatek, který by zaplatil minimálně tu šaškárnu kvůli nepozorným majitelům, by to spravil taky. Fakticky neexistuje důvod proč takové auto nepustit na silnici. Teda on možná neexistuje ani jiný důvod. Takové auto v polopřevodu se možná dá prodat do zahraničí, kde jim jsou nějaké české lhůty ukradené, ale v jistém smyslu by to bylo se strany státu svévolné zničení něčího majetku. V takovém množství lidí co mají auta se vždycky najde někdo kdo nepochopí, že se jedná i o něj. A nejspíš by za blbost měl platit, ale nevím jestli stovky tisíc.

+8/−1
24.8.2016 16:58

J88i84n83d54ř59i11c75h 87Š68k12o68p78e80k 4515621670215

proč by se pořád měl bát ohled na bordeláře ?

+3/−3
24.8.2016 19:29

M60a11r54t93i11n 49K83a15r49á85s15e32k 1828534509174

Třeba proto, že ti bordeláři nutně nemuseli být bordeláři, ale jen nepochopili/nevěděli, že se jedná i o ně, nebo bylo auto a papíry od něj součástí nějakého řízení, které nešlo urychlit, protože tato změna nebyla namířena proti majitelům aut, ale proti neexistujícím autům, protože cena zaniklého auta může být mnohonásobně vyšší, než ta trocha námahy a případný poplatek za mimořádný úkon a v neposlední řadě proto, že chybička se občas vloudí každému a pak je za takový opravný prostředek vděčný. Nic není horší, než striktní nařízení, o kterém si někdo myslí, že podchytí správně všechny budoucí situace a že se musí dopísmene dodržovat.

+2/−1
24.8.2016 20:45

J89i52n67d11ř38i40c19h 71Š45k13o28p37e39k 4605151630215

jaké nelze urychlit ?

Dědické řízení, exekuce ani nic takového polopřevod nevyužívají

+1/0
24.8.2016 21:42

M33a77r14t64i54n 86K44a10r48á20s25e69k 1648854589284

To sice ne, ale pokud například majitel umře dřív než přihlásí auto, tak jej může přihlásit až dědic po ukončení řízení.

0/0
25.8.2016 12:53

T71o89m97á94š 65Z81e30m90a82n 3575968314555

jediný bordelář byl stát, že měl neexistující auta v registru..

0/0
24.8.2016 21:12

J75i87n80d50ř21i58c75h 46Š51k45o65p32e11k 4895291930115

a lidi, kteří kvůli úspoře auta nedohlašovali, tak vznikl z toho bordel

+1/0
24.8.2016 21:34

J79i27ř68í 19Z67ý70k16a 9689553511570

nejsem si jist, ale slyšel jsem, že třeba dědicové leckdy nestihli auto přepsat. Stejně tak, pokud byl na tom autě nějaký právní spor (leasing, exekuce atp.)

+3/0
24.8.2016 17:00

P22e81t95r 89U23l53l72m31a43n29n 2537368827812

Psalo se i o autech např. po nehodě.

+2/0
24.8.2016 17:57

J29a53r42o71m64í91r 10K95r81á77l 4790619464179

A jaký je důvod, aby homologované auto bylo třeba 5 let odhlášené ? Pak se zkrátka udělá STK a zažádá o značku.

+2/0
24.8.2016 18:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.