- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co je toto za blábol? Tak nekdo tam byt napsany musel, ne???
------ Jako příklad uvedla situaci muže, který na úvěr pořídil auto svým rodičům. „Neuvědomil si, že na rozdíl od leasingu je v případě úvěru od počátku majitelem a neprovedl včas registraci. Asi tři roky staré auto tak úředně zaniklo a všechny pokusy o jeho záchranu, aby ho rodiče mohli dál používat, ztroskotaly,“
To mi přijde taky jako pěkná blbost. Leda že by byli střelci a jezdili bez značek. Jinak na ty převody byla spousta času a pořád se o tom psalo. Ano ve vyjimečných případech by měl být umožněn převod.
Zajímavé je že i přes tento odpis desetitisíců starých aut stáří vozového parku dále stoupá.
Trochu pozdě přišlo řešení......... Auto sešrotováno a 30.000,- v prd*li.
Upřímně, těch případů bude pár. A těch pár případů si může klidně koupit na aukru nebo ebayi české nebo zahraniční papíry, přerazit VIN a znovu auto přihlásit.
Typicky české postbolševické řešení. Klidně mohli ty auta administarivně zrušit, není však jediný důvod proč takto ultimátně. Měla být zachována možnost dokončit přihlášení kdykoli, byť třeba za lehce sankční správní poplatek ruku v ruce se zrušením tzv. ekodaně bez náhrady.
Mělo se hlavně vybírat nějakou sankci za auto půl roku v polopřevodu. Pak by nebylo půl milionu aut v polopřevodu a problém by vůbec nevznikl.
Takové typicky české. Máme strašně přísné zákony, akorát na ně všichni kašlou.
Jen málo změn v zákonech je takto medializovaných, kdy dotčení jsou tolikrát upozorňováni na svou povinnost a termín je až nadmíru dlouhý.
Proč úřednice Ombudsmanka nejspíš z nedostatku užitečné činnosti zrovinka do tohoto neproblému šťourá (no víme - je mediálně zajímavý). Ve výsledku jen zavalý prací další úředníky a ulehčí státní kase. Žádný jiný výsledek při záchraně pár superojetin ani být nemůže.
"Neuvědomil si, že na rozdíl od leasingu je v případě úvěru od počátku majitelem a neprovedl včas registraci." - to nechápu, jeho rodiče jezdili a tím autem tři roky bez registrační značky?
spíš jim skončil leasing, leasingovka udělala přepis a oni to už nedotáhli
Samozřejmě, že RZ měli
V poslední době asi jediná smysluplná práce tohoto úřadu.
Nechám stranou každodenní uživatele postižených vozů. Jen konstatuji, že sběratelé veteránů měli často takto uložená vozidla PŘED renovací, aby byla po renovaci přihlásitelná a tzv. "na původních papírech" a ne nějakých trapných zelených veteránských značkách. To se MD s jeho vyhláškou "zlikvidovat". Máme z ní skutečnou radost. A jen otázka ryze ústavní. Od kdy tu může nějaký rezort odebírat soukromý majetek majiteli jen jakousi vyhláškou?
Jak to myslíte "odebírat soukromý majetek" ?
Extrémě přísné?
Ti lidé to věděli 2 roky dopředu, že je polopřevod nutné dokončit, jinak o auto přijdou a teď se vymlouvají, že nevěděli, že nestihli, že si neuvědomili...
Pardon, ale jaké pak přísné? Za blbost a lenost se platí.
Dneska jsem na silnici viděl několik opravdu vraků (felicie, Renault 5, Golf2 diesel) všechno schnilotiny a hulily jak parní lokomotivy a vysloveně špuntovaly silnici. Představa že budou lidi na silnice něco podobného přidávat hned po tom co to vyhrabou někde ze slámy ve stodole mě docela děsí.
Jeste dlouho bude trvat,nez dosahneme po socialistickem vedeni ekonomiky za dohledu komunistickych pohlavaru urovne Nemecka,kde si muzete vsimnout velmi dobre vypadajiciho vozoveho parku