Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo chce jezdit a ne opravovat: Mitsubishi Colt je trefa

Mitsubishi Colt poslední generace rozhodně není tuctovou ojetinou. Na trhu s ojetými vozy jej nepotkáte často, přesto si kupce najde poměrně rychle. Zájem o malého Japonce mají motoristé, k nimž se donesla dobrá pověst vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L17u90k46á26š 59M54ü64l61l10e64r 6819740301673

Ja mel vzdy za to, ze Colt a Honda Jazz jsou skoro klony.Nicmene i Honda je skvele auto. Jezdi s nim mama a po Peugeotu 206 je to hlavne v oblasti spolehlivosti veeelmi priiemna zmena :)))

0/0
10.9.2016 9:52

M16a89r51e91k 89J75a45n91e38č79k50a 1907606543831

Colt je určitě dobré auto, ale raději bych volil Hondu Jazz.

+2/0
9.9.2016 18:37

T34o24m77a29s 11K30a29f38k32a 8765770174664

Názov článku sa hodne podobá na reklamnú kampaň Mitsubishi, ktorá práve beží v TV. Žeby náhoda ?

0/0
9.9.2016 18:12

L84e72n22k26a 77N57e89z91b28e49d43o39v66á 1719977174454

Moje první auto bylo Mitsubishi Glxi Colt, 1.6 16V 83 kW, koupila jsem ho za 5000 Kč od jedné důchodkyně, která ho už nechtěla, protože v něm byly v jednom místě vyrezlý díry. My máme doma na vyvařování aut vybavení i šikovné ruce, takže to problém nebyl. Parádní auto na naučení a spolehlivý opravdu bylo.

Akorát jak si zvyknete na ten výkon...bývalá majitelka si pak koupila novýho Sparka a když sme se po pár měsících potkaly, tak na něj hrozně nadávala. Ona o motorech nic nevěděla, prostě malý autíčko jako malý autíčko, takže nemohla pochopit, když je to nový, tak proč to nejede ;-D

0/0
9.9.2016 16:50

V18o62j14t17ě25c39h 66T95r10u65h85l70á23ř 2685229976

Nedám na Mitsubishi dopustit. Mám Lancera a je to paráda. A v budoucnu když budu chtít něco většího, tak přijde na řadu Outlander.

+1/0
9.9.2016 16:40

M37a34r52e17k 37J74a81n95e92č42k95a 1387846703631

U klasického Lancera je škoda, že se nenabízí s 4x4, s automatem a nové motory zřejmě díky Euro normě taky šli dolů, ale aspoň prodejce nabízí LPG nástavbu bez vlivu na záruku vozu. Pro mě velká škoda, jinak bych už jej měl taky. Tak ať slouží ;-)

0/0
9.9.2016 18:34

D56a39n 24M40a68c53h61o77l56d82a 8587802574332

měl jsem ho kdysi pujčene a ujel s nim kolem 2 tis. km, je to hnusne a hrozne auto, proti tomu je první generace Fabia naprosta luxusni pecka....ve všem.

+1/0
9.9.2016 14:04

V16á57c36l74a26v 67N43o72v64o38t79n86ý 2314218313

Víte určitě, že to byl Colt? Srovnávat ho s jedničkovou Fabií je totiž trošku mimo mísu. Prostor a pohodlí mluví jasně pro Colta. Proti HTP ve Fabii je coltí tříválec tahoun a trhač asfaltu. A jen tak mimochodem, před deseti lety vyšel nový asi o 50 000 levněji, než Fabia se srovnatelnou výbavou a srovnatelně výkoným motorem.

+3/0
9.9.2016 18:29

D96a70n 67M24a93c32h23o83l53d81a 8387822714742

ano myslim toto auto. Ten prosto a pohodlí myslíte vážně, to snad asi ne. Jizdní vlastnosti opět hrozne a to i vuči 1.2 HTP. Navíc je to hnusná vysoká krabice, která když fouká silnější vítr z boku se málem převrátí (přeháním), ovšem jízda ve větru je s timto autem čiré peklo. Motor to mělo tuším 1.1 a při delším couvání do prudšího kopce se tomu málem uvařil motor.

+1/0
13.9.2016 13:08

M59a54r26t11i47n 69Z36a48c11h 5204540942222

Ještě by měli dodat, že by si každý zájemce měl dvakrát rozmyslet koupit Mitsibishi jezdící celou dobu v ČR. Jsou totiž obvykle pěkně shnilý, protože kyselina co se u nás leje na silnice neprospívá žádným vozům asijské produkce...

0/−2
9.9.2016 12:26

P65e59t12r 88M65i40c65h34a84l 2870224431382

Jakou kyselinu máš na mysli?

0/0
9.9.2016 12:28

M82a43r52t31i44n 39Z60a11c89h 5774350702302

Chlorid vápenatý, kterej dokáže během několika zim doslova sežrat auto...kyselina mělo být samozřejmě v ".

0/0
9.9.2016 14:22

J73i61ř70í 32N65e14u49m37e11i27s93t79e49r 2272415183351

;-D

0/0
9.9.2016 16:53

P69e38t87r 14M40i52c14h58a88l 2190644611642

No, a jsme doma. :-D

0/0
10.9.2016 7:43

M68i33l63a94n 20V91o71t24a64v55a 5384886551422

větší nesmysl jsem ještě neslyšel. Potkáte hodně rezavejch aut. Od frantíků počínaje a koncernem konče. A dokonce se k tomu dá přidat i třeba Mercedes s Vitem modely sedm let zpátky. Ale potkat rezavého myšáka. Jo vy myslíte ty dvacet let starý. Tak to joooo. ;-D ale dnes už radši nehulte

+2/−1
9.9.2016 17:37

M34i36l64a89n 42V68o80t52a64v42a 5414686311282

PS: a je dobré si ověřit, než něco vyplodíte, kde se ty auta vyrábějí ;-)

0/0
9.9.2016 17:38

P27e17t24r 39M71i48c62h34a55l 2850324311262

A kde je Báča, aby nás informoval, že:

"Japan power R^"

........

:-)

+1/0
9.9.2016 11:56

D62a55v72i41d 74R51y95c71h33e61t54s74k28ý 9946861800970

Colt je jako ojetina super, málokdo si ho koupí... Hlučný motor je jediná nevýhoda..

0/0
9.9.2016 10:13

Ž62a77n32e50t95a 47Š48í24p58k83o92v70á 3123185146

Colťáčka mám už sedm let a jsem naprosto spokojená. A ten malý kufr je jen iluze. Dokázala jsem do něj narvat hluboký kočár spolu s několika taškami věcí :)

0/0
9.9.2016 9:28

P20e47t64r 88M19i68c10h92a79l 2310544821622

To já kdysi i do stodvacítky. :-)

0/0
9.9.2016 11:56

S84a96m 29S67e46l74d86r68i52c92k 8211587342925

š 120L powééééér for evééééér R^;-D

0/0
10.9.2016 0:32

P60e91t22r 78M62i58c45h70a18l 2570314901872

Já ji měl s pětistupňovou převodovkou, docela to i jelo (jasně, naložená neměla ráda kopce) a moc nežralo. Prakticky všechno se tam dalo opravit na koleně. Jenže to byl papírák a měl jsem časem strach s tím jezdit. ... Ale kousek nostalgie zůstal. Zvlášť na zimní jízdy přes serpentiny.

0/0
11.9.2016 11:30

P92e76t38r 70M73i92c64h60a73l 2860734131652

Kolegův otec ho měl a byl hodně spokojený.

0/0
9.9.2016 3:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.