Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kdo chce jezdit a ne opravovat: Mitsubishi Colt je trefa

Mitsubishi Colt poslední generace rozhodně není tuctovou ojetinou. Na trhu s ojetými vozy jej nepotkáte často, přesto si kupce najde poměrně rychle. Zájem o malého Japonce mají motoristé, k nimž se donesla dobrá pověst vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L88u59k76á55š 23M36ü22l67l21e25r 6699480221363

Ja mel vzdy za to, ze Colt a Honda Jazz jsou skoro klony.Nicmene i Honda je skvele auto. Jezdi s nim mama a po Peugeotu 206 je to hlavne v oblasti spolehlivosti veeelmi priiemna zmena :)))

0/0
10.9.2016 9:52

M96a89r15e63k 24J75a25n11e76č27k46a 1697666593411

Colt je určitě dobré auto, ale raději bych volil Hondu Jazz.

+2/0
9.9.2016 18:37

T12o56m34a26s 84K48a47f41k62a 8135340724574

Názov článku sa hodne podobá na reklamnú kampaň Mitsubishi, ktorá práve beží v TV. Žeby náhoda ?

0/0
9.9.2016 18:12


L61e10n88k13a 81N15e98z63b87e81d68o18v74á 1879817584194

Moje první auto bylo Mitsubishi Glxi Colt, 1.6 16V 83 kW, koupila jsem ho za 5000 Kč od jedné důchodkyně, která ho už nechtěla, protože v něm byly v jednom místě vyrezlý díry. My máme doma na vyvařování aut vybavení i šikovné ruce, takže to problém nebyl. Parádní auto na naučení a spolehlivý opravdu bylo.

Akorát jak si zvyknete na ten výkon...bývalá majitelka si pak koupila novýho Sparka a když sme se po pár měsících potkaly, tak na něj hrozně nadávala. Ona o motorech nic nevěděla, prostě malý autíčko jako malý autíčko, takže nemohla pochopit, když je to nový, tak proč to nejede ;-D

0/0
9.9.2016 16:50

V53o68j61t36ě18c67h 44T31r36u87h59l57á51ř 2605889136

Nedám na Mitsubishi dopustit. Mám Lancera a je to paráda. A v budoucnu když budu chtít něco většího, tak přijde na řadu Outlander.

+1/0
9.9.2016 16:40

M66a48r76e38k 43J86a60n59e77č23k74a 1657176203601

U klasického Lancera je škoda, že se nenabízí s 4x4, s automatem a nové motory zřejmě díky Euro normě taky šli dolů, ale aspoň prodejce nabízí LPG nástavbu bez vlivu na záruku vozu. Pro mě velká škoda, jinak bych už jej měl taky. Tak ať slouží ;-)

0/0
9.9.2016 18:34

D65a82n 53M59a64c20h31o53l42d53a 8807552274492

měl jsem ho kdysi pujčene a ujel s nim kolem 2 tis. km, je to hnusne a hrozne auto, proti tomu je první generace Fabia naprosta luxusni pecka....ve všem.

+1/0
9.9.2016 14:04

V15á46c31l79a14v 18N48o14v30o75t65n18ý 2114588933

Víte určitě, že to byl Colt? Srovnávat ho s jedničkovou Fabií je totiž trošku mimo mísu. Prostor a pohodlí mluví jasně pro Colta. Proti HTP ve Fabii je coltí tříválec tahoun a trhač asfaltu. A jen tak mimochodem, před deseti lety vyšel nový asi o 50 000 levněji, než Fabia se srovnatelnou výbavou a srovnatelně výkoným motorem.

+3/0
9.9.2016 18:29

D92a78n 23M25a37c93h74o97l11d33a 8927442944442

ano myslim toto auto. Ten prosto a pohodlí myslíte vážně, to snad asi ne. Jizdní vlastnosti opět hrozne a to i vuči 1.2 HTP. Navíc je to hnusná vysoká krabice, která když fouká silnější vítr z boku se málem převrátí (přeháním), ovšem jízda ve větru je s timto autem čiré peklo. Motor to mělo tuším 1.1 a při delším couvání do prudšího kopce se tomu málem uvařil motor.

+1/0
13.9.2016 13:08

M83a61r41t43i20n 71Z76a52c84h 5124120212602

Ještě by měli dodat, že by si každý zájemce měl dvakrát rozmyslet koupit Mitsibishi jezdící celou dobu v ČR. Jsou totiž obvykle pěkně shnilý, protože kyselina co se u nás leje na silnice neprospívá žádným vozům asijské produkce...

0/−2
9.9.2016 12:26

P61e76t92r 56M18i71c58h48a74l 2660394891552

Jakou kyselinu máš na mysli?

0/0
9.9.2016 12:28

M30a55r21t72i52n 69Z45a23c33h 5734890852262

Chlorid vápenatý, kterej dokáže během několika zim doslova sežrat auto...kyselina mělo být samozřejmě v ".

0/0
9.9.2016 14:22

J49i92ř21í 23N25e42u22m30e17i75s83t72e46r 2942195933121

;-D

0/0
9.9.2016 16:53

P53e64t42r 39M32i39c90h39a68l 2890254621682

No, a jsme doma. :-D

0/0
10.9.2016 7:43

M27i84l42a97n 80V55o25t74a22v26a 5264226791372

větší nesmysl jsem ještě neslyšel. Potkáte hodně rezavejch aut. Od frantíků počínaje a koncernem konče. A dokonce se k tomu dá přidat i třeba Mercedes s Vitem modely sedm let zpátky. Ale potkat rezavého myšáka. Jo vy myslíte ty dvacet let starý. Tak to joooo. ;-D ale dnes už radši nehulte

+2/−1
9.9.2016 17:37

M10i16l74a36n 29V30o30t35a53v85a 5274636301832

PS: a je dobré si ověřit, než něco vyplodíte, kde se ty auta vyrábějí ;-)

0/0
9.9.2016 17:38

P55e52t96r 67M47i92c65h86a13l 2950374481862

A kde je Báča, aby nás informoval, že:

"Japan power R^"

........

:-)

+1/0
9.9.2016 11:56

D77a52v25i23d 19R59y62c38h62e25t87s43k48ý 9616911410550

Colt je jako ojetina super, málokdo si ho koupí... Hlučný motor je jediná nevýhoda..

0/0
9.9.2016 10:13

Ž79a27n35e40t28a 68Š29í58p73k85o70v22á 3123775986

Colťáčka mám už sedm let a jsem naprosto spokojená. A ten malý kufr je jen iluze. Dokázala jsem do něj narvat hluboký kočár spolu s několika taškami věcí :)

0/0
9.9.2016 9:28

P80e43t51r 81M38i72c18h14a66l 2540924361182

To já kdysi i do stodvacítky. :-)

0/0
9.9.2016 11:56

S33a98m 41S72e55l56d25r19i22c55k 8591827942635

š 120L powééééér for evééééér R^;-D

0/0
10.9.2016 0:32

P44e72t91r 26M59i47c88h62a14l 2190194121822

Já ji měl s pětistupňovou převodovkou, docela to i jelo (jasně, naložená neměla ráda kopce) a moc nežralo. Prakticky všechno se tam dalo opravit na koleně. Jenže to byl papírák a měl jsem časem strach s tím jezdit. ... Ale kousek nostalgie zůstal. Zvlášť na zimní jízdy přes serpentiny.

0/0
11.9.2016 11:30

P71e22t68r 85M35i41c21h34a73l 2530964661542

Kolegův otec ho měl a byl hodně spokojený.

0/0
9.9.2016 3:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.