Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo chce jezdit a ne opravovat: Mitsubishi Colt je trefa

Mitsubishi Colt poslední generace rozhodně není tuctovou ojetinou. Na trhu s ojetými vozy jej nepotkáte často, přesto si kupce najde poměrně rychle. Zájem o malého Japonce mají motoristé, k nimž se donesla dobrá pověst vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L17u31k84á98š 17M55ü89l40l34e29r 6949660711223

Ja mel vzdy za to, ze Colt a Honda Jazz jsou skoro klony.Nicmene i Honda je skvele auto. Jezdi s nim mama a po Peugeotu 206 je to hlavne v oblasti spolehlivosti veeelmi priiemna zmena :)))

0/0
10.9.2016 9:52

M68a68r35e37k 50J81a85n66e61č84k70a 1627416463981

Colt je určitě dobré auto, ale raději bych volil Hondu Jazz.

+2/0
9.9.2016 18:37

T60o11m25a43s 29K22a38f96k50a 8625540884344

Názov článku sa hodne podobá na reklamnú kampaň Mitsubishi, ktorá práve beží v TV. Žeby náhoda ?

0/0
9.9.2016 18:12

L79e31n38k58a 32N19e49z92b88e88d22o75v86á 1509697984374

Moje první auto bylo Mitsubishi Glxi Colt, 1.6 16V 83 kW, koupila jsem ho za 5000 Kč od jedné důchodkyně, která ho už nechtěla, protože v něm byly v jednom místě vyrezlý díry. My máme doma na vyvařování aut vybavení i šikovné ruce, takže to problém nebyl. Parádní auto na naučení a spolehlivý opravdu bylo.

Akorát jak si zvyknete na ten výkon...bývalá majitelka si pak koupila novýho Sparka a když sme se po pár měsících potkaly, tak na něj hrozně nadávala. Ona o motorech nic nevěděla, prostě malý autíčko jako malý autíčko, takže nemohla pochopit, když je to nový, tak proč to nejede ;-D

0/0
9.9.2016 16:50

V54o23j53t40ě73c28h 78T32r52u98h39l71á83ř 2745959926

Nedám na Mitsubishi dopustit. Mám Lancera a je to paráda. A v budoucnu když budu chtít něco většího, tak přijde na řadu Outlander.

+1/0
9.9.2016 16:40

M60a85r39e56k 22J39a31n95e15č71k21a 1127676423711

U klasického Lancera je škoda, že se nenabízí s 4x4, s automatem a nové motory zřejmě díky Euro normě taky šli dolů, ale aspoň prodejce nabízí LPG nástavbu bez vlivu na záruku vozu. Pro mě velká škoda, jinak bych už jej měl taky. Tak ať slouží ;-)

0/0
9.9.2016 18:34

D68a96n 22M17a40c44h92o16l13d58a 8357792204192

měl jsem ho kdysi pujčene a ujel s nim kolem 2 tis. km, je to hnusne a hrozne auto, proti tomu je první generace Fabia naprosta luxusni pecka....ve všem.

+1/0
9.9.2016 14:04

V31á14c24l26a81v 35N63o39v52o25t25n91ý 2564358113

Víte určitě, že to byl Colt? Srovnávat ho s jedničkovou Fabií je totiž trošku mimo mísu. Prostor a pohodlí mluví jasně pro Colta. Proti HTP ve Fabii je coltí tříválec tahoun a trhač asfaltu. A jen tak mimochodem, před deseti lety vyšel nový asi o 50 000 levněji, než Fabia se srovnatelnou výbavou a srovnatelně výkoným motorem.

+3/0
9.9.2016 18:29

D16a75n 64M19a37c70h73o71l66d64a 8577662784362

ano myslim toto auto. Ten prosto a pohodlí myslíte vážně, to snad asi ne. Jizdní vlastnosti opět hrozne a to i vuči 1.2 HTP. Navíc je to hnusná vysoká krabice, která když fouká silnější vítr z boku se málem převrátí (přeháním), ovšem jízda ve větru je s timto autem čiré peklo. Motor to mělo tuším 1.1 a při delším couvání do prudšího kopce se tomu málem uvařil motor.

+1/0
13.9.2016 13:08

M96a85r58t21i85n 83Z66a95c85h 5844160172392

Ještě by měli dodat, že by si každý zájemce měl dvakrát rozmyslet koupit Mitsibishi jezdící celou dobu v ČR. Jsou totiž obvykle pěkně shnilý, protože kyselina co se u nás leje na silnice neprospívá žádným vozům asijské produkce...

0/−2
9.9.2016 12:26

P54e96t91r 48M87i67c15h95a82l 2700704821482

Jakou kyselinu máš na mysli?

0/0
9.9.2016 12:28

M56a42r57t60i34n 67Z84a13c54h 5384660802692

Chlorid vápenatý, kterej dokáže během několika zim doslova sežrat auto...kyselina mělo být samozřejmě v ".

0/0
9.9.2016 14:22

J50i44ř20í 89N78e12u29m41e29i73s73t26e69r 2982735393241

;-D

0/0
9.9.2016 16:53

P24e87t37r 47M36i33c47h34a59l 2480314351982

No, a jsme doma. :-D

0/0
10.9.2016 7:43

M67i34l67a27n 26V69o85t91a90v67a 5624176371682

větší nesmysl jsem ještě neslyšel. Potkáte hodně rezavejch aut. Od frantíků počínaje a koncernem konče. A dokonce se k tomu dá přidat i třeba Mercedes s Vitem modely sedm let zpátky. Ale potkat rezavého myšáka. Jo vy myslíte ty dvacet let starý. Tak to joooo. ;-D ale dnes už radši nehulte

+2/−1
9.9.2016 17:37

M82i44l64a68n 21V72o40t24a78v52a 5324246211712

PS: a je dobré si ověřit, než něco vyplodíte, kde se ty auta vyrábějí ;-)

0/0
9.9.2016 17:38

P64e28t63r 96M15i29c15h48a57l 2510814141532

A kde je Báča, aby nás informoval, že:

"Japan power R^"

........

:-)

+1/0
9.9.2016 11:56

D31a32v29i73d 40R97y64c63h89e94t78s20k62ý 9676531550240

Colt je jako ojetina super, málokdo si ho koupí... Hlučný motor je jediná nevýhoda..

0/0
9.9.2016 10:13

Ž94a12n57e23t37a 72Š13í65p11k17o62v43á 3853235866

Colťáčka mám už sedm let a jsem naprosto spokojená. A ten malý kufr je jen iluze. Dokázala jsem do něj narvat hluboký kočár spolu s několika taškami věcí :)

0/0
9.9.2016 9:28

P17e29t19r 90M58i77c90h25a56l 2170744331832

To já kdysi i do stodvacítky. :-)

0/0
9.9.2016 11:56

S86a52m 60S61e92l43d55r79i55c39k 8921597252185

š 120L powééééér for evééééér R^;-D

0/0
10.9.2016 0:32

P38e90t11r 29M13i81c91h13a42l 2580624961462

Já ji měl s pětistupňovou převodovkou, docela to i jelo (jasně, naložená neměla ráda kopce) a moc nežralo. Prakticky všechno se tam dalo opravit na koleně. Jenže to byl papírák a měl jsem časem strach s tím jezdit. ... Ale kousek nostalgie zůstal. Zvlášť na zimní jízdy přes serpentiny.

0/0
11.9.2016 11:30

P14e85t11r 16M62i48c29h78a58l 2550104501522

Kolegův otec ho měl a byl hodně spokojený.

0/0
9.9.2016 3:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.