Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Prázdninová pohoda s automobilovými klenoty

Na sraz Dubgang 2016 dorazily do autokempu Liberec Pavlovice upravení krasavci, závodní monstra a další lahůdky. Organizátoři pečlivě vybírali, koho na akci pustí. Kromě povídání a okukování se auta také proháněla po závodní trati. Podívejte se na pohodovou akci objektivem Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e85t14r 41L57a80n33g11e31r 3691436611740

A ty klenoty jsou kde?

0/0
10.9.2016 7:08

V81i93l14é74m 76P71o72k16o86r42n94ý 2920627883782

Až na pár světlých vyjímek přehlídka nevkusu a buranství.

0/0
31.8.2016 14:28

I46v14a44n 90M88o60r93a20v40c11i39k 3384660925782

Nechápem ako môže pán autor, ktorý sám píše že sa venuje problematike automobilov 14 rokov, doslova vygrcať takéto popisky k fotkám. ?:-(

0/0
27.8.2016 23:52

R28a46d74e43k 94P32e14č37e71n95ý 8569428680

Co je to oranžové auto na prvné fotce? Rozklikl jsem článek jen abych se dozvěděl, co je ten kracavec zač a ono to tu není napsané. :-/

+1/0
27.8.2016 20:59

J97i71ř46í 64N28e43u31m84e64i97s70t85e31r 2982925443741

Capri MK III, ale že byste to nevěděl? :-)

+2/0
27.8.2016 21:25

J41i43ř49í 92Š63i76m55e86k 5546831235109

Puste si britsky serial Profesionalove, tam se to starymi paradnimi Fordy jen hemzi (Capri, Escort, Granada, Taunus) R^

+1/0
27.8.2016 21:28

R17a28d92e13k 61P51e41č39e92n73ý 8489588570

Děkuji. Opravdu jsem to nevěděl. Nejsem žádný znalec aut Jen se mi posledních pár let začaly líbit ostře řezané karoserie aut ze 70. a 80. let, tak když nějaké vidím, chci vědět, co to je.

+2/0
27.8.2016 22:14
Foto

L42u80k75á72š 19P11a15v43e37l30k25a 3982289156187

jasan, Ford Capri S Mk III rok 78-86

0/0
30.8.2016 15:51

P69ř18e40m88y46s71l 64Č90u51l91í27k 8460513122450

Až na výjimky mi ty úpravy sériových vozů připadají jako drahé ohnusení originálů. Ty originály navrhovali odborníci, je o na nich znát, ale dost pochybuji o účelnosti těch úprav. Mám pocit, že ta kola občas utrhnou blatníky.

+3/−1
27.8.2016 19:59

J48i68ř11í 43N16e43u73m21e80i74s21t94e73r 2902715873611

A oproti těm pár kusům, které mají maximálně dobové (a smysluplné) sportovní úpravy, to je jen bezcenný šunt, který s časem na žádné hodnotě neporoste.

+1/−1
27.8.2016 21:20

J32i36ř30í 33T65e18p69r 4207700265845

"Málokdo si uvědomí, že zrovna VW Brouk toho má s Porsche 911 hodně společného.

Auta mají identickou koncepci s motorem za poháněnou zadní nápravou.................."

---------------------------------------------------------

No to bych řekl, že mají něco společného. PŘEDEVŠÍM KONSTRUKTÉRA, pana Ferdinanda Proška (Porschek). R^[>-]V

+1/0
27.8.2016 14:04

J31i26ř82í 67K90o34c83u75r39e27k 6705124355438

Ech? Hanze Ledwinku!

0/0
27.8.2016 14:54

J29i17ř71í 59T69e26p60r 4307390835295

Pokud vím, tak Ledvinka byl Proškův kamarád. Ledvinka šel tatrováckou cestou. Nebo se mýlím?

0/0
27.8.2016 16:38

R75a25d25o13m92í72r 94A71l57b35e59r57t 1376361812659

Kostol vidím, gulu vidím a kde som ja. Do Boha, také trásné vozy, škoda v tom jezdit.;-)R^

0/0
27.8.2016 12:32

J86i21ř32í 14Z65ý28k96a 9319873621470

v autech se má jezdit, pokud je to možné. Jinak tam vznikají statická opotřebení (vymačkaná gufera v jednom směru, těsnění, zatuhlé čepy, vnitřní koroze motoru, převodovky atp.), která jsou horší, jak cyklická.

Raději přijet veteránem po vlastní ose, užít si, než se o to strachovat a ještě to někde vyklopit z podvalníku.

+1/0
27.8.2016 19:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.