Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Prázdninová pohoda s automobilovými klenoty

Na sraz Dubgang 2016 dorazily do autokempu Liberec Pavlovice upravení krasavci, závodní monstra a další lahůdky. Organizátoři pečlivě vybírali, koho na akci pustí. Kromě povídání a okukování se auta také proháněla po závodní trati. Podívejte se na pohodovou akci objektivem Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P73e49t39r 51L16a95n52g42e30r 3781706471950

A ty klenoty jsou kde?

0/0
10.9.2016 7:08

V60i19l97é56m 10P14o34k95o61r83n71ý 2250817873702

Až na pár světlých vyjímek přehlídka nevkusu a buranství.

0/0
31.8.2016 14:28

I43v14a62n 84M47o43r94a64v40c19i88k 3604970585352

Nechápem ako môže pán autor, ktorý sám píše že sa venuje problematike automobilov 14 rokov, doslova vygrcať takéto popisky k fotkám. ?:-(

0/0
27.8.2016 23:52


R64a65d89e47k 76P64e40č22e43n92ý 8599348220

Co je to oranžové auto na prvné fotce? Rozklikl jsem článek jen abych se dozvěděl, co je ten kracavec zač a ono to tu není napsané. :-/

+1/0
27.8.2016 20:59

J65i66ř35í 33N17e81u97m26e26i85s98t62e64r 2542665463211

Capri MK III, ale že byste to nevěděl? :-)

+2/0
27.8.2016 21:25

J53i36ř46í 35Š29i16m35e43k 5216161125909

Puste si britsky serial Profesionalove, tam se to starymi paradnimi Fordy jen hemzi (Capri, Escort, Granada, Taunus) R^

+1/0
27.8.2016 21:28

R28a90d87e19k 82P98e73č83e64n52ý 8269608190

Děkuji. Opravdu jsem to nevěděl. Nejsem žádný znalec aut Jen se mi posledních pár let začaly líbit ostře řezané karoserie aut ze 70. a 80. let, tak když nějaké vidím, chci vědět, co to je.

+2/0
27.8.2016 22:14
Foto

L47u79k89á84š 21P19a73v75e32l49k33a 3862869456607

jasan, Ford Capri S Mk III rok 78-86

0/0
30.8.2016 15:51

P10ř88e94m75y94s34l 96Č93u21l53í81k 8550923622560

Až na výjimky mi ty úpravy sériových vozů připadají jako drahé ohnusení originálů. Ty originály navrhovali odborníci, je o na nich znát, ale dost pochybuji o účelnosti těch úprav. Mám pocit, že ta kola občas utrhnou blatníky.

+3/−1
27.8.2016 19:59

J10i19ř85í 25N80e35u44m58e10i95s38t25e95r 2512635313951

A oproti těm pár kusům, které mají maximálně dobové (a smysluplné) sportovní úpravy, to je jen bezcenný šunt, který s časem na žádné hodnotě neporoste.

+1/−1
27.8.2016 21:20

J62i22ř82í 74T56e50p64r 4847500855785

"Málokdo si uvědomí, že zrovna VW Brouk toho má s Porsche 911 hodně společného.

Auta mají identickou koncepci s motorem za poháněnou zadní nápravou.................."

---------------------------------------------------------

No to bych řekl, že mají něco společného. PŘEDEVŠÍM KONSTRUKTÉRA, pana Ferdinanda Proška (Porschek). R^[>-]V

+1/0
27.8.2016 14:04

J41i39ř62í 80K22o74c48u23r10e70k 6635344645408

Ech? Hanze Ledwinku!

0/0
27.8.2016 14:54

J94i78ř66í 19T10e51p56r 4317840915795

Pokud vím, tak Ledvinka byl Proškův kamarád. Ledvinka šel tatrováckou cestou. Nebo se mýlím?

0/0
27.8.2016 16:38

R78a80d53o68m31í40r 40A49l65b27e70r42t 1566121312129

Kostol vidím, gulu vidím a kde som ja. Do Boha, také trásné vozy, škoda v tom jezdit.;-)R^

0/0
27.8.2016 12:32

J49i31ř35í 97Z86ý27k43a 9619703971740

v autech se má jezdit, pokud je to možné. Jinak tam vznikají statická opotřebení (vymačkaná gufera v jednom směru, těsnění, zatuhlé čepy, vnitřní koroze motoru, převodovky atp.), která jsou horší, jak cyklická.

Raději přijet veteránem po vlastní ose, užít si, než se o to strachovat a ještě to někde vyklopit z podvalníku.

+1/0
27.8.2016 19:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.