- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až na pár světlých vyjímek přehlídka nevkusu a buranství.
Nechápem ako môže pán autor, ktorý sám píše že sa venuje problematike automobilov 14 rokov, doslova vygrcať takéto popisky k fotkám.
Co je to oranžové auto na prvné fotce? Rozklikl jsem článek jen abych se dozvěděl, co je ten kracavec zač a ono to tu není napsané.
Capri MK III, ale že byste to nevěděl?
Až na výjimky mi ty úpravy sériových vozů připadají jako drahé ohnusení originálů. Ty originály navrhovali odborníci, je o na nich znát, ale dost pochybuji o účelnosti těch úprav. Mám pocit, že ta kola občas utrhnou blatníky.
A oproti těm pár kusům, které mají maximálně dobové (a smysluplné) sportovní úpravy, to je jen bezcenný šunt, který s časem na žádné hodnotě neporoste.
"Málokdo si uvědomí, že zrovna VW Brouk toho má s Porsche 911 hodně společného.
Auta mají identickou koncepci s motorem za poháněnou zadní nápravou.................."
---------------------------------------------------------
No to bych řekl, že mají něco společného. PŘEDEVŠÍM KONSTRUKTÉRA, pana Ferdinanda Proška (Porschek).
Kostol vidím, gulu vidím a kde som ja. Do Boha, také trásné vozy, škoda v tom jezdit.
v autech se má jezdit, pokud je to možné. Jinak tam vznikají statická opotřebení (vymačkaná gufera v jednom směru, těsnění, zatuhlé čepy, vnitřní koroze motoru, převodovky atp.), která jsou horší, jak cyklická.
Raději přijet veteránem po vlastní ose, užít si, než se o to strachovat a ještě to někde vyklopit z podvalníku.