Diskuze

OBRAZEM: Prázdninová pohoda s automobilovými klenoty

Na sraz Dubgang 2016 dorazily do autokempu Liberec Pavlovice upravení krasavci, závodní monstra a další lahůdky. Organizátoři pečlivě vybírali, koho na akci pustí. Kromě povídání a okukování se auta také proháněla po závodní trati. Podívejte se na pohodovou akci objektivem Lukáše Hrona.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A ty klenoty jsou kde?

0 0
možnosti

Až na pár světlých vyjímek přehlídka nevkusu a buranství.

0 0
možnosti

Nechápem ako môže pán autor, ktorý sám píše že sa venuje problematike automobilov 14 rokov, doslova vygrcať takéto popisky k fotkám. ?:-(

0 0
možnosti

Co je to oranžové auto na prvné fotce? Rozklikl jsem článek jen abych se dozvěděl, co je ten kracavec zač a ono to tu není napsané. :-/

1 0
možnosti

Capri MK III, ale že byste to nevěděl? :-)

2 0
možnosti

Až na výjimky mi ty úpravy sériových vozů připadají jako drahé ohnusení originálů. Ty originály navrhovali odborníci, je o na nich znát, ale dost pochybuji o účelnosti těch úprav. Mám pocit, že ta kola občas utrhnou blatníky.

3 1
možnosti

A oproti těm pár kusům, které mají maximálně dobové (a smysluplné) sportovní úpravy, to je jen bezcenný šunt, který s časem na žádné hodnotě neporoste.

1 1
možnosti

J68i62ř97í 27T96e92p89r

27. 8. 2016 14:04

"Málokdo si uvědomí, že zrovna VW Brouk toho má s Porsche 911 hodně společného.

Auta mají identickou koncepci s motorem za poháněnou zadní nápravou.................."

---------------------------------------------------------

No to bych řekl, že mají něco společného. PŘEDEVŠÍM KONSTRUKTÉRA, pana Ferdinanda Proška (Porschek). R^[>-]V

1 0
možnosti

Ech? Hanze Ledwinku!

0 0
možnosti

Kostol vidím, gulu vidím a kde som ja. Do Boha, také trásné vozy, škoda v tom jezdit.;-)R^

0 0
možnosti

J73i78ř45í 50Z15ý97k37a

27. 8. 2016 19:26

v autech se má jezdit, pokud je to možné. Jinak tam vznikají statická opotřebení (vymačkaná gufera v jednom směru, těsnění, zatuhlé čepy, vnitřní koroze motoru, převodovky atp.), která jsou horší, jak cyklická.

Raději přijet veteránem po vlastní ose, užít si, než se o to strachovat a ještě to někde vyklopit z podvalníku.

1 0
možnosti