Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tak vypadá Škoda Kodiaq uvnitř. Od konceptu se liší více než zevnějšek

Škoda vypustila další snímky svého nového SUV. Tentokrát si ho můžeme před premiérou prohlédnout zevnitř. Prostorný interiér dostal oproti studii Vision S, ze které Kodiaq vychází, mnohem konzervativnější tvary, než tomu bude v případě exteriéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J36a29n 96M50a71c31k 5987662462515

Nejsilnejsi motor ma jen 180 konskych sil? Nevi nekdo kolik to auto vazi?

0/0
3.9.2016 2:36

J76a56n 40U60l64m 7200309786272

Nic extra :-/

+1/0
1.9.2016 14:02

D17a12n29i27e26l 31B42a87ž87a54n26t 4679520425140

Vidím dobře, že na multimediální obrazovce českého auta jsou anglické nápisy???8-o

0/0
1.9.2016 10:34

J21i28ř33í 81S70c64h86w90a16c89h 8108764128546

devět z deseti škodovek se prodá mimo ČR, tam by si českých nápisů asi moc neužili.... ;-)

+1/0
1.9.2016 12:24
Foto

V62l44a95s98t20a 68C21o16u12f79a28l 7397439219225

Hezké. Celý život jezdím na Škodovkách. Mám Superb a na tohle se těším. Takové auto pro jednoho.

0/0
31.8.2016 21:45

J29a82n 34U23l36m 7480459856472

zkus japonce

+1/0
1.9.2016 14:03

P18e62t30r 20Z23a36s25k54o40č42i34l 2205302688429

Snažej se to prodat jako luxusní auto, a vyfotěj to s manuálem. Rv

+1/0
31.8.2016 15:56

P73a91l15o 26M52a62k41y 7316749788851

Výpredaj technológií VW je premenovaný na konzervatívnosť. Čím viac pruhov tím viac adidas.

+5/−1
31.8.2016 13:58

D16a74n62i74e15l 27K57r57o90n57e47r 7104914746647

Ta druha veta je v pripade Skody zcestna...

+1/0
31.8.2016 14:05

J73i97ř10í 85S11c97h24w91a49c43h 8438284438846

zcestný je celý Makyho příspěvek

0/−1
31.8.2016 14:18

P75a40l54o 41M37a30k49y 7906649378171

Čím väčší kufor tým lepšia Škoda.

Vozenie vzduchu po cestách.

+1/−4
31.8.2016 16:24

J62i72ř77í 84S35c91h22w51a87c87h 8428304888776

pro normálního člověka je velký kufr obvykle vítaná vlastnost auta. Skoda-hater z toho udělá sice v reálu bezvýznamné, ale zato v diskuzi pěkně nafouknuté dehonestační minus.... ;-D

+3/0
31.8.2016 19:20

A86n91d82r23e40j 71M97a24s72a24r26y92k 9670643536240

nuuuuuuuudaaaaaaaaaaa :-/.....

0/0
31.8.2016 10:06

P82e43t72r 78P47e35t45ř17í23k 3511310761548

to je zase řečiček, "překvapilo mne" - v uvozovkách, když jsem před pár lety sedl do kamarádova novýho Yetiho a bylo skoro všechno nachlup stejný, jako v mým Touranu (jen kufřík má Yeti 1/2-viční oproti Touranu), zkrátka ta Škodovka jsou "velcí" inovátoři:-P

0/0
31.8.2016 8:53

P95e43t20e65r 63N49e37m66e77t 3339653183485

a co cakas. ved jasne, ze skoda je len VW s inou znackou. Otvor kapotu Skody asleduj, co vsetko pod nou ma znacku VW. Proste, je to auto s technologiou VW, a vzdy bude. Skoda keby nemala nad sebou VW, robi auta na urovni ruskej Lady bohuzial. A zasa nestaviam Skodu a VW ako vzor kvality, ale Skoda bola odkupena skor preto, aby mal VW odbyt aj na CR/SR, kedze len VW by predaval ovela tazsie.. To, ze auto je kus odlisne ine je nepodstatne. V podstate clovek kupuje VW so znackou Skoda.

+1/0
1.9.2016 20:09

P10e63t67r 42R33o56m96á73n15e98k 8574207394614

No, tak ten interiér vypadá hodně spartánsky. Od škodovky jsem nic moc hezkého nečekal, ale na takový úlet někam do 90. let bych fakt nevsadil.

0/0
31.8.2016 2:02

M56a75r98t88i49n 31P68a75v80e15l36e14k 5240257575145

Na to Škodovka sází už roky a zjevně jí to vychází.Nedávno mne vezl známý v jakémsi velkém rodinném Citroenu a palubka s několika displeji mi přišla jako hrací automat - po pár kilometrech mi lezla příšerně na nervy.

+4/−2
31.8.2016 8:49

T19o17m69á98š 35B80í48l80ý 2285730787

Dřív bylo důležité, kolik litrů má obsah motoru, teď je nejdůležitější kolik litrů má kufr, počet kamer a jestli má auto připojení na Internet. Holt jiná doba;-)

+3/0
31.8.2016 0:01

J79i89ř44í 61S55c34h87w80a89c77h 8448254858786

dřív bylo důležité, kolik koní má motor a na tom se vůbec nic nezměnilo....;-)

+1/0
31.8.2016 0:05

P33e82t62r 15M28i42c80h26a10l 2880504491402

To není tak docela pravda. Nebyl by problém vyrobit motor o objemu půl litru s výkonem 200 koní. Ale já bych ho do auta nechtěl.

+1/0
31.8.2016 0:58

J35i74ř37í 28S70c75h52w88a85c45h 8538804798356

ten příklad je i na dnešní dobu downsizingu poněkud nereálný. Nikdo zatím ani zdaleka nedává do normálního auta motory o litrovém výkonu 400 k. Ten dnes mají asi tak formule 1....takže se nedivím, že bys ho nechtěl, protože by ti vydržel asi tak 1000-10 000 km podle toho jak bys ho "honil" ;-)

+2/0
31.8.2016 12:37

P44e66t36r 74M90i83c29h11a97l 2850744981412

Ano, úmyslně jsem to trochu nasadil, aby vynikl princip.

0/0
31.8.2016 16:10

J97i63ř88í 54S21c16h92w61a16c61h 8588724498436

tak princip je takový, že před 2. světovou válkou měl 200 koňový motor cca 8-10 litrů, koho to dnes zajímá? Kdo dnes takový objem vyžaduje ;-)

+1/0
31.8.2016 17:05

P89e46t46r 18M34i48c16h46a58l 2730244581642

Taky by ten motor ještě dneska fungoval.

+1/0
31.8.2016 18:02

J20i34ř75í 51S53c71h43w53a34c95h 8908414738856

a opět musím říci: "koho to dnes zajímá". Kdo z těch co si dnes kupují nové auto si klade jako základní parametr pro výběr "musí to fungovat i za 50 let"? Nezajímalo to majitele ani tehdy a nezajímá to kupce ani dnes. Životnost má být "dostatečná". Dnes o tom polemizují hlavně ti, co si kupují auta, či lépe řečeno vraky z "třetí ruky".....

Samozřejmě zdaleka ne každý předválečný (či poválečný) motor vydržel statisíce kilometrů bez výraznějších oprav....dnes se mluví jen o těch co to vydržely, ty jsou takovým "vzorem" pro diskuze. Po těch co nevydržely ani pes neštěkne....

+3/0
31.8.2016 18:25

P72e37t14r 76M11i51c49h39a63l 2610764501592

Sorry, ale abych koupil nové auto a v deseti letech s nájezdem 150 tisíc km ho musel sešrotovat jenom proto, že motor je na odpis, tak to fakt nemám zájem. A to se týká všech tříválců, přeplňovaných tuplem.

0/0
31.8.2016 22:00

J34i60ř14í 25S40c62h50w82a37c39h 8208154118156

v bazaru jsem viděl Fabii s HTP a měla nájezd přes 500 tisíc.

tady je příklad jiného co má "jen" 320 tisíc: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-12-htp-cz-8486998.html

A tady další příklad přeplňovaného tříválcovýho dýzlu taky s nájezdem přes půl mega: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-14-tdi-cr1majitel-cz-37330559.html ;-)

A proč jsi vůbec začal o tříválci? Tříválce jsou jen zlomek toho co se dnes vyrábí. Nemluvě o tom, že tříválce i dvouválce se do aut dávali odjakživa, není do nějaká dnešní specialita.

0/0
31.8.2016 22:22

V88i64l49é55m 76P59ř61í42h18o53d95a 2224169243807

Nájezd ale neříká nic o tom, zda je auto složeno stále z originálních dílů jako při uvedení do provozu. Bůhví, co tam bylo všechno a kolikrát měněno.

0/0
1.9.2016 1:17

J69i24ř74í 12S21c18h91w30a80c59h 8788334138446

samozřejmě půl mega je půl mega, něco mohlo být vyměněno nebo taky ne. Ale jako argument, že auta s tříválci nemusí nutně po 150 tisících do šrotu to evidentně obstojí.... ;-)

0/0
1.9.2016 9:51

P96e93t71r 10M46i60c73h24a16l 2980894961912

A to jsou právě ty vraky, o kterých píšeš výše.

0/0
1.9.2016 6:19

T52o59m28á28š 55B35í12l67ý 2255450127

Nemáte pravdu, Mercedes Benz SS-7.065 cm3, 140koní, 190km/hod,,

Bugatti Royale-12.763 cm3, 275 koní, 160 km/hod,, Volha-2445 cm3, 80 koní, rozjezd na trojku, Chevrolet Corvette 1984, 5.733 cm3, jen 240 koní, 240 km/hod a mohl bych pokračovat. Ty motory jezdí dodnes s nájezdy pomalu k milionu kilometrů.

Co vydrží váš 150 koňský 1.2 litru;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 15:19

J88i95ř95í 44S68c94h96w36a58c96h 8218594348216

v čem nemám pravdu? Že když si někdo mohl vybrat mezi 2.5 litrovou Volhou s 80 k a 2 litrovým autem co mělo 100 koní, tak si vybral Volhu, protože měla větší objem? ;-D

0/0
31.8.2016 17:13

J68i63ř16í 55S18c74h22w24a26c49h 8698614418326

P.S. Nemám 150 koňský 1.2.

Mám 140 k / jen 1.8 litru a za 2.5 litrovou 80k Volhu bych ho NIKDY nevyměnil! I když možná nevydrží těch 50 let, jako ty dodnes s velkým usilím v provozu udržované Volhy.....

0/0
31.8.2016 18:37

T96o11m76á81š 57B68í21l50ý 2635390547

Pointa byla v tom, že dnes spíš než záležitost pohonu auta je zdůrazňován obsah kufru a obvykle zvítězí auto, které má o litr větší kufr.

Mimo jiné nechápu, co v 600litrovém kufru každý den vozí blondýny, které vezou děti do školy. Což bude případ i tohoto módního případu Škody;-)

0/0
31.8.2016 19:47

J20i12ř63í 48S93c40h10w93a16c85h 8718944228166

Je celkem běžný postup, že marketing zdůrazňuje vlastnosti, kde je auto "nej". Jestli v nich nakonec "zvítězí" je už v interakci mezi nabídkou a požadavkem zákazníka. U takového, který ví, že v kufru nepoveze nic více, než co se vleze do "pivní padesátky", argumenty o velikosti kufru nezvítězí, naopak ten co vozí "velké objemy" na takové argumenty slyší. A blondýnky ve velkých SUV? Ty v nich nejezdí proto, že ta auta mají velký kufr. ;-)

0/0
31.8.2016 20:54

A70l89e74š 78L55i74s16o62v73s38k57ý 9309398112652

Už se těším na hýkání zasvěcenců, co ještě před 10 lety honilo orezlé rodinné fávo, aby mohli machrovat před Jiřkou ze septimy v naději, že jim konečně dá :-):-):-)

0/0
30.8.2016 23:51

K10a28r98e76l 10J96o72a57c74h32i19m69s67t35á45l 8356152637746

ještě že tam jsou ty výduchy a na GPS jinak jsem myslel že si někdo spletl obrázek s interiérem OIII;-D

0/0
30.8.2016 22:59

R86o77b45e71r18t 63B48o57u37k35a89l 4724115970

Tak vy špatně vidíte a ještě jste vtipnej :-) Co to jsou výduchy ??Děkuji.

0/0
31.8.2016 6:43

K38a15r67e71l 27J22o19a96c41h98i55m46s15t47á36l 8376132517656

ooo pozor tady panáček se nikdy nepřekliklRv

0/0
31.8.2016 9:54

R63o24b86e64r56t 90B22o60u49k44a32l 4834595170

Překlikl :-) ale u není vedle e. Octavie má úplně jinou př. desku.

0/0
31.8.2016 11:59

J70a39k30u77b 62K87o51s 3656882450464

Ty vertikální výduchy mi tam nějak neladí :-(

+3/0
30.8.2016 21:57

P25e70t58r 11M30i98c31h48a16l 2470834501502

Každý má jiný vkus, to se nedá nic dělat. :-)

0/0
30.8.2016 22:38

M21a80r14i60a68n 61K19a24r95a39b43a 4183161590502

Prečo o tom vlastne píšete? Večný návrat toho istého??? Pozerám sa na interiér a nevidím rozdiel medzi OIII, Fabiou, Rapidom, Superbom a pod. Tie isté diely, koncernový volant, interiér ktorý je všade, a Kodiaq si ho rozhodne nezaslúži. Žiaden posun vpred. Mimochodom, rád by som videl úplný základ tohoto auta, obávam sa že to bude niekde na úrovni Dustera...:-/

+12/0
30.8.2016 20:30

J63i24ř97í 34S50c28h40w30a63c59h 8288454118456

a prečo ty píšeš také somáriny o Dusterovi? :-/

0/0
30.8.2016 21:27

P53e69t86r 87M79i66c80h82a89l 2950364361312

Miluju, když se pasák ovcí vyjadřuje k autům. ;-D

0/−7
30.8.2016 22:28

B29o40h25u91s24l48a80v 84B90i48n58k10a 1319796608500

Já se zase docela stydím, když je člověk ze stejné země arogantní hulvát.

+6/0
30.8.2016 23:06

P11e50t26r 18M78i52c69h55a29l 2350924681802

To se klidně styď, ale Karabovo vyjádření úroveň pasáka ovcí (co se vědomostí o autech týká) nepřevýšilo.

0/−2
30.8.2016 23:21

M33a11r96i23a95n 21K88a47r66a13b95a 4293601610302

Ku kultúre prejavu patrí aj úroveň diskusie na internete. Práve tu sa na plno prejaví to, kým v skutočnosti ste. Mimochodom, viete vysvetliť odkiaľ ste prišiel na toho "pasáka ovcí" alebo odkiaľ viete aké mám ja povedomie o autách? Aby to nebol váš komplex, kto vám našepkáva ! ;-D

0/0
31.8.2016 10:13

P38e86t57r 86M30i41c88h54a20l 2280524761702

Tvé přirovnání Škodovky k Dacii mluví samo za sebe. Měl jsi potřebu si kopnout a udělal jsi ze sebe hlupáka. Pasák ovcí je odborníkem na ovce, ne na auta, tak proto.

0/0
31.8.2016 16:14

M69i71c87h55a21l 13P67i47n61d85j35a67k 5703134437477

To neres, mezi 10 miliony se najde vice nez jedencur@k. To je proste statisticky dane :-)

0/0
30.8.2016 23:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.