Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P72e30t49r 18M14a52r46e86č14e61k 1773601629758

Takové tajemno kolem pár kusů plastu. To by jeden nevěřil. Kam se hrabou trailery k Star Wars! :-)

+39/−1
doporučit
30.8.2016 14:25

R22a71d87e72k 29M54o39r60o43n45g 3431606131127

Hlavně, ať je v nabídce s 1.0 TSI ;-D

+42/−4
doporučit
30.8.2016 14:43

L54u43k63á58š 45K45m24e40n70t 5489707894650

Tak bylo logické, že to poskládají z komponent, které používají u jiných vozidel koncernu. Čekat, že jenom Kodiaq bude mít unikátní interiér nebo komponenty z prémiovek koncernu, za stavu kam je Škoda škatulkována v rámci koncernu, by byl nesmysl. Škoda je rámci koncernu levnější lidovka, proto uvnitř vypadá, jak vypadá. Jak nový Superb, tak nový Kodiaq.

+22/0
doporučit
30.8.2016 14:30


T66o84m65á19š 91P77e21l50i52k73á87n 3371340771229

No mimo středového infotainmentu a umístnění ofuků kolem něj, je to skoro Superb.

Chjo, hezká auta vyrábět umíme, ale zapomíná se na to že auto dělá i vnitřní pocit. Vypadá to uvnitř skoro jako Kangoo, nebo starej pickup.... ale v kůži a měkčených plastech.

+19/0
doporučit
30.8.2016 14:09
Foto

Š85t13ě73p52á48n 44B41i69n96k29o 3246274613806

Zrovna nedávno jsem ten koncept viděl live. Zvenku prostě nádherný auto. První fotky exteriéru produkčního vozu dávaly tušit, že tam Škodovka moc změn a ústupků nedělala, což vzbuzovalo naděje. Interiéru jsem se bál a bál jsem se kliknout i na tyhle fotky. Bohužel mám pocit, že oprávněně. Zejména ten brutálně lacině vyhlížející plast přístrojovky mě děsí. Tohle auto si zasloužilo víc.

+13/0
doporučit
30.8.2016 15:37

H11o49n11z39a 88T71a74r 3769362504822

A Kvůli toho Bylo tolik povyku ?

+20/−3
doporučit
30.8.2016 15:05

M91a60r12i69a74n 30K20a67r11a53b67a 4733281500312

Prečo o tom vlastne píšete? Večný návrat toho istého??? Pozerám sa na interiér a nevidím rozdiel medzi OIII, Fabiou, Rapidom, Superbom a pod. Tie isté diely, koncernový volant, interiér ktorý je všade, a Kodiaq si ho rozhodne nezaslúži. Žiaden posun vpred. Mimochodom, rád by som videl úplný základ tohoto auta, obávam sa že to bude niekde na úrovni Dustera...:-/

+12/0
doporučit
30.8.2016 20:30

A34l24o67i89s 77J60i59n68d51r33a 9850974457155

Nevím proč tu navigaci dávají tak nízko. Řidič to ma úplně mimo pokud se chce podle ní orientovat.

+11/0
doporučit
30.8.2016 15:10

J46a19n 76D33o69b56r82o39v10o32l97n13ý 1590593362426

No. Čekal jsem víc. Tuhle obrazovku na palubní desce mám už na svém 8 roků starém Autě jiné značky. Dokonce mám ještě jednu před volantem. Tak škodovkáři do mně :-D

+11/0
doporučit
30.8.2016 14:16

D75á82š87a 66D46o59s19t46á71l31o42v90á 1599453870322

Klasická nudná šeď ala Škoda a koncern obecně.

+21/−5
doporučit
30.8.2016 14:59

J74a61r64e44k 89J49e58m93e47l94k24a 4453901732115

Nevypadá to špatně, ale prostě je jedna velká nuda.:-/

+12/−1
doporučit
30.8.2016 14:22

J98o41s18e57f 13H20a77l68o 1865109408607

Vrchol české kreativity. Do Tuarega narvali interiér z Fabie. Ještě aby se jim podařilo naladit podvozek alespoň jako Španělům u Alteca, aby to nejezdilo tak, jako všechny škodovky - dobře jen po rovině.

+11/−1
doporučit
30.8.2016 15:59
Foto

J47i24ř90í 78D63v43o75ř38á96k 5945919520358

Tak to je striptýz jak v socialistickém filmu . Co ukáží příště ? Pístní čep ?

+8/0
doporučit
30.8.2016 20:28

K34a93r28e51l 44M72y54l97k30a 9426588518877

Interiér je klasicky skodovacky, neutrální, konzervativní, nadchne možná prakticnosti, nikoli designovými vystrelky, nic extra zajímavého, nerkuli extravagantního. Lide si ostatně kvůli výjimečnému interiéru ani nekupuji... Klíčový pro skodovku je prostor, hospodárnost a jízdní vlastnosti...

+8/0
doporučit
30.8.2016 17:54

J83i21ř95í 92S76c44h59w88a20c78h 8568254608126

za hodinu a půl více příspěvků než nasbíral za 14 dnů článek o Audi s V8 ...pak že prý "nudné auto bez emocí".... a to jsme jen i interiéru ;-D

+9/−2
doporučit
30.8.2016 15:48

M25i44l13a14n 49K65r32a78t25o58c26h51v36í84l 9627278802417

tak ještě že je ve výbavě škrabka, bez ní by to nebyla ta echt Škoda :-)

+6/0
doporučit
30.8.2016 14:31

T37o75m58á63š 42C14h27r56a92s45t23n24ý 2711354831703

Tak standardni lowcost skoda za cenu premiovky Audi?

+9/−5
doporučit
30.8.2016 14:41

P39a62l26o 38M18a85k64y 7156959468751

Výpredaj technológií VW je premenovaný na konzervatívnosť. Čím viac pruhov tím viac adidas.

+5/−1
doporučit
31.8.2016 13:58
Foto

K35a18r73e36l 92S97u24c86k 9847529601122

A co jste čekali? Mě to bylo jasné, že to bude u vnitř vypadat podobně jako u Seatu Ateca, který už víme jak vypadá.y. Pořád je tam stejný systém vyndavací Mul.m. konzole. To zase bude ukradených navigací jako u oktávek, superbů, yettiho atd. . V tomto případě Vám navíc čorkař ještě rozbije šroubovákem mřížky ventilace.

+4/0
doporučit
30.8.2016 14:40

P98e85t92r 71S85v65a10č86i89n66a 8656559981102

Foukání u řidiče na ruku je k ničemu

+4/0
doporučit
30.8.2016 14:03
Foto

D52a33n 51R20u53b66í95n 4373903489

NUDA! Hlavní budíky už jsou někde jinde. Stačí se podívat na Volvo. Tohle je komédie za auto, který bude stát k miliónu.

+8/−5
doporučit
30.8.2016 15:48

T28o19m30á26š 57B48í98l27ý 2775600267

Dřív bylo důležité, kolik litrů má obsah motoru, teď je nejdůležitější kolik litrů má kufr, počet kamer a jestli má auto připojení na Internet. Holt jiná doba;-)

+3/0
doporučit
31.8.2016 0:01

J51a25k23u78b 49K94o59s 3846682510274

Ty vertikální výduchy mi tam nějak neladí :-(

+3/0
doporučit
30.8.2016 21:57
Foto

J36a91r54o90m44í73r 98Č93e16c71h 1943538527762

Konzervativnost je znamka nadcasovosti dobre ergonomie a funkcnosti.Nesnasim extravagantne vyhlizejici palubni desku na ktere je sposta blbosti.

+3/0
doporučit
30.8.2016 19:10

T44o83m38á51š 66M47a77t48ě82j 9115178383412

prostřední sedadlo ve druhe řadě je co za vtip?

+4/−2
doporučit
30.8.2016 14:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.