Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tak vypadá Škoda Kodiaq uvnitř. Od konceptu se liší více než zevnějšek

Škoda vypustila další snímky svého nového SUV. Tentokrát si ho můžeme před premiérou prohlédnout zevnitř. Prostorný interiér dostal oproti studii Vision S, ze které Kodiaq vychází, mnohem konzervativnější tvary, než tomu bude v případě exteriéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J69a45n 97M25a36c94k 5507492412465

Nejsilnejsi motor ma jen 180 konskych sil? Nevi nekdo kolik to auto vazi?

0/0
3.9.2016 2:36

J73a38n 71U36l19m 7140539236962

Nic extra :-/

+1/0
1.9.2016 14:02

D64a47n90i26e58l 41B55a27ž84a35n16t 4819840785720

Vidím dobře, že na multimediální obrazovce českého auta jsou anglické nápisy???8-o

0/0
1.9.2016 10:34


J63i76ř78í 41S20c28h42w55a58c61h 8308254388856

devět z deseti škodovek se prodá mimo ČR, tam by si českých nápisů asi moc neužili.... ;-)

+1/0
1.9.2016 12:24
Foto

V43l19a35s51t46a 14C15o77u28f49a83l 7797779649245

Hezké. Celý život jezdím na Škodovkách. Mám Superb a na tohle se těším. Takové auto pro jednoho.

0/0
31.8.2016 21:45

J34a63n 88U59l98m 7720429346212

zkus japonce

+1/0
1.9.2016 14:03

P13e78t32r 90Z42a63s37k25o27č40i50l 2265802408479

Snažej se to prodat jako luxusní auto, a vyfotěj to s manuálem. Rv

+1/0
31.8.2016 15:56

P73a66l84o 57M38a57k39y 7506769418331

Výpredaj technológií VW je premenovaný na konzervatívnosť. Čím viac pruhov tím viac adidas.

+5/−1
31.8.2016 13:58

D97a41n65i38e22l 10K83r24o48n67e80r 7244454646217

Ta druha veta je v pripade Skody zcestna...

+1/0
31.8.2016 14:05

J68i61ř46í 23S96c53h33w50a84c42h 8878844948626

zcestný je celý Makyho příspěvek

0/−1
31.8.2016 14:18

P72a38l54o 58M18a65k95y 7596889278491

Čím väčší kufor tým lepšia Škoda.

Vozenie vzduchu po cestách.

+1/−4
31.8.2016 16:24

J41i66ř90í 79S91c51h48w92a27c87h 8768134628446

pro normálního člověka je velký kufr obvykle vítaná vlastnost auta. Skoda-hater z toho udělá sice v reálu bezvýznamné, ale zato v diskuzi pěkně nafouknuté dehonestační minus.... ;-D

+3/0
31.8.2016 19:20

A79n73d89r79e95j 34M25a87s60a74r39y36k 9640373976240

nuuuuuuuudaaaaaaaaaaa :-/.....

0/0
31.8.2016 10:06

P19e72t28r 73P64e86t41ř69í91k 3891480901778

to je zase řečiček, "překvapilo mne" - v uvozovkách, když jsem před pár lety sedl do kamarádova novýho Yetiho a bylo skoro všechno nachlup stejný, jako v mým Touranu (jen kufřík má Yeti 1/2-viční oproti Touranu), zkrátka ta Škodovka jsou "velcí" inovátoři:-P

0/0
31.8.2016 8:53

P73e95t34e90r 24N37e91m15e78t 3919913343535

a co cakas. ved jasne, ze skoda je len VW s inou znackou. Otvor kapotu Skody asleduj, co vsetko pod nou ma znacku VW. Proste, je to auto s technologiou VW, a vzdy bude. Skoda keby nemala nad sebou VW, robi auta na urovni ruskej Lady bohuzial. A zasa nestaviam Skodu a VW ako vzor kvality, ale Skoda bola odkupena skor preto, aby mal VW odbyt aj na CR/SR, kedze len VW by predaval ovela tazsie.. To, ze auto je kus odlisne ine je nepodstatne. V podstate clovek kupuje VW so znackou Skoda.

+1/0
1.9.2016 20:09

P16e25t50r 65R86o21m93á12n78e13k 8834887784924

No, tak ten interiér vypadá hodně spartánsky. Od škodovky jsem nic moc hezkého nečekal, ale na takový úlet někam do 90. let bych fakt nevsadil.

0/0
31.8.2016 2:02

M41a29r86t16i85n 33P20a85v78e14l44e50k 5980167195395

Na to Škodovka sází už roky a zjevně jí to vychází.Nedávno mne vezl známý v jakémsi velkém rodinném Citroenu a palubka s několika displeji mi přišla jako hrací automat - po pár kilometrech mi lezla příšerně na nervy.

+4/−2
31.8.2016 8:49

T80o36m48á21š 80B25í29l36ý 2125360967

Dřív bylo důležité, kolik litrů má obsah motoru, teď je nejdůležitější kolik litrů má kufr, počet kamer a jestli má auto připojení na Internet. Holt jiná doba;-)

+3/0
31.8.2016 0:01

J74i94ř91í 49S12c44h43w59a84c91h 8858164108436

dřív bylo důležité, kolik koní má motor a na tom se vůbec nic nezměnilo....;-)

+1/0
31.8.2016 0:05

P29e45t45r 30M45i21c86h92a49l 2320574491672

To není tak docela pravda. Nebyl by problém vyrobit motor o objemu půl litru s výkonem 200 koní. Ale já bych ho do auta nechtěl.

+1/0
31.8.2016 0:58

J22i25ř10í 60S13c58h36w44a90c86h 8648424158646

ten příklad je i na dnešní dobu downsizingu poněkud nereálný. Nikdo zatím ani zdaleka nedává do normálního auta motory o litrovém výkonu 400 k. Ten dnes mají asi tak formule 1....takže se nedivím, že bys ho nechtěl, protože by ti vydržel asi tak 1000-10 000 km podle toho jak bys ho "honil" ;-)

+2/0
31.8.2016 12:37

P56e33t47r 94M29i48c76h60a79l 2830154661252

Ano, úmyslně jsem to trochu nasadil, aby vynikl princip.

0/0
31.8.2016 16:10

J19i81ř54í 69S90c61h76w31a43c84h 8408824568726

tak princip je takový, že před 2. světovou válkou měl 200 koňový motor cca 8-10 litrů, koho to dnes zajímá? Kdo dnes takový objem vyžaduje ;-)

+1/0
31.8.2016 17:05

P98e38t58r 79M87i40c55h40a69l 2120364371102

Taky by ten motor ještě dneska fungoval.

+1/0
31.8.2016 18:02

J89i61ř45í 25S54c46h43w26a61c45h 8268724808376

a opět musím říci: "koho to dnes zajímá". Kdo z těch co si dnes kupují nové auto si klade jako základní parametr pro výběr "musí to fungovat i za 50 let"? Nezajímalo to majitele ani tehdy a nezajímá to kupce ani dnes. Životnost má být "dostatečná". Dnes o tom polemizují hlavně ti, co si kupují auta, či lépe řečeno vraky z "třetí ruky".....

Samozřejmě zdaleka ne každý předválečný (či poválečný) motor vydržel statisíce kilometrů bez výraznějších oprav....dnes se mluví jen o těch co to vydržely, ty jsou takovým "vzorem" pro diskuze. Po těch co nevydržely ani pes neštěkne....

+3/0
31.8.2016 18:25

P43e23t47r 16M22i71c75h77a31l 2300134271352

Sorry, ale abych koupil nové auto a v deseti letech s nájezdem 150 tisíc km ho musel sešrotovat jenom proto, že motor je na odpis, tak to fakt nemám zájem. A to se týká všech tříválců, přeplňovaných tuplem.

0/0
31.8.2016 22:00

J68i78ř21í 52S42c63h60w86a69c96h 8698844458236

v bazaru jsem viděl Fabii s HTP a měla nájezd přes 500 tisíc.

tady je příklad jiného co má "jen" 320 tisíc: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-12-htp-cz-8486998.html

A tady další příklad přeplňovaného tříválcovýho dýzlu taky s nájezdem přes půl mega: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-14-tdi-cr1majitel-cz-37330559.html ;-)

A proč jsi vůbec začal o tříválci? Tříválce jsou jen zlomek toho co se dnes vyrábí. Nemluvě o tom, že tříválce i dvouválce se do aut dávali odjakživa, není do nějaká dnešní specialita.

0/0
31.8.2016 22:22

V55i46l92é42m 17P17ř12í21h27o31d94a 2244659343217

Nájezd ale neříká nic o tom, zda je auto složeno stále z originálních dílů jako při uvedení do provozu. Bůhví, co tam bylo všechno a kolikrát měněno.

0/0
1.9.2016 1:17

J40i25ř22í 37S20c73h47w50a92c82h 8198294508736

samozřejmě půl mega je půl mega, něco mohlo být vyměněno nebo taky ne. Ale jako argument, že auta s tříválci nemusí nutně po 150 tisících do šrotu to evidentně obstojí.... ;-)

0/0
1.9.2016 9:51

P25e77t31r 75M58i29c41h37a86l 2950194331572

A to jsou právě ty vraky, o kterých píšeš výše.

0/0
1.9.2016 6:19

T61o88m56á27š 97B35í74l38ý 2805560567

Nemáte pravdu, Mercedes Benz SS-7.065 cm3, 140koní, 190km/hod,,

Bugatti Royale-12.763 cm3, 275 koní, 160 km/hod,, Volha-2445 cm3, 80 koní, rozjezd na trojku, Chevrolet Corvette 1984, 5.733 cm3, jen 240 koní, 240 km/hod a mohl bych pokračovat. Ty motory jezdí dodnes s nájezdy pomalu k milionu kilometrů.

Co vydrží váš 150 koňský 1.2 litru;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 15:19

J35i49ř18í 95S98c58h96w86a61c47h 8118534738486

v čem nemám pravdu? Že když si někdo mohl vybrat mezi 2.5 litrovou Volhou s 80 k a 2 litrovým autem co mělo 100 koní, tak si vybral Volhu, protože měla větší objem? ;-D

0/0
31.8.2016 17:13

J16i15ř79í 12S38c25h28w86a26c85h 8608464648216

P.S. Nemám 150 koňský 1.2.

Mám 140 k / jen 1.8 litru a za 2.5 litrovou 80k Volhu bych ho NIKDY nevyměnil! I když možná nevydrží těch 50 let, jako ty dodnes s velkým usilím v provozu udržované Volhy.....

0/0
31.8.2016 18:37

T92o74m44á44š 30B73í49l18ý 2215450387

Pointa byla v tom, že dnes spíš než záležitost pohonu auta je zdůrazňován obsah kufru a obvykle zvítězí auto, které má o litr větší kufr.

Mimo jiné nechápu, co v 600litrovém kufru každý den vozí blondýny, které vezou děti do školy. Což bude případ i tohoto módního případu Škody;-)

0/0
31.8.2016 19:47

J37i97ř32í 71S19c59h45w81a78c90h 8308944368526

Je celkem běžný postup, že marketing zdůrazňuje vlastnosti, kde je auto "nej". Jestli v nich nakonec "zvítězí" je už v interakci mezi nabídkou a požadavkem zákazníka. U takového, který ví, že v kufru nepoveze nic více, než co se vleze do "pivní padesátky", argumenty o velikosti kufru nezvítězí, naopak ten co vozí "velké objemy" na takové argumenty slyší. A blondýnky ve velkých SUV? Ty v nich nejezdí proto, že ta auta mají velký kufr. ;-)

0/0
31.8.2016 20:54

A40l38e48š 33L31i44s62o93v85s92k85ý 9129658322102

Už se těším na hýkání zasvěcenců, co ještě před 10 lety honilo orezlé rodinné fávo, aby mohli machrovat před Jiřkou ze septimy v naději, že jim konečně dá :-):-):-)

0/0
30.8.2016 23:51

K98a97r92e44l 72J10o27a94c24h16i35m25s63t85á30l 8726792187916

ještě že tam jsou ty výduchy a na GPS jinak jsem myslel že si někdo spletl obrázek s interiérem OIII;-D

0/0
30.8.2016 22:59

R88o44b11e84r88t 10B74o43u21k38a85l 4164925220

Tak vy špatně vidíte a ještě jste vtipnej :-) Co to jsou výduchy ??Děkuji.

0/0
31.8.2016 6:43

K81a79r91e36l 59J62o51a23c42h33i26m95s29t98á17l 8656302157936

ooo pozor tady panáček se nikdy nepřekliklRv

0/0
31.8.2016 9:54

R73o43b64e96r23t 14B43o97u66k16a66l 4384985410

Překlikl :-) ale u není vedle e. Octavie má úplně jinou př. desku.

0/0
31.8.2016 11:59

J12a80k16u37b 45K29o54s 3496752120764

Ty vertikální výduchy mi tam nějak neladí :-(

+3/0
30.8.2016 21:57

P67e92t79r 75M35i55c17h79a22l 2280774271812

Každý má jiný vkus, to se nedá nic dělat. :-)

0/0
30.8.2016 22:38

M78a32r26i64a84n 16K75a93r27a63b26a 4273101370842

Prečo o tom vlastne píšete? Večný návrat toho istého??? Pozerám sa na interiér a nevidím rozdiel medzi OIII, Fabiou, Rapidom, Superbom a pod. Tie isté diely, koncernový volant, interiér ktorý je všade, a Kodiaq si ho rozhodne nezaslúži. Žiaden posun vpred. Mimochodom, rád by som videl úplný základ tohoto auta, obávam sa že to bude niekde na úrovni Dustera...:-/

+12/0
30.8.2016 20:30

J84i48ř34í 66S61c29h55w21a62c31h 8408594588586

a prečo ty píšeš také somáriny o Dusterovi? :-/

0/0
30.8.2016 21:27

P86e22t34r 62M34i57c22h13a89l 2640684361822

Miluju, když se pasák ovcí vyjadřuje k autům. ;-D

0/−7
30.8.2016 22:28

B49o38h63u57s35l27a32v 93B72i93n20k64a 1619336208620

Já se zase docela stydím, když je člověk ze stejné země arogantní hulvát.

+6/0
30.8.2016 23:06

P42e53t55r 26M45i39c51h91a64l 2750784711812

To se klidně styď, ale Karabovo vyjádření úroveň pasáka ovcí (co se vědomostí o autech týká) nepřevýšilo.

0/−2
30.8.2016 23:21

M58a68r97i35a46n 15K82a98r72a15b42a 4363631230282

Ku kultúre prejavu patrí aj úroveň diskusie na internete. Práve tu sa na plno prejaví to, kým v skutočnosti ste. Mimochodom, viete vysvetliť odkiaľ ste prišiel na toho "pasáka ovcí" alebo odkiaľ viete aké mám ja povedomie o autách? Aby to nebol váš komplex, kto vám našepkáva ! ;-D

0/0
31.8.2016 10:13

P23e97t71r 34M11i50c56h20a22l 2190464201862

Tvé přirovnání Škodovky k Dacii mluví samo za sebe. Měl jsi potřebu si kopnout a udělal jsi ze sebe hlupáka. Pasák ovcí je odborníkem na ovce, ne na auta, tak proto.

0/0
31.8.2016 16:14

M70i92c58h47a59l 22P24i34n22d38j24a28k 5373624697487

To neres, mezi 10 miliony se najde vice nez jedencur@k. To je proste statisticky dane :-)

0/0
30.8.2016 23:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.