Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tak vypadá Škoda Kodiaq uvnitř. Od konceptu se liší více než zevnějšek

Škoda vypustila další snímky svého nového SUV. Tentokrát si ho můžeme před premiérou prohlédnout zevnitř. Prostorný interiér dostal oproti studii Vision S, ze které Kodiaq vychází, mnohem konzervativnější tvary, než tomu bude v případě exteriéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J15a83n 56M23a43c93k 5787772752885

Nejsilnejsi motor ma jen 180 konskych sil? Nevi nekdo kolik to auto vazi?

0/0
3.9.2016 2:36

J16a33n 85U43l57m 7310459206662

Nic extra :-/

+1/0
1.9.2016 14:02

D32a96n91i63e27l 70B25a79ž90a77n48t 4179220535400

Vidím dobře, že na multimediální obrazovce českého auta jsou anglické nápisy???8-o

0/0
1.9.2016 10:34

J47i81ř15í 80S73c71h46w47a43c40h 8748964798346

devět z deseti škodovek se prodá mimo ČR, tam by si českých nápisů asi moc neužili.... ;-)

+1/0
1.9.2016 12:24
Foto

V10l87a69s25t50a 49C82o22u30f38a51l 7287249869985

Hezké. Celý život jezdím na Škodovkách. Mám Superb a na tohle se těším. Takové auto pro jednoho.

0/0
31.8.2016 21:45

J37a81n 92U78l55m 7950749256632

zkus japonce

+1/0
1.9.2016 14:03

P46e93t84r 58Z57a33s51k73o44č54i90l 2895772908719

Snažej se to prodat jako luxusní auto, a vyfotěj to s manuálem. Rv

+1/0
31.8.2016 15:56

P14a56l35o 61M76a38k54y 7576599478161

Výpredaj technológií VW je premenovaný na konzervatívnosť. Čím viac pruhov tím viac adidas.

+5/−1
31.8.2016 13:58

D57a81n27i34e38l 34K71r15o77n55e63r 7334634966857

Ta druha veta je v pripade Skody zcestna...

+1/0
31.8.2016 14:05

J77i82ř68í 95S19c58h90w31a74c97h 8698234488346

zcestný je celý Makyho příspěvek

0/−1
31.8.2016 14:18

P90a45l35o 21M51a74k69y 7556209258651

Čím väčší kufor tým lepšia Škoda.

Vozenie vzduchu po cestách.

+1/−4
31.8.2016 16:24

J27i71ř22í 25S49c32h70w63a89c60h 8718884628386

pro normálního člověka je velký kufr obvykle vítaná vlastnost auta. Skoda-hater z toho udělá sice v reálu bezvýznamné, ale zato v diskuzi pěkně nafouknuté dehonestační minus.... ;-D

+3/0
31.8.2016 19:20

A57n66d59r51e35j 68M20a33s79a86r19y37k 9220223316260

nuuuuuuuudaaaaaaaaaaa :-/.....

0/0
31.8.2016 10:06

P31e71t53r 39P90e85t77ř15í34k 3751980581578

to je zase řečiček, "překvapilo mne" - v uvozovkách, když jsem před pár lety sedl do kamarádova novýho Yetiho a bylo skoro všechno nachlup stejný, jako v mým Touranu (jen kufřík má Yeti 1/2-viční oproti Touranu), zkrátka ta Škodovka jsou "velcí" inovátoři:-P

0/0
31.8.2016 8:53

P29e56t71e81r 93N18e19m14e83t 3569543933915

a co cakas. ved jasne, ze skoda je len VW s inou znackou. Otvor kapotu Skody asleduj, co vsetko pod nou ma znacku VW. Proste, je to auto s technologiou VW, a vzdy bude. Skoda keby nemala nad sebou VW, robi auta na urovni ruskej Lady bohuzial. A zasa nestaviam Skodu a VW ako vzor kvality, ale Skoda bola odkupena skor preto, aby mal VW odbyt aj na CR/SR, kedze len VW by predaval ovela tazsie.. To, ze auto je kus odlisne ine je nepodstatne. V podstate clovek kupuje VW so znackou Skoda.

+1/0
1.9.2016 20:09

P35e15t22r 20R57o42m72á39n98e44k 8324477704874

No, tak ten interiér vypadá hodně spartánsky. Od škodovky jsem nic moc hezkého nečekal, ale na takový úlet někam do 90. let bych fakt nevsadil.

0/0
31.8.2016 2:02

M53a27r59t68i61n 74P16a66v62e64l39e28k 5230167275875

Na to Škodovka sází už roky a zjevně jí to vychází.Nedávno mne vezl známý v jakémsi velkém rodinném Citroenu a palubka s několika displeji mi přišla jako hrací automat - po pár kilometrech mi lezla příšerně na nervy.

+4/−2
31.8.2016 8:49

T96o83m95á93š 52B98í22l65ý 2505260837

Dřív bylo důležité, kolik litrů má obsah motoru, teď je nejdůležitější kolik litrů má kufr, počet kamer a jestli má auto připojení na Internet. Holt jiná doba;-)

+3/0
31.8.2016 0:01

J44i29ř22í 49S44c32h29w64a86c33h 8868924288846

dřív bylo důležité, kolik koní má motor a na tom se vůbec nic nezměnilo....;-)

+1/0
31.8.2016 0:05

P67e52t56r 79M39i28c66h21a21l 2470484501762

To není tak docela pravda. Nebyl by problém vyrobit motor o objemu půl litru s výkonem 200 koní. Ale já bych ho do auta nechtěl.

+1/0
31.8.2016 0:58

J45i54ř14í 93S27c44h89w71a47c50h 8258944958926

ten příklad je i na dnešní dobu downsizingu poněkud nereálný. Nikdo zatím ani zdaleka nedává do normálního auta motory o litrovém výkonu 400 k. Ten dnes mají asi tak formule 1....takže se nedivím, že bys ho nechtěl, protože by ti vydržel asi tak 1000-10 000 km podle toho jak bys ho "honil" ;-)

+2/0
31.8.2016 12:37

P50e40t64r 19M90i76c18h83a56l 2640844211962

Ano, úmyslně jsem to trochu nasadil, aby vynikl princip.

0/0
31.8.2016 16:10

J27i32ř17í 73S10c92h55w83a20c81h 8388684588386

tak princip je takový, že před 2. světovou válkou měl 200 koňový motor cca 8-10 litrů, koho to dnes zajímá? Kdo dnes takový objem vyžaduje ;-)

+1/0
31.8.2016 17:05

P23e29t12r 40M84i43c34h25a80l 2560374561722

Taky by ten motor ještě dneska fungoval.

+1/0
31.8.2016 18:02

J67i60ř97í 48S19c16h46w72a49c40h 8758244118496

a opět musím říci: "koho to dnes zajímá". Kdo z těch co si dnes kupují nové auto si klade jako základní parametr pro výběr "musí to fungovat i za 50 let"? Nezajímalo to majitele ani tehdy a nezajímá to kupce ani dnes. Životnost má být "dostatečná". Dnes o tom polemizují hlavně ti, co si kupují auta, či lépe řečeno vraky z "třetí ruky".....

Samozřejmě zdaleka ne každý předválečný (či poválečný) motor vydržel statisíce kilometrů bez výraznějších oprav....dnes se mluví jen o těch co to vydržely, ty jsou takovým "vzorem" pro diskuze. Po těch co nevydržely ani pes neštěkne....

+3/0
31.8.2016 18:25

P19e40t57r 35M49i42c48h93a63l 2530344101772

Sorry, ale abych koupil nové auto a v deseti letech s nájezdem 150 tisíc km ho musel sešrotovat jenom proto, že motor je na odpis, tak to fakt nemám zájem. A to se týká všech tříválců, přeplňovaných tuplem.

0/0
31.8.2016 22:00

J72i12ř50í 60S46c53h29w86a32c22h 8428294628216

v bazaru jsem viděl Fabii s HTP a měla nájezd přes 500 tisíc.

tady je příklad jiného co má "jen" 320 tisíc: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-12-htp-cz-8486998.html

A tady další příklad přeplňovaného tříválcovýho dýzlu taky s nájezdem přes půl mega: http://www.tipcar.cz/inzerat/skoda-fabia-14-tdi-cr1majitel-cz-37330559.html ;-)

A proč jsi vůbec začal o tříválci? Tříválce jsou jen zlomek toho co se dnes vyrábí. Nemluvě o tom, že tříválce i dvouválce se do aut dávali odjakživa, není do nějaká dnešní specialita.

0/0
31.8.2016 22:22

V65i73l88é36m 26P82ř92í24h83o32d30a 2864249343727

Nájezd ale neříká nic o tom, zda je auto složeno stále z originálních dílů jako při uvedení do provozu. Bůhví, co tam bylo všechno a kolikrát měněno.

0/0
1.9.2016 1:17

J96i53ř24í 18S38c73h69w97a78c39h 8708804618866

samozřejmě půl mega je půl mega, něco mohlo být vyměněno nebo taky ne. Ale jako argument, že auta s tříválci nemusí nutně po 150 tisících do šrotu to evidentně obstojí.... ;-)

0/0
1.9.2016 9:51

P27e25t15r 86M30i82c30h74a27l 2180264831572

A to jsou právě ty vraky, o kterých píšeš výše.

0/0
1.9.2016 6:19

T27o27m39á58š 38B94í24l35ý 2675280207

Nemáte pravdu, Mercedes Benz SS-7.065 cm3, 140koní, 190km/hod,,

Bugatti Royale-12.763 cm3, 275 koní, 160 km/hod,, Volha-2445 cm3, 80 koní, rozjezd na trojku, Chevrolet Corvette 1984, 5.733 cm3, jen 240 koní, 240 km/hod a mohl bych pokračovat. Ty motory jezdí dodnes s nájezdy pomalu k milionu kilometrů.

Co vydrží váš 150 koňský 1.2 litru;-D;-D;-D

+1/0
31.8.2016 15:19

J33i46ř94í 75S20c95h54w12a40c37h 8668174258106

v čem nemám pravdu? Že když si někdo mohl vybrat mezi 2.5 litrovou Volhou s 80 k a 2 litrovým autem co mělo 100 koní, tak si vybral Volhu, protože měla větší objem? ;-D

0/0
31.8.2016 17:13

J93i51ř52í 31S36c16h91w53a26c52h 8798494808426

P.S. Nemám 150 koňský 1.2.

Mám 140 k / jen 1.8 litru a za 2.5 litrovou 80k Volhu bych ho NIKDY nevyměnil! I když možná nevydrží těch 50 let, jako ty dodnes s velkým usilím v provozu udržované Volhy.....

0/0
31.8.2016 18:37

T84o47m61á59š 96B93í62l83ý 2865540647

Pointa byla v tom, že dnes spíš než záležitost pohonu auta je zdůrazňován obsah kufru a obvykle zvítězí auto, které má o litr větší kufr.

Mimo jiné nechápu, co v 600litrovém kufru každý den vozí blondýny, které vezou děti do školy. Což bude případ i tohoto módního případu Škody;-)

0/0
31.8.2016 19:47

J30i62ř23í 52S29c60h19w24a57c44h 8538704138416

Je celkem běžný postup, že marketing zdůrazňuje vlastnosti, kde je auto "nej". Jestli v nich nakonec "zvítězí" je už v interakci mezi nabídkou a požadavkem zákazníka. U takového, který ví, že v kufru nepoveze nic více, než co se vleze do "pivní padesátky", argumenty o velikosti kufru nezvítězí, naopak ten co vozí "velké objemy" na takové argumenty slyší. A blondýnky ve velkých SUV? Ty v nich nejezdí proto, že ta auta mají velký kufr. ;-)

0/0
31.8.2016 20:54

A21l28e78š 29L51i94s70o25v21s26k91ý 9749168202302

Už se těším na hýkání zasvěcenců, co ještě před 10 lety honilo orezlé rodinné fávo, aby mohli machrovat před Jiřkou ze septimy v naději, že jim konečně dá :-):-):-)

0/0
30.8.2016 23:51

K46a19r63e97l 66J16o52a77c11h95i91m69s34t32á97l 8416762587276

ještě že tam jsou ty výduchy a na GPS jinak jsem myslel že si někdo spletl obrázek s interiérem OIII;-D

0/0
30.8.2016 22:59
Foto

R84o75b83e63r44t 58B93o14u50k96a60l 4544535980

Tak vy špatně vidíte a ještě jste vtipnej :-) Co to jsou výduchy ??Děkuji.

0/0
31.8.2016 6:43

K92a21r34e89l 72J45o35a67c50h77i33m59s34t45á92l 8236842257256

ooo pozor tady panáček se nikdy nepřekliklRv

0/0
31.8.2016 9:54
Foto

R88o34b54e62r55t 28B48o72u11k12a80l 4494515470

Překlikl :-) ale u není vedle e. Octavie má úplně jinou př. desku.

0/0
31.8.2016 11:59

J70a40k20u72b 51K13o22s 3916272340154

Ty vertikální výduchy mi tam nějak neladí :-(

+3/0
30.8.2016 21:57

P40e84t34r 57M20i37c21h44a38l 2640734481572

Každý má jiný vkus, to se nedá nic dělat. :-)

0/0
30.8.2016 22:38

M78a70r34i72a33n 65K69a37r81a22b62a 4143811490432

Prečo o tom vlastne píšete? Večný návrat toho istého??? Pozerám sa na interiér a nevidím rozdiel medzi OIII, Fabiou, Rapidom, Superbom a pod. Tie isté diely, koncernový volant, interiér ktorý je všade, a Kodiaq si ho rozhodne nezaslúži. Žiaden posun vpred. Mimochodom, rád by som videl úplný základ tohoto auta, obávam sa že to bude niekde na úrovni Dustera...:-/

+12/0
30.8.2016 20:30

J22i13ř95í 17S29c57h25w43a23c24h 8898744688156

a prečo ty píšeš také somáriny o Dusterovi? :-/

0/0
30.8.2016 21:27

P22e82t96r 91M61i93c79h78a49l 2670604641762

Miluju, když se pasák ovcí vyjadřuje k autům. ;-D

0/−7
30.8.2016 22:28

B58o72h70u53s38l86a77v 32B35i67n65k28a 1109626378200

Já se zase docela stydím, když je člověk ze stejné země arogantní hulvát.

+6/0
30.8.2016 23:06

P57e43t90r 10M32i68c38h65a22l 2290544621422

To se klidně styď, ale Karabovo vyjádření úroveň pasáka ovcí (co se vědomostí o autech týká) nepřevýšilo.

0/−2
30.8.2016 23:21

M62a38r56i64a79n 66K69a52r70a61b86a 4893811850252

Ku kultúre prejavu patrí aj úroveň diskusie na internete. Práve tu sa na plno prejaví to, kým v skutočnosti ste. Mimochodom, viete vysvetliť odkiaľ ste prišiel na toho "pasáka ovcí" alebo odkiaľ viete aké mám ja povedomie o autách? Aby to nebol váš komplex, kto vám našepkáva ! ;-D

0/0
31.8.2016 10:13

P40e72t61r 40M51i67c90h34a69l 2630534881432

Tvé přirovnání Škodovky k Dacii mluví samo za sebe. Měl jsi potřebu si kopnout a udělal jsi ze sebe hlupáka. Pasák ovcí je odborníkem na ovce, ne na auta, tak proto.

0/0
31.8.2016 16:14

M15i40c18h41a24l 88P71i38n18d63j29a95k 5663674867807

To neres, mezi 10 miliony se najde vice nez jedencur@k. To je proste statisticky dane :-)

0/0
30.8.2016 23:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.