Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Německo obvinilo koncern Fiat Chrysler z manipulací s emisemi

Německé ministerstvo dopravy obvinilo italsko-americkou automobilku Fiat Chrysler Automobiles (FCA), že ve svých naftových motorech využívá nepřípustný systém pro manipulaci s emisemi. Informoval o tom německý list WirtschaftsWoche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B36ě69l79a 37H24o85r78á59k24o65v47á 1698432379190

Jsem eko v pohodě! Jezdím do práce 15minut...

0/0
5.9.2016 18:22

H66o95n77z28a 58T65a82r 3679222634402

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/fiatu-pry-v-nemecku-hrozi-zakaz-prodeje-informuji-noviny-v-n/r~59402fa620e711e6bc7c0025900fea04/

0/0
3.9.2016 11:08

M92a34r28e37k 30H50r64u33b43y 6187112421968

Parada, vsichni vedi, ze vsichni sidi, ale obvinuji se selektivne, podle toho, co se zrovna hodi.

Ekologie je jenom zasterka pro politicke vydirani.

+1/0
3.9.2016 0:02


P44e30t61r 85B52á71č54a 8345746495365

Zruste ty svoje nesmyslny ekofasisticky limity a ulevi se vsem.

+1/0
2.9.2016 21:21

P84e58t92r 94M60i53c11h67a72l 2820924531402

Já to říkám od začátku, že máslo na hlavě mají všichni.

+1/0
2.9.2016 17:24

M86i45c96h14a20e93l 10K64o62n79e82č38n14ý 6962243509189

Válka USA - EU začala už dávno, jen to nechce nikdo z taktických důvodú přiznat.

S takovým vedením EU jako máme bohužel nemáme proti Amíkům šanci.

+1/−1
2.9.2016 16:28

A16d28a84m 90J52a70k56e69š 2716895176430

No, ještě že má EU tak dobré obchodní vztahy s Ruskem a nepochybně významně posílí vstupem Turecka. Ostatně z EU, už teď posílené statisíci vědců a lékařů z Afriky a Asie, se štváči z Wall Streetu musí nepochybně bát...:-/

+4/0
2.9.2016 17:03

P69e24t51r 75M30a98l16i73š50k24a 6801485711313

I Amíci by rádi obchodovali s Ruskem. Pořád je to dost velký trh a začíná být i poněkud prázdný.

0/0
2.9.2016 21:11

M77a20r66e56k 55H85r26u63b75y 6737672491448

Americane pres prostredniky pochopitelne obchoduji, na ruskych trzich ted zbylo spousta mista po evropskych firmach.

+1/0
3.9.2016 0:06

M74i50c44h47a13e92l 31K92o65n41e61č82n97ý 6172753679919

Obávám se, že právě ty vědce a lékaře z Afriky nám sem podporou rozdrbání sevení Afriky a blízkého východu posílají právě ti přátelé z Wall Streetu. Ale v tom není nic politického jako kapitalismus kontra komunismus nebo socialismus, jde jen o obchod a o prachy o konkurenci. Ti co dnes dávají do urny lístek podle pravice nebo levice jsou pro zasmátí . Nic takového již dávno neexistuje, jsou to jen předvolební klišé;-)

+1/0
2.9.2016 21:57

A46d46a29m 30J91a46k13e25š 2436305266150

Bude veselo:

USA vs VW

EU vs Apple

DE vs Chrysler

Tohle už je obchodní válka.

Potíž je, že VW s legislativně posvěceným podváděním nemělo lézt na trh USA, o kterém je známo, že má přísnější emisní limity, které nejsou pozohýbány EU byrokracií. Jsou trhy, kde když si zákazník koupí nějaký výrobek, u něhož jsou deklarovány nějaké vlastnosti, tak se očekává, že ty vlastnosti má (ne jak v EU).

Navíc, jestli si DE myslí, že to je facka mířená na Chrysler, je vedle. Kouzlo je v tom Fiat. V Turíně tuto Německou aktivitu jistě ocení.

+4/−1
2.9.2016 16:10

J47i76ř18í 80S63c41h33w15a75c76h 8548494378226

z toho co jsi popsal vyplývá, že buď Němci netuší, že Itálie je v EU nebo že tento krok, tato "facka", není součástí jakési války mezi USA a EU ;-)

+1/0
2.9.2016 17:00

A77d14a72m 57J77a49k94e83š 2366315306230

Oni netuší, oni to vědí. Dvě mouchy jednou ranou. Pro USA to bude ekonomické kopnutí do holeně, pro Itálii a Fiat kudla do zad. Ostatně dieselové motory jsou, díky EU "eko" byrokraticky pokřiveným pravidlům, doménou Evropy. Tomuto se říká pokrytectví, made in Germany: V zájmu podpory EU likvidujeme EU.

+2/0
2.9.2016 17:48

P81e13t41r 32M69i71c15h86a27l 2640534121432

Jenže benzínové motory spějí svým vývojem přesně tam, kam naftové. Už teď se mluví o filtrech pevných částic. A jakmile přijde na spalování chudší směsi, porostou i emise NOx a močovina se bude lít i tam. Nejsem proti ochraně životního prostředí, ale chtělo by to dělat všechno s mírou.

+1/0
2.9.2016 20:14

M75a51r62e25k 69H90r79u91b79y 6677972511858

Jenze to vsechno je prave a vylucne kvuli nesmyslnym euroemisim. Realny prinos je mizivy, spis zaporny. Nedeformovany vyvoj by se tudy zcela jiste neubiral.

+1/0
3.9.2016 0:08

O52n75d19ř63e49j 86L60o50š59o30t73h 9530172814442

O tom se nemluví, to už je rozhodnuté :-) Katalyzátory s DPF pro benzínové motory už se vyrábí, testují a sériově to začne během příštího roku.

0/0
3.9.2016 14:20

M50i93l22a60n 69P23o12k97o42r67a 6669392494302

No a? Vždyť ty emise nějakou formou obcházejí všichni. Ať ekoúředníci v bruselu nastaví reálné parametry co2 a bude to v pohodě. Takhle výrobce aut k podvodům vyloženě nutí ...

+9/0
2.9.2016 14:31

L12u44d43ě79k 83N29ě38m76e63c 5245661512924

Vrací úder. Nezačali si.

+2/0
2.9.2016 15:04

M26a31r87e71k 62H19r44u51b84y 6557462811718

Zacali. Chteli, aby se na prerozdeleni podileli i Americane. Vzapeti se objevilo obvineni VW.

0/−1
3.9.2016 0:09

P49e77t76r 95M82a56l20i29š56k84a 6401735321613

Nenutí, mohli se domluvit a prostě říct že to nejde vyrobit. A Brusel by si to moh strčit do brusele.

+2/0
2.9.2016 21:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.