Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německo obvinilo koncern Fiat Chrysler z manipulací s emisemi

Německé ministerstvo dopravy obvinilo italsko-americkou automobilku Fiat Chrysler Automobiles (FCA), že ve svých naftových motorech využívá nepřípustný systém pro manipulaci s emisemi. Informoval o tom německý list WirtschaftsWoche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B69ě20l19a 90H74o76r11á41k17o82v89á 1188532779950

Jsem eko v pohodě! Jezdím do práce 15minut...

0/0
5.9.2016 18:22

H52o85n29z87a 44T54a88r 3879702884292

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/fiatu-pry-v-nemecku-hrozi-zakaz-prodeje-informuji-noviny-v-n/r~59402fa620e711e6bc7c0025900fea04/

0/0
3.9.2016 11:08

M67a29r58e78k 19H13r73u11b77y 6797172911238

Parada, vsichni vedi, ze vsichni sidi, ale obvinuji se selektivne, podle toho, co se zrovna hodi.

Ekologie je jenom zasterka pro politicke vydirani.

+1/0
3.9.2016 0:02

P14e51t95r 72B67á78č54a 8825756105805

Zruste ty svoje nesmyslny ekofasisticky limity a ulevi se vsem.

+1/0
2.9.2016 21:21

P61e57t61r 54M49i91c23h65a14l 2550884651862

Já to říkám od začátku, že máslo na hlavě mají všichni.

+1/0
2.9.2016 17:24

M27i93c29h29a33e20l 76K93o17n19e83č69n52ý 6212183629959

Válka USA - EU začala už dávno, jen to nechce nikdo z taktických důvodú přiznat.

S takovým vedením EU jako máme bohužel nemáme proti Amíkům šanci.

+1/−1
2.9.2016 16:28

A16d62a77m 62J15a51k33e28š 2286125786350

No, ještě že má EU tak dobré obchodní vztahy s Ruskem a nepochybně významně posílí vstupem Turecka. Ostatně z EU, už teď posílené statisíci vědců a lékařů z Afriky a Asie, se štváči z Wall Streetu musí nepochybně bát...:-/

+4/0
2.9.2016 17:03

P39e64t51r 95M55a79l53i23š50k37a 6851435931443

I Amíci by rádi obchodovali s Ruskem. Pořád je to dost velký trh a začíná být i poněkud prázdný.

0/0
2.9.2016 21:11

M63a42r34e25k 81H45r71u95b45y 6147952441168

Americane pres prostredniky pochopitelne obchoduji, na ruskych trzich ted zbylo spousta mista po evropskych firmach.

+1/0
3.9.2016 0:06

M85i65c32h27a56e98l 40K11o67n60e50č34n19ý 6382373669519

Obávám se, že právě ty vědce a lékaře z Afriky nám sem podporou rozdrbání sevení Afriky a blízkého východu posílají právě ti přátelé z Wall Streetu. Ale v tom není nic politického jako kapitalismus kontra komunismus nebo socialismus, jde jen o obchod a o prachy o konkurenci. Ti co dnes dávají do urny lístek podle pravice nebo levice jsou pro zasmátí . Nic takového již dávno neexistuje, jsou to jen předvolební klišé;-)

+1/0
2.9.2016 21:57

A21d80a16m 35J96a20k77e89š 2256455406940

Bude veselo:

USA vs VW

EU vs Apple

DE vs Chrysler

Tohle už je obchodní válka.

Potíž je, že VW s legislativně posvěceným podváděním nemělo lézt na trh USA, o kterém je známo, že má přísnější emisní limity, které nejsou pozohýbány EU byrokracií. Jsou trhy, kde když si zákazník koupí nějaký výrobek, u něhož jsou deklarovány nějaké vlastnosti, tak se očekává, že ty vlastnosti má (ne jak v EU).

Navíc, jestli si DE myslí, že to je facka mířená na Chrysler, je vedle. Kouzlo je v tom Fiat. V Turíně tuto Německou aktivitu jistě ocení.

+4/−1
2.9.2016 16:10

J11i19ř71í 40S97c18h51w53a90c81h 8478594378776

z toho co jsi popsal vyplývá, že buď Němci netuší, že Itálie je v EU nebo že tento krok, tato "facka", není součástí jakési války mezi USA a EU ;-)

+1/0
2.9.2016 17:00

A75d11a96m 35J46a40k94e77š 2536545206960

Oni netuší, oni to vědí. Dvě mouchy jednou ranou. Pro USA to bude ekonomické kopnutí do holeně, pro Itálii a Fiat kudla do zad. Ostatně dieselové motory jsou, díky EU "eko" byrokraticky pokřiveným pravidlům, doménou Evropy. Tomuto se říká pokrytectví, made in Germany: V zájmu podpory EU likvidujeme EU.

+2/0
2.9.2016 17:48

P56e38t65r 75M44i28c33h75a69l 2490724431922

Jenže benzínové motory spějí svým vývojem přesně tam, kam naftové. Už teď se mluví o filtrech pevných částic. A jakmile přijde na spalování chudší směsi, porostou i emise NOx a močovina se bude lít i tam. Nejsem proti ochraně životního prostředí, ale chtělo by to dělat všechno s mírou.

+1/0
2.9.2016 20:14

M91a95r71e49k 12H18r75u37b88y 6687342971428

Jenze to vsechno je prave a vylucne kvuli nesmyslnym euroemisim. Realny prinos je mizivy, spis zaporny. Nedeformovany vyvoj by se tudy zcela jiste neubiral.

+1/0
3.9.2016 0:08

O96n80d66ř33e42j 70L42o71š70o20t57h 9230372924482

O tom se nemluví, to už je rozhodnuté :-) Katalyzátory s DPF pro benzínové motory už se vyrábí, testují a sériově to začne během příštího roku.

0/0
3.9.2016 14:20

M40i30l47a44n 31P89o27k16o29r17a 6139812754132

No a? Vždyť ty emise nějakou formou obcházejí všichni. Ať ekoúředníci v bruselu nastaví reálné parametry co2 a bude to v pohodě. Takhle výrobce aut k podvodům vyloženě nutí ...

+9/0
2.9.2016 14:31

L63u41d92ě35k 42N19ě57m48e80c 5805471442594

Vrací úder. Nezačali si.

+2/0
2.9.2016 15:04

M94a24r15e26k 68H47r42u64b27y 6577762831148

Zacali. Chteli, aby se na prerozdeleni podileli i Americane. Vzapeti se objevilo obvineni VW.

0/−1
3.9.2016 0:09

P14e41t35r 12M94a35l21i81š52k13a 6381165341213

Nenutí, mohli se domluvit a prostě říct že to nejde vyrobit. A Brusel by si to moh strčit do brusele.

+2/0
2.9.2016 21:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.