- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm, dva uplne nove modely ve stejnem segmentu na jednom autosalonu. Koleos a Kodiaq. Jsem zvedav na srovnani.
před 10 lety byly už dávno Fabie nelžete!
Exteriér auta se mi líbí, ale interiér je zoufalý...
Je to věc vkusu... Někomu se líbí a někomu ne....
Přesně, když hodnotíme naše auto (vyrobené v Česku) jsem trochu přísnější, ale Škoda ví, co dělá. Na Slovensku jsem četl třeba dost pochybné úvahy, jestli bude nový superb dobrý nebo ne, spíše ne, nyní se něj čeká ve frontě, takže trh to rohodne.
Sa pamatam aky nadseny bol moj strejda ked mal novy Favorit AKo maly chlapec som bol uneseny ked ho doviezol... To keby som vtedy uvidel Kodiaq by som sa namieste do3ral
Krása je vlastně čistota. Řecké sochy jsou krásné proto, že z nich bylo odstraněno vše zbytečné.
Každá forma má také svoji užitečnou hodnotu- aerodynamiku, výrobní náklady, bezpečnost.
Moderní vůz nemá mít na sobě nějaké umělecké výtvory, má prostě sloužit svému účelu co nejlépe.
Tak nebo tak- staré železo od Lamborghini, Rolls Royce nebo BMW není ani o fous hodnotnější,než třeba stará Škoda.
Tak on zrovna aktuální designový jazyk škody není zase tak čistý. Spíše tak nějak neurážlivě nijaký. Ale tohle je věc vkusu.
Nicméně nebudu s Vámi souhlasit v hodnotě "starého železa". Zrovna starý RR, Lamborghini, nebo BMW, či spousty dalších značek budou hodnotnější, než stará škodovka. Když pomineme prestiž značek a vezmeme to pouze jako kus vs kus, tak většina těchto značek má použity kvalitnější materiály, promyšlenější technická řešení, bohatší výbavu, nesrovnatelně výkonnější motorizace, design,... Když si sednete za volant škody 100 a potom BMW 2000 (plus mínus auta ze stejné doby), bez nějakých před preferencí, tak prostě poznáte rozdíl dvou světů. Nedej bože ji postavit vedle Lamborghini té doby (Islero, Espada,..), to je i pocitově na první pohled jiný vesmír. Tudíž forma škodovek od "MBčka" do Favorita splňuje bod výrobní náklady, ale jinak nic. Sběratelsky těží vlastně převážně z nostalgie, jinak nemají ta auta co nabídnout, na rozdíl třeba od Tatry, která je vyhledávaným exotem napříč kontinenty. Rolls, Lambo i BMW nejsou hodnotnější ani o fous, nýbrž o celej stoletej plnovous. ;)
Mě osobně se líbí. Zatím jsem více, než spokojený s autem, které mám a neuvažuji o změně ale až o změně budu uvažovat, pak bude Kodiaq určitě mezi kandidáty.
Je poznat, že felicii kreslili na jednom pc s plotterem. Tohle je paráda.
Vcera kolem me Kodiak projel na Hradecke dalnici a zezadu to byla takova seda mys, prisly me svetla moc malinke oproti velkemu autu.
Tak to bylo kolem 1900. Také jsem ho viděl.
No jen se z toho auta neposerte - Ecce homo Homolka.