Diskuze

Design Škody Kodiaq: výrazné detaily a mohutnosti tak akorát

„Je to skutečná škodovka, dá se na první pohled rozpoznat a má svůj charakter,“ říká o novém velkém SUV Jozef Kabaň, šéfdesignér české značky. Brzy za volant kodiaqa usedne: „Moc se těším. Budu mít bílého,“ říká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hmm, dva uplne nove modely ve stejnem segmentu na jednom autosalonu. Koleos a Kodiaq. Jsem zvedav na srovnani.

0 0
možnosti

před 10 lety byly už dávno Fabie! nelžete!

0 0
možnosti

J29i35ř69í 62P18r17o87c33h

6. 9. 2016 14:49

Exteriér auta se mi líbí, ale interiér je zoufalý...

0 0
možnosti

Je to věc vkusu... Někomu se líbí a někomu ne....

3 0
možnosti

Přesně, když hodnotíme naše auto (vyrobené v Česku) jsem trochu přísnější, ale Škoda ví, co dělá. Na Slovensku jsem četl třeba dost pochybné úvahy, jestli bude nový superb dobrý nebo ne, spíše ne, nyní se něj čeká ve frontě, takže trh to rohodne.

0 0
možnosti

T67o10m39a10s 36N71o63v98y

3. 9. 2016 21:00

Sa pamatam aky nadseny bol moj strejda ked mal novy Favorit :-) AKo maly chlapec som bol uneseny ked ho doviezol... To keby som vtedy uvidel Kodiaq by som sa namieste do3ral R^

2 0
možnosti
Foto

Krása je vlastně čistota. Řecké sochy jsou krásné proto, že z nich bylo odstraněno vše zbytečné.

Každá forma má také svoji užitečnou hodnotu- aerodynamiku, výrobní náklady, bezpečnost.

Moderní vůz nemá mít na sobě nějaké umělecké výtvory, má prostě sloužit svému účelu co nejlépe.

Tak nebo tak- staré železo od Lamborghini, Rolls Royce nebo BMW není ani o fous hodnotnější,než třeba stará Škoda.

0 3
možnosti

J77a49k94u83b 39K79l17í93r

4. 9. 2016 22:37

Tak on zrovna aktuální designový jazyk škody není zase tak čistý. Spíše tak nějak neurážlivě nijaký. Ale tohle je věc vkusu.

Nicméně nebudu s Vámi souhlasit v hodnotě "starého železa". Zrovna starý RR, Lamborghini, nebo BMW, či spousty dalších značek budou hodnotnější, než stará škodovka. Když pomineme prestiž značek a vezmeme to pouze jako kus vs kus, tak většina těchto značek má použity kvalitnější materiály, promyšlenější technická řešení, bohatší výbavu, nesrovnatelně výkonnější motorizace, design,... Když si sednete za volant škody 100 a potom BMW 2000 (plus mínus auta ze stejné doby), bez nějakých před preferencí, tak prostě poznáte rozdíl dvou světů. Nedej bože ji postavit vedle Lamborghini té doby (Islero, Espada,..), to je i pocitově na první pohled jiný vesmír. Tudíž forma škodovek od "MBčka" do Favorita splňuje bod výrobní náklady, ale jinak nic. Sběratelsky těží vlastně převážně z nostalgie, jinak nemají ta auta co nabídnout, na rozdíl třeba od Tatry, která je vyhledávaným exotem napříč kontinenty. Rolls, Lambo i BMW nejsou hodnotnější ani o fous, nýbrž o celej stoletej plnovous. ;)

1 0
možnosti

Mě osobně se líbí. Zatím jsem více, než spokojený s autem, které mám a neuvažuji o změně ale až o změně budu uvažovat, pak bude Kodiaq určitě mezi kandidáty.

0 0
možnosti

Je poznat, že felicii kreslili na jednom pc s plotterem. Tohle je paráda. V

0 0
možnosti

Felicia byla trochu zaoblený Favorit.

2 0
možnosti

Vcera kolem me Kodiak projel na Hradecke dalnici a zezadu to byla takova seda mys, prisly me svetla moc malinke oproti velkemu autu.

0 0
možnosti
Foto

Tak to bylo kolem 1900. Také jsem ho viděl.

0 0
možnosti

No jen se z toho auta neposerte - Ecce homo Homolka.

2 2
možnosti