Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L27u53b70o69š 75M29a96š58í39n 9209156617718

Tatra je prostě držákR^

+37/0
doporučit
4.9.2016 8:13

A63n54t32o20n10í34n 54S30v92o70b19o63d61a 3344693119642

To se to jezdí bez bionafty, bez močoviny a bez elektroniky :-), to opraví šikovný kovář uprostřed pouště

+19/0
doporučit
4.9.2016 11:14

D80a64v49i37d 86Z73a82h91r10a28d97n80í63č96e44k 3587437366661

TATRA V

+19/0
doporučit
4.9.2016 10:10


J97i23ř73í 88V52a48v33ř82í61k 7164239935360

Kdo umí ten umí.[>-]V

+13/0
doporučit
4.9.2016 8:38

J57o74s39e50f 22N44o75v80á48k 7283981160569

T813 a T815 byla posledni chlapacka auta, dnesni koprivnicka produkce je designove velmi, ehm, podivna.

+9/0
doporučit
4.9.2016 6:33

R49o39m72a73n 14K28r96a13t12o50c16h75v95í87l 6626897316844

Kde se tam vzala?

Oni jí tam nechali?

+9/0
doporučit
4.9.2016 1:35

J86i33n70d32ř87i66c93h 46Š97k60o85p58e94k 4745811950975

jasně, že v pohodě jezdí. To se totiž dělala auta na výdrž a maximální jednoduchost.

Takovou výdrž současné skládačky nezvládnou

+15/−6
doporučit
4.9.2016 14:26

M93a19r86e11k 94P96o32s54p34í33š73i25l 1555229892271

Když na silnicí mijím Tatru, tak v autě přepínám na vnitřní ventilaci.

+9/−2
doporučit
4.9.2016 20:47

O42l22d82ř84i26c50h 16K79ř67í30p46a27č 8537547412929

Tatra nezná bratra..

+5/0
doporučit
4.9.2016 19:42

J10i88ř68í 79P43u82d91i35l 8480778633428

Víte, tady se ohrnuje nos nad tím, jak se a co dělalo za minulého režimu. Ćím dál více se rozjíždí propaganda, že vlastně se za minulého režimu nedalo tady né žít, ale ani dýchat.Já bych to v porovnání s minulém režimu okomentoval tak, že dnes je propaganda dnešního režimu daleko větší a propracovanější. Většinou tuto propagandu berou za své Ti, co se narodili až po tzv revoluci v roce 89. Pokud si dáte tu práci a porovnáte si třeba potravinářské normy , tak dnešní zboží by na pulty vůbec nesmělo. No a kdo nepracoval před rokem 89 ve škodovce, na Kladně v Poldovce,Liazu, Zetoru ,Tatře podobně, tak nemůže moc srovnávat.Třeba taková Śkoda 130RS, a k tomu Haugland..... A toho bylo víc, Pivovary, cukrovary,rafinérie.....Ano, někdy to šlo ztuha, nebyl takový materiál a suroviny, ale šlo to. Na bezduché odsuzování minula, může přistoupit jen hlupák.

+22/−19
doporučit
4.9.2016 20:30

P29e30t51r 47P94a40v61l61a98t20a 7816520137161

Však Tatra stále žije a už se jim zase daří R^

+4/−1
doporučit
6.9.2016 18:34

J42a73n 60Ř14e10z78n91í80č24e65k 3531191833590

Jo, to byl ještě Dakar Dakarem a ne dnešní náhražkou. Jak to ti naši politici válí, do Dakaru se ještě asi hodně dlouho nepojede....

+6/−8
doporučit
4.9.2016 7:18

Z30d56e46n47ě86k 72D60u47f77e97k 2324224918

Tatra nezná bratra a tuplem, když vjede do rerénu;-)

+2/0
doporučit
5.9.2016 8:27
Foto

M78i92c88h17a25l 76N36a50j27m74a43n 7769833506480

Jen pro info, původní podoba tohoto vozu z roku 1985:

http://img.auto.cz/blog/blogs.dir/175/files/2009/04/tatra334ug7.jpg

+2/0
doporučit
4.9.2016 18:50

R15a84d93i85m 56P12o41l52á73š43e65k 9406553949959

Jedná se stoprocentně o vozidlo postavené z individuálně vybraných dílů, navíc předimenzovaných původně určených pro vojenskou verzi Tatrovky a navíc v kompletu vozidla odladěných zkušebním provozem před závodem i vlastním závodem.

A dost možné po závodě dopraveném zpátky do Kopřivnice, kde vozidlo po Dakaru postoupilo repasi a výměnu "načatých" dílů za nové.

Takže pokud to auto v Africe v terénu jen trochu šetřili, klidně těch 30 let mohlo bez problémů vydržet.

Se sériovou "civilní" Tatrovkou vzanou přímo z linky by to asi nešlo, musely by se po krátké době provozu dát do pořádku nedostatky z montáže, které byly tehdy za socialismu na těch autech běžné a ani tak by agregáty a díly vozidla asi nedosáhly bez poruchy a větší opravy životnosti těch 30 let téhleté závodní Tatrovky.

+4/−9
doporučit
4.9.2016 11:47
Foto

V61a81c87l86a22v 86V35a58v37r42a 3567184135807

Tatra?

Jo pěkné kousky uměla Kopřivnice už za totality, jen jedno neuměla. Vyrábět je ve velkém a zásobovat svět. Na tto byli krátcí i komunisti kteří uměli s podniky zacházet a OBCHODOVAT !! Bohužel. Ne z Tatry NIKDY nic nebude jako z celé republiky. Všechno patří cizincům a zisky podniků jdou takřka vesměs do zahraničí. Jak jsem antikomunista, tak se vám mohu jen smát. Zničili jste si těžký průmysl, ale i spotřební, textilní, doly, ocelárny..

A to co uměli komunisti můžete mít jen ve snách.

Budiž pochválena vaše hezká a upravená města (ví Bůh za jaké peníze)

Všudypřítomná lešení po velkých městech a zejména Praze jsou pryč a konečně je vidět ta historická krása.

Jménem občanů žijících dlouhodobě a trvale v zahraničí velmi DĚKUJI.

+2/−4
doporučit
9.9.2016 3:52
Foto

K12a70r12e31l 22B41a91r14t46a65k 9886471505246

Tomu nevěřím. Komunistická Tatra nemohla vydržet do dnešních dnů v provozu. Přece všechno, co udělal bolševik bylo špatné. I ty králíkárny, na vesnicích ty hnusné obchody a kulturáky postavené v akci "Z" . Stejné baráky, co lidé museli stavět, jinak by nedostali bezúročné a nenávratné půjčky, atd, atd.

+7/−39
doporučit
4.9.2016 6:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.