Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a10n 90S34t61a23r65ý 8747360642395

Supr článek! Na sobotu a neděli se ještě těšte na články o gumovém okroužku ve vodní pumpě a geniálně zahnutém molitanu v zadní sedačce!

+40/−3
doporučit
3.9.2016 1:20

Z82d47e74n53e77k 17C38v71r68č77e39k 4373564388711

Konstruktér zodpovidajici za rezervu se jmenuje Jan Tleskač.

+24/0
doporučit
3.9.2016 8:08

R85i52c94h32a41r90d 79B64a17r95t72o48š 4739785169481

Myslím si, že o Škodě Kodiaq na iDnesu se bude v budoucnu v učebnicích marketingu psát jako o ukázkovém majstrštyku PR!!

+24/−1
doporučit
3.9.2016 0:42


J72a44n 23K79a83r67e82l 25N67o30v11a31k 5426274768706

to bude v pangejtech pohazenejch kol :D

+22/−1
doporučit
3.9.2016 1:38

T56o25m57á16š 39B40í88l33ý 2125810677

Hlavně že je po ruce deštník, většinou totiž ještě prší.

+15/0
doporučit
3.9.2016 10:11

J56a15n 67B64í92l62e38k 7654912424573

Tak tomu se říká chytré řešení? A nemá to více podobných "vychytávek"?;-D

+14/0
doporučit
3.9.2016 4:54

O86t27a68k79a64r 20F89u58k31a 8891293111904

Tak to je fakt originální řešení :))))) jen bych čekal trochu jiný význam toho slova. Rezervu vyndas po demontáži půlky kufru a původní kolo necháš u silnice i s diskem, páč kam ji dát, když jedu v obsazeném autě

+12/0
doporučit
3.9.2016 8:40

P57e30t98r 18M42a55r88š77o11u10n 5365198986656

No vidíte. A kdyby udělil vysmívane rešení pod auto ven,tak nemusíte nic skládat. A pracky si zaprasim stejne od pichleho kola. A rvát tu špínu treba na sedadla bude také ted krása :-)

+11/−1
doporučit
3.9.2016 14:02

K18a67r13e60l 83L38a98n38g39r 2462587750778

Hmmm to musel vymýšlet inženýr teoretik ;-D. Tomu bych přál aby jel s plně naloženým vozem na dovolenou a kolo někde prorazil aby poznal co to vymyslel za hovadinu.

+8/0
doporučit
4.9.2016 14:41

P43e53t60r 77B36á13č75a 8165716625305

Samostatnej clanek uz jenom kvuli rezerve ;-D

Tady uz to zacina byt vazny ;-D Skodovenka nasypala Gottovi a evidentne i tady netroskarili.

Nechcete rubriku auto rovnou prejmenovat na Schade auto?

+8/0
doporučit
3.9.2016 10:25

L33u46d52v79í85k 27G42a70j64d54o80š89í27k 2385453724902

Co dělat, když máte 3. řadu sedadel obsazenou a píchnete?

Sedadla je třeba sklopit... ;-D OK cestující si asi vystoupí, což na videu je elegantně zamaskováno střihem...

Do prostoru pro dojezdové kolo se píchlé nevejde, takže když máte plně obsazenu 3. řadu sedadel, tak jste v pr..., protože buď necháte na silnici kolo, nebo jednoho z cestujících. Kolo se totiž skoro jistě nevejde ani za 3. řadu sedadel. ;-D

Auto jak KRÁVA a tohle musíte řešit? 8-o8-o

+9/−1
doporučit
3.9.2016 13:03

M29i89l62a59n 66V76o55t34a50v32a 5984166321582

ideálním řešením je plnohodnotná rezerva zavěšená pod kufrem, takže při píchnutí se nemusí vyskládat celý kufr a hlavně odvezu i poškozené kolo

+10/−2
doporučit
3.9.2016 10:41

J46a15n 82V37e46s84e29l51ý 7226146878201

Haha, kvuli dojezdovému kolu rozeberu půlku auta abych pak plnohodnotné kolo neměl kam dát... simply clever ;-D

+7/0
doporučit
3.9.2016 23:32

V33l61a62d42i49s89l40a83v 86B80u10r70y65š69e96k 1559442947424

jsem myslel, že devatenáctipalcová nemůže být pneumatika, ale disk, pneumatika je pak na devatenáctipalcový disk, dokonce jsem si doteď myslel, že o průměru pneumatiky nerozhoduje průměr disku a že pneumatika na sednáctipalcovém diku může mít stejný průměr pneumatiky jako na disku devatenáctipalcovém

+7/0
doporučit
3.9.2016 11:43

J63i42ř94í 44J84u43r10á97š86e71k 8767775580707

Mam sedmimistny Hyndai Santa Fe rocnik 2008.To ma vzadu pod autem plnohodnotnou 18" rezervu na ocelovem lanku. Staci vzit klic a kolo spustit pod auto. Jak jednoduche.

+6/0
doporučit
3.9.2016 21:52

L55i53b92o70r 18F81i18l74á47k 8706649156226

Rozebrat půl auta, abych se dostal k rezervě. Bomba.

+6/−2
doporučit
3.9.2016 17:18

P71e76t87r 73D17v27o70r33a76k 3371260767979

Přitom stačilo, aby rezerva byla přístupná ze spodu auta. Píchlé kolo je stejně špinavé, tak je skoro hloupost ho cpát do interiéru...

+4/0
doporučit
5.9.2016 9:11

P48e91t52r 22Č20e12r51m98á20k 9268135839360

Nedramatizoval bych to, když se vezme jak často člověk píchne, kolik z těch defektu je průraz který by nešel vyřešit lepící sadou, a především kolik lidí si stejně neumí kolo vyměnit, tak je tohle vcelku přijatelné řešení R^

+6/−4
doporučit
3.9.2016 13:36

L22u33b88o94š 34H78o79l30í38k 5317970972690

Je to skoro teréňák, proč nemá jako první Landrovery plnohodnotnou rezervu vpředu na kapotě? ;-)

+3/0
doporučit
3.9.2016 19:53

Z59d86e46n78ě25k 75V93a19l42e26n31t34a 3605610628234

Tak tu gumu můžou pak za odměnu na druhé řadě držet v klíně ;-D R^ .....

Nicméně oni Češi vymyslí i nějaký ten vychytáček, který pak odvysílají v receptáři, jak tento složitý problém vyřešili. Např. nadstandardní držáček na střechu nebo páté dveře ;-D;-D;-D .... To bude simply clever řešení ;-D;-D;-D;-D

+3/0
doporučit
3.9.2016 10:21

J60a60n 84V89á79c15l46a44v81í13k 3472956761209

Opravdu problémy prvního světa. Vetsina lidi si zavola asistencni službu, která jim to kolo vymeni. Ta většina lidi ani poradne nevi, jak to kolo vymenit...

Pokud by někdo s Kodiaqem nejakou podivnou nahodou zabloudil do pustiny a tam zrusil kolo, tak bude rad, ze se dostane do civilizace. Ze vyndani trva o několik minut dele a ze bude muset nechat poskozene kolo na miste, mu az tak vadit nebude.

+3/−2
doporučit
4.9.2016 19:10

V69i54l24é50m 52P63ř62í41h10o37d88a 2274789173667

Aha, takže opruz se nazývá "originálním řešením". Simply clever.

+2/0
doporučit
5.9.2016 11:54

J69a72n 27P26e17c76h 6707239186886

už slyším zelenou vlnu... dalsi bezohledně řidiči kodiaků dnes pohodili na d1 osm pneumatik do odstavných pruhu... klasická situace... nechci se nijak zastávat nesmyslné a agresivní kampaně hyundai, ale fakt bojuji s větrnými mlýny

+2/0
doporučit
3.9.2016 22:00

E54v50z11e95n 22S38o96u41k32u56p 1767204206198

To se zase v diskuzi řeší hovadiny...:-P

+2/0
doporučit
3.9.2016 18:06

D98a59n29i59e57l 10K62r35o39n77e22r 7394304796697

Jo, kdyby hmat...7 hmatu!

+2/0
doporučit
3.9.2016 8:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.