Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a83n 97S84t48a13r25ý 8587910372135

Supr článek! Na sobotu a neděli se ještě těšte na články o gumovém okroužku ve vodní pumpě a geniálně zahnutém molitanu v zadní sedačce!

+40/−3
doporučit
3.9.2016 1:20

Z81d38e82n11e83k 11C47v66r11č37e74k 4703944198591

Konstruktér zodpovidajici za rezervu se jmenuje Jan Tleskač.

+24/0
doporučit
3.9.2016 8:08

R70i28c66h82a64r25d 22B70a67r39t32o26š 4649525699751

Myslím si, že o Škodě Kodiaq na iDnesu se bude v budoucnu v učebnicích marketingu psát jako o ukázkovém majstrštyku PR!!

+24/−1
doporučit
3.9.2016 0:42


J24a16n 33K48a56r88e84l 91N89o16v95a64k 5846704228126

to bude v pangejtech pohazenejch kol :D

+22/−1
doporučit
3.9.2016 1:38

T75o87m42á96š 91B19í72l87ý 2695660257

Hlavně že je po ruce deštník, většinou totiž ještě prší.

+15/0
doporučit
3.9.2016 10:11

J70a61n 84B81í23l40e61k 7604642704693

Tak tomu se říká chytré řešení? A nemá to více podobných "vychytávek"?;-D

+14/0
doporučit
3.9.2016 4:54

O12t81a42k73a91r 58F29u56k84a 8961273291494

Tak to je fakt originální řešení :))))) jen bych čekal trochu jiný význam toho slova. Rezervu vyndas po demontáži půlky kufru a původní kolo necháš u silnice i s diskem, páč kam ji dát, když jedu v obsazeném autě

+12/0
doporučit
3.9.2016 8:40

P75e20t72r 82M14a42r45š77o88u73n 5245398156336

No vidíte. A kdyby udělil vysmívane rešení pod auto ven,tak nemusíte nic skládat. A pracky si zaprasim stejne od pichleho kola. A rvát tu špínu treba na sedadla bude také ted krása :-)

+11/−1
doporučit
3.9.2016 14:02

K82a34r33e20l 57L41a16n85g59r 2632277260248

Hmmm to musel vymýšlet inženýr teoretik ;-D. Tomu bych přál aby jel s plně naloženým vozem na dovolenou a kolo někde prorazil aby poznal co to vymyslel za hovadinu.

+8/0
doporučit
4.9.2016 14:41

P68e23t81r 28B53á41č44a 8165126675775

Samostatnej clanek uz jenom kvuli rezerve ;-D

Tady uz to zacina byt vazny ;-D Skodovenka nasypala Gottovi a evidentne i tady netroskarili.

Nechcete rubriku auto rovnou prejmenovat na Schade auto?

+8/0
doporučit
3.9.2016 10:25

L55u31d34v90í22k 18G28a44j86d34o46š32í61k 2865683874432

Co dělat, když máte 3. řadu sedadel obsazenou a píchnete?

Sedadla je třeba sklopit... ;-D OK cestující si asi vystoupí, což na videu je elegantně zamaskováno střihem...

Do prostoru pro dojezdové kolo se píchlé nevejde, takže když máte plně obsazenu 3. řadu sedadel, tak jste v pr..., protože buď necháte na silnici kolo, nebo jednoho z cestujících. Kolo se totiž skoro jistě nevejde ani za 3. řadu sedadel. ;-D

Auto jak KRÁVA a tohle musíte řešit? 8-o8-o

+9/−1
doporučit
3.9.2016 13:03

M89i59l18a64n 86V27o76t64a17v54a 5694966701272

ideálním řešením je plnohodnotná rezerva zavěšená pod kufrem, takže při píchnutí se nemusí vyskládat celý kufr a hlavně odvezu i poškozené kolo

+10/−2
doporučit
3.9.2016 10:41

J79a65n 54V63e35s16e24l72ý 7516446828391

Haha, kvuli dojezdovému kolu rozeberu půlku auta abych pak plnohodnotné kolo neměl kam dát... simply clever ;-D

+7/0
doporučit
3.9.2016 23:32

V89l31a89d30i41s83l53a10v 25B52u58r23y67š13e57k 1359152627574

jsem myslel, že devatenáctipalcová nemůže být pneumatika, ale disk, pneumatika je pak na devatenáctipalcový disk, dokonce jsem si doteď myslel, že o průměru pneumatiky nerozhoduje průměr disku a že pneumatika na sednáctipalcovém diku může mít stejný průměr pneumatiky jako na disku devatenáctipalcovém

+7/0
doporučit
3.9.2016 11:43

J46i25ř17í 65J65u16r32á42š81e29k 8277175730817

Mam sedmimistny Hyndai Santa Fe rocnik 2008.To ma vzadu pod autem plnohodnotnou 18" rezervu na ocelovem lanku. Staci vzit klic a kolo spustit pod auto. Jak jednoduche.

+6/0
doporučit
3.9.2016 21:52

L57i37b54o74r 85F23i85l53á69k 8126369176416

Rozebrat půl auta, abych se dostal k rezervě. Bomba.

+6/−2
doporučit
3.9.2016 17:18

P94e32t57r 87D67v88o85r45a24k 3811650347239

Přitom stačilo, aby rezerva byla přístupná ze spodu auta. Píchlé kolo je stejně špinavé, tak je skoro hloupost ho cpát do interiéru...

+4/0
doporučit
5.9.2016 9:11

P18e50t71r 80Č97e44r84m40á20k 9748125609280

Nedramatizoval bych to, když se vezme jak často člověk píchne, kolik z těch defektu je průraz který by nešel vyřešit lepící sadou, a především kolik lidí si stejně neumí kolo vyměnit, tak je tohle vcelku přijatelné řešení R^

+6/−4
doporučit
3.9.2016 13:36

L48u71b92o54š 14H38o57l74í36k 5207330402580

Je to skoro teréňák, proč nemá jako první Landrovery plnohodnotnou rezervu vpředu na kapotě? ;-)

+3/0
doporučit
3.9.2016 19:53

Z28d86e45n42ě54k 88V49a72l15e44n81t88a 3135910328104

Tak tu gumu můžou pak za odměnu na druhé řadě držet v klíně ;-D R^ .....

Nicméně oni Češi vymyslí i nějaký ten vychytáček, který pak odvysílají v receptáři, jak tento složitý problém vyřešili. Např. nadstandardní držáček na střechu nebo páté dveře ;-D;-D;-D .... To bude simply clever řešení ;-D;-D;-D;-D

+3/0
doporučit
3.9.2016 10:21

J84a56n 55V36á48c50l24a52v68í77k 3362756481819

Opravdu problémy prvního světa. Vetsina lidi si zavola asistencni službu, která jim to kolo vymeni. Ta většina lidi ani poradne nevi, jak to kolo vymenit...

Pokud by někdo s Kodiaqem nejakou podivnou nahodou zabloudil do pustiny a tam zrusil kolo, tak bude rad, ze se dostane do civilizace. Ze vyndani trva o několik minut dele a ze bude muset nechat poskozene kolo na miste, mu az tak vadit nebude.

+3/−2
doporučit
4.9.2016 19:10

V40i47l49é48m 26P96ř94í76h29o22d21a 2554439373207

Aha, takže opruz se nazývá "originálním řešením". Simply clever.

+2/0
doporučit
5.9.2016 11:54

J65a11n 46P35e73c51h 6637769146206

už slyším zelenou vlnu... dalsi bezohledně řidiči kodiaků dnes pohodili na d1 osm pneumatik do odstavných pruhu... klasická situace... nechci se nijak zastávat nesmyslné a agresivní kampaně hyundai, ale fakt bojuji s větrnými mlýny

+2/0
doporučit
3.9.2016 22:00

E76v71z91e73n 76S62o73u33k32u14p 1437484646758

To se zase v diskuzi řeší hovadiny...:-P

+2/0
doporučit
3.9.2016 18:06

D34a15n17i36e42l 25K92r17o86n41e12r 7764884506737

Jo, kdyby hmat...7 hmatu!

+2/0
doporučit
3.9.2016 8:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.