Diskuze

Kdo vůbec namaloval Porsche 911. Původního autora z fotky odstřihli

Volkswagen Brouk i Porsche 356 vděčí za své oblé křivky jedinému muži. Ne, není to Ferdinand Porsche. Jmenuje se Erwin Komenda. Geniální designér, který se později s Porscheho rodinným klanem rozkmotřil tak, že jej odstřihli z oficiální fotografie, zemřel před půl stoletím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J93a73n 24T27i91c72h47ý

8. 9. 2016 16:17

Nakreslil, ne namaloval

0 0
možnosti

Na evoluci 356 (obrázek 16) je záď jako vystřižená z Tatry 603 ...

0 0
možnosti

Další spekulaci je Hans Ledwinka

0 0
možnosti

Když Porsche bylo Porsche a ne ten dnešní SUV hnůj, s naftou a povinnými automaty...

3 0
možnosti

Přesně tak, Jaguar a Porsche jsou prostě o luxusních, nízkých, výkonných a benzínových autech.

Když vidím Porsche a Jaguar v SUV a na naftu, tvrdím, že svět už se dočista zbláznil.

3 0
možnosti

Celá tahle Porsche rodinka je značně podivuhodná a kontroverzní. A ve Vratislavicích ještě ctí svého největšího eSeSáka...zláštní to národ, ti češi...

0 0
možnosti
Foto

Největším esesákem byl jistý Heinrich Himmler a nejvýznamnějším důstojníkem SS v rámci protektorátu byl Reinhard Heydrich.

Tak jakého Čecha máte na mysli?

2 0
možnosti

"Slavná fotka, kde Ferdinand a Ferry Porsche pózují u prototypu modelu 356, kterému říkali Stürmvogel. Komenda přihlíží vpravo..." Asi mám jinou představu o pojmech vpravo a vlevo.

11 0
možnosti

Kdyby nebylo pánů rodiny Porsche, možná by Komendu nikdo neznal. Nebýt pána Komendy, zřejmě by dnes nikdo nevěděl, že existovala značka Porsche. Krásný článek.

1 0
možnosti

tito panove byli TVURCI-UMELCI!

Jejich predstavy a sny jeste nyni jezdi po svete a budi obdiv kdekoliv!

Bez compujtra a mozna pave ze bez nej! Smekam uctou panove!

5 0
možnosti

všichni přeci vědí že myšlenku vozu s proudnicovým tvarem a motorem vzadu chlazeným vzduchem vnuknul Komedovi a Ledvinkovi při společné návštěvě sám vůdce - včetně dochovaného vůdcova nákresu.

Proto jsou si přeci první poválečné Tatry, brouk i Porsche tolik podobý...

A teď mi to někdo vyvraťte.. ;-)

0 0
možnosti

Prví bol prototyp aerodynamickej Tatry s označením V 570 z roku 1933.Ten sa do výroby nikdy nedostal.Do sériovej výroby sa dostala až Tatra 77 v roku 1934.Dá sa povedať že otcami stvoriteľmi boli šéfkonštruktér Hans Ledwinka a inžinier Erich Uberlacker.Inšpirovaný boli Paulom Jarayom.Tatra sa s WV začala súdiť ale súdny proces bol po obsadení Československa nemcami zastavený.

7 0
možnosti