Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M85a77r59t81i31n 42H74a63l83á92š14e30k 2210782248624

Dost mě děsí představa, kdyby tehdy místo Volkswagen, přezval Škodu Renault.

+25/0
doporučit
7.9.2016 13:36

M57a67r85e72k 55K62o92ž97d97o11ň 2788878939762

Do dnes jezdím v O1 SLX TDI 66kw. 20 let 290 000 km nalítáno a stále původní spojka, turbo, výfuk. :-) Bohužel, tohle asi dnešní auta nezvládnou.

+10/0
doporučit
7.9.2016 13:35

J50i50ř22í 89S42c27h87w95a41c92h 8948714668296

Málokdo si uvědomuje, že za ekvivalentní cenu tehdejší "líné mrchy" s 55 kW dnes dostane o dost větší auto ve verzi RS s třikrát větším výkonem....;-)

+9/0
doporučit
7.9.2016 12:37


M95i19c10h96a75l 36M20e57č51i86a21r 1330840609835

Najviac ma zaujal článok o hypotékach a Jacksonovi na úvodnej strane tých novín... ;-D

+7/0
doporučit
7.9.2016 12:37

J29a63n 86J69e17m52e62l18k31a 1455950

O1 bylo podle mě svým způsobem jedno z nejlepších aut ve své třídě na světě. Robustní, poctivé.

Výfuk na O1 19 let, 310tkm původní. Spojka, původní. Mazda 323 po 7 letech výfuk prorezivěl a pomalu začaly rezavět lemy. O1 měla velmi dobrou antikorozní úpravu. Proti ťamanům.

Bohužel Škoda podle mě nejde v tradici O1 a dnešní modely jsou značně "jiné".

+6/0
doporučit
7.9.2016 12:51

P74e61t36r 92M76i83c94h73a12l 2880104801222

To nám ten čas ale letí. Při tehdejším průměrném platu to bylo hodně drahé auto. Pro nás, zvyklé ještě na socialistické výrobky, to bylo auto jako z jiného světa. A vzhledem k tomu, že některé z těch prvních jezdí dodnes, tak i kvalita byla úplně někde jinde. Známý má taky jednu z prvních s motorem 1,9 SDi. Až se mi nechce věřit, že mu to pořád jezdí a víceméně jen s běžnou údržbou.

+4/0
doporučit
8.9.2016 10:06

O66n66d91r97e34j 77M19a42r36e21c21e39k 3180118590755

Takhle, nejsem škodovkař, koncern mi moc nevoní ale mám 1,6 octavii první generace. Má nalítáno 300tisíc, měnim jen olej a filtry, plus nějaká údržba a čepy,auto drží perfektně, není s ním problém. Opravy jednoduché. Takový spolehlivý tahoun. Vlastně k tomu nemůžu říct nic záporného. Odveze mi surfy na střeše, písek z pláže a mořská sůl jí taky prolém nedělá. Prostě dříč...

+3/0
doporučit
7.9.2016 21:12

M42i10l78o60š 78S61a58l31o58š20e37k 7374203581943

Octavia1 RS,černá metalíza,r.v.2002,najeto 188000 km,bez koroze,mazel,jako nová ;-).Je potřeba se trochu starat,lidé se otáčejí pořád................:-)

+3/0
doporučit
7.9.2016 15:38

J29o81s74e12f 50K59o63p82e52c36k62y 9474492255

jj 55kw a "epesni" vybava ale stale je a bude dost remcalu, pro ktery jsou dnesni vykonejsi a lepe vybavenejsi auta k nicemu a tak po 5 letech je nutny je nechat v pangejtu... ;-)

+3/0
doporučit
7.9.2016 12:42

J62a68n 81Ž45á96r68o87v31s29k42ý 6152186707497

Jó, na Havla to bylo málo zápaďácký...

+2/−1
doporučit
8.9.2016 13:20

P24e50t80r 32B77á26č91a 8565426985185

20 let a furt tech kramu po silnici jezdi mraky a jeste k tomu ve trech z ctyr totalne marni ridici.

+3/−9
doporučit
7.9.2016 15:41

J26a77n 27K35l34i25m24a 7180153940502

oktávky asi nebudou tak špatná auta když hodně taxíků po Evropě je značky škoda)

+1/0
doporučit
8.9.2016 21:55
Foto

M54i90c23h88a17l 97N61a41j95m42a88n 7249673116540

Octaviia I generace bylo něco. Po dlouhé době měla škodovka opět větší auto. A pořád je to auto, které i dnes neurazí. Ale zároveň nenadchne.

+1/0
doporučit
7.9.2016 15:55

A40n68d32r32e16j 35M82a37s80a89r69y94k 9940273906980

ja si myslim ze to stejne byl křáp.... škoda zaspala dobu ješte u 120tek a mozna ted ji trooošku dohani.... i kdyz.... takove SUV uz ma taky kde kdo jen škoda udelala tomu ovace jako kdyby vymysleli kolo.....

0/−7
doporučit
8.9.2016 10:38

R64i53c73h95a89r18d 88B19a93r93t11o12š 4759375639581

Tak tuhle reklamu si naštěstí nepamatuji. Otřesná. Tedy ne že by jiná reklama na inflací financované "plechovky" byla dobrá, ale něco obdobně příšerného si nyní nevybavuji.

0/−2
doporučit
8.9.2016 15:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.