Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První v Česku: Zkusili jsme první japonský tříválec s turbem

Velmi důležitá letošní novinka Suzuki oživuje název Baleno. Čtyřmetrový hatchback odstraňuje hlavní nedostatky, kterými trpí menší swift. Má velký kufr a širší nabídku motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51á29c11l91a74v 65K23o77v35á16ř 3398708284351

.... tříválec... takže znovu problémy s vyvážením, vibrace a zvuk traktoru.

+2/−1
14.9.2016 1:04

J86i51ř64í 45S76c84h91w68a54c92h 8128784808976

naprostá většina čtyřválcových dýzlů má mnohem "traktorovitější" projev než benzínový tříválec.

0/0
14.9.2016 16:05

P36e37t46r 39M87i39c20h27a19l 2340194251202

Staré vyklechtané plečky ano, u nových už to není pravda.

0/0
14.9.2016 19:55


J67i23ř12í 67S54c36h21w53a79c36h 8368364518126

myslím, že u většiny stále je ;-)

0/0
14.9.2016 21:46

P73e44t19r 32M30i71c21h98a53l 2170124431802

No to bude tím, že těch starých je pořád většina. :-) Moje přes 4 roky stará turboropa není traktoroidní ani po skoro 70 tisících km, na rozdíl od fungl nového benzínového tříválce.

0/0
14.9.2016 21:56

J95i98ř22í 53S28c66h59w81a53c44h 8358884768236

tak si někdy porovnej naživo volnoběh s nějakým benzínovým tříválcem od Opelu nebo BMW ;-)

0/0
14.9.2016 22:49

P53e10t25r 92M58i61c13h82a74l 2170594741152

Stalo se a na výrobci nezáleží. Úhly na klice jsou matematicky dané.

0/0
14.9.2016 23:23

J86i47ř50í 90S68c10h28w18a20c98h 8408364248966

no nevím, mě tahle teorie moc nebere. Měl jsem možnost řadu let poslouchat volnoběh 1.2 HTP a k "traktoru" to mělo mnohem dál než jakékoliv TDI co jsem kdy slyšel

+1/0
14.9.2016 23:30

P83e17t83r 36M77i84c46h32a32l 2400634121272

To není teorie, ale fakt. Těch chybějících 30 stupňů se prostě nahradit nedá.

0/0
15.9.2016 5:09

J87i46ř47í 19S69c52h59w10a17c47h 8568864478846

hmm já tomu říkám "teorie" protože dvoutaktní tříválec ve wartburgu a dokonce i dvoutaktní dvouválec v trabantu mají vyšší počet pracovních cyklů na 1 otáčku než tříválcový čtyřtakt, takže by "teoreticky" měli mít pravidelnější chod. Ale ve skutečnosti je to přesně naopak, při volnoběhu je ten rozdíl obrovský.

0/0
15.9.2016 10:37

J53i52ř80í 17S82c59h30w75a68c76h 8338524898786

doplním, 4-válcové TDI...

0/0
14.9.2016 23:31

P19e61t14r 68M46i69c64h15a92l 2210924881152

Za ty peníze se dá koupit auto s motorem.

+5/0
13.9.2016 19:51
Foto

A37l40e56š 82B28a39l38o58u83n 3465868209305

A co budete říkat na tohle: 18750 ks tužkových baterií a žádný válec.... Co to je? To je TESLA S. Auto na baterky.... Ale možná jich pro Vás bude málo. Tak 25000 ks - o už by bylo AUTO...:-)

+3/0
13.9.2016 17:26

P19e15t86r 26B43á11č75a 8365576275685

Jaka dulezita novinka? Nejaky trapny tri valec?

Ten si v zivote nekoupim ani zadarmo.

+2/0
13.9.2016 14:03

J47i34ř43í 26S16c82h26w11a89c48h 8368854638496

ale, ale .....kde máš to svoje "japan power"? ;-D

+2/0
13.9.2016 15:30

P91e94t16r 59B78á33č54a 8835106825535

Japan power ale se sesti valci, ne tenhle trapnej anglicak na setrvacnik :-P

0/0
13.9.2016 19:34

J84i82ř16í 15S71c71h35w64a29c35h 8118694908346

a představ si Báčo, že Japonsko je plný ještě mnohem menších "angličáků" s ještě menšími (šestidecovými) motory. Oproti nim jsou toto Baleno a Fabia s 1.2 "luxusní supersporty" .....a ty šestiválce jsou tam v naprosté menšině - Japan Power!!!

+1/0
13.9.2016 20:35

P50e29t79r 37B14á18č24a 8485886565465

Njn postizena doba ekoteroristama, rikam to stale.

0/0
13.9.2016 21:00

J35i43ř61í 20S19c67h11w87a42c16h 8108714268166

Japonsko = malý prostor = spousta lidí = spousta aut na malém prostoru = v minulosti spousta smogu = > zvýhodnění malých aut a malých motorů už po mnoho let = životní nutnost, žádný ekoterorismus.....

+1/0
13.9.2016 21:22

M42a31r23t91i23n 37K74a80r57á18s42e30k 9428793138268

JJ nebyt tech "ekoteroristu", tak je s dnesnim provozem ve velkych evropskych meste nedychatelno a chodime s kyslikovou lahvi na hrbete...

+1/0
14.9.2016 9:02

P79e73t90r 66B81á24č87a 8385856735905

Ale houby :-)

0/0
14.9.2016 19:35

P60a32v32e61l 86M72a37r41e90š 2176168673421

V brutálně přelidněném Japonsku které nemá žádné nerostné suroviny to není ekoterorismus, ale existenční nutnost. A na rozdíl od zbytku světa mají japonci špičkovou, čistou a rychlou hromadnou dopravu,

0/0
14.9.2016 10:18

M54a22r15c85e38l 61S58t68a67r98ý 9358954553459

není japonec jako japonec?;-D

0/0
13.9.2016 16:44

P42a50v63e40l 76Z34a98j88í17č65e57k 8194960806920

njn jen ze ja chci vlastnit auto typu sedan a nechci aby melo mene nez 250kw s nahonem nejelep na zadek. Proc no protoze se mi stim dobre jezdi... pokud to ta americka 1,5 bude umet nejsem proti... nekupuju si auto z bodu a do b ale takove ve kterem se mi tech 40k rocne bude jezdit dobre. A taky bych rad kdybych ho po 5 letech nemusel cele generalkovat.

+2/0
13.9.2016 13:32

P39a88v48e82l 82Z59a24j81í43č26e79k 8864620976720

ups... post to Jiří Schwach 88

0/0
13.9.2016 13:32

J63i92ř86í 46S40c85h55w74a64c13h 8118774868166

a co já s tím nadělam?;-) Od toho je možnost výběru....

1.5 nikdy neměla a ani dnes nemá 250 kW, dříve to neměly ani V6. Ty si takové auto kupuješ hlavně proto, že na to máš. ;-)

Ale vždy se prodalo a bude prodávat mnohem více aut s motory s výkonem pod 250kW než nad 250kW a to rozhodně ne proto, že by v nich lidé úmyslně chtěli jezdit "co nejhůře" ;-)

0/0
13.9.2016 13:51

P96a31v95e11l 58Z70a28j41í66č65e95k 8584670146260

jde o to ze s maleho obemu takovy vykon s rozumnyma financema tezko vytlacis takze proto to usa jeste k necemu aspon trochu je. Kupovat si evropske auto tak za ty penize nic nesezenu. Takze osobne jen doufam ze usa neprejde na nejake evropske meritka...

0/0
13.9.2016 14:20

J94i90ř81í 19S30c13h59w45a42c86h 8168914588626

z toho co jsem napsal víceméně vyplývá, že Amerika směřuje tam kam Evropa.

V8 v Americe ještě jsou, ale jsou na poměrně výrazném ústupu. A "normované" požadavky na pokles spotřeby u aut během příštích cca 10 let jsou velmi vysoké....

0/0
13.9.2016 15:23

P37a17v94e20l 79Z65a39j72í89č40e12k 8714140326680

ja doufam ze na nejakou normovanou spotrebu neprejdou... at se kazdy rozhodne jaka spotreba mu vyhovuje... ja jezdim pro nekoho za silenych 12-15 ale nejak mi to nevadi. A minimalne na servise uz se mi to vratilo za ty km. Mimochodem v koncernove tdi jsem jezdil za 9

0/0
13.9.2016 17:50

J15i72ř29í 58S26c95h98w83a81c95h 8338864118926

podle toho co jsem kdysi četl, tak podle nějakých US předpisů před cca 10-15 lety byla jakási "průměrná spotřeba" (netuším co to obnáší) cca 9,5 l/100, v roce 2016 tedy nyní by měla být cca 6,5 l/100 km a v roce 2025 by měla být 4,3 l / 100 km. ;-)

0/0
13.9.2016 20:19

J51i22ř37í 40S35c73h17w43a31c60h 8188164248356

rozdíl v ceně evropského auta a ameriky není o ceně motoru. Je tam mnohem více důležitých vlivů....

0/0
13.9.2016 15:35

P52a45v39e71l 56Z73a37j64í47č86e84k 8424780906970

nevim jake tam jsou primo faktory ale libi se mi ze dostanu i docela vybavene auto.

0/0
13.9.2016 17:51

P20a95v82e43l 49N12o39v18o30t90n93ý 6370795988225

Pokud není člověk líný řadit,tak jede stejně atmosféra i turbo (stejný výkon).

+1/−1
13.9.2016 12:38

M24a93r45t90i77n 67K70a80r51á70s30e93k 9488983758878

No ale v tom turbu je to mnohem prijemnejsi pro normalni jizdu....

+2/0
13.9.2016 13:59

A86n32t10o52n69í20n 94S28v51o19b95o37d42a 3484523469692

stejný výkon, ale úplně jiné křivky výkonu v závislosti na otáčkách, hlavně mít maximální točivý moment v 2000 otáčkách a nebo v 5000 otáčkách je velký rozdíl, každý nemá rád řvoucí vytočený motor

+1/0
13.9.2016 15:09

M19a17r84e30k 63J95a61n29e27č25k72a 1687596673871

A když je líný furt kvedlat s tím klackem a má rád výkonnější atmosféru, pořídí si automat. Vyřešil jsem to tak před časem stejně a max. spokojenost :-)

0/0
13.9.2016 23:07

A36n52t93o60n90í22n 88S23v51o75b79o81d48a 3284703559422

Není litr moc velký objem? Třeba Fiat 500 měl dřív pěkných 479 ccm , k tomu pětkrát turbo a hned by to byl trhač asfaltu :-)

+1/0
13.9.2016 11:59

M87a55r94t62i16n 77K78a46r78á87s72e57k 9758103368468

pro male lehke auto je to akorat motor ne?

0/0
13.9.2016 12:01

A37n77t73o59n26í92n 74S58v25o72b41o49d53a 3854483449752

strejda měl před válkou auto s objemem hodně pod litr :-)

0/0
13.9.2016 12:18

P53e96t14r 35P10e80t56ř41í54k 3231420521448

to auto není drahý, jen nám dacan Singer na příkaz Němčourů zdražil a znehodnotil korunu...:-P

+3/−2
13.9.2016 10:47

M63a12r31c16e48l 91S33t28a64r23ý 9948784683409

no nevím, i corsa nebo fiesta začínají někde u 250 tis.....

+1/0
13.9.2016 10:53
Foto

I29v63a72n 47K47o29p71t36a 5647592921397

Aha asi měli němci zájem zdražit a méně prodávat své výrobky. To zdá se je postavené na hlavu.

+1/−1
13.9.2016 11:46

K73a48r59e45l 46V43a13c11h39u87t 9153892829263

Ta tabulka je divná, nemyslíte? ... Odshora až dolů je v ní všechno o litrovém turbo-tříhrnku, ale na závěr dají cenu 1.2-atmosféry?! ... ;-D ;-€ Rv

0/0
13.9.2016 10:36

J38i37ř60í 72S85c70h86w84a77c71h 8238934788786

tolik zbytečných smajlíků.... zvláště, když zjistíš, že ty ceny jsou tam dvě 8-o

+1/0
13.9.2016 10:45

M95a26r82c58e78l 82S42t40a87r89ý 9738454423329

rozměry a výkonostní charakteristiky jako Fabia combi se čtyřválcem 81 kW, akorát suzuki o 100 tis dražší. fakt by mě zajímalo, kdo tyhle hrůzy kupuje....

+1/0
13.9.2016 10:06

M19i73c98h67a59l 54M28a41u96e79r 6228482452492

Treba nekdo, kdo chce lepsi a hezci auto nez Fabii. Ale OK, ja bych si to nekoupil.

+1/−1
13.9.2016 10:16

M26a77r27c45e46l 83S53t69a68r55ý 9208984313129

lepsi a hezci? ;-D;-D;-D jsem se úplně zakuckal;-D

+5/0
13.9.2016 10:45

P95a72v80e63l 35Š35e53d81l50b32a64u89e51r 7758761222345

Lepší s velkou pravděpodobností. S Japoncem se jezdí, s "koncernem" se jezdí do servisu.

0/0
14.9.2016 22:10

J89a96n 59N21e33m31e72c 9398426717710

Nevím jaká je tam výbava, ale pravděpodobně ne jen "volant + motor + stěrače" jak je zvykem některých automobilek ... bez srovnání výbavy nemá smysl srovnávat cenu.

0/0
13.9.2016 12:45

J88i54ř96í 89S97c18h41w75a76c25h 8758634858896

jde o to, že k nejsilnějšímu motoru se automaticky musí přikoupit i výbava, kterou by jinak někdo klidně oželel a přivítal by lacinější auto....

0/0
13.9.2016 16:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.