Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První v Česku: Zkusili jsme první japonský tříválec s turbem

Velmi důležitá letošní novinka Suzuki oživuje název Baleno. Čtyřmetrový hatchback odstraňuje hlavní nedostatky, kterými trpí menší swift. Má velký kufr a širší nabídku motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V15á53c77l74a23v 77K42o98v29á32ř 3198688284881

.... tříválec... takže znovu problémy s vyvážením, vibrace a zvuk traktoru.

+2/−1
14.9.2016 1:04

J70i10ř89í 50S57c36h27w46a36c49h 8618844388926

naprostá většina čtyřválcových dýzlů má mnohem "traktorovitější" projev než benzínový tříválec.

0/0
14.9.2016 16:05

P76e29t96r 54M30i71c40h51a41l 2810174441802

Staré vyklechtané plečky ano, u nových už to není pravda.

0/0
14.9.2016 19:55

J27i73ř87í 51S35c49h31w12a39c65h 8118374638126

myslím, že u většiny stále je ;-)

0/0
14.9.2016 21:46

P84e55t32r 53M51i46c90h67a47l 2250734871112

No to bude tím, že těch starých je pořád většina. :-) Moje přes 4 roky stará turboropa není traktoroidní ani po skoro 70 tisících km, na rozdíl od fungl nového benzínového tříválce.

0/0
14.9.2016 21:56

J24i82ř57í 63S11c35h33w86a80c35h 8228974828526

tak si někdy porovnej naživo volnoběh s nějakým benzínovým tříválcem od Opelu nebo BMW ;-)

0/0
14.9.2016 22:49

P46e54t75r 55M17i39c13h92a36l 2660934161302

Stalo se a na výrobci nezáleží. Úhly na klice jsou matematicky dané.

0/0
14.9.2016 23:23

J96i69ř20í 85S26c12h61w50a76c27h 8678274838266

no nevím, mě tahle teorie moc nebere. Měl jsem možnost řadu let poslouchat volnoběh 1.2 HTP a k "traktoru" to mělo mnohem dál než jakékoliv TDI co jsem kdy slyšel

+1/0
14.9.2016 23:30

P56e19t10r 24M23i47c52h64a11l 2520184531892

To není teorie, ale fakt. Těch chybějících 30 stupňů se prostě nahradit nedá.

0/0
15.9.2016 5:09

J41i13ř96í 40S61c49h83w56a68c22h 8178374818356

hmm já tomu říkám "teorie" protože dvoutaktní tříválec ve wartburgu a dokonce i dvoutaktní dvouválec v trabantu mají vyšší počet pracovních cyklů na 1 otáčku než tříválcový čtyřtakt, takže by "teoreticky" měli mít pravidelnější chod. Ale ve skutečnosti je to přesně naopak, při volnoběhu je ten rozdíl obrovský.

0/0
15.9.2016 10:37

J43i46ř39í 61S17c63h74w12a50c27h 8238144748266

doplním, 4-válcové TDI...

0/0
14.9.2016 23:31

P10e38t57r 46M41i54c91h37a68l 2890844901502

Za ty peníze se dá koupit auto s motorem.

+5/0
13.9.2016 19:51
Foto

A78l27e56š 92B60a48l45o12u46n 3875488429365

A co budete říkat na tohle: 18750 ks tužkových baterií a žádný válec.... Co to je? To je TESLA S. Auto na baterky.... Ale možná jich pro Vás bude málo. Tak 25000 ks - o už by bylo AUTO...:-)

+3/0
13.9.2016 17:26

P88e12t55r 59B98á17č56a 8555876785375

Jaka dulezita novinka? Nejaky trapny tri valec?

Ten si v zivote nekoupim ani zadarmo.

+2/0
13.9.2016 14:03

J26i85ř12í 18S85c53h78w23a70c61h 8388244128836

ale, ale .....kde máš to svoje "japan power"? ;-D

+2/0
13.9.2016 15:30

P86e24t71r 70B50á39č50a 8885846665235

Japan power ale se sesti valci, ne tenhle trapnej anglicak na setrvacnik :-P

0/0
13.9.2016 19:34

J10i52ř14í 82S82c64h35w48a42c31h 8978194318106

a představ si Báčo, že Japonsko je plný ještě mnohem menších "angličáků" s ještě menšími (šestidecovými) motory. Oproti nim jsou toto Baleno a Fabia s 1.2 "luxusní supersporty" .....a ty šestiválce jsou tam v naprosté menšině - Japan Power!!!

+1/0
13.9.2016 20:35

P61e11t33r 69B64á48č72a 8145696235495

Njn postizena doba ekoteroristama, rikam to stale.

0/0
13.9.2016 21:00

J43i55ř45í 73S53c42h31w75a68c53h 8318794148496

Japonsko = malý prostor = spousta lidí = spousta aut na malém prostoru = v minulosti spousta smogu = > zvýhodnění malých aut a malých motorů už po mnoho let = životní nutnost, žádný ekoterorismus.....

+1/0
13.9.2016 21:22

M60a75r23t77i24n 31K75a98r66á79s26e10k 9558393308488

JJ nebyt tech "ekoteroristu", tak je s dnesnim provozem ve velkych evropskych meste nedychatelno a chodime s kyslikovou lahvi na hrbete...

+1/0
14.9.2016 9:02

P55e19t82r 16B23á20č14a 8675386805475

Ale houby :-)

0/0
14.9.2016 19:35

P42a17v31e47l 78M57a70r97e67š 2556138233821

V brutálně přelidněném Japonsku které nemá žádné nerostné suroviny to není ekoterorismus, ale existenční nutnost. A na rozdíl od zbytku světa mají japonci špičkovou, čistou a rychlou hromadnou dopravu,

0/0
14.9.2016 10:18

M29a93r98c35e90l 47S28t20a70r10ý 9258494423709

není japonec jako japonec?;-D

0/0
13.9.2016 16:44

P42a38v38e44l 30Z52a33j17í52č62e65k 8424800616390

njn jen ze ja chci vlastnit auto typu sedan a nechci aby melo mene nez 250kw s nahonem nejelep na zadek. Proc no protoze se mi stim dobre jezdi... pokud to ta americka 1,5 bude umet nejsem proti... nekupuju si auto z bodu a do b ale takove ve kterem se mi tech 40k rocne bude jezdit dobre. A taky bych rad kdybych ho po 5 letech nemusel cele generalkovat.

+2/0
13.9.2016 13:32

P94a57v18e90l 72Z44a22j94í64č35e66k 8484180146720

ups... post to Jiří Schwach 88

0/0
13.9.2016 13:32

J11i93ř54í 50S27c44h12w23a32c61h 8538334458906

a co já s tím nadělam?;-) Od toho je možnost výběru....

1.5 nikdy neměla a ani dnes nemá 250 kW, dříve to neměly ani V6. Ty si takové auto kupuješ hlavně proto, že na to máš. ;-)

Ale vždy se prodalo a bude prodávat mnohem více aut s motory s výkonem pod 250kW než nad 250kW a to rozhodně ne proto, že by v nich lidé úmyslně chtěli jezdit "co nejhůře" ;-)

0/0
13.9.2016 13:51

P43a27v12e15l 24Z16a74j57í10č34e66k 8684370446880

jde o to ze s maleho obemu takovy vykon s rozumnyma financema tezko vytlacis takze proto to usa jeste k necemu aspon trochu je. Kupovat si evropske auto tak za ty penize nic nesezenu. Takze osobne jen doufam ze usa neprejde na nejake evropske meritka...

0/0
13.9.2016 14:20

J79i35ř87í 14S39c40h14w88a57c25h 8488614398166

z toho co jsem napsal víceméně vyplývá, že Amerika směřuje tam kam Evropa.

V8 v Americe ještě jsou, ale jsou na poměrně výrazném ústupu. A "normované" požadavky na pokles spotřeby u aut během příštích cca 10 let jsou velmi vysoké....

0/0
13.9.2016 15:23

P85a57v38e47l 47Z63a11j10í79č80e68k 8834310676660

ja doufam ze na nejakou normovanou spotrebu neprejdou... at se kazdy rozhodne jaka spotreba mu vyhovuje... ja jezdim pro nekoho za silenych 12-15 ale nejak mi to nevadi. A minimalne na servise uz se mi to vratilo za ty km. Mimochodem v koncernove tdi jsem jezdil za 9

0/0
13.9.2016 17:50

J45i86ř14í 97S34c73h45w14a70c15h 8838574688726

podle toho co jsem kdysi četl, tak podle nějakých US předpisů před cca 10-15 lety byla jakási "průměrná spotřeba" (netuším co to obnáší) cca 9,5 l/100, v roce 2016 tedy nyní by měla být cca 6,5 l/100 km a v roce 2025 by měla být 4,3 l / 100 km. ;-)

0/0
13.9.2016 20:19

J67i75ř52í 73S56c29h53w96a83c15h 8758324448476

rozdíl v ceně evropského auta a ameriky není o ceně motoru. Je tam mnohem více důležitých vlivů....

0/0
13.9.2016 15:35

P83a16v14e65l 67Z83a85j19í63č13e70k 8424270806850

nevim jake tam jsou primo faktory ale libi se mi ze dostanu i docela vybavene auto.

0/0
13.9.2016 17:51

P72a89v43e57l 12N94o74v91o61t86n29ý 6810385828485

Pokud není člověk líný řadit,tak jede stejně atmosféra i turbo (stejný výkon).

+1/−1
13.9.2016 12:38

M39a50r87t36i49n 67K44a51r39á87s86e93k 9858183268548

No ale v tom turbu je to mnohem prijemnejsi pro normalni jizdu....

+2/0
13.9.2016 13:59

A34n77t14o32n28í56n 49S15v64o44b75o63d77a 3414433289742

stejný výkon, ale úplně jiné křivky výkonu v závislosti na otáčkách, hlavně mít maximální točivý moment v 2000 otáčkách a nebo v 5000 otáčkách je velký rozdíl, každý nemá rád řvoucí vytočený motor

+1/0
13.9.2016 15:09

M22a73r81e54k 33J94a76n56e45č19k78a 1967726553451

A když je líný furt kvedlat s tím klackem a má rád výkonnější atmosféru, pořídí si automat. Vyřešil jsem to tak před časem stejně a max. spokojenost :-)

0/0
13.9.2016 23:07

A21n80t64o46n61í29n 70S97v16o68b60o37d93a 3614953169912

Není litr moc velký objem? Třeba Fiat 500 měl dřív pěkných 479 ccm , k tomu pětkrát turbo a hned by to byl trhač asfaltu :-)

+1/0
13.9.2016 11:59

M20a46r49t97i47n 56K61a31r68á20s46e91k 9128533448738

pro male lehke auto je to akorat motor ne?

0/0
13.9.2016 12:01

A77n56t18o79n16í34n 22S26v66o89b44o85d54a 3774193889572

strejda měl před válkou auto s objemem hodně pod litr :-)

0/0
13.9.2016 12:18

P56e38t61r 18P53e19t37ř29í72k 3831720611288

to auto není drahý, jen nám dacan Singer na příkaz Němčourů zdražil a znehodnotil korunu...:-P

+3/−2
13.9.2016 10:47

M10a44r48c21e36l 71S61t29a46r41ý 9378604503899

no nevím, i corsa nebo fiesta začínají někde u 250 tis.....

+1/0
13.9.2016 10:53
Foto

I27v98a22n 24K11o19p71t39a 5697712211587

Aha asi měli němci zájem zdražit a méně prodávat své výrobky. To zdá se je postavené na hlavu.

+1/−1
13.9.2016 11:46

K55a72r40e94l 96V50a64c47h52u13t 9583932379283

Ta tabulka je divná, nemyslíte? ... Odshora až dolů je v ní všechno o litrovém turbo-tříhrnku, ale na závěr dají cenu 1.2-atmosféry?! ... ;-D ;-€ Rv

0/0
13.9.2016 10:36

J70i57ř43í 24S60c98h80w78a67c56h 8608344268886

tolik zbytečných smajlíků.... zvláště, když zjistíš, že ty ceny jsou tam dvě 8-o

+1/0
13.9.2016 10:45

M86a15r47c97e55l 87S28t57a70r52ý 9148184883929

rozměry a výkonostní charakteristiky jako Fabia combi se čtyřválcem 81 kW, akorát suzuki o 100 tis dražší. fakt by mě zajímalo, kdo tyhle hrůzy kupuje....

+1/0
13.9.2016 10:06

M56i13c48h23a43l 31M51a25u78e44r 6548322702502

Treba nekdo, kdo chce lepsi a hezci auto nez Fabii. Ale OK, ja bych si to nekoupil.

+1/−1
13.9.2016 10:16

M35a42r48c19e31l 16S76t10a97r49ý 9148434713679

lepsi a hezci? ;-D;-D;-D jsem se úplně zakuckal;-D

+5/0
13.9.2016 10:45

P18a29v80e38l 56Š65e10d32l11b37a63u75e63r 7548661372755

Lepší s velkou pravděpodobností. S Japoncem se jezdí, s "koncernem" se jezdí do servisu.

0/0
14.9.2016 22:10

J49a21n 28N59e31m48e69c 9468316837360

Nevím jaká je tam výbava, ale pravděpodobně ne jen "volant + motor + stěrače" jak je zvykem některých automobilek ... bez srovnání výbavy nemá smysl srovnávat cenu.

0/0
13.9.2016 12:45

J32i19ř66í 76S30c28h23w50a79c78h 8688264838966

jde o to, že k nejsilnějšímu motoru se automaticky musí přikoupit i výbava, kterou by jinak někdo klidně oželel a přivítal by lacinější auto....

0/0
13.9.2016 16:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.