Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První v Česku: Zkusili jsme první japonský tříválec s turbem

Velmi důležitá letošní novinka Suzuki oživuje název Baleno. Čtyřmetrový hatchback odstraňuje hlavní nedostatky, kterými trpí menší swift. Má velký kufr a širší nabídku motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V34á65c51l27a75v 77K71o74v32á71ř 3938188554571

.... tříválec... takže znovu problémy s vyvážením, vibrace a zvuk traktoru.

+2/−1
14.9.2016 1:04

J27i17ř70í 15S72c79h11w15a33c79h 8988714428976

naprostá většina čtyřválcových dýzlů má mnohem "traktorovitější" projev než benzínový tříválec.

0/0
14.9.2016 16:05

P45e68t71r 50M82i78c41h34a45l 2110444231812

Staré vyklechtané plečky ano, u nových už to není pravda.

0/0
14.9.2016 19:55

J74i22ř30í 83S80c15h75w16a14c12h 8418584378456

myslím, že u většiny stále je ;-)

0/0
14.9.2016 21:46

P53e64t45r 93M94i78c10h42a34l 2350354451152

No to bude tím, že těch starých je pořád většina. :-) Moje přes 4 roky stará turboropa není traktoroidní ani po skoro 70 tisících km, na rozdíl od fungl nového benzínového tříválce.

0/0
14.9.2016 21:56

J74i48ř74í 45S68c70h44w86a33c57h 8678774868606

tak si někdy porovnej naživo volnoběh s nějakým benzínovým tříválcem od Opelu nebo BMW ;-)

0/0
14.9.2016 22:49

P92e69t61r 66M48i50c29h14a88l 2910464981292

Stalo se a na výrobci nezáleží. Úhly na klice jsou matematicky dané.

0/0
14.9.2016 23:23

J86i94ř22í 87S58c54h78w39a10c38h 8628664238676

no nevím, mě tahle teorie moc nebere. Měl jsem možnost řadu let poslouchat volnoběh 1.2 HTP a k "traktoru" to mělo mnohem dál než jakékoliv TDI co jsem kdy slyšel

+1/0
14.9.2016 23:30

P73e18t76r 21M45i37c11h22a81l 2400654721772

To není teorie, ale fakt. Těch chybějících 30 stupňů se prostě nahradit nedá.

0/0
15.9.2016 5:09

J66i34ř28í 69S56c76h33w45a67c46h 8618544888376

hmm já tomu říkám "teorie" protože dvoutaktní tříválec ve wartburgu a dokonce i dvoutaktní dvouválec v trabantu mají vyšší počet pracovních cyklů na 1 otáčku než tříválcový čtyřtakt, takže by "teoreticky" měli mít pravidelnější chod. Ale ve skutečnosti je to přesně naopak, při volnoběhu je ten rozdíl obrovský.

0/0
15.9.2016 10:37

J15i23ř40í 61S38c84h83w16a46c24h 8828694868836

doplním, 4-válcové TDI...

0/0
14.9.2016 23:31

P59e93t10r 16M28i88c16h60a43l 2140434951652

Za ty peníze se dá koupit auto s motorem.

+5/0
13.9.2016 19:51
Foto

A90l50e71š 18B74a82l81o21u83n 3755278359215

A co budete říkat na tohle: 18750 ks tužkových baterií a žádný válec.... Co to je? To je TESLA S. Auto na baterky.... Ale možná jich pro Vás bude málo. Tak 25000 ks - o už by bylo AUTO...:-)

+3/0
13.9.2016 17:26

P49e81t50r 22B33á41č92a 8635586835865

Jaka dulezita novinka? Nejaky trapny tri valec?

Ten si v zivote nekoupim ani zadarmo.

+2/0
13.9.2016 14:03

J67i54ř82í 19S26c17h78w27a33c50h 8868494548736

ale, ale .....kde máš to svoje "japan power"? ;-D

+2/0
13.9.2016 15:30

P20e60t22r 10B76á81č25a 8395106635945

Japan power ale se sesti valci, ne tenhle trapnej anglicak na setrvacnik :-P

0/0
13.9.2016 19:34

J20i61ř62í 31S72c34h96w86a23c34h 8878244378386

a představ si Báčo, že Japonsko je plný ještě mnohem menších "angličáků" s ještě menšími (šestidecovými) motory. Oproti nim jsou toto Baleno a Fabia s 1.2 "luxusní supersporty" .....a ty šestiválce jsou tam v naprosté menšině - Japan Power!!!

+1/0
13.9.2016 20:35

P73e59t19r 55B92á25č40a 8625716785675

Njn postizena doba ekoteroristama, rikam to stale.

0/0
13.9.2016 21:00

J81i12ř46í 82S19c84h38w52a19c61h 8228674658696

Japonsko = malý prostor = spousta lidí = spousta aut na malém prostoru = v minulosti spousta smogu = > zvýhodnění malých aut a malých motorů už po mnoho let = životní nutnost, žádný ekoterorismus.....

+1/0
13.9.2016 21:22

M28a24r25t56i86n 96K36a34r85á49s53e51k 9798903178118

JJ nebyt tech "ekoteroristu", tak je s dnesnim provozem ve velkych evropskych meste nedychatelno a chodime s kyslikovou lahvi na hrbete...

+1/0
14.9.2016 9:02

P94e30t98r 59B92á65č25a 8835766515775

Ale houby :-)

0/0
14.9.2016 19:35

P38a98v84e64l 96M96a87r36e54š 2216488553311

V brutálně přelidněném Japonsku které nemá žádné nerostné suroviny to není ekoterorismus, ale existenční nutnost. A na rozdíl od zbytku světa mají japonci špičkovou, čistou a rychlou hromadnou dopravu,

0/0
14.9.2016 10:18

M80a83r74c22e96l 69S41t85a72r27ý 9538204723459

není japonec jako japonec?;-D

0/0
13.9.2016 16:44

P69a68v30e59l 41Z12a30j84í55č56e49k 8684850816920

njn jen ze ja chci vlastnit auto typu sedan a nechci aby melo mene nez 250kw s nahonem nejelep na zadek. Proc no protoze se mi stim dobre jezdi... pokud to ta americka 1,5 bude umet nejsem proti... nekupuju si auto z bodu a do b ale takove ve kterem se mi tech 40k rocne bude jezdit dobre. A taky bych rad kdybych ho po 5 letech nemusel cele generalkovat.

+2/0
13.9.2016 13:32

P29a74v49e18l 60Z13a71j84í40č19e63k 8544170966220

ups... post to Jiří Schwach 88

0/0
13.9.2016 13:32

J21i46ř52í 85S24c90h83w52a28c95h 8898784638896

a co já s tím nadělam?;-) Od toho je možnost výběru....

1.5 nikdy neměla a ani dnes nemá 250 kW, dříve to neměly ani V6. Ty si takové auto kupuješ hlavně proto, že na to máš. ;-)

Ale vždy se prodalo a bude prodávat mnohem více aut s motory s výkonem pod 250kW než nad 250kW a to rozhodně ne proto, že by v nich lidé úmyslně chtěli jezdit "co nejhůře" ;-)

0/0
13.9.2016 13:51

P65a50v29e72l 98Z90a34j34í45č32e36k 8194650586740

jde o to ze s maleho obemu takovy vykon s rozumnyma financema tezko vytlacis takze proto to usa jeste k necemu aspon trochu je. Kupovat si evropske auto tak za ty penize nic nesezenu. Takze osobne jen doufam ze usa neprejde na nejake evropske meritka...

0/0
13.9.2016 14:20

J10i91ř65í 39S48c58h37w56a49c38h 8178144828646

z toho co jsem napsal víceméně vyplývá, že Amerika směřuje tam kam Evropa.

V8 v Americe ještě jsou, ale jsou na poměrně výrazném ústupu. A "normované" požadavky na pokles spotřeby u aut během příštích cca 10 let jsou velmi vysoké....

0/0
13.9.2016 15:23

P65a42v16e81l 15Z75a28j97í14č86e34k 8224300226280

ja doufam ze na nejakou normovanou spotrebu neprejdou... at se kazdy rozhodne jaka spotreba mu vyhovuje... ja jezdim pro nekoho za silenych 12-15 ale nejak mi to nevadi. A minimalne na servise uz se mi to vratilo za ty km. Mimochodem v koncernove tdi jsem jezdil za 9

0/0
13.9.2016 17:50

J49i91ř63í 74S85c69h31w88a85c96h 8598274908916

podle toho co jsem kdysi četl, tak podle nějakých US předpisů před cca 10-15 lety byla jakási "průměrná spotřeba" (netuším co to obnáší) cca 9,5 l/100, v roce 2016 tedy nyní by měla být cca 6,5 l/100 km a v roce 2025 by měla být 4,3 l / 100 km. ;-)

0/0
13.9.2016 20:19

J26i59ř61í 26S29c62h67w70a76c58h 8768684338736

rozdíl v ceně evropského auta a ameriky není o ceně motoru. Je tam mnohem více důležitých vlivů....

0/0
13.9.2016 15:35

P67a35v60e34l 25Z35a37j20í66č22e28k 8894780726830

nevim jake tam jsou primo faktory ale libi se mi ze dostanu i docela vybavene auto.

0/0
13.9.2016 17:51

P91a29v78e67l 80N22o94v18o61t68n94ý 6970865338925

Pokud není člověk líný řadit,tak jede stejně atmosféra i turbo (stejný výkon).

+1/−1
13.9.2016 12:38

M96a37r91t62i64n 21K39a34r65á66s76e89k 9328503598178

No ale v tom turbu je to mnohem prijemnejsi pro normalni jizdu....

+2/0
13.9.2016 13:59

A43n76t91o14n74í83n 48S54v15o85b23o65d26a 3624653419212

stejný výkon, ale úplně jiné křivky výkonu v závislosti na otáčkách, hlavně mít maximální točivý moment v 2000 otáčkách a nebo v 5000 otáčkách je velký rozdíl, každý nemá rád řvoucí vytočený motor

+1/0
13.9.2016 15:09

M78a87r35e91k 51J79a31n37e17č48k43a 1257556273271

A když je líný furt kvedlat s tím klackem a má rád výkonnější atmosféru, pořídí si automat. Vyřešil jsem to tak před časem stejně a max. spokojenost :-)

0/0
13.9.2016 23:07

A39n27t45o90n53í56n 11S92v61o18b24o19d16a 3524213989492

Není litr moc velký objem? Třeba Fiat 500 měl dřív pěkných 479 ccm , k tomu pětkrát turbo a hned by to byl trhač asfaltu :-)

+1/0
13.9.2016 11:59

M24a34r89t39i80n 28K17a84r49á34s53e56k 9408153718708

pro male lehke auto je to akorat motor ne?

0/0
13.9.2016 12:01

A66n47t97o32n47í95n 30S34v41o34b98o88d70a 3164273119952

strejda měl před válkou auto s objemem hodně pod litr :-)

0/0
13.9.2016 12:18

P32e25t15r 13P91e48t87ř63í71k 3451700601688

to auto není drahý, jen nám dacan Singer na příkaz Němčourů zdražil a znehodnotil korunu...:-P

+3/−2
13.9.2016 10:47

M18a61r82c14e43l 80S53t61a51r90ý 9858934183559

no nevím, i corsa nebo fiesta začínají někde u 250 tis.....

+1/0
13.9.2016 10:53
Foto

I86v82a85n 60K62o46p38t39a 5197482551607

Aha asi měli němci zájem zdražit a méně prodávat své výrobky. To zdá se je postavené na hlavu.

+1/−1
13.9.2016 11:46

K44a16r82e59l 41V57a88c69h73u39t 9793192339233

Ta tabulka je divná, nemyslíte? ... Odshora až dolů je v ní všechno o litrovém turbo-tříhrnku, ale na závěr dají cenu 1.2-atmosféry?! ... ;-D ;-€ Rv

0/0
13.9.2016 10:36

J66i24ř77í 62S63c21h16w54a78c18h 8848624848986

tolik zbytečných smajlíků.... zvláště, když zjistíš, že ty ceny jsou tam dvě 8-o

+1/0
13.9.2016 10:45

M16a71r32c53e93l 94S34t91a26r44ý 9178364613599

rozměry a výkonostní charakteristiky jako Fabia combi se čtyřválcem 81 kW, akorát suzuki o 100 tis dražší. fakt by mě zajímalo, kdo tyhle hrůzy kupuje....

+1/0
13.9.2016 10:06

M66i26c19h55a79l 52M22a25u71e93r 6698912962322

Treba nekdo, kdo chce lepsi a hezci auto nez Fabii. Ale OK, ja bych si to nekoupil.

+1/−1
13.9.2016 10:16

M98a38r79c32e72l 35S83t73a33r18ý 9868794283719

lepsi a hezci? ;-D;-D;-D jsem se úplně zakuckal;-D

+5/0
13.9.2016 10:45

P88a84v45e28l 13Š79e91d28l51b68a53u39e29r 7638581172815

Lepší s velkou pravděpodobností. S Japoncem se jezdí, s "koncernem" se jezdí do servisu.

0/0
14.9.2016 22:10

J10a34n 42N94e93m45e78c 9558396867400

Nevím jaká je tam výbava, ale pravděpodobně ne jen "volant + motor + stěrače" jak je zvykem některých automobilek ... bez srovnání výbavy nemá smysl srovnávat cenu.

0/0
13.9.2016 12:45

J41i44ř31í 71S64c42h95w98a14c83h 8568774288296

jde o to, že k nejsilnějšímu motoru se automaticky musí přikoupit i výbava, kterou by jinak někdo klidně oželel a přivítal by lacinější auto....

0/0
13.9.2016 16:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.