Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První v Česku: Zkusili jsme první japonský tříválec s turbem

Velmi důležitá letošní novinka Suzuki oživuje název Baleno. Čtyřmetrový hatchback odstraňuje hlavní nedostatky, kterými trpí menší swift. Má velký kufr a širší nabídku motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V44á54c51l56a49v 79K21o66v73á23ř 3328178134161

.... tříválec... takže znovu problémy s vyvážením, vibrace a zvuk traktoru.

+2/−1
14.9.2016 1:04

J52i29ř11í 29S44c42h90w26a79c17h 8618174668186

naprostá většina čtyřválcových dýzlů má mnohem "traktorovitější" projev než benzínový tříválec.

0/0
14.9.2016 16:05

P96e56t97r 42M31i91c38h31a87l 2710364801332

Staré vyklechtané plečky ano, u nových už to není pravda.

0/0
14.9.2016 19:55


J79i41ř80í 41S48c61h43w30a60c66h 8908414328776

myslím, že u většiny stále je ;-)

0/0
14.9.2016 21:46

P27e74t43r 93M41i23c12h68a27l 2240884851212

No to bude tím, že těch starých je pořád většina. :-) Moje přes 4 roky stará turboropa není traktoroidní ani po skoro 70 tisících km, na rozdíl od fungl nového benzínového tříválce.

0/0
14.9.2016 21:56

J76i30ř41í 38S92c62h19w20a83c98h 8758234558326

tak si někdy porovnej naživo volnoběh s nějakým benzínovým tříválcem od Opelu nebo BMW ;-)

0/0
14.9.2016 22:49

P87e45t88r 17M11i98c23h21a56l 2530764931672

Stalo se a na výrobci nezáleží. Úhly na klice jsou matematicky dané.

0/0
14.9.2016 23:23

J30i21ř24í 65S51c62h49w65a98c29h 8378964778226

no nevím, mě tahle teorie moc nebere. Měl jsem možnost řadu let poslouchat volnoběh 1.2 HTP a k "traktoru" to mělo mnohem dál než jakékoliv TDI co jsem kdy slyšel

+1/0
14.9.2016 23:30

P67e42t75r 67M80i85c89h24a32l 2370174871852

To není teorie, ale fakt. Těch chybějících 30 stupňů se prostě nahradit nedá.

0/0
15.9.2016 5:09

J97i65ř72í 86S60c97h94w88a98c69h 8428344608156

hmm já tomu říkám "teorie" protože dvoutaktní tříválec ve wartburgu a dokonce i dvoutaktní dvouválec v trabantu mají vyšší počet pracovních cyklů na 1 otáčku než tříválcový čtyřtakt, takže by "teoreticky" měli mít pravidelnější chod. Ale ve skutečnosti je to přesně naopak, při volnoběhu je ten rozdíl obrovský.

0/0
15.9.2016 10:37

J66i87ř26í 60S19c32h85w55a78c80h 8858954178766

doplním, 4-válcové TDI...

0/0
14.9.2016 23:31

P16e87t86r 58M62i75c50h10a36l 2410764971812

Za ty peníze se dá koupit auto s motorem.

+5/0
13.9.2016 19:51
Foto

A33l68e71š 42B43a30l79o33u35n 3165758969645

A co budete říkat na tohle: 18750 ks tužkových baterií a žádný válec.... Co to je? To je TESLA S. Auto na baterky.... Ale možná jich pro Vás bude málo. Tak 25000 ks - o už by bylo AUTO...:-)

+3/0
13.9.2016 17:26

P10e52t86r 91B11á64č90a 8285816205815

Jaka dulezita novinka? Nejaky trapny tri valec?

Ten si v zivote nekoupim ani zadarmo.

+2/0
13.9.2016 14:03

J83i70ř83í 63S66c61h83w83a20c50h 8618854168476

ale, ale .....kde máš to svoje "japan power"? ;-D

+2/0
13.9.2016 15:30

P52e75t37r 53B79á80č20a 8605966755975

Japan power ale se sesti valci, ne tenhle trapnej anglicak na setrvacnik :-P

0/0
13.9.2016 19:34

J23i43ř40í 21S17c62h51w57a88c58h 8718454258666

a představ si Báčo, že Japonsko je plný ještě mnohem menších "angličáků" s ještě menšími (šestidecovými) motory. Oproti nim jsou toto Baleno a Fabia s 1.2 "luxusní supersporty" .....a ty šestiválce jsou tam v naprosté menšině - Japan Power!!!

+1/0
13.9.2016 20:35

P73e31t91r 85B24á47č65a 8795546585885

Njn postizena doba ekoteroristama, rikam to stale.

0/0
13.9.2016 21:00

J63i74ř12í 38S71c33h72w18a65c53h 8278534718136

Japonsko = malý prostor = spousta lidí = spousta aut na malém prostoru = v minulosti spousta smogu = > zvýhodnění malých aut a malých motorů už po mnoho let = životní nutnost, žádný ekoterorismus.....

+1/0
13.9.2016 21:22

M86a20r38t26i88n 79K39a21r85á15s59e28k 9738823378428

JJ nebyt tech "ekoteroristu", tak je s dnesnim provozem ve velkych evropskych meste nedychatelno a chodime s kyslikovou lahvi na hrbete...

+1/0
14.9.2016 9:02

P42e88t80r 32B53á87č48a 8285276355975

Ale houby :-)

0/0
14.9.2016 19:35

P37a59v22e55l 77M29a82r36e37š 2376638643781

V brutálně přelidněném Japonsku které nemá žádné nerostné suroviny to není ekoterorismus, ale existenční nutnost. A na rozdíl od zbytku světa mají japonci špičkovou, čistou a rychlou hromadnou dopravu,

0/0
14.9.2016 10:18

M59a52r87c95e78l 53S58t89a80r33ý 9208384723499

není japonec jako japonec?;-D

0/0
13.9.2016 16:44

P58a98v70e19l 97Z63a81j12í60č73e59k 8804970896550

njn jen ze ja chci vlastnit auto typu sedan a nechci aby melo mene nez 250kw s nahonem nejelep na zadek. Proc no protoze se mi stim dobre jezdi... pokud to ta americka 1,5 bude umet nejsem proti... nekupuju si auto z bodu a do b ale takove ve kterem se mi tech 40k rocne bude jezdit dobre. A taky bych rad kdybych ho po 5 letech nemusel cele generalkovat.

+2/0
13.9.2016 13:32

P10a14v77e33l 12Z72a11j98í52č49e73k 8754180556360

ups... post to Jiří Schwach 88

0/0
13.9.2016 13:32

J11i26ř15í 79S33c37h65w28a64c11h 8958564908246

a co já s tím nadělam?;-) Od toho je možnost výběru....

1.5 nikdy neměla a ani dnes nemá 250 kW, dříve to neměly ani V6. Ty si takové auto kupuješ hlavně proto, že na to máš. ;-)

Ale vždy se prodalo a bude prodávat mnohem více aut s motory s výkonem pod 250kW než nad 250kW a to rozhodně ne proto, že by v nich lidé úmyslně chtěli jezdit "co nejhůře" ;-)

0/0
13.9.2016 13:51

P46a96v54e67l 43Z80a28j42í15č69e76k 8574980286680

jde o to ze s maleho obemu takovy vykon s rozumnyma financema tezko vytlacis takze proto to usa jeste k necemu aspon trochu je. Kupovat si evropske auto tak za ty penize nic nesezenu. Takze osobne jen doufam ze usa neprejde na nejake evropske meritka...

0/0
13.9.2016 14:20

J34i86ř73í 55S33c71h42w75a28c66h 8288434858236

z toho co jsem napsal víceméně vyplývá, že Amerika směřuje tam kam Evropa.

V8 v Americe ještě jsou, ale jsou na poměrně výrazném ústupu. A "normované" požadavky na pokles spotřeby u aut během příštích cca 10 let jsou velmi vysoké....

0/0
13.9.2016 15:23

P31a15v25e19l 84Z16a51j28í18č73e74k 8174680216440

ja doufam ze na nejakou normovanou spotrebu neprejdou... at se kazdy rozhodne jaka spotreba mu vyhovuje... ja jezdim pro nekoho za silenych 12-15 ale nejak mi to nevadi. A minimalne na servise uz se mi to vratilo za ty km. Mimochodem v koncernove tdi jsem jezdil za 9

0/0
13.9.2016 17:50

J12i75ř37í 46S58c39h24w32a11c66h 8528134318356

podle toho co jsem kdysi četl, tak podle nějakých US předpisů před cca 10-15 lety byla jakási "průměrná spotřeba" (netuším co to obnáší) cca 9,5 l/100, v roce 2016 tedy nyní by měla být cca 6,5 l/100 km a v roce 2025 by měla být 4,3 l / 100 km. ;-)

0/0
13.9.2016 20:19

J11i24ř46í 42S28c83h63w60a47c24h 8228274158776

rozdíl v ceně evropského auta a ameriky není o ceně motoru. Je tam mnohem více důležitých vlivů....

0/0
13.9.2016 15:35

P98a79v25e12l 31Z40a25j89í89č96e36k 8824160826240

nevim jake tam jsou primo faktory ale libi se mi ze dostanu i docela vybavene auto.

0/0
13.9.2016 17:51

P52a42v12e30l 92N17o58v38o74t50n36ý 6790515378235

Pokud není člověk líný řadit,tak jede stejně atmosféra i turbo (stejný výkon).

+1/−1
13.9.2016 12:38

M34a41r33t45i33n 30K50a49r81á89s19e20k 9338493158448

No ale v tom turbu je to mnohem prijemnejsi pro normalni jizdu....

+2/0
13.9.2016 13:59

A76n80t46o94n81í20n 95S22v70o49b51o50d61a 3934593739622

stejný výkon, ale úplně jiné křivky výkonu v závislosti na otáčkách, hlavně mít maximální točivý moment v 2000 otáčkách a nebo v 5000 otáčkách je velký rozdíl, každý nemá rád řvoucí vytočený motor

+1/0
13.9.2016 15:09

M76a71r94e58k 70J59a93n11e91č30k39a 1827956343871

A když je líný furt kvedlat s tím klackem a má rád výkonnější atmosféru, pořídí si automat. Vyřešil jsem to tak před časem stejně a max. spokojenost :-)

0/0
13.9.2016 23:07

A68n15t59o98n15í42n 41S24v44o21b73o82d77a 3104873869392

Není litr moc velký objem? Třeba Fiat 500 měl dřív pěkných 479 ccm , k tomu pětkrát turbo a hned by to byl trhač asfaltu :-)

+1/0
13.9.2016 11:59

M45a57r56t76i20n 85K16a31r51á93s88e88k 9668383748248

pro male lehke auto je to akorat motor ne?

0/0
13.9.2016 12:01

A62n80t56o44n60í68n 29S45v57o59b47o95d75a 3254103149422

strejda měl před válkou auto s objemem hodně pod litr :-)

0/0
13.9.2016 12:18

P98e47t48r 77P21e58t29ř52í76k 3621470511348

to auto není drahý, jen nám dacan Singer na příkaz Němčourů zdražil a znehodnotil korunu...:-P

+3/−2
13.9.2016 10:47

M77a81r98c67e24l 29S41t52a78r76ý 9378214293599

no nevím, i corsa nebo fiesta začínají někde u 250 tis.....

+1/0
13.9.2016 10:53
Foto

I62v77a36n 37K55o69p73t32a 5857372821687

Aha asi měli němci zájem zdražit a méně prodávat své výrobky. To zdá se je postavené na hlavu.

+1/−1
13.9.2016 11:46

K37a36r98e65l 49V94a30c97h28u82t 9113422539203

Ta tabulka je divná, nemyslíte? ... Odshora až dolů je v ní všechno o litrovém turbo-tříhrnku, ale na závěr dají cenu 1.2-atmosféry?! ... ;-D ;-€ Rv

0/0
13.9.2016 10:36

J75i69ř59í 51S23c73h57w13a40c91h 8288884508176

tolik zbytečných smajlíků.... zvláště, když zjistíš, že ty ceny jsou tam dvě 8-o

+1/0
13.9.2016 10:45

M18a90r60c96e38l 53S39t18a31r58ý 9398634123579

rozměry a výkonostní charakteristiky jako Fabia combi se čtyřválcem 81 kW, akorát suzuki o 100 tis dražší. fakt by mě zajímalo, kdo tyhle hrůzy kupuje....

+1/0
13.9.2016 10:06

M39i78c75h93a83l 44M93a14u72e44r 6248182202342

Treba nekdo, kdo chce lepsi a hezci auto nez Fabii. Ale OK, ja bych si to nekoupil.

+1/−1
13.9.2016 10:16

M94a16r46c59e54l 22S89t36a32r14ý 9138984803669

lepsi a hezci? ;-D;-D;-D jsem se úplně zakuckal;-D

+5/0
13.9.2016 10:45

P48a10v22e58l 71Š98e72d61l25b34a15u15e23r 7138281252815

Lepší s velkou pravděpodobností. S Japoncem se jezdí, s "koncernem" se jezdí do servisu.

0/0
14.9.2016 22:10

J29a42n 14N23e24m21e78c 9188886677120

Nevím jaká je tam výbava, ale pravděpodobně ne jen "volant + motor + stěrače" jak je zvykem některých automobilek ... bez srovnání výbavy nemá smysl srovnávat cenu.

0/0
13.9.2016 12:45

J56i71ř90í 83S63c37h65w71a32c64h 8458214618436

jde o to, že k nejsilnějšímu motoru se automaticky musí přikoupit i výbava, kterou by jinak někdo klidně oželel a přivítal by lacinější auto....

0/0
13.9.2016 16:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.