- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.... tříválec... takže znovu problémy s vyvážením, vibrace a zvuk traktoru.
naprostá většina čtyřválcových dýzlů má mnohem "traktorovitější" projev než benzínový tříválec.
Za ty peníze se dá koupit auto s motorem.
A co budete říkat na tohle: 18750 ks tužkových baterií a žádný válec.... Co to je? To je TESLA S. Auto na baterky.... Ale možná jich pro Vás bude málo. Tak 25000 ks - o už by bylo AUTO...
Jaka dulezita novinka? Nejaky trapny tri valec?
Ten si v zivote nekoupim ani zadarmo.
ale, ale .....kde máš to svoje "japan power"
njn jen ze ja chci vlastnit auto typu sedan a nechci aby melo mene nez 250kw s nahonem nejelep na zadek. Proc no protoze se mi stim dobre jezdi... pokud to ta americka 1,5 bude umet nejsem proti... nekupuju si auto z bodu a do b ale takove ve kterem se mi tech 40k rocne bude jezdit dobre. A taky bych rad kdybych ho po 5 letech nemusel cele generalkovat.
Pokud není člověk líný řadit,tak jede stejně atmosféra i turbo (stejný výkon).
No ale v tom turbu je to mnohem prijemnejsi pro normalni jizdu....
Není litr moc velký objem? Třeba Fiat 500 měl dřív pěkných 479 ccm , k tomu pětkrát turbo a hned by to byl trhač asfaltu :-)
pro male lehke auto je to akorat motor ne?
to auto není drahý, jen nám dacan Singer na příkaz Němčourů zdražil a znehodnotil korunu...
no nevím, i corsa nebo fiesta začínají někde u 250 tis.....
Ta tabulka je divná, nemyslíte? ... Odshora až dolů je v ní všechno o litrovém turbo-tříhrnku, ale na závěr dají cenu 1.2-atmosféry?! ...
tolik zbytečných smajlíků.... zvláště, když zjistíš, že ty ceny jsou tam dvě
rozměry a výkonostní charakteristiky jako Fabia combi se čtyřválcem 81 kW, akorát suzuki o 100 tis dražší. fakt by mě zajímalo, kdo tyhle hrůzy kupuje....
Treba nekdo, kdo chce lepsi a hezci auto nez Fabii. Ale OK, ja bych si to nekoupil.