- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Další nechutná kopie, tentokrát přední maska audi a4, dokonce "grill" jakoby z oka vypadnul viz. např.
http://www.caradvice.com.au/400018/2016-audi-a4-pricing-revealed/photos/
Najdete 10 rozdilu? Je to slozite?
Klasický Korejský přístup, koncernová střeva Hyundai a Kia opticky obalit něčím, co opticky připomíná audi nebo mercedes. Pak už jen přesvědčit zákazníky, že mezi tím takový rozdíl není a ta cena:X a do éteru puštět reklamy, které jsou jen odrazem jejich vlastní bezradnosti a pocitu méněcennosti.
Každá Evropská značka jsi jde svou cestou..ale to už hovoří něco o sebevědomí, vývoji a hlavně dostatku kvalitních lidí.
Zvěnčí vuz vypadá stridme, řekl bych nikoho extra nezaujme, nikoho nepohorsi. Co se tyka interierove stránky, tak předpokládám, ze se jedna o provedeni v nejvybavenější verzi vozu, nicméně klobouk dolu před Hyundai jaký obrovsky kus prace udělala na interiérech, podivate-li do těch vozu deset let zpět, ten rozdíl oproti evropským znackam byl markantní. Dnes jsou minimálně vyrovnaným souperem...
Řekl bych ze vypadá jako Mazda 626 z počátku devadesátých let.
Evropštěji možná vypadá, ale Evropou není a nebude.
Nu je to asi jak se na něj člověk dívá. Neberu názor. Ale co je naopak na autě Korejského, když Russelsheim je stále v Německu a Nošovoce na Moravě Myslíte si, že moravané odvádějí horší profesní práci než Korejci
Lancer takhle vypadá zpředu už x let, v tom je asi ta Evropa..muhehe
Vždycky jsem chtěl BMW, Volvo nebo Golf za nějakou rozumnou cenu a už je to tady. 3v1 za babku :-D
Nu, vzhledově záleží na osobním vkusu, kvalitativně (hlavně motor) na BMW či Volvo mít nebude. Osobně myslím, že ani na ten Golf, ale to se nechám rád překvapit...
tak aspoň už to nejsou až tak pokroucený plechy jak předtím.
Zaplať pámbu za korejce. Aspoň je tu konkurence a těží z toho zákazník. V této nové verzi to vypadá opravdu o něco líp. Kdyby vsadili na lepší marketing a vypustili tu hloupou reklamu, mohli by mít i lepší prodeje.
Nejprve okopíruji výrobek, kterému chci konkurovat a poté ten originál prohlásím za horší ve stupidní srovnávací reklamě.
Kdo by od asiatů čekal něco jiného...