Diskuze
Eurokomisařka Jourová vs. VW: automobilka tvrdí, že pravidla neporušila
Děkujeme za pochopení.
J94i50ř17í 42S73t64r62ž42í28n65e30k
VW a asi i další automobilky samozřejmě podváděly (podvádí) už jen tím, že uvádí oficiálně nereálnou průměrnou spotřebu automobilů, která se liší cca o 20% od reálné provozní spotřeby.
Jen touto obecně tolerovanou evropskou lží se de facto o 20% papírově sníží vypouštěné emise na 100 ujetých km.
Druhou stránkou tohoto problému jsou nereálně nastavené cíle od EU na snižování emisí u automobilů. Je celkem logické předpokládat, že nejvyšší byrokraté EU museli vědět, že ve skutečnosti nelze tyto limity plnit.
Jako ve většině oblastí řízených EU je ovšem vždy důležitější jaké výsledky se protlačí do ročních tabulek plnění požadavků, než reálný výsledek v praxi, který bývá horší, ale nikdo se to nedozví.
Problém nastal pouze v tom, že USA k měření nepřistoupily socialisticky jak je zvykem v EU, ale změřily skutečné hodnoty. Je to více průšvih bruselských Jakešů a Brežněvů než automobilek.
P75e27t29r 29Č82e92r43m42á18k
To co popisujete není podvod automobilek ale požadavek EU - ta jasně říká že oficiálně udávané hodnoty emisí (a tím pádem i spotřeby, protože ta se z nich vypočítává) se musí udávat podle přesně dané metodiky NEDC.
Problém v USA byl v něčem naprosto jiném - USA uznává NEDC, takže pakliže ten VW řádně plní (což bezpochyb plní, a proto také v EU není co řešit) nebyl by problém. Problém ale je že homologační legislativa je odlišná, a vyžaduje důsledně popsání všech elementů systému, a tam VW zcela zřetelně pochybylo a za to ho dnes oprávněně honí. Pohádka o tom jak EPA něco měrila v reálu a pak rok a půl čekala na uveřejnění je už součást jiné kampaně...
P62a84v86e77l 80G37ö78t54z55e
Vysvetlil uz nekdo, proc teda ten SW s moznosti sizeni u mereni emisi v tech autech je?
P46e88t22r 35Č25e52r85m20á85k
Proč by někdo vysvětloval něco co neexistuje...
J85a34n 50D43o59b84r60o76v39o33l27n50ý
Vždycky když slyším Jourová, tak si vzpomenu, jak byla pár měsíců v naší politice a šup do EU komise.
V63l52a50s19t63i38m60i45l 85K18o85c70u29r40e63k
Jourová nemá vůbec žádné předpoklady být komisařkou EU, A tak by ani neměla do ničejo mluvit.
J91a14r76e96k 81K56o56n83č86i28c34k12ý
Jourová-to je prototyp zla a servilnosti ,neschopnosti , posluhovačstv ía politické korupce EU v bruseli
T27o14m97á55š 37V14a93l92d47e12r
Opravdu je společnost prohnilá a hloupá? když čtu příspěvky této diskuze. VW group podvádí svého zákazníka a ten je vlastně rád, že mu někdo věší bulíky na nos. Nic se přeci nestalo. Celý scénář vypadá následovně. Vlastně se nic nestalo, nyní to upravíme, bude to mít horší podmínky provozu, zákazník moc nepozná a jede se dál. Jen v USA nás mohou seknou přes prsty, tak jim raději zaplatíme kompenzace a na evropské bulíky kašleme.
P70e86t90r 49Č34e77r98m63á31k
Je zajimavé že o hlouposti tu mluví člověk co neví ani základní fakta, ale chce tu mudrovat
VW v Evropě nepodváděl nikoho, tedy ani zákazníka. Logicky tedy nebude platit něco co nemusí. Snaha vyždímat z toho i tak nějakou finanční reparaci je pak pouze ukázkou nenažranosti některých lidi.
J12o95s91e56f 98V41a50l69a
neda se jednani pani komisarky hodnotit pravne jako velezrada ?
J93a78n 65H32r84o61m21a56s
Jourová patří do nápravného zařízení a ne do europarlamentu.
J57a78k57u30b 64F25e38i19f69a14r
No tak ať mám paní Jourová jasně sdělí, kde, kdy a jak utrpěl spotřebitel.
Spíš nemá co na práci, tak se chtěla zviditelnit a obhájit důležitost a potřebnost své židle
P94a96v27e86l 94J19o44n71á38š
Kdyby bylo nejhůř, mohou jim zkontrolovat, jestli měli zaplacené daně z darů jako v případě jedné paní z našich luhů a hájů. Snad se něco najde....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej pozemku k bydlení, 1769 m2, Pila
Pila, okres Karlovy Vary
3 891 000 Kč