Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M32a97r60t32i18n 75B38u35s60i49d29e38a 4353190

Jestli Evropské komisi tak záleží na ochraně spotřebitelů...měla by se zaměřit rovněž na prodejce různých zázračných přípravků na růst vlasů, prodloužení penisu, zvětšení prsou, zázračného hubnutí nebo zvládnutí cizího jazyka za pouhých 14 dní.. O televizních vědmách a věštkách ani nemluvě..

To je nejen až nestydatě drze klamání spotřebitele...ale navíc je cílené na ty nejzoufalejší..

+29/−2
doporučit
9.9.2016 12:12

K84a45r18e95l 24C65h57r73a17s28t96i13n72a 4633324100925

Paní Jourová rozumí problému asi jak koza petrželí.

+22/−1
doporučit
9.9.2016 11:43

P94a20v44e53l 89O96b79d79r93ž24á36l95e64k 6116634988452

Pořád nechápu, v čem má být problém?

Norma popisuje za jakých přesných situací se má auto nějak chovat. Auto se za takové situace chovalo jak bylo požadováno.

Tedy auto splňuje normu, to má i v techničáku a má homologaci.

Za co by tedy někdo chtěl odškodňovat?

+21/−2
doporučit
9.9.2016 12:04


M43i25c91h54a58l 48S60e58m90r41á34d 3152136737129

Ale no tak, ke klamání spotřebitelů tlačí automobilky právě EU... Uváděná spotřeba je číslo, které alespoň teoreticky umožňuje splnit nesmyslný limit emisí...

Podívejte se jakou spotřebu deklaruje Hyundai a za kolik to opravdu jezdí... stejně tak ostatní automobilky... Poslední auto, u kterého plus mínus sedí spotřeba je jedničková Octavia 1,9TDI, kde těch 5,5 v kombinované spotřebě není teoretický údaj...

Jourová narazí hlavně na to, že u naftových motorů se v EU pravidelně sleduje v podstatě jen kouřivost a vozidla byla homologována dle platných směrnic... to že metodika měření je naprosto zcestná, je věc druhá...

+14/0
doporučit
9.9.2016 11:45

J59i55ř34í 27S89c64h93m48i38d26t 5290513314775

Jak slyším eurokomisař(ka), tak čuchám nějakou čertovinu;-) a když Jourová, tak nějakou kravinu;-), když se to sečte suma sumárum, tak z toho nemůže vzejít nic dobrého:-P

+12/0
doporučit
9.9.2016 12:20

M52i26l43o13š 36K30o16l18m48a45n 6716833947982

Jourová by měla lidem pomáhat a ne jim škodit. Proč se nezajímá třeba o to, kolik nás stojí a kolik škodlivin se vyprodukuje při výrobě nařízených biopalivech do aut ? Pole se musí zorat a upravit, pak zemědělci musí dojet nakoupit setbu řepky, zasít, ošetřovat postřiky, posekat kombajny, svést do výkupu a odtud ke zpracování do Agrofertu odkud to putuje ke zpracovatelům paliv kde se to přimíchá k naftě, nebo benzinu. Všude se používají traktory, nákladní auta, stroje na zpracování.... Zkusil už někdo spočítat kolik asi takové škodliviny pro motorová vozidla stojí ? Nás se nikdo nezeptal a stát z našich daní dotuje výrobce biopaliv.;-( Co nás, naše děti a vnuky čeká v budoucnosti nelze domyslet - a pořád mají málo ;-€ !!

+12/−2
doporučit
9.9.2016 13:04

J64i54ř74í 90S49c33h46m18i76d45t 5190793484765

Kdo odškodní nás všechny, že díky ekoteroristům máme dražší auta s vyšší poruchovostí, vyššími náklady na údržbu a nižší životností;-)

Jourová to je téma, jak stvořené pro eurokomisaře, tak se dej do tohoR^;-D

+10/−1
doporučit
9.9.2016 12:37

K63a37r39e96l 39P79o47k24o90r11n75ý 7539947503172

Je jasné, že paní Eurokomisařka musí čas od času ukázat, že něco dělá, ale v tomto případě by si měla uvědomit, že nebýt firem jako je VW, neměla by tak královský plat a různé prebendy k tomu. Tomu se říká dráždit hada bosou nohou EURv

+10/−2
doporučit
9.9.2016 11:48

K87a54r15e68l 94K82o82n51e38č11n96ý 9407443494966

Tak se paní Jourová vykecala a teď zase šup do práce, všechna pohlaví ještě nejsou narovnána!

+8/−1
doporučit
9.9.2016 11:52

J93a55n 80K39o54n20v16a74l54i24n60k50a 5630721241955

Jen by mě zajímalo, kdo za tou dieselgate stojí. Ať mi nikdo neříká, že je to o ekologii.

+6/0
doporučit
9.9.2016 12:08

F38i94l10i88p 89V13a21l53d93e79r 1858108954414

Ideální moment pro založení Úřadu pro inspekci euro-úředníků, zda netráví touto blbostí (a mnoha jinými blbostmi) příliš mnoho pracovního času.

Samozřejmě dotyčný Úřad nemůže kontrolovat sám sebe, takže ještě chybí "Úřad pro kontrolu Úřadu pro inspekci euro-úředníků" atd. atd.

Evropká absurdie EU

+7/−1
doporučit
9.9.2016 12:04

J49o13s74e92f 16V30a72l65a 9950963813793

rekl bych, ze pokud by na jejim miste byl Francouz a pustil by se takhle s vervou treba do koncernu PSA, tak ho pri navratu do Parize uz na letisti chytnou a nepusti domu, dokud tu zalobu neodvola. Ne ze bych chtel hajit podvody, ale ty normy jsou samy o sobe techicky nesmyslne, navic (jak se probezne prokazuje) podvadi vic atomobilek ( asi vsechny) a evropske normy asi vubec nijak dotceny nebyly. Tedy jedna se asi o politickou snahu pani komisarky zviditelnit se pred CR tim, ze si nakali do vlastniho hnizda

+5/0
doporučit
9.9.2016 19:02

K59a53r43e41l 29K77r23o14l 6685440447594

Jourová by si měla uvědomit, že existují nějaké fyzikální zákony a množství emisí ve výfukových plynech prostě nelze snižovat do nekonečna. Že si tam pár jejich debilních kolegů vyspokojenělých půlmilionovým platem v EP jednou za čas usmyslí snížení CO a NO o deset nebo více procent, nemůže dopadnout jinak, než tak jak to dopadlo loni a to tak, že si s Jourovou a jí podobnými vytřou VW a spol prdel.

+5/−1
doporučit
9.9.2016 18:26
Foto

J16a89r44o36m45í74r 34Č15e78c22h 1743578757692

A nase poslankyne se potrebuje zvyditelnit po mnesicich nicnedelani.Asi nema tuseni ze ekonomika CR je vicemene postavena na automobilovem prumyslu.VW ma ne nem velky podil,asi chce hodne zvednout nezamestnanost.

+4/0
doporučit
9.9.2016 19:51

L66u93k33á71š 98H13o17f20m53a66n 1193614592176

Bylo by zvláštní, pokud by VW po prvním prohlášení eurokomisařky uznal, že porušoval evropské právo a vyplatil všem kompenzaci.

Pokud jde o mě, tak montování software ovlivňující výsledky měření emisí nelze považovat za (způsobilou) nekalou obchodní praktiku vůči spotřebitelům. Já jako spotřebitel se rozhoduju na základě relevantních vlastností vozidla, který je na trhu k dispozici, a to je cena, reálná spotřeba, jízdní vlastnosti, výbava, případně jestli to auto není extra hnusné jako třeba Fiat Multipla. Fakt si nekupuju auto podle toho, kolik vypustí NOXů nebo CO2.

(pro hnidopichy uznávám, že mezi spotřebou a emisemi je do určité míry přímá úměra - ale papírová spotřeba neodpovídá spotřebě reálné u všech automobilek a průměrný spotřebitel s něčím takovým samozřejmě počítá).

+4/0
doporučit
9.9.2016 11:52

Z85d90e72n14ě68k 24D85u25f84e46k 2294304718

Paní Jourová se pustila do války z druhým největším výrobcem vozidel. Měla by si uvědomit, že dává práci desetitisícům, možná statisícům lidí ve vlastních firmách a ve firmách subdodavatelů. Takže by se podle by se podle toho měla řídit a jít spíš cestou komunikace a hledáním cest než vyhrožováním. Vymyslet třeba takové normy, které budou reálně splnitelné a ne chiméry lidí, kteří ničemu nerozumí. Viz EURO normy a jejich limity.

+7/−6
doporučit
9.9.2016 14:36

J75a11n 46D78v85o65ř59á21k 4293802953457

...směrnice o prodeji spotřebitelům a zárukách a o nekalých obchodních praktikách...

Takže už je jasné, že emisní pravidla VW v EU neporušil. Snaží se jej tedy utáhnout na nějaké obecné normy. Podle nich může dostat pokutu i Mařenka v konzumu, když prodá lízátko za 5 Kč místo avizovaných 4.

+3/0
doporučit
9.9.2016 18:41

J40a52n 95P46š77e26n82i24č27k28a 2860498703882

Vtipne mi prijde pomysleni na to ze by se VW mohli sprajcnout a prohlasit ze od 1.1.2017 zastavuji produkci dieslovych motoru a ze zavrou nasledujici tovarny a kolik to bude pracovnich mist.

+3/0
doporučit
9.9.2016 13:05

P60e82t50r 18U85t51ě77k40a40l 9180168868

Ta má teda starosti!

Prostě otravovat firmám a lidem život - a hlavně exhibovat, aby se zdálo, že za ty děsný peníze, co jí platíme, je užitečná.

No ale podle mne není, stejně jako celá EK.

+3/0
doporučit
9.9.2016 12:02

Z33d95e10n94ě66k 19B76e67r37á71n88e77k 2178295456162

Soudružka Jourová by měla začít dělat něco užitečného pro EU, tedy začít svojí abdikací. Rychle a pryč od korýtka plného peněz. Měla by dělat něco jiného, něco kde ji nebudou platit daňoví poplatníci, kteří navíc s jejími amatérskými závěry nesouhlasí.

+3/−1
doporučit
9.9.2016 12:20

M54i56l23o96š 17S96a14l75o69š21e93k 7534663101213

Za ty prachy,co bere se musí snažit...............;-D

+2/0
doporučit
9.9.2016 15:15

J87a40n 89H91r86o24m31a61s 3770710122604

Jourová patří do nápravného zařízení a ne do europarlamentu.

+2/−1
doporučit
10.9.2016 14:55

P88e93t72r 11M66i15c71h84a82l 2930184791362

Jourová se mi u toho nelíbí. Ale na druhou stranu, ať jde VW se svým "technickým řešením" do háje. V USA platí jak mourovatí a v Evropě se zákazníkům smějí do xichtu. Mimochodem, to řešení v podobě aktualizace software řídící jednotky znamená pokles výkonu a nárůst spotřeby. Takže plaťte, milánkové.

+3/−6
doporučit
9.9.2016 12:35

J90a34k35u55b 25F32e11i36f59a11r 7479269366589

No tak ať mám paní Jourová jasně sdělí, kde, kdy a jak utrpěl spotřebitel.

Spíš nemá co na práci, tak se chtěla zviditelnit a obhájit důležitost a potřebnost své židle:-/

+1/0
doporučit
10.9.2016 9:35

K90a33r94e45l 34V14a45c25h80u96t 9193372479933

Já držím palce všem vývojářům, kteří se snaží zdokonalovat benzinové motory! ;-)

Ostatně, oni v USA asi moc dobře věděli, proč téměř výhradně jezdili na benzín! R^

+1/0
doporučit
9.9.2016 12:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.