Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M18a98r83i18á68n 45B44e82d85n82á58r78i36k 9181161470368

Já bych řekl, že Apple přišlo o mozek, když přišli o Jobse. Bez něj už nemají vítr do plachet a nejsou leader, nýbrž se horko-těžko snaží udržet na špici, ale už jim dochází vítr a jedou spíš setrvačností. Pár let to ještě asi vydrží, ale to nejlepší mají asi už za sebou. Google je míle před nimi a začíná jim ujíždět.

+10/0
doporučit
12.9.2016 21:01

J64i56ř22í 96P17o95d33s22k36a13l23s24k56ý 1179756317452

K tomu vizionářství - iPhone 1 byl uveden v roce 2007, Windows Mobile v roce 2002 a Pocket PC ještě o dva roky dříve. Také iPod přicházel na trh přesycený MP3 přehrávači . Jobs (a jeho kolegové) uměl výborně čtyři věci:

1. Přijít s úžasnou "user experience". Sladit inženýrský návrh, estetický design, HW i SW do zařízení, které vybalíte z krabice a nemůže bez něj být. Dokázal se výborně poučit z chyb předchůdců (dotykové pero pro Win Mobile vs. ovládání prsty)

2. Vytvořit nový obchodní model kombinací existujících ale nepropojených věcí: prodej hudby do iPodu přes iTunes, prodej aplikací třetích stran přes AppStore.

3. Nastavit dodavatelský logistický řetězec tak, aby na povel dokázal chrlit milionová množství jeho žádaných produktů za minimální náklady.

4. A hlavně proměnit na masovém trhu zákazníky ve fanoušky a vytvořit svého druhu kult osobnosti či značky.

Co z toho je použitelné pro iCar?

+9/−1
doporučit
12.9.2016 20:34

O40n61d23ř60e21j 56N31o53v52á63k 9957334869909

Dovolil by to Steve?

Nebo by si tvrdohlavě šel za svým a představil by auto, které by ostatním vyrazilo dech?

Podle mého - další známka toho, že Apple se začíná čím dál rychleji přesouvat do běžné obyčejné značky, která postupně zanikne ...

+8/−1
doporučit
12.9.2016 13:12


P94e60t22r 72K31o91l64á10ř 2138607954411

Apple ztrácí dech ... Od dob Jobse zapadl v podstatě s ničím novým nepřišel ...

+6/−2
doporučit
12.9.2016 17:18

M42a31r67t39i74n 82Š57i90m76e54k 4330744528985

Tak pro Google to už dělá Fiat, což je smrtonosné spojení ;-D;-D

+4/−3
doporučit
12.9.2016 16:51

J90a53n 64N41o36v87á48k 6224274

Nevypadlo tam něco?

Apple, Apple, Apple... pak nnásleduje odstavec:

"Nově do projektu letos v červenci vstoupil Dan Dodge, bývalý ředitel divize automobilového softwaru společnosti BlackBerry, což podle New York Times potvrzuje teorii o tom, že se Google zaměří na vývoj softwaru, ne na vývoj celého automobilu."

A pokračuje to Apple, Apple, Apple...

+2/−1
doporučit
12.9.2016 21:12

M63i43c43h53a39l 80D40o58l62e64ž78e24l 8109843231877

ja bych mel pro Apple projekt, kam se posunout. Udelat globalniho operatora. Maji 230 mld, za to uz se da postavit druzicova celosvetova sit. Nemam obavu, ze je to nenapadlo. Problem by byl asi s tim, ze by tim obesli a zruinovali ty, kteri je zivi - mobilni operatory. Ale s tema penezma by to podle me ustali a to by byl presne ten krok c. 2, kterej bych cekal od Jobse

+2/−1
doporučit
12.9.2016 18:25

H23o74n95z23a 50K36l47v30á31n10e20k 9459707335170

No možná je to dobře. Čert ví jak by vypadala sedmá verze tohoto auta....

bez oken? bez nádrže?

+1/0
doporučit
13.9.2016 9:32
Foto

P92e30t13r 14N94o41v38o28t19ň46á95k 1705191733848

Tisíc vývojářů, je k ničemu, když nemají v čele vizionáře, přitom by se dalo navrhnout nádherné auto, krásně a účelně propojené se vším, co už mají vyvinuté v jiných oblastech. Spojení exkluzivity, designu a nejnovější technologie by bylo jako ušité pro bohatší sortu lidí, kteří by se o to jen prali. Je škoda že na to nemají lidi, tahouny.

+1/0
doporučit
12.9.2016 21:21

K90a68r51e52l 23H22o51r97á76k 2368959233313

Budoucnost dopravy je ve sdílení aut / hromadné dopravě. V individuální dopravě se tyhle autonomní nesmysly neuplatní.

0/−4
doporučit
13.9.2016 10:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.