Diskuze
Radost i starost Škody: Kvasiny. Nestíhají vyrábět nové SUV pro Seat
Děkujeme za pochopení.
M67a95r27c89e71l 11M71a20t95u53š23á79k
Trochu poopravím informace, už několik dnů volám a píšu do Kvasin na Škodu. A? Nic. nic. Všude je napsaný nějaký Krčmář a další jeho kolegyně. A? Nic, nic. Tak chcete lidi nebo nechcete? Ptám se Vás Škodo!!!!! Mám několik kolegů, kteří by chtěli pro Vás pracovat. Ale vy nechcete, asi...
Z90d26e24n42ě87k 63M19á28č52a56l65a
Sorry, vsichni jsme u pasu ve vyrobe.
J13a86r98o86s41l74a56v 77B52i26r44n55e20r
Kvasiny nestíhají vyrábět SUV nikoliv pro Seat,ale pro VW.To je pravý vlastník,který pouze lepí různé značky na kapoty svých výroben.
J25a79n 32B20a12r26t74a
Pravy vlastnik jsou AKCIONARI. Sat je samostatna spolecnost stejne jako Skoda auto.
M59a92r83e15k 46B94a13š98i81s45t63a
Nechápu, proč neudělali výrobu Škodovek u nás v Ostravě. Korejci by utřeli nos a Škodovka se takto zbavila "konkurenta". Lidi by okamžitě odcházeli od korejců, už i vzhledem k jejich chování.
P84e20t39r 23M13i71c23h40a44l
Ale jenom ať Korejci konkurují. Monopol je svinstvo.
Z48d74e69n63ě56k 70F13i27b18i40c98h
Než rozšiřovat závod v Kvasinkách, měla by Škoda postavit nový (klidně menší) závod v jiném regionu. V Ústeckém kraji by to byla velká pomoc pro celý region.
J25i36ř81í 16K20o12c93u50r45e71k
Jeden region se přímo nabízí. Vláda tam za miliardy chce dotovat desítky tisíc pracovních míst. (a (nejen) škodováci jim to budou platit z daní)
J56i95ř17í 62E58r44b80e12n
"Španělé jsou totiž velmi nespokojení kvůli dlouhým dodacím lhůtám, navíc v situaci, kdy Seatu příští rok skončí produkce jednoho z modelů (pravděpodobně ibizy) a domovská fabrika značky v Martorellu (v oblasti s 19procentní nezaměstnaností) není plně vytížená."- což je očividná chyba koncernového top managementu, ne škodováckého. Kdopak z Piechů a Hahnů za to ponese odpovědnost?
L76u60k95á71š 80N35o83v32o30t58n75ý
Jenže dělník ve Španělsku bere 2x tolik co dělník v ČR a zvýšenými prodeji to Seat nedožene. Takže chápu koncernové vedení, že je výhodnější to pytlíkovat v ČR i za cenu delších čekacích lhůt než to naplno rozjíždět v předraženém Španělsku.
O90n85d90ř50e46j 48N58o37v33á13k
Tak, a můžeme ušetřit na extra dávkách pro horníky .....
Anebo že by skutečný důvod dávek pro horníky byl jinde? Tedy Babišova a Sobotkova podpora kámoše Bakaly?
J72i93ř72í 91Z77a62t10l96o35u32k25a40l
Pozoruhodné je také nepochopení této příležitosti v sousedním Rychnově, kde se zastupitelé tváří, že se jich to netýká. Moje firma tam zainvestovala do cca 25 parcel pro RD a namísto podpory a spolupráce jen samé obstrukce a nepřejícnost. Všechny případné developery tímto varuji. Mám tu nejhorší zkušenost
S79t12a52n54i56s31l86a80v 44K74r54e84j64c54a70r
Ale to možná brečíte na nesprávném hrobě. Ano situaci neznám, ale pokud chcete vydělávat na parcelách, měl by jste spolupracovat společně s ŠkodaAuto. Mít za sebou takového spojence jako Škodovku se i v minulosti n.p. vyplatilo. Nakonec Bata i Karosa je toho hmatatelným důkazem. Ve spojenectví je a vždy byla síla!
J24i10r17k56a 97B75r82o32ž
práce pod extrémním tlakem, motivace pouze formou pokut, rodinnej život do kopru, hlavně zdraví do kopru, nucený směny o víkendech, v jednom kuse rušený dovolený na poslední chvíli (klidně i jeden den předem) dovolovat se odejít na záchod, shánět si střídače, když střídač nemůže hodinu, hodinu nejdeš na záchod, volnej čas žádnej, protože přijdeš domů a seš vyřízenej... jo, jo prostě supr flek, eště, že už sem od nich pryč. Těch 30 tisíc měsíčně za zničený ruce vážně nestojí. Pak jde kolem tebe audit z německa a vidíš, jak se ty lidi úplně diví jak se to tady plácá. Kvasiny 100 let za opicema, aby se stíhala produkce, tak se to hrotí přetěžováním lidí, ale do nových technologií, které by usnadnily lidem práci, se vůbec neinvestuje. Na montáži například podvěs, příšerná práce (při srovnání s výrobou např. ve Wolfsburgu extrémní rozdíl!)..., nebo dveře to samý, no možná eště horší. Když si na to vzpomenu je mi z toho nedobře. Škoda simply never...
P76e18t43r 15B69e30z61s49t68a70r60o70s43t94i
Oblíbené slovo z Kvasin... karpály
J13o80z11e25f 28H42r97i49c87i36š33i91n
Tak si Atecu stáhnou do Martorellas. Nebylo by to poprvé co se přesouvá výroba modelu. Byli časy kdy se ix35 dělala v Žilině. Není to nic jednoduchého ale jde to.
J95a27r74o26s63l96a78v 74Z46í22v25r
V Kvasinách nemají lidi? Tak proč zrušili výrobu vozů ve Vrchlabí kde auta vyráběli přes 100 let ? Tam lidi propustili a vyrábí se jen převodovka s pár zaměstnanci. Haly jsou zakonzervovány a běhají tam myši......
J27i60ř82í 34E84r24b14e83n
Ve Vrchlabí se auta sériově vyráběla až od roku 1946. Ty převodovky tam vyrábí víc lidí než před lety ty octavie. Navíc Vrchlabí má mizernou dopravní dostupnost, kraj i stát na něj čtvrtstoletí kašlaly a ta slavná čtvrtmiliardová "injekce" jen zakonzervovala původní trasu úzké vozovky se spoustou zatáček a horizontů. Za to by někdo zasloužil pořádných pár facek.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...