- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trochu poopravím informace, už několik dnů volám a píšu do Kvasin na Škodu. A? Nic. nic. Všude je napsaný nějaký Krčmář a další jeho kolegyně. A? Nic, nic. Tak chcete lidi nebo nechcete? Ptám se Vás Škodo!!!!! Mám několik kolegů, kteří by chtěli pro Vás pracovat. Ale vy nechcete, asi...
Sorry, vsichni jsme u pasu ve vyrobe.
Kvasiny nestíhají vyrábět SUV nikoliv pro Seat,ale pro VW.To je pravý vlastník,který pouze lepí různé značky na kapoty svých výroben.
Pravy vlastnik jsou AKCIONARI. Sat je samostatna spolecnost stejne jako Skoda auto.
Nechápu, proč neudělali výrobu Škodovek u nás v Ostravě. Korejci by utřeli nos a Škodovka se takto zbavila "konkurenta". Lidi by okamžitě odcházeli od korejců, už i vzhledem k jejich chování.
Ale jenom ať Korejci konkurují. Monopol je svinstvo.
Než rozšiřovat závod v Kvasinkách, měla by Škoda postavit nový (klidně menší) závod v jiném regionu. V Ústeckém kraji by to byla velká pomoc pro celý region.
Jeden region se přímo nabízí. Vláda tam za miliardy chce dotovat desítky tisíc pracovních míst. (a (nejen) škodováci jim to budou platit z daní)
"Španělé jsou totiž velmi nespokojení kvůli dlouhým dodacím lhůtám, navíc v situaci, kdy Seatu příští rok skončí produkce jednoho z modelů (pravděpodobně ibizy) a domovská fabrika značky v Martorellu (v oblasti s 19procentní nezaměstnaností) není plně vytížená."- což je očividná chyba koncernového top managementu, ne škodováckého. Kdopak z Piechů a Hahnů za to ponese odpovědnost?
Jenže dělník ve Španělsku bere 2x tolik co dělník v ČR a zvýšenými prodeji to Seat nedožene. Takže chápu koncernové vedení, že je výhodnější to pytlíkovat v ČR i za cenu delších čekacích lhůt než to naplno rozjíždět v předraženém Španělsku.
Tak, a můžeme ušetřit na extra dávkách pro horníky .....
Anebo že by skutečný důvod dávek pro horníky byl jinde? Tedy Babišova a Sobotkova podpora kámoše Bakaly?
Pozoruhodné je také nepochopení této příležitosti v sousedním Rychnově, kde se zastupitelé tváří, že se jich to netýká. Moje firma tam zainvestovala do cca 25 parcel pro RD a namísto podpory a spolupráce jen samé obstrukce a nepřejícnost. Všechny případné developery tímto varuji. Mám tu nejhorší zkušenost
Ale to možná brečíte na nesprávném hrobě. Ano situaci neznám, ale pokud chcete vydělávat na parcelách, měl by jste spolupracovat společně s ŠkodaAuto. Mít za sebou takového spojence jako Škodovku se i v minulosti n.p. vyplatilo. Nakonec Bata i Karosa je toho hmatatelným důkazem. Ve spojenectví je a vždy byla síla!
práce pod extrémním tlakem, motivace pouze formou pokut, rodinnej život do kopru, hlavně zdraví do kopru, nucený směny o víkendech, v jednom kuse rušený dovolený na poslední chvíli (klidně i jeden den předem) dovolovat se odejít na záchod, shánět si střídače, když střídač nemůže hodinu, hodinu nejdeš na záchod, volnej čas žádnej, protože přijdeš domů a seš vyřízenej... jo, jo prostě supr flek, eště, že už sem od nich pryč. Těch 30 tisíc měsíčně za zničený ruce vážně nestojí. Pak jde kolem tebe audit z německa a vidíš, jak se ty lidi úplně diví jak se to tady plácá. Kvasiny 100 let za opicema, aby se stíhala produkce, tak se to hrotí přetěžováním lidí, ale do nových technologií, které by usnadnily lidem práci, se vůbec neinvestuje. Na montáži například podvěs, příšerná práce (při srovnání s výrobou např. ve Wolfsburgu extrémní rozdíl!)..., nebo dveře to samý, no možná eště horší. Když si na to vzpomenu je mi z toho nedobře. Škoda simply never...
Oblíbené slovo z Kvasin... karpály
Tak si Atecu stáhnou do Martorellas. Nebylo by to poprvé co se přesouvá výroba modelu. Byli časy kdy se ix35 dělala v Žilině. Není to nic jednoduchého ale jde to.
V Kvasinách nemají lidi? Tak proč zrušili výrobu vozů ve Vrchlabí kde auta vyráběli přes 100 let ? Tam lidi propustili a vyrábí se jen převodovka s pár zaměstnanci. Haly jsou zakonzervovány a běhají tam myši......
Ve Vrchlabí se auta sériově vyráběla až od roku 1946. Ty převodovky tam vyrábí víc lidí než před lety ty octavie. Navíc Vrchlabí má mizernou dopravní dostupnost, kraj i stát na něj čtvrtstoletí kašlaly a ta slavná čtvrtmiliardová "injekce" jen zakonzervovala původní trasu úzké vozovky se spoustou zatáček a horizontů. Za to by někdo zasloužil pořádných pár facek.