Diskuze

Radost i starost Škody: Kvasiny. Nestíhají vyrábět nové SUV pro Seat

Místo, na které teď míří pohledy manažerů Škody a celého koncernu VW, leží schované mezi kopci na Rychnovsku. Z třeskuté expanze české značky a továrny v Kvasinách může být velká patálie. Má to souvislost i s kobercovým náletem reklamy v médiích, která teď nabízí práci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trochu poopravím informace, už několik dnů volám a píšu do Kvasin na Škodu. A? Nic. nic. Všude je napsaný nějaký Krčmář a další jeho kolegyně. A? Nic, nic. Tak chcete lidi nebo nechcete? Ptám se Vás Škodo!!!!! Mám několik kolegů, kteří by chtěli pro Vás pracovat. Ale vy nechcete, asi...

0 0
možnosti

Sorry, vsichni jsme u pasu ve vyrobe.

0 0
možnosti

Kvasiny nestíhají vyrábět SUV nikoliv pro Seat,ale pro VW.To je pravý vlastník,který pouze lepí různé značky na kapoty svých výroben.

1 0
možnosti

J74a59n 77B38a25r19t70a

16. 9. 2016 15:00

Pravy vlastnik jsou AKCIONARI. Sat je samostatna spolecnost stejne jako Skoda auto.

0 0
možnosti
Foto

Nechápu, proč neudělali výrobu Škodovek u nás v Ostravě. Korejci by utřeli nos a Škodovka se takto zbavila "konkurenta". Lidi by okamžitě odcházeli od korejců, už i vzhledem k jejich chování.

1 0
možnosti

P83e69t65r 76M55i96c77h49a57l

14. 9. 2016 19:52

Ale jenom ať Korejci konkurují. Monopol je svinstvo.

2 0
možnosti

Než rozšiřovat závod v Kvasinkách, měla by Škoda postavit nový (klidně menší) závod v jiném regionu. V Ústeckém kraji by to byla velká pomoc pro celý region.

5 0
možnosti

Jeden region se přímo nabízí. Vláda tam za miliardy chce dotovat desítky tisíc pracovních míst. (a (nejen) škodováci jim to budou platit z daní)

1 0
možnosti
Foto

J33i61ř47í 32E88r64b54e97n

14. 9. 2016 9:41

"Španělé jsou totiž velmi nespokojení kvůli dlouhým dodacím lhůtám, navíc v situaci, kdy Seatu příští rok skončí produkce jednoho z modelů (pravděpodobně ibizy) a domovská fabrika značky v Martorellu (v oblasti s 19procentní nezaměstnaností) není plně vytížená."- což je očividná chyba koncernového top managementu, ne škodováckého. Kdopak z Piechů a Hahnů za to ponese odpovědnost?

3 0
možnosti
Foto

Jenže dělník ve Španělsku bere 2x tolik co dělník v ČR a zvýšenými prodeji to Seat nedožene. Takže chápu koncernové vedení, že je výhodnější to pytlíkovat v ČR i za cenu delších čekacích lhůt než to naplno rozjíždět v předraženém Španělsku.

5 0
možnosti

Tak, a můžeme ušetřit na extra dávkách pro horníky .....

Anebo že by skutečný důvod dávek pro horníky byl jinde? Tedy Babišova a Sobotkova podpora kámoše Bakaly?

2 0
možnosti

Pozoruhodné je také nepochopení této příležitosti v sousedním Rychnově, kde se zastupitelé tváří, že se jich to netýká. Moje firma tam zainvestovala do cca 25 parcel pro RD a namísto podpory a spolupráce jen samé obstrukce a nepřejícnost. Všechny případné developery tímto varuji. Mám tu nejhorší zkušenost :-(

2 0
možnosti

Ale to možná brečíte na nesprávném hrobě. Ano situaci neznám, ale pokud chcete vydělávat na parcelách, měl by jste spolupracovat společně s ŠkodaAuto. Mít za sebou takového spojence jako Škodovku se i v minulosti n.p. vyplatilo. Nakonec Bata i Karosa je toho hmatatelným důkazem. Ve spojenectví je a vždy byla síla!

1 0
možnosti

J70i75r26k86a 61B37r69o43ž

14. 9. 2016 7:21

práce pod extrémním tlakem, motivace pouze formou pokut, rodinnej život do kopru, hlavně zdraví do kopru, nucený směny o víkendech, v jednom kuse rušený dovolený na poslední chvíli (klidně i jeden den předem) dovolovat se odejít na záchod, shánět si střídače, když střídač nemůže hodinu, hodinu nejdeš na záchod, volnej čas žádnej, protože přijdeš domů a seš vyřízenej... jo, jo prostě supr flek, eště, že už sem od nich pryč. Těch 30 tisíc měsíčně za zničený ruce vážně nestojí. Pak jde kolem tebe audit z německa a vidíš, jak se ty lidi úplně diví jak se to tady plácá. Kvasiny 100 let za opicema, aby se stíhala produkce, tak se to hrotí přetěžováním lidí, ale do nových technologií, které by usnadnily lidem práci, se vůbec neinvestuje. Na montáži například podvěs, příšerná práce (při srovnání s výrobou např. ve Wolfsburgu extrémní rozdíl!)..., nebo dveře to samý, no možná eště horší. Když si na to vzpomenu je mi z toho nedobře. Škoda simply never...

8 0
možnosti

Oblíbené slovo z Kvasin... karpály

1 0
možnosti

Tak si Atecu stáhnou do Martorellas. Nebylo by to poprvé co se přesouvá výroba modelu. Byli časy kdy se ix35 dělala v Žilině. Není to nic jednoduchého ale jde to.

2 0
možnosti

V Kvasinách nemají lidi? Tak proč zrušili výrobu vozů ve Vrchlabí kde auta vyráběli přes 100 let ? Tam lidi propustili a vyrábí se jen převodovka s pár zaměstnanci. Haly jsou zakonzervovány a běhají tam myši......

2 0
možnosti
Foto

J85i60ř18í 25E44r22b54e86n

14. 9. 2016 9:47

Ve Vrchlabí se auta sériově vyráběla až od roku 1946. Ty převodovky tam vyrábí víc lidí než před lety ty octavie. Navíc Vrchlabí má mizernou dopravní dostupnost, kraj i stát na něj čtvrtstoletí kašlaly a ta slavná čtvrtmiliardová "injekce" jen zakonzervovala původní trasu úzké vozovky se spoustou zatáček a horizontů. Za to by někdo zasloužil pořádných pár facek.

1 0
možnosti