- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dle meho korejska auta se uz davno tem nemeckym v technologiich a kvalite vyrovnala a mozna uz i predcila,bohuzel a mozna bohudik...
K čemu je kombi s užitečnou hmotností 395 To se autorovi do chvalozpěvu nehodilo, tak to radši zatajil, takže až s tím pojede čtyřčlená rodina na dovolenou, tak kufry nechá doma I na obyčejný a o třídu menší Astře J jsem měl 558 kg a teď mám na Octavii III 570
maximální užitečná hmotnost Optimy GT je 510 kg. Pro srovnání max.užitečná hmotnost nového Audi 4 avant 2.0TFSi je 515 kg, u BMW 330i touring je to 485 kg.
Je ale pravdou, že na žebřiňáku taženém voly dosáhneš maximální nosnoti i 700 kg.
To je hrůza...
Přerostlý korejec a ještě ta cena???
To si snad dělají u Kia srandu, koupit si tohle může snad jedině krypl nebo blázen:-)
Za milion už si koupím špičkový německý auto, ale jsou mezi námi takový blázni kteří si to pořídí a těm jen přeji hodně štěstí...
Opravdu?
Tak mi napiš, který špičkový německý auto se stejnou výbavou, jakou má Optima, si koupíš?
Tahle Optima má automat, Led reflektory, navigaci, parkovací asistent, zadní kameru, 18" kola, el. sedadla s pamětí, vyhrivany volant, kožené sport.sedačky, atd.
Německou konkurenci se stejnym motorem a vybavou koupíš za 1,3 milionu a výš.
Dálničních 260 km/h? ... Na které dálnici že ji zkoušeli?
"Předpokládaným nejprodávanějším provedením bude podle automobilky Optima SW s motorem 1.7 CRDi."
No aby nebylo, když je to v "normálním" provedení jediná motorizace a naprosto chybí odpovídající benzín....
To jsem se taky dost podivoval, že jsou v článku zmíněny jenom dva motory, 1.7 diesel a pak až ten 2.0 benzín v GT. Slušel by tomu nějaký benzín, který by šel kombinovat s normální (ne GT) verzí s výkonem kolem 120-150 kW. Není takový?
až to bude za 600 tis Kč v automatu tak do toho půjdu
Myslím, že to s tou sebevědomou cenovkou trochu přepískli...