Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové harleye se neklepou: skrytá americká revoluce s osmiventilem

Je to ještě vůbec ten starý dobrý Harley-Davidson? Ta tradiční cestovní mašina s lehce obstarožním humpoláckým motorem, která vám při stání na semaforech dokázala vibracemi uvolnit zubní plomby a při jízdě na rozbité okresce pořádně naklepat zadek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M49a17r53t33i61n 36J98i75r44o23u62s78e51k 7676105955588

Raději motocykl s kultivovaným šestiválcem, než humpoláckým dvouválcem!

+1/0
16.9.2016 0:00

J98a11n 63H93o36r56s58k39ý 2516490687215

Mám HD, který je o 24 let starší než já, a s tím rozdílem i s "klepáním" jsem velmi spokojen. Do mladších ročníků, navíc, jak to vypadá, bez "klepání" nepůjdu.:-)

0/0
15.9.2016 19:16

L96u90d44v82í98k 70G76a47j91d48o14š68í40k 2535923214682

Co naplat.

Emoce staré dobré Ameriky nejsou to, co by dokázalo HD uživit. Takže je zbytečné brečet nad něčím, co zřejmě ani nikdo moc nechce.

+2/−1
15.9.2016 16:38


J52i19ř62í 73S28c86h12w84a95c22h 8598944938206

to nostalgické brečení nad ztracenou "mechanickou syrovostí" a výčet "úžasných nedokonalostí" coby originality a duše, jež se vždy objevují v recenzích starých motorek a aut mě vždycky pobaví ,,,,

+3/0
15.9.2016 21:53

Z86d39e63n46ě31k 27M95o52r96á32v57e66k 5597958938623

A nemůžu si pomoct, ale fakt mají být pláště nasazený tak jak je vidět na snímku 20 v galerii? Nemá ten vzorek být náhodou opačně?

+1/0
15.9.2016 14:42

M82i63l46a69n 97K39r15á47l 8773138411961

u HD je to jedno, stejně jsou to krámy

0/0
17.9.2016 20:02

Z13d57e26n52ě96k 38M27o39r76á16v70e92k 5727108228393

Tfujtajbl

A přitom maximální hodnota točivého momentu u nového motoru ještě klesla na 3 250 otáček za minutu.

Takže co vlastně kleslo - otáčky při maximálním krouťáku nebo ten krouťák? Proboha když už píšete o motoru, tak aspoň někdo, kdo o tom něco ví.

0/−1
15.9.2016 14:36

Z25d61e37n16ě89k 42M39o94r57á33v21e56k 5347258688283

Pan Martin Vaněk patrně neví co vlastně mínusuje, ale hlavně neumí napsat vlastní názor.

0/0
19.9.2016 11:13

P85e98t48r 49J16o15r68d30á78n 1645857756920

Nikdy jsem HD neměl a asi mít nebudu, není to má parketa. Jinak jsem vystřídal skoro všechny běžné značky. Ale slyšel jsem několik nepříliš lichotivých názorů na kvalitu HD. Sám tedy nemohu soudit. Můžete mi někdo ten názor vyvrátit či potvrdit?

0/0
15.9.2016 8:40

J52o96s97e27f 74V31o26s74i35c16k69y 4273317936733

Jednou, asi pred 30.lety, musela americka vlada neopravnene uvalit vysoka cla na tezke japonske motorky, protoze Harley krachoval !

0/0
15.9.2016 9:03

T26o69m15á60š 47R52a17d72n60i71c 2333208924161

co to znamená neoprávněné clo? jen ze zájmu.

0/0
16.9.2016 9:18

M36a35r56t63i12n 15K35r23o38u58p93a 2511523599910

Ale takováhle motorka se přece musí třást a mít neurvalej motor. ;-)

+2/0
15.9.2016 8:25
Foto

M77i31r83o21s94l14a18v 59S34t37e50i45n33e46r 1545515218333

Kvůli tomu soundu a vibracím si lidi toho HD pořizují. Komfortnější svezení je třeba s Viragem nebo Marauderem.

0/0
15.9.2016 9:00

V67á98c80l23a62v 28M88a47š12e41k 5560666942988

Pokud ten humpolácký stabilák opravdu zklidnili, fajn. A jestli konečně neteče gufero v primáru, tak se HD kvalitativně pomalu blíží mému 18 let starému Intruderu. Až na karburátory, pochopitelně.

+1/0
15.9.2016 8:00

P57e80t81r 50N49o97v97ý 8122276747318

Ja bych naopak zůstal u původního motoru, ubral elektronický vstřiky a vrátil karbec. To by bylo... :-)

+4/0
15.9.2016 6:16

J36o61s69e11f 76V82o16s81i28c83k60y 4213647676643

Nevim jake cachry provedli s timto poslednim modelem, ale Harley nikdy nemuze mit pravidelny chod, ponevadz oba valce jsou na jedne klice a pritom ty valce nejsou vedle sebe, ale je mezi nimi uhel 60". Takze to neni 360 /360 ale spise 300/420 v mezerach mezi zapaly!

0/0
15.9.2016 0:53

F32i56l12i76p 13S67l41a50v86í52k 3630147123221

Válce svírají úhel 45 stupňů...

+1/0
15.9.2016 7:43

M35a65r80t15i90n 36K66r29o46u35p57a 2491833769240

Nejde o to že jsou dva válce na jedné klice. Ale o to že obě ojnice jsou na jednom čepu. A to je pro spoustu lidí to kouzlo V motoru. Například Triumph u některých stojatých motorů začal úmyslně dělat to že má úvratě válců posunuté tak že chod je podobný jako u véček.

+1/0
15.9.2016 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.