Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové harleye se neklepou: skrytá americká revoluce s osmiventilem

Je to ještě vůbec ten starý dobrý Harley-Davidson? Ta tradiční cestovní mašina s lehce obstarožním humpoláckým motorem, která vám při stání na semaforech dokázala vibracemi uvolnit zubní plomby a při jízdě na rozbité okresce pořádně naklepat zadek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a95r71t87i15n 52J32i95r38o96u31s95e82k 7516655345378

Raději motocykl s kultivovaným šestiválcem, než humpoláckým dvouválcem!

+1/0
16.9.2016 0:00

J15a66n 49H74o81r19s37k13ý 2106630107145

Mám HD, který je o 24 let starší než já, a s tím rozdílem i s "klepáním" jsem velmi spokojen. Do mladších ročníků, navíc, jak to vypadá, bez "klepání" nepůjdu.:-)

0/0
15.9.2016 19:16

L57u28d71v42í55k 34G22a52j57d12o49š84í86k 2685753454252

Co naplat.

Emoce staré dobré Ameriky nejsou to, co by dokázalo HD uživit. Takže je zbytečné brečet nad něčím, co zřejmě ani nikdo moc nechce.

+2/−1
15.9.2016 16:38

J14i85ř32í 62S59c11h17w88a70c15h 8858444838156

to nostalgické brečení nad ztracenou "mechanickou syrovostí" a výčet "úžasných nedokonalostí" coby originality a duše, jež se vždy objevují v recenzích starých motorek a aut mě vždycky pobaví ,,,,

+3/0
15.9.2016 21:53

Z88d31e91n80ě78k 59M62o37r26á53v81e79k 5127268648863

A nemůžu si pomoct, ale fakt mají být pláště nasazený tak jak je vidět na snímku 20 v galerii? Nemá ten vzorek být náhodou opačně?

+1/0
15.9.2016 14:42

M22i43l91a87n 94K76r77á50l 8973268631531

u HD je to jedno, stejně jsou to krámy

0/0
17.9.2016 20:02

Z83d29e35n17ě72k 96M60o62r94á87v96e84k 5617768688783

Tfujtajbl

A přitom maximální hodnota točivého momentu u nového motoru ještě klesla na 3 250 otáček za minutu.

Takže co vlastně kleslo - otáčky při maximálním krouťáku nebo ten krouťák? Proboha když už píšete o motoru, tak aspoň někdo, kdo o tom něco ví.

0/−1
15.9.2016 14:36

Z80d78e98n89ě34k 82M92o52r51á94v20e21k 5537508828623

Pan Martin Vaněk patrně neví co vlastně mínusuje, ale hlavně neumí napsat vlastní názor.

0/0
19.9.2016 11:13

P94e19t52r 96J28o73r16d14á65n 1115917346460

Nikdy jsem HD neměl a asi mít nebudu, není to má parketa. Jinak jsem vystřídal skoro všechny běžné značky. Ale slyšel jsem několik nepříliš lichotivých názorů na kvalitu HD. Sám tedy nemohu soudit. Můžete mi někdo ten názor vyvrátit či potvrdit?

0/0
15.9.2016 8:40

J16o35s27e17f 97V69o28s27i73c28k10y 4353817646763

Jednou, asi pred 30.lety, musela americka vlada neopravnene uvalit vysoka cla na tezke japonske motorky, protoze Harley krachoval !

0/0
15.9.2016 9:03

T86o49m18á53š 15R43a89d52n34i71c 2603168714931

co to znamená neoprávněné clo? jen ze zájmu.

0/0
16.9.2016 9:18

M34a33r90t68i16n 45K68r91o13u55p80a 2631453319900

Ale takováhle motorka se přece musí třást a mít neurvalej motor. ;-)

+2/0
15.9.2016 8:25
Foto

M51i70r45o18s38l27a26v 91S47t28e12i26n82e91r 6458464623565

Kvůli tomu soundu a vibracím si lidi toho HD pořizují. Komfortnější svezení je třeba s Viragem nebo Marauderem.

0/0
15.9.2016 9:00

V32á49c94l19a66v 74M29a18š93e45k 5620716502978

Pokud ten humpolácký stabilák opravdu zklidnili, fajn. A jestli konečně neteče gufero v primáru, tak se HD kvalitativně pomalu blíží mému 18 let starému Intruderu. Až na karburátory, pochopitelně.

+1/0
15.9.2016 8:00

P60e81t10r 24N97o42v75ý 8172406527498

Ja bych naopak zůstal u původního motoru, ubral elektronický vstřiky a vrátil karbec. To by bylo... :-)

+4/0
15.9.2016 6:16

J14o29s85e98f 66V18o28s16i22c80k94y 4423147706883

Nevim jake cachry provedli s timto poslednim modelem, ale Harley nikdy nemuze mit pravidelny chod, ponevadz oba valce jsou na jedne klice a pritom ty valce nejsou vedle sebe, ale je mezi nimi uhel 60". Takze to neni 360 /360 ale spise 300/420 v mezerach mezi zapaly!

0/0
15.9.2016 0:53

F30i32l79i39p 74S77l13a56v31í20k 3440327643231

Válce svírají úhel 45 stupňů...

+1/0
15.9.2016 7:43

M55a41r63t65i27n 69K10r32o93u77p54a 2531443859860

Nejde o to že jsou dva válce na jedné klice. Ale o to že obě ojnice jsou na jednom čepu. A to je pro spoustu lidí to kouzlo V motoru. Například Triumph u některých stojatých motorů začal úmyslně dělat to že má úvratě válců posunuté tak že chod je podobný jako u véček.

+1/0
15.9.2016 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.