Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové harleye se neklepou: skrytá americká revoluce s osmiventilem

Je to ještě vůbec ten starý dobrý Harley-Davidson? Ta tradiční cestovní mašina s lehce obstarožním humpoláckým motorem, která vám při stání na semaforech dokázala vibracemi uvolnit zubní plomby a při jízdě na rozbité okresce pořádně naklepat zadek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a38r84t74i48n 49J33i98r55o81u93s50e55k 7786955115768

Raději motocykl s kultivovaným šestiválcem, než humpoláckým dvouválcem!

+1/0
16.9.2016 0:00

J40a38n 66H79o21r85s28k79ý 2156760567975

Mám HD, který je o 24 let starší než já, a s tím rozdílem i s "klepáním" jsem velmi spokojen. Do mladších ročníků, navíc, jak to vypadá, bez "klepání" nepůjdu.:-)

0/0
15.9.2016 19:16

L66u93d32v93í23k 34G37a83j33d12o46š49í37k 2585973244792

Co naplat.

Emoce staré dobré Ameriky nejsou to, co by dokázalo HD uživit. Takže je zbytečné brečet nad něčím, co zřejmě ani nikdo moc nechce.

+2/−1
15.9.2016 16:38


J49i67ř27í 24S23c38h68w59a26c94h 8108364428706

to nostalgické brečení nad ztracenou "mechanickou syrovostí" a výčet "úžasných nedokonalostí" coby originality a duše, jež se vždy objevují v recenzích starých motorek a aut mě vždycky pobaví ,,,,

+3/0
15.9.2016 21:53

Z48d74e92n89ě41k 30M89o75r92á94v67e80k 5947308628723

A nemůžu si pomoct, ale fakt mají být pláště nasazený tak jak je vidět na snímku 20 v galerii? Nemá ten vzorek být náhodou opačně?

+1/0
15.9.2016 14:42

M98i66l54a63n 22K22r68á56l 8893858561971

u HD je to jedno, stejně jsou to krámy

0/0
17.9.2016 20:02

Z29d38e48n42ě90k 47M74o56r78á94v65e58k 5117908558633

Tfujtajbl

A přitom maximální hodnota točivého momentu u nového motoru ještě klesla na 3 250 otáček za minutu.

Takže co vlastně kleslo - otáčky při maximálním krouťáku nebo ten krouťák? Proboha když už píšete o motoru, tak aspoň někdo, kdo o tom něco ví.

0/−1
15.9.2016 14:36

Z14d79e63n35ě71k 30M74o26r39á69v78e48k 5307988138633

Pan Martin Vaněk patrně neví co vlastně mínusuje, ale hlavně neumí napsat vlastní názor.

0/0
19.9.2016 11:13

P93e14t68r 51J93o10r32d59á87n 1695127856730

Nikdy jsem HD neměl a asi mít nebudu, není to má parketa. Jinak jsem vystřídal skoro všechny běžné značky. Ale slyšel jsem několik nepříliš lichotivých názorů na kvalitu HD. Sám tedy nemohu soudit. Můžete mi někdo ten názor vyvrátit či potvrdit?

0/0
15.9.2016 8:40

J12o16s23e11f 39V85o87s76i82c53k19y 4283767696213

Jednou, asi pred 30.lety, musela americka vlada neopravnene uvalit vysoka cla na tezke japonske motorky, protoze Harley krachoval !

0/0
15.9.2016 9:03

T57o53m12á35š 45R21a18d97n71i35c 2643478524331

co to znamená neoprávněné clo? jen ze zájmu.

0/0
16.9.2016 9:18

M17a60r86t28i45n 60K22r72o34u71p32a 2401893109410

Ale takováhle motorka se přece musí třást a mít neurvalej motor. ;-)

+2/0
15.9.2016 8:25
Foto

M43i52r93o97s73l69a32v 76S79t12e14i83n38e52r 1895815418843

Kvůli tomu soundu a vibracím si lidi toho HD pořizují. Komfortnější svezení je třeba s Viragem nebo Marauderem.

0/0
15.9.2016 9:00

V50á47c42l11a29v 14M44a56š19e11k 5780286832348

Pokud ten humpolácký stabilák opravdu zklidnili, fajn. A jestli konečně neteče gufero v primáru, tak se HD kvalitativně pomalu blíží mému 18 let starému Intruderu. Až na karburátory, pochopitelně.

+1/0
15.9.2016 8:00

P88e62t21r 23N90o23v80ý 8112756697868

Ja bych naopak zůstal u původního motoru, ubral elektronický vstřiky a vrátil karbec. To by bylo... :-)

+4/0
15.9.2016 6:16

J85o11s17e27f 74V60o11s98i63c20k96y 4373597236513

Nevim jake cachry provedli s timto poslednim modelem, ale Harley nikdy nemuze mit pravidelny chod, ponevadz oba valce jsou na jedne klice a pritom ty valce nejsou vedle sebe, ale je mezi nimi uhel 60". Takze to neni 360 /360 ale spise 300/420 v mezerach mezi zapaly!

0/0
15.9.2016 0:53

F17i90l37i46p 35S41l69a13v63í34k 3180437723401

Válce svírají úhel 45 stupňů...

+1/0
15.9.2016 7:43

M15a31r62t17i21n 66K91r31o64u94p29a 2771523249470

Nejde o to že jsou dva válce na jedné klice. Ale o to že obě ojnice jsou na jednom čepu. A to je pro spoustu lidí to kouzlo V motoru. Například Triumph u některých stojatých motorů začal úmyslně dělat to že má úvratě válců posunuté tak že chod je podobný jako u véček.

+1/0
15.9.2016 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.