Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K62r77y41š96t93o21f 82L76a58n37í32k 1669650285735

hm, a pak si koupite SUV..

+6/0
doporučit
15.2.2017 1:26

T49o40m94á16š 94K12u27c42h23a40ř 3407531208761

Celé to jde vytrvale špatným směrem. Je nesmysl, aby něco, co má odvézt jednu osobu jen 20 km do práce vážilo 1300 kg.

+5/−1
doporučit
15.2.2017 10:18

P21e39t62e32r 22V51a62ň17u43š21a36n89i67k 4677846646292

sorac, ale 1.0TSI motor do oktavie, to bych nedal ani do RC autickaRv

+3/0
doporučit
15.2.2017 11:16

V13á11c51l47a13v 16S10v27o62b45o44d27a 3651629660720

první golf gti 810kg, golf gti VI 1339kg, golf gti VII 1311kg... no, tímto tempem mají ještě co dělat :-/

+3/0
doporučit
15.2.2017 11:10

T10o46m97á69š 44K52u76c21h42a95ř 3837781148431

8kg úspora na motoru snížením objemu na 1.0. Tak to je vskutku genitální. ;-D V tom případě dejte do oktávky rovnou 200 cm3 a ušetříte tak 40 kg. :-P

+3/0
doporučit
15.2.2017 10:16

T59o56m58á21š 37V51a68l38d18e32r 7613140599

Stačí, aby auta pořád nebyly větší a větší. Dnešní POLO už v pohodě nahradilo původní GOLF atd. Takže původní POLO musel nahradit nový UP. Střední třída mívala 4,5 metru, dnes má skoro 5 m. Tato délka byla určena luxusním vozům. Na jedné straně se šetří každý cent na dílech. Na druhé straně se plýtvá neskutečným "naplastováním" v kabině. Stačí se podívat na studie a následně výsledný sériový produkt. Toto vše dnešní konzervativní zákazník bohužel vyžaduje. A tak se šetří tam, kde to jde na úkor životnosti vozu. I dnešní novinář vyčítá plechové víko v sedanu. Proč? Jde jen o víko. Proč by mělo mít polstrování? A tak bychom mohli projít celý vůz. Pouze by stačilo nešetřit tam, kde to má smysl a účelovost. I hnusná světle šedá by mohla pomalu z interiéru zmizet.

+2/0
doporučit
15.2.2017 20:52

T16o27m88á77š 57Z68e27m67a30n 3865938834595

Dal bych přednost autu stejně těžkému z vysokopevnostních ocelí a tedy daleko odolnějšímu.

Vidím vyšší úsporu v tom, že nebudu potřebovat nové auto za 10-15 let než že ušetřím 2 deci na 100 km.

+2/0
doporučit
15.2.2017 20:01

P34e39t15r 17M32i30c23h28a84l 2860684531352

Konečně někdo napsal pravý důvod downsizingu. Akorát ještě chybí to o úspoře u výrobce. O žádné emise a ekologii nejde.

+2/0
doporučit
15.2.2017 7:42

M25a13r70t38i74n 18H40o92r70á93k 9523279364

Zrovna SUV není to, čím lze šetřit palivo.

Q7 mi spíše připomíná tank a podle toho má i spotřebu. Pokud šetřit palivo, tak taková auta pokud možno nestavět. I když zrovna SUV jsou teď až příliš v kurzu.

+1/0
doporučit
16.2.2017 9:02

D20a86n75i39e69l 63S37e77m26e38r32á10k 1106418909408

Mě by zajímalo, jak to bude se zajištěním bezpečnosti.

Pokud budou plechy hubnout a budou za chvíli jako papír anebo budou plechy z měkčího kovu, tak auto sice bude lehčí, ale také se bude více mačkat.

Jsem jen obyčejný člověk, který výrobě auta moc nerozumí, ale materiály musí mít nějakou pevnost v tahu a aby se moc nebortily.

Menší motor je sice hezký, ale odpovídá pak jeho výkon váze vozu a také spotřební hmotnosti (řidič+další cestující+zavazadla + popřípadě i vozík?)

No, nechme se překvapit, co si na nás vývojáři a jiní inženýři vynaleznou, vymyslí a představí ... :-)

+1/0
doporučit
15.2.2017 14:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.