Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K86a39r85e86l 40M41a59l27ý 6736144900411

Rubrika AAA Auto radí a informuje V

+30/0
doporučit
12.10.2016 8:41

P69e48t18r 74S63p54a89t41z48i47e47r26e77r 7654672595184

Jo DFP je prostě zlo aut...mnoho lidí chodí do bazarů s tím, že chtějí naftu kvůli šetření nákladů a když s nima proberete jejich nájezd tak zjistíte, že nafta se opravdu nehodí...a pokud jim řeknete o DPF tak na vás koukají co to jako že je.....chytřejší si to nechají rozmluvit...zastánci nafty ne a pak se diví, když brouzdají kolem věže a najednou jim to nejede a hlásí chybu. Ale bude hůř...už se plánuje od další emisní norem DPF i do benzínových aut....a to pak bude veselo.

+31/−1
doporučit
12.10.2016 6:40

V11a97š28e72k 58Ř86í36h22a 2673343148972

expert z AAA Auto by měl nejprve zapracovat na oblbování zákazníků, které se dostalo až do televize. A neradit v novinách. Zatím je pro mě jen ukázkovým lhářem.

+22/0
doporučit
12.10.2016 16:23


A82n58t89o20n80í35n 98S87v96o11b40o91d46a 3794483909682

Diesel 1,6 TDI v 200 000 měla 50 gramů sazí z limitu 70 gramů, takže záleží na oleji, naftě a způsobu využívání auta. Kdo si koupí diesel hlavně do města, tak zamořuje město a ještě prodělá na provozu auta

+17/0
doporučit
12.10.2016 11:26

Ř19e73h73o10ř 19V72l15a71s68á21k 2604814611956

Většina lidí, kteří kupují ojetinu, má menší nájezd a je pro ně lepší benzíňák. Ovšem o tom, jaká auta se budou vyrábět, rozhodují prvokupci - a ti mívají velký nájezd a dávají přednost naftě.

Takže rada koupit ojetý benzíňák je teoreticky dobrá, ovšem hodně zužuje výběr.Vyberete typ a značku a nějakou libůstku a máte široký výběr, desítky, stovky inzerátů. Přidáte požadavek na benzínový motor a z nabídek zbyde "desetina".

+12/0
doporučit
12.10.2016 15:58

M30a85r42c64e88l 57S15t95a39r67ý 9708214983669

rozdavači rakoviny s vymontovaným DPF, co ho tam daj zpátky jen na STK a pak zase vyndají ven, by měli být policií cíleně odchytáváni a jejich vozidla zbavována TP z důvodu stavu nevyhovujícímu pro provoz na pozemních komunikacích!

+18/−4
doporučit
14.10.2016 10:28

T36o35m77á47š 44B53a58š60a39n97d73a 2852839482210

Vyčůránky typu "vykuchám filtr pevných částic a před STK ho tam zase vrátím" bych natvrdo zavřel do kriminálu za obecné ohrožení a do cely jim pouštěl ty čisté a naprosto neškodné výfukové plyny z jejich vykuchaného dieselu, aby si to plnými doušky užili, tak jako ostatní, co musí za nimi jezdit.

Takoví lidé jsou podle mě úplný bezcharakterní a sobecký odpad společnosti,

když kvůli uškudlených pár korun ohrožují zdraví ostatních.

+47/−20
doporučit
12.10.2016 15:24

J24a48k16u44b 14F20e15i13f25a59r 7439629226439

Kdo chce opici, musí mít na banány.

Mohli jste si koupit benzíňáky, tak nebrečte:-P

+22/−7
doporučit
12.10.2016 14:08

M16a38r97c72e48l 45S43t43a22r46ý 9188474683569

to je drama článek. když jdu v bazaru po olítaný naftě tak je snad jasný, že musím mít ještě velkou rezervu na opravy....

+6/0
doporučit
12.10.2016 11:06

J44o90z12e72f66a 83N25o29v64a75k93o55v30a 7316625870114

Kdyz uz je EU zvykla prikazovat, tak pro neprikaze vsem vyrobcum aut, aby bylo mozne v autech tyto filtry vymenit uzivatelem, a ze musi byt univerzalni.

Pak by uzivatele mely moznost menit filtry na benzinkach a lehce by slo zkontrolovat, kdo ma filtr v jakem stavu... a vsem by se nam dychalo lepe

+7/−1
doporučit
12.10.2016 16:11

T89o45m26á33š 68L75u23d45v13í77k 1790357684362

Filtr pevných částic je podvod. Jediný důvod proč mají auta s filtrem pevných částic menší emise je ten že se to testuje na nových autech. Kdyby se testy dělali na autech po ujetí 100 tisíc km tak by měli stejné emise jako auta která filtr nemají. Je to podobně inteligentní jako dát do výfuku houbu na nádobí a myslet si že se zmenší emise.

+16/−10
doporučit
12.10.2016 12:21

J66a50n 58Š68t33ě57d69r94ý 4384278863726

Hmm, jaká náhoda, že převratná metoda BG, kterou vyzkoušela i redakce Idnes, je v Praze dostupná pouze u tří áček :-)

+5/0
doporučit
12.10.2016 19:28

O31n77d91ř24e21j 80L34o44š27o12t52h 9320742244882

Kdyby se novináři někde zeptali, kolik stojí ten filtr v nákupu, to by se asi divili. Tady se řeší výplachy za 10000 a přitom nový filtr v nákupu stojí polovinu a to je v tom už zisk výrobce.

+5/0
doporučit
12.10.2016 18:06

J37a63k15u44b 93M94a49r37k14v70a62r38t 9402413945162

AAA případně to auto stejně vykoupí :-D

+5/0
doporučit
12.10.2016 15:15

M97a46r94t54i44n 53P87r66á98š10e33k 8185641970353

nafta patří do traktóru.

+8/−3
doporučit
12.10.2016 19:00

J93a19n 68P42r41o32k81o92p 3770809507865

Moje zkušenost. Koupili jsme ojetý Ford Focus TDi, r. 2007, před 5 lety, 180tis. km najeto. Dával jsem do něj nejlepší olej, nejlepší naftu. Po 15tis. km se auto hodilo do nouzáku. Bylo to samozřejmě filtrem. Bohužel byl naprosto ucpaný a neopravitelný, protože tento typ vozů nemá žádné výstražné systémy pro ucpávající se filtr (pouze pro už ucpaný), nebo potřebu regenerace. Oprava 30tis jen materiál, plus výměna EGR. Ten vůz stál 110tis Kč a nemínil jsem do něj vrážet třetinu pořizovací ceny. Nechal jsem tedy filtr odmontovat. Jelikož bylo auto součástí dopravní nezaviněné nehody, naštěstí nyní nemusím řešit STK. Ale ponaučení do příště: opravdu u starších typů dieslu, je strašně velký problém tento filtr, nejen (dle mého) nesmyslně vysoká cena nového filtru, ale i problém s průběžným sledováním opotřebení a potřebnosti regenerace.

+8/−3
doporučit
12.10.2016 7:40

T53o58m51á92š 13V32e94l53č85o78v69s53k82ý 4743488459928

Problém je, že zatímco na velké částice je lidské tělo dobře vybaveno - chloupky v nose, sliznice apod, ty mikročástice, které člověk ani neregistruje, zanesou i ten poslední plicní sklípek, kde splynou s buněčnou membránou a vytvoří tzv. permanentní zánět a tělo nemá šanci se jakkoli bránit. Pro ekologii možná dobře, pro člověka ne.

+6/−2
doporučit
12.10.2016 17:08
Foto

B71o41h72u16m44i68l 29P71r98o62c82h25á52z27k72a 2933661443171

Nafta patří do traktoru...

+20/−19
doporučit
12.10.2016 15:05

J57i16ř30í 85J68a54n48o24t48a 2249585653

jo ropáci to je samostatná kapitola ;-D

+4/0
doporučit
12.10.2016 14:04

P83e46t98r 15K49r76á79t18k89ý 5329316146681

sice najezdím cca 10tis. km ročně a hlavně krátké trasy po měste, motor se mi většinou ani nezahřeje (u dieselu totiž až po cca 20km jízdy), ale důležité je, že to žere 5l na 100km... chci totiž šetřit, na benzín bych neměl, ten by mě sežral...;-D

+10/−8
doporučit
12.10.2016 15:43

J21i37n42d60ř96i58c26h 40K40u87c85h50a54ř 4136613948

Já jsem hlavně zvědavý, jak bude DPF řešeno u benzínových aut, která jsou určena na pojíždění po městě. Přece jenom naftu je vhodné vlastnit na dálnice, kde má filtr dost příležitostí k regeneraci

+5/−2
doporučit
12.10.2016 8:16

F53i79l56i49p 96S98o78k53o21l 2320261850

Filtr pevných částic je přesně to kurvítko, na které si všichni lidé stěžují. Oprávněně.

+3/0
doporučit
20.10.2016 19:49

L36u27k34á84š 25K27o56h26o15u63t 7518644422359

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dieselgate-je-blud-normy-k-nicemu-emise-nox-u-aut-se-uz-23-let-nemeni/

myslím že to mluví za vše... je to hodně podobné, jen emisní panika a tahání lidí za nos

+3/0
doporučit
12.10.2016 20:06

R52a58d23e64k 93H72o28l22í45k 1528734640706

....dle mých zkušeností DPF vydrží +- 500 000km. Pokud ne, hledejte problém ve svém jízdním stylu, ale spíše v servisu, kde Vám mění olej. Pokud mechanik nepoužívá nízkopepelný olej, je životnost DPF do 100 000km.

+3/0
doporučit
12.10.2016 6:56

P22a58t88r48i73k 42Š40e14b22e62s10t35a 4373562446885

Jak píši mnoho let... zakázat ty sazomety... Policista to můžře zjisti na místě... vidí kouř jak z komínu... vezme ubrousek... setře vejfuk... jakmile jsou tam nespálené saze, tak pošle auto na STK... a na STK seberou technickou..... konec.

+7/−8
doporučit
12.10.2016 17:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.