Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K94a96r88e66l 17M86a62l20ý 6896124360231

Rubrika AAA Auto radí a informuje V

+30/0
doporučit
12.10.2016 8:41

P73e55t88r 53S17p28a77t35z17i57e23r90e46r 7974332105724

Jo DFP je prostě zlo aut...mnoho lidí chodí do bazarů s tím, že chtějí naftu kvůli šetření nákladů a když s nima proberete jejich nájezd tak zjistíte, že nafta se opravdu nehodí...a pokud jim řeknete o DPF tak na vás koukají co to jako že je.....chytřejší si to nechají rozmluvit...zastánci nafty ne a pak se diví, když brouzdají kolem věže a najednou jim to nejede a hlásí chybu. Ale bude hůř...už se plánuje od další emisní norem DPF i do benzínových aut....a to pak bude veselo.

+30/−1
doporučit
12.10.2016 6:40

V84a97š55e14k 50Ř64í98h17a 2293343638582

expert z AAA Auto by měl nejprve zapracovat na oblbování zákazníků, které se dostalo až do televize. A neradit v novinách. Zatím je pro mě jen ukázkovým lhářem.

+22/0
doporučit
12.10.2016 16:23


A60n43t25o15n16í57n 53S60v13o66b43o95d83a 3674463839972

Diesel 1,6 TDI v 200 000 měla 50 gramů sazí z limitu 70 gramů, takže záleží na oleji, naftě a způsobu využívání auta. Kdo si koupí diesel hlavně do města, tak zamořuje město a ještě prodělá na provozu auta

+17/0
doporučit
12.10.2016 11:26

Ř30e18h63o61ř 46V14l14a80s19á32k 2894894451876

Většina lidí, kteří kupují ojetinu, má menší nájezd a je pro ně lepší benzíňák. Ovšem o tom, jaká auta se budou vyrábět, rozhodují prvokupci - a ti mívají velký nájezd a dávají přednost naftě.

Takže rada koupit ojetý benzíňák je teoreticky dobrá, ovšem hodně zužuje výběr.Vyberete typ a značku a nějakou libůstku a máte široký výběr, desítky, stovky inzerátů. Přidáte požadavek na benzínový motor a z nabídek zbyde "desetina".

+12/0
doporučit
12.10.2016 15:58

M92a24r75c55e23l 96S84t39a50r78ý 9498684273639

rozdavači rakoviny s vymontovaným DPF, co ho tam daj zpátky jen na STK a pak zase vyndají ven, by měli být policií cíleně odchytáváni a jejich vozidla zbavována TP z důvodu stavu nevyhovujícímu pro provoz na pozemních komunikacích!

+18/−4
doporučit
14.10.2016 10:28

T59o29m82á27š 25B19a97š26a10n96d24a 2382219342960

Vyčůránky typu "vykuchám filtr pevných částic a před STK ho tam zase vrátím" bych natvrdo zavřel do kriminálu za obecné ohrožení a do cely jim pouštěl ty čisté a naprosto neškodné výfukové plyny z jejich vykuchaného dieselu, aby si to plnými doušky užili, tak jako ostatní, co musí za nimi jezdit.

Takoví lidé jsou podle mě úplný bezcharakterní a sobecký odpad společnosti,

když kvůli uškudlených pár korun ohrožují zdraví ostatních.

+47/−20
doporučit
12.10.2016 15:24

J34a63k69u67b 77F50e80i18f21a32r 7859229896669

Kdo chce opici, musí mít na banány.

Mohli jste si koupit benzíňáky, tak nebrečte:-P

+22/−7
doporučit
12.10.2016 14:08

M84a22r76c86e50l 31S88t49a72r74ý 9368884753249

to je drama článek. když jdu v bazaru po olítaný naftě tak je snad jasný, že musím mít ještě velkou rezervu na opravy....

+6/0
doporučit
12.10.2016 11:06

J78o41z84e85f59a 42N25o25v78a11k49o23v77a 7216705930384

Kdyz uz je EU zvykla prikazovat, tak pro neprikaze vsem vyrobcum aut, aby bylo mozne v autech tyto filtry vymenit uzivatelem, a ze musi byt univerzalni.

Pak by uzivatele mely moznost menit filtry na benzinkach a lehce by slo zkontrolovat, kdo ma filtr v jakem stavu... a vsem by se nam dychalo lepe

+7/−1
doporučit
12.10.2016 16:11

T95o18m58á24š 83L46u51d70v13í17k 1840897944402

Filtr pevných částic je podvod. Jediný důvod proč mají auta s filtrem pevných částic menší emise je ten že se to testuje na nových autech. Kdyby se testy dělali na autech po ujetí 100 tisíc km tak by měli stejné emise jako auta která filtr nemají. Je to podobně inteligentní jako dát do výfuku houbu na nádobí a myslet si že se zmenší emise.

+16/−10
doporučit
12.10.2016 12:21

J87a73n 66Š38t79ě47d98r61ý 4574518693426

Hmm, jaká náhoda, že převratná metoda BG, kterou vyzkoušela i redakce Idnes, je v Praze dostupná pouze u tří áček :-)

+5/0
doporučit
12.10.2016 19:28

O74n46d36ř52e77j 77L77o45š39o80t27h 9980932934432

Kdyby se novináři někde zeptali, kolik stojí ten filtr v nákupu, to by se asi divili. Tady se řeší výplachy za 10000 a přitom nový filtr v nákupu stojí polovinu a to je v tom už zisk výrobce.

+5/0
doporučit
12.10.2016 18:06

J40a34k83u70b 60M48a21r81k90v55a38r43t 9592173545512

AAA případně to auto stejně vykoupí :-D

+5/0
doporučit
12.10.2016 15:15

M70a14r43t59i38n 16P21r58á10š17e56k 8665441840143

nafta patří do traktóru.

+8/−3
doporučit
12.10.2016 19:00

J83a15n 32P21r44o57k14o85p 3870409947865

Moje zkušenost. Koupili jsme ojetý Ford Focus TDi, r. 2007, před 5 lety, 180tis. km najeto. Dával jsem do něj nejlepší olej, nejlepší naftu. Po 15tis. km se auto hodilo do nouzáku. Bylo to samozřejmě filtrem. Bohužel byl naprosto ucpaný a neopravitelný, protože tento typ vozů nemá žádné výstražné systémy pro ucpávající se filtr (pouze pro už ucpaný), nebo potřebu regenerace. Oprava 30tis jen materiál, plus výměna EGR. Ten vůz stál 110tis Kč a nemínil jsem do něj vrážet třetinu pořizovací ceny. Nechal jsem tedy filtr odmontovat. Jelikož bylo auto součástí dopravní nezaviněné nehody, naštěstí nyní nemusím řešit STK. Ale ponaučení do příště: opravdu u starších typů dieslu, je strašně velký problém tento filtr, nejen (dle mého) nesmyslně vysoká cena nového filtru, ale i problém s průběžným sledováním opotřebení a potřebnosti regenerace.

+8/−3
doporučit
12.10.2016 7:40

T31o17m95á31š 19V53e51l33č38o81v95s95k33ý 4223358699538

Problém je, že zatímco na velké částice je lidské tělo dobře vybaveno - chloupky v nose, sliznice apod, ty mikročástice, které člověk ani neregistruje, zanesou i ten poslední plicní sklípek, kde splynou s buněčnou membránou a vytvoří tzv. permanentní zánět a tělo nemá šanci se jakkoli bránit. Pro ekologii možná dobře, pro člověka ne.

+6/−2
doporučit
12.10.2016 17:08
Foto

B91o53h47u16m51i54l 38P37r95o20c93h65á28z55k29a 2433291883511

Nafta patří do traktoru...

+20/−19
doporučit
12.10.2016 15:05

J14i85ř46í 22J91a60n75o11t18a 2369865323

jo ropáci to je samostatná kapitola ;-D

+4/0
doporučit
12.10.2016 14:04

P31e44t42r 94K86r57á79t79k61ý 5669926236431

sice najezdím cca 10tis. km ročně a hlavně krátké trasy po měste, motor se mi většinou ani nezahřeje (u dieselu totiž až po cca 20km jízdy), ale důležité je, že to žere 5l na 100km... chci totiž šetřit, na benzín bych neměl, ten by mě sežral...;-D

+10/−8
doporučit
12.10.2016 15:43

J57i67n19d36ř76i61c13h 32K83u64c67h55a40ř 4546543758

Já jsem hlavně zvědavý, jak bude DPF řešeno u benzínových aut, která jsou určena na pojíždění po městě. Přece jenom naftu je vhodné vlastnit na dálnice, kde má filtr dost příležitostí k regeneraci

+5/−2
doporučit
12.10.2016 8:16

L52u29k11á18š 87K71o30h85o59u41t 7848484192889

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dieselgate-je-blud-normy-k-nicemu-emise-nox-u-aut-se-uz-23-let-nemeni/

myslím že to mluví za vše... je to hodně podobné, jen emisní panika a tahání lidí za nos

+3/0
doporučit
12.10.2016 20:06

R46a91d33e78k 44H92o65l74í41k 1738824980476

....dle mých zkušeností DPF vydrží +- 500 000km. Pokud ne, hledejte problém ve svém jízdním stylu, ale spíše v servisu, kde Vám mění olej. Pokud mechanik nepoužívá nízkopepelný olej, je životnost DPF do 100 000km.

+3/0
doporučit
12.10.2016 6:56

P78a73t49r55i13k 35Š14e18b46e91s14t55a 4843462336755

Jak píši mnoho let... zakázat ty sazomety... Policista to můžře zjisti na místě... vidí kouř jak z komínu... vezme ubrousek... setře vejfuk... jakmile jsou tam nespálené saze, tak pošle auto na STK... a na STK seberou technickou..... konec.

+7/−7
doporučit
12.10.2016 17:02

D44a76v63i23d 93R27y74c31h61e19t60s20k77ý 9876371350870

Filtr je dočasný, poruchový špunt, bez kterého máte motor mnohem špinavější než předchozí prověřené modely, co spoléhaly na katalyzátory. Aneb když se ekoteroristická EU cpe do toho, čemu nerozumí.

+4/−4
doporučit
12.10.2016 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.