Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K78a22r61e74l 62M14a37l13ý 6176804490171

Rubrika AAA Auto radí a informuje V

+30/0
doporučit
12.10.2016 8:41

P32e86t26r 82S76p32a42t29z75i88e38r45e36r 7954132255944

Jo DFP je prostě zlo aut...mnoho lidí chodí do bazarů s tím, že chtějí naftu kvůli šetření nákladů a když s nima proberete jejich nájezd tak zjistíte, že nafta se opravdu nehodí...a pokud jim řeknete o DPF tak na vás koukají co to jako že je.....chytřejší si to nechají rozmluvit...zastánci nafty ne a pak se diví, když brouzdají kolem věže a najednou jim to nejede a hlásí chybu. Ale bude hůř...už se plánuje od další emisní norem DPF i do benzínových aut....a to pak bude veselo.

+30/−1
doporučit
12.10.2016 6:40

V53a59š63e40k 98Ř18í24h88a 2853363748942

expert z AAA Auto by měl nejprve zapracovat na oblbování zákazníků, které se dostalo až do televize. A neradit v novinách. Zatím je pro mě jen ukázkovým lhářem.

+22/0
doporučit
12.10.2016 16:23


A10n95t64o48n31í43n 51S12v19o86b71o11d42a 3744963669302

Diesel 1,6 TDI v 200 000 měla 50 gramů sazí z limitu 70 gramů, takže záleží na oleji, naftě a způsobu využívání auta. Kdo si koupí diesel hlavně do města, tak zamořuje město a ještě prodělá na provozu auta

+17/0
doporučit
12.10.2016 11:26

Ř12e49h96o13ř 97V66l59a31s95á21k 2304364751366

Většina lidí, kteří kupují ojetinu, má menší nájezd a je pro ně lepší benzíňák. Ovšem o tom, jaká auta se budou vyrábět, rozhodují prvokupci - a ti mívají velký nájezd a dávají přednost naftě.

Takže rada koupit ojetý benzíňák je teoreticky dobrá, ovšem hodně zužuje výběr.Vyberete typ a značku a nějakou libůstku a máte široký výběr, desítky, stovky inzerátů. Přidáte požadavek na benzínový motor a z nabídek zbyde "desetina".

+12/0
doporučit
12.10.2016 15:58

M76a79r53c55e86l 42S26t19a41r23ý 9618784623969

rozdavači rakoviny s vymontovaným DPF, co ho tam daj zpátky jen na STK a pak zase vyndají ven, by měli být policií cíleně odchytáváni a jejich vozidla zbavována TP z důvodu stavu nevyhovujícímu pro provoz na pozemních komunikacích!

+17/−4
doporučit
14.10.2016 10:28

T68o27m85á86š 68B25a73š58a88n74d37a 2722949662700

Vyčůránky typu "vykuchám filtr pevných částic a před STK ho tam zase vrátím" bych natvrdo zavřel do kriminálu za obecné ohrožení a do cely jim pouštěl ty čisté a naprosto neškodné výfukové plyny z jejich vykuchaného dieselu, aby si to plnými doušky užili, tak jako ostatní, co musí za nimi jezdit.

Takoví lidé jsou podle mě úplný bezcharakterní a sobecký odpad společnosti,

když kvůli uškudlených pár korun ohrožují zdraví ostatních.

+47/−20
doporučit
12.10.2016 15:24

J63a10k39u84b 33F42e82i14f50a49r 7519859166399

Kdo chce opici, musí mít na banány.

Mohli jste si koupit benzíňáky, tak nebrečte:-P

+22/−7
doporučit
12.10.2016 14:08

M49a73r43c37e95l 56S77t85a60r49ý 9168584883259

to je drama článek. když jdu v bazaru po olítaný naftě tak je snad jasný, že musím mít ještě velkou rezervu na opravy....

+6/0
doporučit
12.10.2016 11:06

J83o61z18e12f38a 37N45o78v91a68k56o26v40a 7786575290504

Kdyz uz je EU zvykla prikazovat, tak pro neprikaze vsem vyrobcum aut, aby bylo mozne v autech tyto filtry vymenit uzivatelem, a ze musi byt univerzalni.

Pak by uzivatele mely moznost menit filtry na benzinkach a lehce by slo zkontrolovat, kdo ma filtr v jakem stavu... a vsem by se nam dychalo lepe

+7/−1
doporučit
12.10.2016 16:11

T39o31m92á28š 59L85u43d26v63í98k 1740837544322

Filtr pevných částic je podvod. Jediný důvod proč mají auta s filtrem pevných částic menší emise je ten že se to testuje na nových autech. Kdyby se testy dělali na autech po ujetí 100 tisíc km tak by měli stejné emise jako auta která filtr nemají. Je to podobně inteligentní jako dát do výfuku houbu na nádobí a myslet si že se zmenší emise.

+16/−10
doporučit
12.10.2016 12:21

J25a40n 54Š76t15ě70d58r27ý 4584228183946

Hmm, jaká náhoda, že převratná metoda BG, kterou vyzkoušela i redakce Idnes, je v Praze dostupná pouze u tří áček :-)

+5/0
doporučit
12.10.2016 19:28

O85n17d54ř26e55j 92L42o88š30o24t71h 9600832864332

Kdyby se novináři někde zeptali, kolik stojí ten filtr v nákupu, to by se asi divili. Tady se řeší výplachy za 10000 a přitom nový filtr v nákupu stojí polovinu a to je v tom už zisk výrobce.

+5/0
doporučit
12.10.2016 18:06

J56a16k22u14b 33M25a63r85k67v23a30r44t 9202553535232

AAA případně to auto stejně vykoupí :-D

+5/0
doporučit
12.10.2016 15:15

M47a11r14t92i11n 37P43r84á13š33e69k 8455901820483

nafta patří do traktóru.

+8/−3
doporučit
12.10.2016 19:00

J63a10n 46P43r63o71k54o94p 3730509957975

Moje zkušenost. Koupili jsme ojetý Ford Focus TDi, r. 2007, před 5 lety, 180tis. km najeto. Dával jsem do něj nejlepší olej, nejlepší naftu. Po 15tis. km se auto hodilo do nouzáku. Bylo to samozřejmě filtrem. Bohužel byl naprosto ucpaný a neopravitelný, protože tento typ vozů nemá žádné výstražné systémy pro ucpávající se filtr (pouze pro už ucpaný), nebo potřebu regenerace. Oprava 30tis jen materiál, plus výměna EGR. Ten vůz stál 110tis Kč a nemínil jsem do něj vrážet třetinu pořizovací ceny. Nechal jsem tedy filtr odmontovat. Jelikož bylo auto součástí dopravní nezaviněné nehody, naštěstí nyní nemusím řešit STK. Ale ponaučení do příště: opravdu u starších typů dieslu, je strašně velký problém tento filtr, nejen (dle mého) nesmyslně vysoká cena nového filtru, ale i problém s průběžným sledováním opotřebení a potřebnosti regenerace.

+8/−3
doporučit
12.10.2016 7:40

T72o41m54á40š 84V37e23l43č26o98v82s10k86ý 4703318319848

Problém je, že zatímco na velké částice je lidské tělo dobře vybaveno - chloupky v nose, sliznice apod, ty mikročástice, které člověk ani neregistruje, zanesou i ten poslední plicní sklípek, kde splynou s buněčnou membránou a vytvoří tzv. permanentní zánět a tělo nemá šanci se jakkoli bránit. Pro ekologii možná dobře, pro člověka ne.

+6/−2
doporučit
12.10.2016 17:08
Foto

B60o62h49u34m59i57l 89P25r80o12c26h49á38z71k47a 2693511163701

Nafta patří do traktoru...

+20/−19
doporučit
12.10.2016 15:05

J68i16ř69í 61J89a95n77o42t78a 2609815103

jo ropáci to je samostatná kapitola ;-D

+4/0
doporučit
12.10.2016 14:04

P31e30t45r 26K59r80á27t69k24ý 5159126236881

sice najezdím cca 10tis. km ročně a hlavně krátké trasy po měste, motor se mi většinou ani nezahřeje (u dieselu totiž až po cca 20km jízdy), ale důležité je, že to žere 5l na 100km... chci totiž šetřit, na benzín bych neměl, ten by mě sežral...;-D

+10/−8
doporučit
12.10.2016 15:43

J52i91n20d37ř23i93c26h 18K40u34c17h28a83ř 4876513588

Já jsem hlavně zvědavý, jak bude DPF řešeno u benzínových aut, která jsou určena na pojíždění po městě. Přece jenom naftu je vhodné vlastnit na dálnice, kde má filtr dost příležitostí k regeneraci

+5/−2
doporučit
12.10.2016 8:16

L35u69k78á64š 51K45o31h68o56u41t 7678384262289

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dieselgate-je-blud-normy-k-nicemu-emise-nox-u-aut-se-uz-23-let-nemeni/

myslím že to mluví za vše... je to hodně podobné, jen emisní panika a tahání lidí za nos

+3/0
doporučit
12.10.2016 20:06

R76a94d42e47k 94H79o68l11í53k 1538634260436

....dle mých zkušeností DPF vydrží +- 500 000km. Pokud ne, hledejte problém ve svém jízdním stylu, ale spíše v servisu, kde Vám mění olej. Pokud mechanik nepoužívá nízkopepelný olej, je životnost DPF do 100 000km.

+3/0
doporučit
12.10.2016 6:56

P77a86t89r89i11k 62Š27e78b82e42s65t57a 4833622936195

Jak píši mnoho let... zakázat ty sazomety... Policista to můžře zjisti na místě... vidí kouř jak z komínu... vezme ubrousek... setře vejfuk... jakmile jsou tam nespálené saze, tak pošle auto na STK... a na STK seberou technickou..... konec.

+7/−7
doporučit
12.10.2016 17:02

D46a98v83i69d 45R54y47c26h39e44t87s41k91ý 9906911730610

Filtr je dočasný, poruchový špunt, bez kterého máte motor mnohem špinavější než předchozí prověřené modely, co spoléhaly na katalyzátory. Aneb když se ekoteroristická EU cpe do toho, čemu nerozumí.

+4/−4
doporučit
12.10.2016 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.