- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když bude v zatáčce nerovnost ,kvůli které auto nechtěně nasaje vzduch (takže gumová "sukýnka" nebude až k cestě) , tak je po srandě ?
kto si spomenie na č/s patent s prítlakom vyvolaným výfukovými plynmi?
možná nějaký takový čs patent existoval, ale asi měl jen čs. platnost. Ve světě využití principu podtlakového ejektoru bylo mnoho a asi i dříve než vznikl ten čs. patent. Pro jeho využití existuje jeden "katastrofický scénář". Jedu pod plynem do zatáčky, mám přítlak navýšený o podtlak ejektoru. Zjišťuji však, že jsem příliš rychlý, musím ubrat plyn a právě ve chvíli, kdy potřebuji maximální přítlak, tak jeho část ztratím.....což muže mít celkem fatální následky.
hlavní nebezpečí není až v tak mechanickém selhání ventilátoru. To nenastane až tak často a je různými způsoby "eliminovatelné". Hlavní problém je náhlé zvětšení "štěrbiny" pod autem například na nerovnosti a s tím související ztráta přítlaku. A při rychlostech nad 250 km i relativně rovný povrch je najednou tak nějak "hrbolatější".
Dalším problémem bylo, že to sbíralo veškerý bor.el ze země a házelo na auta jedoucí za ním. A pochybuju, že by dnešní závodní tratě nebo letiště na tom byla líp, nemluvě o běžných silnicích.
Myslel jsem, že zakázala vysavače nad 1500W?
Mam pocit ze Ariel je z Anglie, takže ti uz EU řešit nemusí ;-) Možná čekali na Brexit aby s tim mohli začít :-D