- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslim ze za plat 20 tis. čistého si koupím auto např. Octavií za 650 tis. novou, to nemam 3 roky jist ani pít a nějakých 10 tis. injekce od státu mi na to nevydělá xD proste chcou at zijem jako na západě ale s platy kdejakeho domorodce ze Zimbabwe xD
No tak holt kdyz mate 20 cisteho, tak si nebudete kupovat auto za 650 tisic ne?
Myslím, že statistika je jiná.
Téměř milion aut, která nebyla katalyzátorem vybavena + xyz, kde jsou nefunkční a nebo vymontované.
Kdo může, dávno jezdí s modernějším autem.
Takže - nechme to na lidech ta auta postupně "odejdou", nezřídka s jejich majiteli. 10 tisíc nic neřeší - stejně si lidi koupí jiný šrot - teď mají alespoň to, co sami dokáží ještě opravit bez drahých servisů.
Tak až půjdete kolem aut v muzeu a budou mít bílé nebo veteránské značky, tak vězte tomu, že každý ten muzejní kus za rok vytvoří 10x více emisí, než cykloaktivista Hollan, který ročně najezdí 40.000 km autem. Psali to přece na BabišDnes.
Dotace 5 - 10 tis. na nové auto nic neřeší. Když jsem pokaždé kupoval nové auto, dostal jsem slevu násobně větší. Člověk který není schopen si vyjednat slevu sice ušetří díky státu 10 tis. ale stále zaplaí víc než někdo kdo si nebojí o tu slevu říct a na těch 10 tis. od státu nedostane......
Taky by chtěla nové auto, žena samoživitelka s jedním prvoškolákem........... ráno- odvoz 15 km do družiny-potom do práce- odpol do družiny- nakoupit -domu zaplatit vše okolo bydlení a školy- plat do 14 tis...- auto 15 let staré-Dopravní obslužnost fakticky O, neproveditelné-KOLIK ZBÝVÁ NA NOVÉ AUTO ?? Pane ministře, co s tím ??
Dojemné, ale první stupeň školy bývá přímo ve vesnici, pokud je to malá vesnička, tak je to hned ve vedlejší vesnici nebo v nejbližším městě, tak jakých 15 km. školní autobusy také fungují všude.
Šrotovné nevyřeší nic, jediní co jej využijí budou opět ti, co si kupují nová auta, protože na ně mají, jen jim teď stát poskytne slevu za auto, které by beztak skončilo na šrotišti. Kšeftaři se napakujou, stát to zaplatí a vozový park bude stárnout dál.
Kdy už ti zabedněnci konečně pochopí, že je to celé v tom, kolik si běžně pracující dělník vydělává. Buď musí přizpůsobit cenu nového auta té almužně které se v Čechách říká výplata, nebo se musejí minimálně dvojnásobně zvednout platy.
Vozový park se obnovuje přirozenou cestou, před 20 lety bylo nejčastější auto Š 105-136, před deseti lety favorit nebo felicia a dnes je to Fabia první generace. A průměrný věk 15 let? A co, když 15 leté leckdy vypadá jako právě vyjeté z fabriky.
Tohle je výsměch normálních lidí.Nemám na nové auto,tak si koupím ojeté,zaplatím eko daň a jezdím a doufám,že nebudu muset investovat do oprav a budu s ním jezdit až do doby než celé shnije.Ale státu se to nelíbí.....tak vymyslíme nějakou další daň,aby ti co jezdí starými auty nejezdili vůbec.Ale stát přeci není tak špatný.......dá na nové auto s tím,že se nechá ekologicky zlikvidovat to staré ohromnou částku 5000 kč.
Tak,kdo je tu magor ?
Stát vymyslí daň kterou potom dá těm bohatým, aby si levněji mohli koupit nové auto, a ti co na to nemají jim to tak přeneseně pěkně zaplatí
Btw , jaka je životnost katalyzátoru v moderním autě?
No tak s ohledem na to, ze dpf vydrzi nejaych 200 000 (a to jen kvuli tomu, ze se ucpava postupne popelem, coz u katalyzatoru neni), tak kataluzator vydrzi urcite vic.....
Svaz dovozců automobilů bude nepochybně naprosto důvěryhodný a nezaujatý.
Je smutné, když zákony jsou šité na míru různým zájmovým skupinám bez ohledu na občany této země, přitom poslanci slibují, že budou hlasovat podle svého svědomí.