Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R75e75n68é 94T30y57c 9305255348371

Samé nesmysly a buzerace pro auta která jsou v dobrém stavu. Kolik potkám auťáků co skutečně kouří, že se za nimi nedá jet. Takový vydá za 1000 normálních. Tyhle vyšponované předpisy k ničemu dobrému nevedou. Stejná hloupost jako omezovat rychlost tam, kde to je nesmysl. Nechtěl bych žít v kopci pod kterým je omezena rychlost na 50 a všichni se pak na trojku rozjíždějí a vytáčejí motory a dále řadí... Ale naše slavná policie bude právě tady s radarem...

+16/0
doporučit
18.9.2016 8:38

R84a24d65e26k 87P25a32s83t63o40r 3426125106883

Někdo už by se měl konečně zabývat tím, že spotřeba a emise z ní vzniklé jsou jen jedna strana mince. Tou druhou je spolehlivost motorů, jejich životnost a potřeba servisu. Je k ničemu že motor plní Euro 6, ale na to co majitel potřebuje ujet se musí vyrobit dva oproti motoru s Euro 2 a navíc x-krát častěji se musí servisovat.

+11/0
doporučit
18.9.2016 6:53

R22o54m86a19n 56P40o37l87á56č48e63k 5326149805

Větší sranda bude až zjistí, že nové turbobenziny se chovají podobně jako diesely a už se tiše plánuji fitry pevných částic i do nich :-P

+8/−2
doporučit
18.9.2016 1:39


K41a15r91e24l 16N27o75v37o98t91n31y 2641815259950

Co kdyby na to uz dopredu zareagoval stat a aspon srovnal spotrebni dane nafty a benzinu?

+3/−2
doporučit
18.9.2016 0:28

R55a29d73e75k 78H82o75l69í21k 1688924980956

...a zase jenom camcy, camcy co kdyby, jak kdyby, bude, nebude, bezduché mlácení prázdné slámy......proč páni redaktoři neudělají test typu Octávia 2 tdi, Octávia 2TSI, Octávia 1L třívalec a k tomu Mazda 6 s benzínovým 2L atmosferickým motorem. Auta zatížit 150 kg + řidič, a v koloně objet trasu cca 300 km dálnice, kopečky, vesnice - prostě nasimulovat reálný provoz svižnou jízdou dle pravidel. Pak vyhodnotit spotřebu (ne dle palubního počítače) ale reálně podle dotankování. Pak posuzujme.....porovnejme s parametry uváděnými v TP.....pišme články.

+2/0
doporučit
18.9.2016 11:40

P66e27t62r 64S20p51a52t57z47i27e94r81e22r 7834542945864

Je tomu asi 14 dní když jsem psal do fóra u článku že Renault bude končit s naftovymi motory. Říkal jsem že naftové motory už pomalu končí a za chvíli se bude přecházet na elektro. Byl jsem hodně minusovanej. Ale jak se ukazuje tak konec dieselu se opravdu blíží. A nikdo s tím nic neudělá. Neexistuje tu rčení že poptávka určuje nabídku.

+2/−4
doporučit
18.9.2016 9:52

J91a58n 21H91a11v28r88d55a 3356964642446

A počítá se i s likvidací dieslů u nákladních aut? To pak by byl poradny mazec.

+1/0
doporučit
18.9.2016 6:42

V80l54a23s27t79i69m81i39l 65J53a39n72d47á17s12e78k 1932653973312

Mohli by se více zaměřit na alternativní pohony ve spojeni s benzínem, tj. trochu opomíjené CNG.

+1/−1
doporučit
18.9.2016 0:21

K74a33r76e43l 86V13a65c98h72u19t 9843542869233

Někteří majitelé dieselů mohou být klidní jen proto, že jen sotva mohou jezdit sami za sebou... (a tedy jen sotva mohou vidět, co se jim valí z výfuků) :-/

+1/−4
doporučit
18.9.2016 10:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.